SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Snap ik. Daarom draai ik het normaal ook niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank brother, maar dit is niet helemaal mijn kopje thee.
Ik ga even alcohol testen...
Ja, ligt bij mij, ik moet nodig eens wat meer geheugen in mijn laptop proppen.quote:
Dat zou ook goed kunnen inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ligt bij mij, ik moet nodig eens wat meer geheugen in mijn laptop proppen.
Had gehoopt dat het met OsX Big Sur wat beter zou gaan maar helaas.
Kan ook komen doordat ik alle muziek van mijn NAS trek.
Ik ga om 21.00 uur wel afhaken voor vandaag, Brother.quote:
De volgende show eerst eens alles eens naar mijn laptop trekken, kijken of dat helpt.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou ook goed kunnen inderdaad.
Ze zijn boos, dat ze vanwege corona niet meer op mogen treden.quote:
Ze zullen vast ergens boos over zijn. Alleen jammer dat je niet verstaat waarover nou precies.quote:
Eekhoorntjes tellen.... kijk maar uit dat je niet in slaap valt. Dat is nog erger dan schaapjes tellen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:43 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen wandelen met de enige mannelijke hulp die ik zie. En hij lijkt het het minst leuk te vinden, haha.
Afgelopen week wel eekhoorntjes gespot met hem, dat is met de rest nog niet gelukt. Maar wel gaaf 2 eekhoorns die achterelkaar aanzaten de boom in
1 broodje shoarma, 1 broodjes shoarma....quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Eekhoorntjes tellen.... kijk maar uit dat je niet in slaap valt. Dat is nog erger dan schaapjes tellen.
Zoek een baantje als herder en je weet hetquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:50 schreef Rafeiro het volgende:
Als het tellen van die kutbeesten zou helpen.....
Geem Pammetjes meer
Fijne avond.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Deze subgenre van metal bevalt me niet zo
Dank je wel brother52. En wie weet tot deel 2
Ik vind het al knap dat je het zo lang hebt uitgehoudenquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:56 schreef livelink het volgende:
Ik ga afhaken. Deze subgenre van metal bevalt me niet zo
Dank je wel brother52. En wie weet tot deel 2
Hoe bedoel je? Dit nummer?quote:
Ja, vond dat ik er wel wat bij moest proppen wat nog een beetje toegankelijk is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:01 schreef Melting het volgende:
Na dit nummer ga ik ook afhaken, Brother52.
Alvast bedankt voor de muziekjes. Buiten de bagger, zaten er ook leuke muziekjes tussen. Zoals Maiden uiteraard.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, vond dat ik er wel wat bij moest proppen wat nog een beetje toegankelijk is.
Welterusten alvast.
Geschreeuw en paarden?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:22 schreef brother52 het volgende:
Let je op Raf?
A Wilhelm Scream - The Horse
Schreeuwende paardenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |