SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
1 kopje?quote:Op maandag 23 november 2020 20:42 schreef DJ11 het volgende:
191 (131)John Lennon - Jealous Guy [1971]
Hierna:
Wie is Rocknijntje?quote:Op maandag 23 november 2020 20:42 schreef Zokunen het volgende:
Maar het "rollerommefantje" dat Rocknijntje gemaakt heeft blijft wel tof als UI.
Een jonge oudgediendequote:
Je moet niet aan de alcohol hè?quote:
dat is dan van lang, heel lang geleden?quote:
Nee joh het is nog geen tijdquote:
Ja, van best lang geleden.quote:Op maandag 23 november 2020 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
dat is dan van lang, heel lang geleden?
Wel een aantal jaren geleden, op zeker voor de Efteling meet.quote:Op maandag 23 november 2020 20:46 schreef just me het volgende:
[..]
dat is dan van lang, heel lang geleden?
[..]
Nee joh het is nog geen tijd
dat is dan van voor mijn tijd hierquote:Op maandag 23 november 2020 20:47 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Wel een aantal jaren geleden, op zeker voor de Efteling meet.
quote:Op maandag 23 november 2020 20:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga vanavond door tot kort na 21:30 uur, trouwens. Hooguit 21:35 uur. Dat is een mooi knip-moment in de lijst
Ik weet nog wel een klusje voor je.quote:Op maandag 23 november 2020 20:50 schreef Zokunen het volgende:
Ja maar ik moet nog klooien tot 00:00. Draaien blijf je
Ehm vannacht even niet, maar wil er wel weer mee gaan pielenquote:Op maandag 23 november 2020 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een klusje voor je.
Wordt me te laatquote:Op maandag 23 november 2020 20:50 schreef Zokunen het volgende:
Ja maar ik moet nog klooien tot 00:00. Draaien blijf je
quote:Op maandag 23 november 2020 20:52 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ehm vannacht even niet, maar wil er wel weer mee gaan pielen
quote:Op maandag 23 november 2020 20:53 schreef just me het volgende:
Gisteren een wijnglas gekregen met de tekst "vier het leven"
ik heb het glas maar even vol geschonken
quote:Op maandag 23 november 2020 20:53 schreef just me het volgende:
Jij las "voer de lever?"quote:Op maandag 23 november 2020 20:53 schreef just me het volgende:
quote:
ik lees vaker wat ik wil lezenquote:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was je jarig?quote:Op maandag 23 november 2020 20:53 schreef just me het volgende:
Geen paarden in de buurt... primaquote:
Nee hoor, ik ben pas in juli jarigquote:Op maandag 23 november 2020 20:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar was je jarig?
Die zijn zo van stal gehaaldquote:Op maandag 23 november 2020 20:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Geen paarden in de buurt... prima
Ja en dan zijn er geen paarden meer.quote:
maar die kunnen wel geslacht wordenquote:Op maandag 23 november 2020 20:57 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ja en dan zijn er geen paarden meer.
Op een golfbaan zijn het allemaal loopholes.quote:
Mijn nichtje doet aan knolhobbelen nu. Zolang just me maar bij dat monster wegblijftquote:Op maandag 23 november 2020 20:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Op een golfbaan zijn het allemaal loopholes.
Of golfkarretjesholes.
Dan is het vast niet De vlieger.quote:Op maandag 23 november 2020 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Hierna: een bijzondere nieuwe binnenkomer. Een nummer waarvan ik herhaaldelijk heb gezegd dat het z'n tijd ver vooruit was...
Is dit het origineel?quote:Op maandag 23 november 2020 21:05 schreef DJ11 het volgende:
186 (NEW)Godley & Creme - Under Your Thumb [1981]
Deze keer in z'n volledige albumversie
Ik zal me gedragenquote:Op maandag 23 november 2020 21:01 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Mijn nichtje doet aan knolhobbelen nu. Zolang just me maar bij dat monster wegblijft![]()
Wel lief als je dan foto's krijgt, maar die hoofden moeten nog wel even blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |