Ha nou 6 weken niet belasten iig. Dus nouja kom ik wel ff op fok om te lachenquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:46 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die @:kree Kreeftje, van harte beterschap en nu moet je wel rustig aan doen. Hopelijk heb je genoeg andere handen voor handen die jou kunnen helpen. En als je een moment nodig hebt om even te relaxen en te lachen dan ben je altijd welkom op FOK!
Is het je faparm?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ha nou 6 weken niet belasten iig. Dus nouja kom ik wel ff op fok om te lachen
Hey kree, beterschap. Heb je zelf hulp kunnen inschakelen zonder al te veel helse pijn?quote:Op dinsdag 24 november 2020 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
Ha nou 6 weken niet belasten iig. Dus nouja kom ik wel ff op fok om te lachen
Jawel dat lukte wel, wist niet eens dat ie uit de kom was. Normaal zou je zeggen van wel, maar dit is een extreem rare situatie volgens hun, want aan de achterkant eruit ipv de voorkant. Maak dat erbij met ook nog een lastige breuk, dat maakt ook de 3.5 uur operatie. En wat metalen plaatjes. Well dam'n het schijnt allemaal goed gegaan te zijn. Maar gaat wel ff tijd fysyo wordenquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Hey kree, beterschap. Heb je zelf hulp kunnen inschakelen zonder al te veel helse pijn?
Morfine man, stukken beter spulquote:Op dinsdag 24 november 2020 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Betekent dit bier door een rietje?
Het zit serieus samen met het doseer apparaat in een afgesloten plexiglas kastje, zodat je er echt niet zelf mee kan klooien. Behalve op het 'request shot' knopje drukken, wat trouwens best vaak lukt. Maar zullen wel mini dosissen zijn.quote:
Zijn er leuke verpleegsters?quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:15 schreef kree het volgende:
[..]
Het zit serieus samen met het doseer apparaat in een afgesloten plexiglas kastje, zodat je er echt niet zelf mee kan klooien. Behalve op het 'request shot' knopje drukken, wat trouwens best vaak lukt. Maar zullen wel mini dosissen zijn.
Nou dat is fijn meneertje!quote:Op dinsdag 24 november 2020 22:30 schreef kree het volgende:
[..]
Bijna alleen maar leuke en lief allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |