quote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
doet me aan denken dat ik ergens nog een verdwaalde mislukte top 500 heb staan.
Gewoon weer eens naar kijken en updatenquote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
doet me aan denken dat ik ergens nog een verdwaalde mislukte top 500 heb staan.
Ik had er echt nog nooit van gehoordquote:
Je kunt ze wel erelid maken.quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ze alleen zo moeilijk royeren
Je leert nog eens iets hier.quote:Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had er echt nog nooit van gehoord
quote:Op maandag 23 november 2020 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kunt ze alleen zo moeilijk royeren
Je moet roeien met de riemen die je hebt.quote:
quote:Op maandag 23 november 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Dat sowieso jaquote:Op maandag 23 november 2020 21:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet roeien met de riemen die je hebt.
Ja, ik ga het wellicht inkorten. Want op den duur worden het van die nummers waarvan ik eigenlijk niet zeker weet hoe hoog of 'laag' ik ze wil zetten.quote:Op maandag 23 november 2020 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gewoon weer eens naar kijken en updatenRustig de tijd voor nemen.
Duurt net zo lang totdat de top 16 volledig uit PSB nummers bestaat.quote:Op maandag 23 november 2020 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Sorry, daar zijn ze weer
Eveneens acht plaatsen winst
180 (188)Pet Shop Boys - Liberation [1993]
Jezelf niet druk om maken, en lekker laten gaan als dat nodig is.quote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit nog half te janken, haha. De empatische autist, lol. Kan wat te ver varen op emoties. Die van mezelf tellen niet, maar die van anderen hakken er in. En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wat het bij dat nummer was.
Dat geeft toch niks?quote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef Zokunen het volgende:
Ik zit nog half te janken, haha. De empatische autist, lol. Kan wat te ver varen op emoties. Die van mezelf tellen niet, maar die van anderen hakken er in. En ik kan het niet uitstaan dat ik niet weet wat het bij dat nummer was.
Dat wordt een top 25.quote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ga het wellicht inkorten. Want op den duur worden het van die nummers waarvan ik eigenlijk niet zeker weet hoe hoog of 'laag' ik ze wil zetten.
Nee, dat zal nooit gebeuren, wees gerustquote:Op maandag 23 november 2020 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Duurt net zo lang totdat de top 16 volledig uit PSB nummers bestaat.
Charlie Winston - She Went Quietly [2011]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.quote:Op maandag 23 november 2020 21:34 schreef DJ11 het volgende:
Het slotwoord van vandaag is aan de onvolprezen Charlie Winston, die het goed doet in mijn Top 250
179 (174)Charlie Winston - She Went Quietly [2011]
Dit staat op zijn geweldige album Running Still, waarvan meerdere nummers in deze lijst staan.
dan kun je zo heel rustig gaan slapenquote:
Dat wel.quote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef just me het volgende:
[..]
dan kun je zo heel rustig gaan slapen
Maar geen bingo dus.quote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.
+1 scherpquote:Op maandag 23 november 2020 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Charlie Winston stond ook wel op mijn bingokaart trouwens.
En 500 per jaar er van slikken?quote:Op maandag 23 november 2020 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, 1400 hooikoortspillen besteld
Ja, ik geef alvast een hint, Elf. Er moeten wat landen, gerelateerd aan shows in je komende show zijn.quote:Op maandag 23 november 2020 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar geen bingo dus.
Volgende show een nieuwe kaart. Dus nieuwe kansen.
Landen?quote:Op maandag 23 november 2020 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik geef alvast een hint, Elf. Er moeten wat landen, gerelateerd aan shows in je komende show zijn.
Ja, sorry... Volgende keer beter.quote:
Nog explicieter? Bijvoorbeeld dat je bij een nummer zegt dat je het gedraaid hebt in je Noorwegenshow of zo. Alleen het land keur ik ook goed. Ik ben niet zo streng bij mijn eigen bingokaart.quote:
Oké: de openingstrack van de volgende show heb ik gedraaid in de Noorwegenshowquote:Op maandag 23 november 2020 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog explicieter? Bijvoorbeeld dat je bij een nummer zegt dat je het gedraaid hebt in je Noorwegenshow of zo. Alleen het land keur ik ook goed. Ik ben niet zo streng bij mijn eigen bingokaart.
Trustenquote:Op maandag 23 november 2020 21:40 schreef Melting het volgende:
En nu mijn nestje in, even nog wat lezen.
Fijne avond nog allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |