Charlie Winston - She Went Quietly [2011]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.quote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan de onvolprezen Charlie Winston, die het goed doet in mijn Top 250
179 (174)Charlie Winston - She Went Quietly [2011]
Dit staat op zijn geweldige album Running Still, waarvan meerdere nummers in deze lijst staan.
dan kun je zo heel rustig gaan slapenquote:
Dat wel.quote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je zo heel rustig gaan slapen
Maar geen bingo dus.quote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.
+1 scherpquote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.
En 500 per jaar er van slikken?quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1400 hooikoortspillen besteld
Ja, ik geef alvast een hint, Elf. Er moeten wat landen, gerelateerd aan shows in je komende show zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar geen bingo dus.
Volgende show een nieuwe kaart. Dus nieuwe kansen.
Landen?quote:Op maandag 23 november 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik geef alvast een hint, Elf. Er moeten wat landen, gerelateerd aan shows in je komende show zijn.
Ja, sorry... Volgende keer beter.quote:
Nog explicieter? Bijvoorbeeld dat je bij een nummer zegt dat je het gedraaid hebt in je Noorwegenshow of zo. Alleen het land keur ik ook goed. Ik ben niet zo streng bij mijn eigen bingokaart.quote:
Oké: de openingstrack van de volgende show heb ik gedraaid in de Noorwegenshowquote:Op maandag 23 november 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog explicieter? Bijvoorbeeld dat je bij een nummer zegt dat je het gedraaid hebt in je Noorwegenshow of zo. Alleen het land keur ik ook goed. Ik ben niet zo streng bij mijn eigen bingokaart.
Trustenquote:Op maandag 23 november 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
En nu mijn nestje in, even nog wat lezen.
Fijne avond nog allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |