Zo mooi dit!quote:Op maandag 23 november 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
186 (NEW)Godley & Creme - Under Your Thumb [1981]
Deze keer in z'n volledige albumversie
Wacht maar tot je 11 dit ziet playbackenquote:
Ben het steeds meer gaan waarderen. Heb het hier op Radio 49 ontdekt.quote:
Ik kan niet wachtenquote:Op maandag 23 november 2020 21:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 11 dit ziet playbacken
Ik zing liever meequote:Op maandag 23 november 2020 21:08 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wacht maar tot je 11 dit ziet playbacken
Niet bij mij.quote:Op maandag 23 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben het steeds meer gaan waarderen. Heb het hier op Radio 49 ontdekt.Vermoedelijk bij MadMaster of Melting, maar het kan ook Piet Piraat zijn geweest.
Jam & Spoon feat. Plavka - Find Me (Odessey To Anyoona) [1994]
Het is de favoriete plaat van mijn broertje. Hij stemt er ook al jaren trouw op voor de top2000.quote:Op maandag 23 november 2020 21:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ben het steeds meer gaan waarderen. Heb het hier op Radio 49 ontdekt.Vermoedelijk bij MadMaster of Melting, maar het kan ook Piet Piraat zijn geweest.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:09 schreef just me het volgende:
Nou 11, dan moet je eens laten weten wanneer je een optreden hebt![]()
Jam & Spoon stond op mijn bingokaart.quote:Op maandag 23 november 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Wie vanavond vroeg inschakelde, hoorde dat ik voorafgaand aan de show het (instrumentale) nummer Odessey To Anyoona van Jam & Spoon draaide. Dat was natuurlijk niet zomaar
185 (089)Jam & Spoon feat. Plavka - Find Me (Odessey To Anyoona) [1994]
Zal ik doen. Voorlopig is het niet aan de orde. We hebben van iemand afscheid moeten nemen, maar gelukkig is diens voorganger in de band teruggekeerd. Dus we kunnen de komende tijd volop verder met oefenen (mits corona dat toelaat)quote:Op maandag 23 november 2020 21:09 schreef just me het volgende:
Nou 11, dan moet je eens laten weten wanneer je een optreden hebt![]()
Ja het moet natuurlijk wel goed klinken als wij komen kijkenquote:Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Voorlopig is het niet aan de orde. We hebben van iemand afscheid moeten nemen, maar gelukkig is diens voorganger in de band teruggekeerd. Dus we kunnen de komende tijd volop verder met oefenen (mits corona dat toelaat)
Heel goed.quote:Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Jam & Spoon stond op mijn bingokaart.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Jam & Spoon stond op mijn bingokaart.
Oef das wel heftig.quote:Op maandag 23 november 2020 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal ik doen. Voorlopig is het niet aan de orde. We hebben van iemand afscheid moeten nemen, maar gelukkig is diens voorganger in de band teruggekeerd. Dus we kunnen de komende tijd volop verder met oefenen (mits corona dat toelaat)
Ja, altijd vervelend als iemand stopt. Extra vervelend als het door persoonlijke omstandigheden komt. Gelukkig is zijn voorganger nog steeds goed ingespeeld en enthousiast om opnieuw in te stappen. Dat scheelt ons veel tijd.quote:
Nee, ik heb nog een bingokaart van zijn reguliere show en wacht nog op MadDisasterquote:
lol... die komt niet. Er zit sowieso niet zo veel vocoder/autotune in de lijstquote:Op maandag 23 november 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een bingokaart van zijn reguliere show en wacht nog op MadDisaster
Dat gaat hem niet worden.quote:Op maandag 23 november 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een bingokaart van zijn reguliere show en wacht nog op MadDisaster
Family Of The Year - Hero [2012]
Ik wel.quote:Op maandag 23 november 2020 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Ik begrijp nog steeds hoe deze enorme hit haast ongemerkt aan mij voorbij is gegaan. Tot ongeveer een jaar geleden....
183 (NEW)Family Of The Year - Hero [2012]
Alle leuke prijzen zijn er toch wel uit. Blijf ik natuurlijk zitten met een busreis die niet door kan gaan.quote:Op maandag 23 november 2020 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden.
Dan moet je een andere lijn proberen vol te krijgen.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle leuke prijzen zijn er toch wel uit. Blijf ik natuurlijk zitten met een busreis die niet door kan gaan.
Bryan Adams - Cloud Number Nine (Chicane mix) [1999]
Ik heb nog wat aftandse kamerplanten.quote:Op maandag 23 november 2020 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Alle leuke prijzen zijn er toch wel uit. Blijf ik natuurlijk zitten met een busreis die niet door kan gaan.
Die heb ik alquote:Op maandag 23 november 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat aftandse kamerplanten.
De 90s, gevolgd door de 80s.quote:Op maandag 23 november 2020 21:21 schreef livelink het volgende:
Je heb vast al wel een analyse van de dateringen van je noteringen gemaakt, Elf.
Kun je een tipje van de sluier oplichten? Welk decennium heeft gewonnen?
quote:Op maandag 23 november 2020 21:21 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet eens waarom dat nummer zo binnenkwam, maar het deed het wel.
Ach ja moet af en toe ook kunnen. Dat het binnenkomt, geen idee hebbende waarom.
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 23 november 2020 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb nog wat aftandse kamerplanten.
quote:
Precies. Muziek is emotie. Hoeft niet verklaarbaar te zijnquote:Op maandag 23 november 2020 21:21 schreef Zokunen het volgende:
Ik weet niet eens waarom dat nummer zo binnenkwam, maar het deed het wel.
Ach ja moet af en toe ook kunnen. Dat het binnenkomt, geen idee hebbende waarom.
quote:Op maandag 23 november 2020 21:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus.
[..]![]()
Mijn lidcactus staat weer in volle bloei.
Klopt 100%. Emotie heeft een zeer grote invloed op deze lijst gehad.quote:Op maandag 23 november 2020 21:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Precies. Muziek is emotie. Hoeft niet verklaarbaar te zijn
quote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zeg me dat lidcactus een echt woord is.
The Christians - What's In A Word [1992]
Ik kan me nog herinneren dat je daar mee bezig was, ja.quote:Op maandag 23 november 2020 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
doet me aan denken dat ik ergens nog een verdwaalde mislukte top 500 heb staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |