SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snap ik. Daarom draai ik het normaal ook niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank brother, maar dit is niet helemaal mijn kopje thee.
Ik ga even alcohol testen...
Ja, ligt bij mij, ik moet nodig eens wat meer geheugen in mijn laptop proppen.quote:
Dat zou ook goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ligt bij mij, ik moet nodig eens wat meer geheugen in mijn laptop proppen.
Had gehoopt dat het met OsX Big Sur wat beter zou gaan maar helaas.
Kan ook komen doordat ik alle muziek van mijn NAS trek.
Ik ga om 21.00 uur wel afhaken voor vandaag, Brother.quote:
De volgende show eerst eens alles eens naar mijn laptop trekken, kijken of dat helpt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen inderdaad.
Ze zijn boos, dat ze vanwege corona niet meer op mogen treden.quote:
Ze zullen vast ergens boos over zijn. Alleen jammer dat je niet verstaat waarover nou precies.quote:
Eekhoorntjes tellen.... kijk maar uit dat je niet in slaap valt. Dat is nog erger dan schaapjes tellen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen wandelen met de enige mannelijke hulp die ik zie. En hij lijkt het het minst leuk te vinden, haha.
Afgelopen week wel eekhoorntjes gespot met hem, dat is met de rest nog niet gelukt. Maar wel gaaf 2 eekhoorns die achterelkaar aanzaten de boom in
1 broodje shoarma, 1 broodjes shoarma....quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Eekhoorntjes tellen.... kijk maar uit dat je niet in slaap valt. Dat is nog erger dan schaapjes tellen.
Zoek een baantje als herder en je weet hetquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Als het tellen van die kutbeesten zou helpen.....
Geem Pammetjes meer
Fijne avond.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Deze subgenre van metal bevalt me niet zo
Dank je wel brother52. En wie weet tot deel 2
Ik vind het al knap dat je het zo lang hebt uitgehoudenquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Deze subgenre van metal bevalt me niet zo
Dank je wel brother52. En wie weet tot deel 2
Hoe bedoel je? Dit nummer?quote:
Ja, vond dat ik er wel wat bij moest proppen wat nog een beetje toegankelijk is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer ga ik ook afhaken, Brother52.
Alvast bedankt voor de muziekjes. Buiten de bagger, zaten er ook leuke muziekjes tussen. Zoals Maiden uiteraard.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vond dat ik er wel wat bij moest proppen wat nog een beetje toegankelijk is.
Welterusten alvast.
Geschreeuw en paarden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
Let je op Raf?
A Wilhelm Scream - The Horse
Schreeuwende paardenquote:
Dat ontdooit vanzelfquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ik krijg een smoothy maar niet weg, haha, iets te veel bevroren fruit, haha.
Niet snel genoeg, die halve liter moet gewoon rap mijn mik inquote:
De volgende keer gewoon een kwartiertje eerder maken, kun je het eerst even laten ontdooienquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:33 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet snel genoeg, die halve liter moet gewoon rap mijn mik in![]()
En ja de verpakking zegt dat het voor 2x is, maar zo zuinig ben ik niet. Zit ergens tussen halve ;iter en een liter. Dus half uur max. Tenzij te koud.
Water, koffie thee en alles incluis tik ik wel 10 liter per dag aan denk ik, dus smoothy moet ook rap kunnen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon een kwartiertje eerder maken, kun je het eerst even laten ontdooien
10 liter? Dat is wel erg veel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:40 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en op de slecjerere
[..]
Water, koffie thee en alles incluis tik ik wel 10 liter per dag aan denk ik, dus smoothy moet ook rap kunnen.
Ik heb vandaag in elk geval te weinig gedronken merk ik. Zit tegen een lichte hoofdpijn aan.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Ruim boven de 5 liter zit ik wel per dag 10 is eerder standaard dan 5.
Bedankt voor het luisteren.quote:01. Bereboot - Ahoy, Daar Komt De Bereboot
02. Black Sabbath - Black Sabbath
03. Helmet - Wilma's Rainbow
04. Korn - Freak On A Leash
05. Children Of Bodom - Downfall
06. Steel Panther - Hell's On Fire
07. Waltari - So Fine
08. Megadeth - Hoy Wars... The Punishment Due
09. Between the Buried and Me - Bloom
10. Protest the Hero - Bloodmeat
11. Suffocation - Abomination Reborn
12. Pantera - Cowboys From Hell
13. Rage Against the Machine - Know Your Enemy
14. Lamb Of God - Laid To Rest
15. Life of Agony - Underground
16. Strapping Young Lad - Detox
17. The Gathering - Strange Machines
18. Opeth - Reverie-Harlequin Forest
19. Iron Maiden - Brave New World
20. Soen - Stray
21. Parkway Drive - Old Ghosts /New Regrets
22. Slayer - Disciple
23. After Forever - Silence From Afar
24. Sepultura - Roots Bloody Roots
25. Chimaira - All That's Left Is Blood
26. Freedom Call - Freedom Call
27. Textures - Regenesis
28. The Wounded - Running on Empty
29. Stake - Critical Method
30. Manowar - Black Wind, Fire And Steel
31. A Wilhelm Scream - The Horse
32. Bring Me the Horizon - For Stevie Wonder's Eyes Only
33. Coheed & Cambria - Welcome Home
34. Heaven Shall Burn - Bring the War Home
35. I Killed the Prom Queen - To The Wolves
36. Moonspell - A Walk On The Darkside
37. Newsted - Soldierhead
38. Periphery - The Price Is Wrong
39. TesseracT - Sunrise
40. Volbeat - Wild Rover Of Hell
41. Sumer - The Animal You Are
42. Bereboot - Zwaai Maar Met Je Berepoot
Deel 2 komt ook nog.quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, heb een metalsessie gemist zo te zien![]()
Volgende keer beter dan maar.
Alles beter dan metal toch?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
Jammer, heb een metalsessie gemist zo te zien![]()
Volgende keer beter dan maar.
Wat niet?quote:
Daarop zijn meerdere antwoorden mogenlijk, maar ik zou nijgen naar "ja"quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:22 schreef brother52 het volgende:
Is het trouwens raar dat er nu rook van mijn koptelefoon af komt?
Je komt nergens. Waar zou je het moeten hebben opgelopen?quote:Op woensdag 25 november 2020 05:59 schreef Rafeiro het volgende:
Goeiemorgen, straks mijn 2e coronatestSlijm braken, snotneus en je niet goed voelen, het zal wel niets zijn, maar toch maar op veilig spelen. De nacht was minder leuk dus
Goedemorgen livelink.quote:
We hebben vandaag een afspraak met firma Zaagmans & Timmermans.quote:Op woensdag 25 november 2020 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Vandaag komt Zaagmans weer voor je langs.
Bij mij was hij gisteren al geweest.
Goedemorgen.quote:
Gezellig.quote:Op woensdag 25 november 2020 08:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben vandaag een afspraak met firma Zaagmans & Timmermans.
Goedemorgen..... dat wordt dan weinig aandacht voor Junior en veel aandacht voor de kabouter.quote:Op woensdag 25 november 2020 08:39 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Junior komt straks gezellig lunchen en neemt zijn oudste kabouter mee
Zal wel meevallen, deze kabouter kan zichzelf heel goed bezighouden met de bak Duplo die al klaarstaatquote:Op woensdag 25 november 2020 08:41 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen..... dat wordt dan weinig aandacht voor Junior en veel aandacht voor de kabouter.
Maar het is toch veel leuker als oma meespeelt?quote:Op woensdag 25 november 2020 08:43 schreef just me het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, deze kabouter kan zichzelf heel goed bezighouden met de bak Duplo die al klaarstaat
oma kan spelen en kletsen tegelijkquote:Op woensdag 25 november 2020 08:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar het is toch veel leuker als oma meespeelt?
Mooie boel is dat.. kan ik weer niet luisterenquote:Op dinsdag 24 november 2020 22:54 schreef DJ11 het volgende:
GoedenavondBen weer thuis na het inspelen van wat toetsenpartijen.
Zoals maandag al gezegd, zit ik eraan te denken om morgen (woensdag dus) opnieuw een deel van mijn Top 250 uit te zenden, maar ik wil collega-DJ's niet voor de voeten lopen. Dus als een ander draaiplannen heeft, gaat die voor.
Zo niet, zou ik graag morgen vanaf 19:00 uur deel 3 van de lijst uitzenden, zodat ik daadwerkelijk voor kerst klaar ben
Het is helaas niet anders. Ik wil een beetje vaart maken, omdat ik anders niet voor kerst klaar ben.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie boel is dat.. kan ik weer niet luisteren
Als je negatief test dan kun je daarna fijn vaker een stukje gaan fietsenquote:Op woensdag 25 november 2020 15:01 schreef Rafeiro het volgende:
Was trouwens wel echt heerlijk weer om zo'n stukje te fietsen.
Dat zou kunnen, haha. Ik vind er alleen geen drol aan. Maar als ik gedeeltelijk normaal bevonden word Ga ik vrijdag denk ik even naar moeders. Dan ben ik lekker veilig en heb haar ook al veel te lang niet gezien eigenlijk. Is denk ik ook al weer ruim 2 maand geleden.quote:Op woensdag 25 november 2020 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als je negatief test dan kun je daarna fijn vaker een stukje gaan fietsen
Jep, las het al. Met al die drugs is het niet zo gek dat ie maar 60 is geworden. Blijft toch wel een fenomenale voetballer. Hopen dat die lekker balt met Cruyff nu in de hemelquote:Op woensdag 25 november 2020 18:08 schreef DJ11 het volgende:
Jeetje... Diego Maradona is overleden...
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jep, las het al. Met al die drugs is het niet zo gek dat ie maar 60 is geworden. Blijft toch wel een fenomenale voetballer. Hopen dat die lekker balt met Cruyff nu in de hemel
Ik luister wel vanuit de auto, ik ben mobiel vanavond en dus niet hier online...quote:Op woensdag 25 november 2020 18:29 schreef DJ11 het volgende:
De muziek voor vanavond staat klaar
[ afbeelding ]
Deel 3 van de lijst. We pakken de draad op bij de nummer 178.
Aanvang 19:00 uur
quote:Op woensdag 25 november 2020 18:38 schreef DJ11 het volgende:
Vooraf-track begint ongeveer om 18:57 uur. Nu nog snel even eten
Ja, hier ook. Het leek me al niks voor de lijst van Elfjequote:Op woensdag 25 november 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Dan luister ik toch gezellig nog een stukje metal van brother52 terug
Ik zat ook al in de huh fasequote:Op woensdag 25 november 2020 19:02 schreef livelink het volgende:
Dan luister ik toch gezellig nog een stukje metal van brother52 terug
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:03 schreef livelink het volgende:
Dit nummer is nog best lekker in vergelijking met sommige andere nummers die ik gisterenavond heb gehoord.
Moest de stream opnieuw inladen maar hoor nu Madonna.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels zouden jullie Madonna moeten horen. Zoals ik net al zei: als eerbetoon aan Maradona. Staat los van de show.Madonna - Don't Cry For Me Argentina (radio edit)
Ja, na F5 hoor ik inderdaad Madonna.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:05 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels zouden jullie Madonna moeten horen. Zoals ik net al zei: als eerbetoon aan Maradona. Staat los van de show.Madonna - Don't Cry For Me Argentina (radio edit)
Hij was niet bepaald een ambassadeur meer voor het voetbal.quote:
Ik heb gisteren 2 uur geluisterd. Heb inmiddels door dat er ongelooflijk veel subgenres zijn en sommigen daarvan vond ik prima en sommige verschrikkelijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben wel eens in zo’n Death Metal cafe geweest, gelukkig had ik toevallig watjes in mijn oren. Wel heel aardig publiek daar
Nee, dat kan niet. Je kan het maar 1 keer afstrepen.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Mijn All-Time Top 250 gaat zo verder met de nummer 178. Livelink heeft de bingokaart al klaarliggen om Noorwegen af te vinken. Het kan zelfs twee keer op rij, kan ik melden.
Dit is het enige dat ik zo snel bij de hand hadquote:Op woensdag 25 november 2020 19:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Elfje, sta je onder invloed van Melting dat je de cover draait ipv het prachtige origineel?
De eerste jaren mag die kleine op les bij nr. 14...quote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Dat -ie boven met Cruijff maar veel leuke potjes mag spelen.
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen vrienden gemaakt in VBL, maar I don’t care
Daar maakt helemaal niemand vrienden. De kans dat je iets 'fouts' zegt is levensgroot.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb geen vrienden gemaakt in VBL, maar I don’t care
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De eerste jaren mag die kleine op les bij nr. 14...
Ik zie dat hele subforum niet. Deze week heb ik het nieuwste subforum ook meteen weer even laten verdwijnenquote:Op woensdag 25 november 2020 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar maakt helemaal niemand vrienden. De kans dat je iets 'fouts' zegt is levensgroot.
VBL, ONZ en KLB zijn de forums die ik ook uit mijn lijst heb gehaald.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zie dat hele subforum niet. Deze week heb ik het nieuwste subforum ook meteen weer even laten verdwijnen
Dit is meer een knøter...quote:Op woensdag 25 november 2020 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Van dit nummer bestaat ook een Symphonic version, net als van een ander nummer dat vanavond voorbijkomt. Maar ik houd het bij de bekende versies. U wilde een kneiter uit Noorwegen? Bij deze...
178 (155)A-ha - Take On Me [1985]
ONZ is leuk om te klooien met een kloontje, verder niet. Ik kom amper nog buiten MUZ. Soms nog TV of ESF en dan houdt het wel op. Discussiëren over nieuws doe ik wel elders.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
VBL, ONZ en KLB zijn de forums die ik ook uit mijn lijst heb gehaald.
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:12 schreef MadMaster het volgende:
OK, ik ga op reis en ik neem mee...
Alles onder het motto: doedezemaarnietquote:Op woensdag 25 november 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Pol, nws, bnw, esf, klb, onz, gc, big brother, juichbaak en nog iets van 20 zijn bij mij foetsie, lekker rustig
Big Brother geef ik wel 'n kansquote:Op woensdag 25 november 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Pol, nws, bnw, esf, klb, onz, gc, big brother, juichbaak en nog iets van 20 zijn bij mij foetsie, lekker rustig
Je hoort straks van mij of ik het wistquote:Op woensdag 25 november 2020 19:19 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: mijn favoriete Slipstream-hit ooit. Wie tijdens show #200 of #250 heeft opgelet, weet al welke plaat dat is
Ik ben zelfs te lui om een pose te striken.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik was aan het playbacken, in afwezigheid van Diaan
Ik wist het niet. Ben het ook niet met je eens, hoewel dit nummer best lekker is.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij geen Show Me Love, maar wél deze:
175 (112)Robin S - Luv 4 Luv [1993]
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Voor mij geen Show Me Love, maar wél deze:
175 (112)Robin S - Luv 4 Luv [1993]
Ik heb dat anno 2020 heel sterk. Hitlijsten kunnen me gestolen worden.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Dit is voor mij een blinde vlek..
Een paar jaar dat de hitparades compleet aan me voorbij gingen.
Lekker nummer gewoon. Geen commentaar dus.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Erg stil ineensMensen zijn van de schok aan het bijkomen?
Ik weet het... het is een beetje fout, dit nummer. Maar ik vind het gewoon erg goed.
*phew*quote:Op woensdag 25 november 2020 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Lekker nummer gewoon. Geen commentaar dus.
Niks mis met Final ountdown.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Erg stil ineensMensen zijn van de schok aan het bijkomen?
Ik weet het... het is een beetje fout, dit nummer. Maar ik vind het gewoon erg goed.
Hehehe... ja, ik het ook nog wel. Je had ook TV5 en Super Channel.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:34 schreef livelink het volgende:
The Final Countdown doet mij denken aan de tijd dat mijn ouders eindelijk een nieuwe tv kochten.
Eentje waar we meer dan 3 zenders op konden ontvangen en ook eindelijk een kleurentv.
En daar konden we ook Sky op ontvangen. En op Sky draaide ze toen de Final Countdown tig keer per uur.
Maar welke film was het dan?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:37 schreef DJ11 het volgende:
Dit nummer is voor mij (helaas) onlosmakelijk verbonden met het overlijden van Freddie Mercury. De videoclip van de vorige single, Innuendo, was volledig getekend. In de clip van dit nummer stond er ineens een broodmagere, doodzieke Freddie Mercury in beeld, die toch nog de clown wilde uithangen:
172 (102)Queen - I'm Going Slightly Mad [1991]
Sorry, ik schreef het wat onduidelijk: dat bewuste nummer komt straks pas. Duurt nog wel een uur of zo. Ik zal het dan wel even noemenquote:
Oh, dan werd ik dus niet langzaam gek.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Sorry, ik schreef het wat onduidelijk: dat bewuste nummer komt straks pas. Duurt nog wel een uur of zo. Ik zal het dan wel even noemen
Nee hoor, ik was gewoon wat onduidelijk door "straks" te schrijven.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dan werd ik dus niet langzaam gek.
Ik vind het evht een fijne bandquote:Op woensdag 25 november 2020 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben niet zo'n album-man, maar als het dan toch over albums moet gaan: Under The Iron Sea van Keane behoort tot mijn favorieten. De voorloper-track (eigenlijk amper een single te noemen) was een nogal merkwaardig nummer dat eigenlijk uit een paar losse stukken bestaat:
171 (NEW)Keane - Atlantic [2006]
Ik ook. Van alle actieve groepen mijn op één na favoriete. Ik hoop dat hun volgende album niet zo lang op zich laat wachten als het vorige...quote:Op woensdag 25 november 2020 19:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind het evht een fijne band
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 25 november 2020 19:47 schreef Symphonic het volgende:
Ik vond dit erg op Simply red lijken
Komt omdat ik de reprise er achteraan heb geplaktquote:Op woensdag 25 november 2020 19:51 schreef livelink het volgende:
Verrassend lang voor een jaren '50-nummer
Teveel gedaan vandaag ?quote:Op woensdag 25 november 2020 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister nog wel mee hoor, maar ik ben een beetje dood
Ik wou zeggen "geen probleem", maar is het natuurlijk wel vervelend. Doe vooral rustig aan. Sit back and relax.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luister nog wel mee hoor, maar ik ben een beetje dood
Ik slaap al een week nog beroerder dan normaal en afgelopen nacht het dieptepunt met iets van 4 uur totaal. En vanochtend was best inspannend met veel indrukkenquote:
Het is wel een oude, nieuwe binnenkomer.quote:Op woensdag 25 november 2020 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Tijd voor een nieuwe binnenkomer:
167 (NEW)10cc - I'm Not In Love [1975]
Er komen nog veel oudere...quote:Op woensdag 25 november 2020 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is wel een oude, nieuwe binnenkomer.
quote:Op woensdag 25 november 2020 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik slaap al een week nog beroerder dan normaal en afgelopen nacht het dieptepunt met iets van 4 uur totaal. En vanochtend was best inspannend met veel indrukken
Gelukkig hij niet, proost dan maarquote:Op woensdag 25 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft net nog een flesje wijn voor me gehaald. Hij durft gewoon nog vlak voor 20.00 wijn te halen. Ik schaam me dan al.
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Mijn man heeft net nog een flesje wijn voor me gehaald. Hij durft gewoon nog vlak voor 20.00 wijn te halen. Ik schaam me dan al.
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
DJ11 bedankt voor het draaien van je persoonlijke top 250.
Maar ik stop nu met luisteren voor vandaag.
Fijne avond nog allemaal
Fijne avond.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Dank voor het luisteren. Fijne avond verderquote:Op woensdag 25 november 2020 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
Goed bezigquote:Op woensdag 25 november 2020 20:01 schreef livelink het volgende:
Prettige avond aRdquote:Op woensdag 25 november 2020 20:02 schreef anotherRandomdude het volgende:
Fijne avond nog allemaal
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat er hier nog wel twintig flessen wijn liggen
Wie wat de toekomst brengtquote:Op woensdag 25 november 2020 20:10 schreef just me het volgende:
Dan had je dus ook DJ Culture als nick kunnen nemen
De meeste flessen worden er niet lekkerder op als ze te lang liggen.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik geloof dat er hier nog wel twintig flessen wijn liggen
Ik lees net dat jij ook een versie hebt uitgebracht?quote:
Ook al van Take On Me. Druk baasje, die Symphonicquote:Op woensdag 25 november 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lees net dat jij ook een versie hebt uitgebracht?
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen tijd om te werkenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, is nog steeds van de voorraad van mama Symph, die we verder zoveel mogelijk weg hebben gegeven. Ik kook ermee en dat gaat nog wel prima. En ik ga ooit wel proberen wat azijn ervan te makenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
De meeste flessen worden er niet lekkerder op als ze te lang liggen.
Oh, dat is wel een goed idee!quote:Op woensdag 25 november 2020 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Klopt, is nog steeds van de voorraad van mama Symph, die we verder zoveel mogelijk weg hebben gegeven. Ik kook ermee en dat gaat nog wel prima. En ik ga ooit wel proberen wat azijn ervan te maken
Ja, dat is het lot van de slechtbetaalde producent.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen tijd om te werken
Mooi, ik weet nu al dat ik er instink, zelfs als ik weet dat het een instinker is.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:22 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een nummer dat uitermate geschikt is als instinker voor in een popquiz...
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, ik weet nu al dat ik er instink, zelfs als ik weet dat het een instinker is.
Fragmentje van draaien, vragen wie de artiest is. Negen van de tien heeft het geheid foutquote:Op woensdag 25 november 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi, ik weet nu al dat ik er instink, zelfs als ik weet dat het een instinker is.
Nou ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Fragmentje van draaien, vragen wie de artiest is. Negen van de tien heeft het geheid fout
Ja, maar dat is gewoon dezelfde zanger die vreemd gaat.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys , nee dus![]()
161 (158)Electronic - Disappointed [1992]
Disappointed ben ik zeker.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:26 schreef DJ11 het volgende:
Pet Shop Boys , nee dus![]()
161 (158)Electronic - Disappointed [1992]
Ja, zit genoeg in. Maar heb dit nummer altijd geweldig gevonden (en nog steeds), dus staat het in de lijstquote:Op woensdag 25 november 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Disappointed ben ik zeker.![]()
Is het geen PSB, maar wel diezelfde sound.
Zat er nog niet genoeg PSB in je show?
Er kan nooit teveel Johnny Marr in een show zittenquote:Op woensdag 25 november 2020 20:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Disappointed ben ik zeker.![]()
Is het geen PSB, maar wel diezelfde sound.
Zat er nog niet genoeg PSB in je show?
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar dat is gewoon dezelfde zanger die vreemd gaat.
Door dit nummer heb ik A-ha weer herontdekt.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Inherent aan dit soort lijsten is dat nummers van dezelfde artiest dicht bij elkaar kunnen staan. Hier is - alweer - A-ha. Deze keer met hun bijzonder ondergewaardeerde comeback-single uit 2000.
160 (NEW)A-ha - Summer Moved On [2000]
Gokje 1978?quote:Op woensdag 25 november 2020 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een liedje uit het geboortejaar van de dienstdoende DJ
Ik ook. Sterker nog: ik durf wel te zeggen dat ik fan van ze ben geworden. Dat was ik in de 80s / 90s niet echt, hoewel dat met terugwerkende kracht ook nog is goedgekomen. Veel van hun beste werk is van na 2000, vind ik.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Door dit nummer heb ik A-ha weer herontdekt.
Dank voor het meeluisteren. Fijne avondquote:Op woensdag 25 november 2020 20:32 schreef Symphonic het volgende:
De serie die ik volg begint.
Dank DJ11 tot zover.
Fijne lijst en we blijven hem wel volgen
quote:Op woensdag 25 november 2020 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Dank DJ11 tot zover.
Fijne avond.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Dank DJ11 tot zover.
Ik had hun cd al, maar luisterde die niet meer.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ook. Sterker nog: ik durf wel te zeggen dat ik fan van ze ben geworden. Dat was ik in de 80s / 90s niet echt, hoewel dat met terugwerkende kracht ook nog is goedgekomen. Veel van hun beste werk is van na 2000, vind ik.
Scheelt toch niet eens zoveel in jaren.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:35 schreef DJ11 het volgende:
159 (157)Elton John - Sorry Seems To Be The Hardest Word [1976]
Ongeveer 21:45 uur. Ik wil steeds zo'n 35 nummers draaien. Iets minder kan ook. 200 nummers in 6 shows en daarna eentje van 50 nummersquote:Op woensdag 25 november 2020 20:35 schreef Melting het volgende:
Tot hoe laat ga je eigenlijk door, 11?
Welterusten DDMquote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik denk nog graag terug aan mijn kamer met posters van A-ha en met name Morten
En nu ga ik mijn bed opzoeken
Bedankt voor het luisteren ookquote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Welterusten.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Dan ga ik het niet helemaal afluisteren.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ongeveer 21:45 uur. Ik wil steeds zo'n 35 nummers draaien. Iets minder kan ook. 200 nummers in 6 shows en daarna eentje van 50 nummers
Prima hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 20:38 schreef just me het volgende:
telefoon, gaat wel even duren
![]()
dank voor zover !!
Zekerquote:Op woensdag 25 november 2020 20:46 schreef livelink het volgende:
Ik vond dit altijd een heel mooi nummer en dat blijft het ook.
Als de hulp dat ook wil dan.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en de coronatest was weer negatief, dus morgen weer vrolijk wandelen met de hulp.
Mooi zoquote:Op woensdag 25 november 2020 20:48 schreef Rafeiro het volgende:
Oh en de coronatest was weer negatief, dus morgen weer vrolijk wandelen met de hulp.
Die van morgen is 60+ met korte pootjes, maar die klaagt niet en doet maar. Petje af wel.quote:
Dit vind ik maar niets.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Bij de radio-edit zijn de refreinen eruit geknipt
Toch zou je er eens rustig naar moeten luisteren met de tekst erbij. Echt een ontzettend gave levenslesquote:
Als ik naar een nummer luister, met de tekst erbij, dan moet ik de muziek al goed vinden.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch zou je er eens rustig naar moeten luisteren met de tekst erbij. Echt een ontzettend gave levensles
Ik heb dat normaal ook, maar Bazz Luhrmann is daar echt een uitzondering op.quote:Op woensdag 25 november 2020 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Als ik naar een nummer luister, met de tekst erbij, dan moet ik de muziek al goed vinden.
Dat had ik bij dat nummer niet.
Dit is heel veel stukken beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |