abonnement Unibet Coolblue
pi_196388608
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:15 schreef Monolith het volgende:

[..]

Toch denk ik dat juist die "wappiekant" een grote aantrekkingskracht heeft op een bepaald type kiezer. Dat continue aanschuren tegen extreem-rechts en dan heel verontwaardigd reageren als je er ook daadwerkelijk mee geassocieerd wordt is vrij kenmerkend.
Die groep is best klein in werkelijkheid, ze zijn vooral heel luidruchtig op internet. Een paar duizend fanatiekelingen kunnen best veel lawaai maken op twitter/facebook etc maar je wint er geen zetels mee.
٩๏̯͡๏)۶
pi_196388629
Ik heb het idee dat dit een truc is, baudet laat zich over een paar weken weer verkiezen tot lijstrekker. De leden hebben immers niks te zeggen.
speak only if it improves the silence.
pi_196389368
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:40 schreef Ronald het volgende:

[..]

Die groep is best klein in werkelijkheid, ze zijn vooral heel luidruchtig op internet. Een paar duizend fanatiekelingen kunnen best veel lawaai maken op twitter/facebook etc maar je wint er geen zetels mee.
Ze waren in 2017 al goed voor twee zetels. Dat perspectief lijkt me sindsdien eerder gegroeid dan gekrompen.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 november 2020 @ 11:18:10 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196389589
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 23:07 schreef Perrin het volgende:

[..]

Durf wel te wedden dat ie de komende dagen met de kartonnen doos in de rechterhand de deur uitwandelt daar.
het bolwerk in de Tweede Kamer steunt elkaar en daar gaat niemand weg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196393049
hiddema stopt er ook mee.........
speak only if it improves the silence.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 24 november 2020 @ 17:47:38 #56
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196394763
wat een heerlijke chaos. Otten misschien in de Kamer _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196397737
https://tpo.nl/2020/11/24(...)ampaign=sharing_mini

Nanninga gaat nu ook publiek compleet los op Thierry. :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_196398421
Zo stijgt die Nanninga wel in mijn achting, het zal haar wel niet in dank afgenomen worden door de radicaaltjes dat ze zo realistisch is. Ook wel een beetje raar natuurlijk om pas zo te reageren nadat de bom is afgegaan terwijl ze hier al een tijdje van wist maar beter laat dan nooit natuurlijk.
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:58:33 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196398464
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zo stijgt die Nanninga wel in mijn achting, het zal haar wel niet in dank afgenomen worden door de radicaaltjes dat ze zo realistisch is. Ook wel een beetje raar natuurlijk om pas zo te reageren nadat de bom is afgegaan terwijl ze hier al een tijdje van wist maar beter laat dan nooit natuurlijk.
Hoe kan je na zo'n column nou positiever over iemand denken. Zoals alle schrijfseltjes van Nanninga zou het in de schoolkrant niet misstaan, is het gespeend van enige inhoud en vooral dom gescheld. Dat ze het nu richt tot iemand die ook daadwerkelijk bijzonder fout is, doet daar niks aan af.

Het is wat hypocriet om deze kolder te veroordelen als het niet in je straatje past, maar als het wel in je straatje past te staan juichen
Laffe huichelaar
pi_196398470
Forum voor andragogie :D
Check it out
pi_196398843
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je na zo'n column nou positiever over iemand denken. Zoals alle schrijfseltjes van Nanninga zou het in de schoolkrant niet misstaan, is het gespeend van enige inhoud en vooral dom gescheld. Dat ze het nu richt tot iemand die ook daadwerkelijk bijzonder fout is, doet daar niks aan af.

Het is wat hypocriet om deze kolder te veroordelen als het niet in je straatje past, maar als het wel in je straatje past te staan juichen
Gescheld, welke woordjes zijn te hard voor je tere zieltje dan? Gespeend van enige inhoud? Nee ze toont duidelijk hoe het gezwets van Baudet onzin is door bijvoorbeeld te laten zien dat het hele trial by media nergens op slaat. Ze maakt duidelijk wat voor gevolgen het heeft als je als partij in plaats van nazisme duidelijk af te wijzen het met de mantel der liefde probeert te bedekken en de klokkenluiders eruit werkt.
Ik waardeer het dat ze haar eigen twijfel tentoonspreid of ze wel lid wil blijven van zo'n club en de hand in eigen boezem steekt met hoe er verbetering mogelijk is. Ik waardeer het dat ze toch nog op wil komen voor alle lui die blijkbaar zo naief waren om te denken dat ze een normale rechtse partij volgden.

Bovendien is het moedig om zo je geweten te volgen in plaats van het allemaal op zijn beloop te laden want je weet meteen al dat ze hier vast wat bedreigingen voor zal ontvangen immers ze loopt niet blind achter de grote leider aan zoals de meeste wappie FvD'ers graag zien. Kijk zelf maar hoe snel ze van capabel persoon naar walgelijke paria gaat voor veel mensen. Natuurlijk ze is geen begandigd schrijver of geweldig politicus maar in ieder geval laat ze blijken realistisch te zijn en verder te kunnen kijken dan de eeuwige slachtofferrrol.
  dinsdag 24 november 2020 @ 23:17:38 #62
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196399660
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:23 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Gescheld, welke woordjes zijn te hard voor je tere zieltje dan?
Dit soort domme holle retoriek pas ik dus voor.
Laffe huichelaar
pi_196400192
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit soort domme holle retoriek pas ik dus voor.
Maar dat is toch precies wat je hier predikt? Je beschuldigt iemand van schelden maar wil niet substantieren wat dan het gescheld is. Je vraagt wat en negeert dan het antwoord.

Wel grappig dat je je hypocrisie de post ervoor nog op mij probeerde te projecteren. Met je basisloze aanname dat ik sta te juichen als ik enkel zeg dat iemand in mijn achting stijgt. Ik neem aan dat iemand hypocriet noemen voor jou ook schelden is, want dat lijkt me een even sterke kwalificatie als de kwalificaties die ik Nanninga zie gebruiken.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 25-11-2020 00:12:59 ]
  woensdag 25 november 2020 @ 06:20:13 #64
80382 manny
30 is best veel
pi_196401475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Zo stijgt die Nanninga wel in mijn achting, het zal haar wel niet in dank afgenomen worden door de radicaaltjes dat ze zo realistisch is. Ook wel een beetje raar natuurlijk om pas zo te reageren nadat de bom is afgegaan terwijl ze hier al een tijdje van wist maar beter laat dan nooit natuurlijk.
Als Nanninga de verstandige lijkt in een discussie wordt het hoog tijd om wat afstand te nemen en eens heel goed na te denken of je nog bij die club wil horen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_196403989
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 06:20 schreef manny het volgende:

[..]

Als Nanninga de verstandige lijkt in een discussie wordt het hoog tijd om wat afstand te nemen en eens heel goed na te denken of je nog bij die club wil horen.
Waarom zou ik afstand nemen van FvD ik heb tijdens mijn leven nog geen partij in Nederland gezien waar ik verder van afsta.
Daarbij de verstandige lijkt? Wie is er volgens jou verstandiger dan in die partij? Eerdmans die net zo goed meteen de troon wil overnemen? Baudet die wegloopt inplaats van zijn nazistische vriendje te rojeren? Hiddema die wegloopt in plaats van verantwoordelijkheid te nemen?
pi_196404225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 23:17 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit soort domme holle retoriek pas ik dus voor.
Nouja, de inhoud is dat dit geen trial by media is, maar een trial vanuit het redelijke gedeelte van de partij. Vind ik een relevant punt.

Veel mensen zeggen dat dit te laat is, en wat mij betreft is dat een terecht kritiekpunt. Maar Baudet is langzaam geradicaliseerd (of langzaam meer open geworden over zijn echte ideeën en voorkeuren), waardoor het moeilijk kan zijn om op een specifiek moment in opstand te komen. Daarnaast weten we ook niet wat er intern al aan kritiek geuit is, iig zijn door Otten meerdere brieven gestuurd dat het de verkeerde kant op ging.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2020 @ 12:23:49 #67
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196405128
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
https://tpo.nl/2020/11/24(...)ampaign=sharing_mini

Nanninga gaat nu ook publiek compleet los op Thierry. :o
genot, de bijval die ze krijgt is trouwens wel mager. De scheuring van FVD is nog niet uit de lucht
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2020 @ 13:14:54 #68
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196405907
Thierry schrijft een lijsttrekkersverkiezing uit en wil zelf weer lijsttrekker worden. Veeg me op

twitter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196405948
Dit kan niet :').
Eerst weggaan, dan 2 dagen later zelf verkiezingen uitzetten en jezelf beschikbaar stellen.


Hahahahahabab
pi_196406017
Wat is dit nu weer voor een doorgesnoven egotripperij? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2020 @ 13:39:41 #71
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196406342
dit is gewoon de manier om de partij weer in handen te krijgen en alle tegenstanders zoals Nanninga eruit te gooien. Hij gaat alles of niets spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196406368
Dat wordt de Nacht van de Lange Witte Lijnen dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196406440
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:39 schreef rubbereend het volgende:
dit is gewoon de manier om de partij weer in handen te krijgen en alle tegenstanders zoals Nanninga eruit te gooien. Hij gaat alles of niets spelen.
Hoeft ze niet eens eruit te gooien. Het is duidelijk wie de baas is, en welke richting is ingeslagen.

Op zich wel verhelderend dat verder geen twijfel bestaat waar Forum dan voor staat. Freek en Thierry mogen het met omfloerste ronkende taal doen, maar dankzij de interne stellingname is overduidelijk hoe de vork in de steel zit. Zelfs het trial by media frame werkt daardoor niet echt meer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 november 2020 @ 14:01:08 #74
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_196406715
twitter
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_196406838
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 november 2020 09:42 schreef TjjWester het volgende:
Ik heb het idee dat dit een truc is, baudet laat zich over een paar weken weer verkiezen tot lijstrekker. De leden hebben immers niks te zeggen.
En zo geschiedde.

Heb je ook de lottonummers van morgen voor mij?
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:32:50 #76
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196407331
_O- neeee.
Huilen dan.
  woensdag 25 november 2020 @ 14:40:24 #77
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196407457
Benieuwd of we met die digitale infrastructuur waar Baudet voor gaat zorgen ook zo'n mooie count all legal votes-soap krijgen :') .
Huilen dan.
pi_196407502
Definitely not CIA
  woensdag 25 november 2020 @ 15:43:50 #79
80382 manny
30 is best veel
pi_196408342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 11:11 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom zou ik afstand nemen van FvD ik heb tijdens mijn leven nog geen partij in Nederland gezien waar ik verder van afsta.
Daarbij de verstandige lijkt? Wie is er volgens jou verstandiger dan in die partij? Eerdmans die net zo goed meteen de troon wil overnemen? Baudet die wegloopt inplaats van zijn nazistische vriendje te rojeren? Hiddema die wegloopt in plaats van verantwoordelijkheid te nemen?
Ik doelde mensen die FvD wel aanhangen. Dan zouden dit soort momenten, volgens mij, een uitstekend moment zijn om te zeggen: mwa, misschien moet ik mijn aanhangerschap eens heroverwegen.

Tweede punt dat je aandraagt over de verstandigste, dat was precies mijn punt: Als Nanninga al de verstandigste lijkt, dan zegt dat heel veel over de anderen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 25 november 2020 @ 16:21:13 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_196408810
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 15:43 schreef manny het volgende:

[..]

Ik doelde mensen die FvD wel aanhangen. Dan zouden dit soort momenten, volgens mij, een uitstekend moment zijn om te zeggen: mwa, misschien moet ik mijn aanhangerschap eens heroverwegen.

Tweede punt dat je aandraagt over de verstandigste, dat was precies mijn punt: Als Nanninga al de verstandigste lijkt, dan zegt dat heel veel over de anderen.
Nee, als ze dat zoals ik een paar jaar terug al niet hadden gedaan dan zie ik ze dat nu ook niet meer doen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_196433754
Ik weet niet of ze bij FvD hiervoor tijd hebben, maar dit moeten zij toch ook afschuwelijk vinden?
quote:
Enorme parkeerplaats

Om die lange files te voorkomen is de Britse regering tegelijkertijd druk bezig met het aanleggen van enorme parkeerplaatsen langs de snelweg in de omgeving van Dover. Ook naast het dorpje Mersham zijn ze sinds enkele maanden zeven dagen per week bezig met de aanleg van een betonvlakte die ruimte moet bieden aan zeker vijftienhonderd vrachtwagens.

"In juli was dit nog landbouwgrond met gewassen erin", zegt Sharon Swandale van de Village Alliance, een buurtcomité dat zich inzet voor het behoud van het groen in de omgeving. Pas na de zomer reden de eerste bulldozers en cementmolens het dorp in.

"Het graafschap Kent is de tuin van Engeland. Het is hier ontzettend groen, vaak tot zover je kan kijken. Er wordt, mede dankzij brexit, meer en meer gebouwd. Dat vinden wij een hele kwalijke ontwikkeling", zegt Swandale.

Daarnaast zal het een race tegen de klok worden om de parkeerplaats op tijd af te krijgen. "Met brexit is het voortdurend proberen te rennen voor je kan lopen. Dus ik ben niet verbaasd dat ook dit op het allerlaatste moment gebeurt."

Nog iets meer dan een maand, dan is de nieuwe relatie een feit. Of de Britten er nu klaar voor zijn of niet.
https://nos.nl/artikel/23(...)chaos-na-brexit.html
pi_196433831
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 november 2020 09:51 schreef zakjapannertje het volgende:
Ik weet niet of ze bij FvD hiervoor tijd hebben, maar dit moeten zij toch ook afschuwelijk vinden?
[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)chaos-na-brexit.html
"Ja, maar daar hadden we niet voor gestemd toen we voor Brexit stemden!1 :'( :'( "

:')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196480001
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aparte ontwikkeling. Maar ik kan me niet voorstellen dat Baudet de tweede viool wil spelen, die gaat vast in de (niet al te verre) toekomst proberen een comeback als voorman te maken.
Heel apart en het komt andere partijen vast erg goed uit dat deze partij wankelt...... zou zijn aanval op de zittende macht hier nog iets mee te maken hebben?
  maandag 30 november 2020 @ 09:41:02 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196480536
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 08:31 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Heel apart en het komt andere partijen vast erg goed uit dat deze partij wankelt...... zou zijn aanval op de zittende macht hier nog iets mee te maken hebben?
Vertel, wat denk jij dat die ermee te maken heeft
Laffe huichelaar
pi_196480562
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:41 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vertel, wat denk jij dat die ermee te maken heeft
Mwoah, ik krijg wat Amerikaanse geniepige beelden voor ogen waarbij er misschien wel FvD jongeren zijn benaderd om de boel op springen te zetten. Zomaar een gedachte natuurlijk maar het komt andere partijen natuurlijk wel goed uit en hey, tis politiek he.
pi_196480581
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Mwoah, ik krijg wat Amerikaanse geniepige beelden voor ogen waarbij er misschien wel FvD jongeren zijn benaderd om de boel op springen te zetten. Zomaar een gedachte natuurlijk maar het komt andere partijen natuurlijk wel goed uit en hey, tis politiek he.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196480653
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:44 schreef Monolith het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En de Amerikaanse verkiezingen zijn ook nooit door Russen gemanipuleerd :7
pi_196480747
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:50 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

En de Amerikaanse verkiezingen zijn ook nooit door Russen gemanipuleerd :7
En aliens zijn nooit geland in Roswell!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196480764
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

En aliens zijn nooit geland in Roswell!
:)
pi_196480766
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 09:43 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Mwoah, ik krijg wat Amerikaanse geniepige beelden voor ogen waarbij er misschien wel FvD jongeren zijn benaderd om de boel op springen te zetten. Zomaar een gedachte natuurlijk maar het komt andere partijen natuurlijk wel goed uit en hey, tis politiek he.
Maar hoe hebben die jongeren er voor gezorgd dan dat Thierry die uitspraken deed bij dat etentje?
Definitely not CIA
pi_196480786
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 10:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar hoe hebben die jongeren er voor gezorgd dan dat Thierry die uitspraken deed bij dat etentje?
Kennen we ook de gehele context of zijn het uitspraken geweest die zijn uitgelicht waarmee aan de haal is gegaan?
pi_196480818
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:03 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Kennen we ook de gehele context of zijn het uitspraken geweest die zijn uitgelicht waarmee aan de haal is gegaan?
Had je het nog niet meegekregen dan?
Hier draait het om, niet zozeer om die jongeren..dat is enkel een aanwijzing voor een patroon.

Door meerdere mensen aanwezig erkend. Door Thierry niet ontkend.



Definitely not CIA
pi_196480879
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2020 10:05 schreef capricia het volgende:

[..]

Had je het nog niet meegekregen dan?
Hier draait het om, niet zozeer om die jongeren..dat is enkel een aanwijzing voor een patroon.

Door meerdere mensen aanwezig erkend. Door Thierry niet ontkend.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nou ik heb het gelezen, ik zie om te beginnen een Nicki de aanval inzetten met deze brief op een Thierry, daar heeft zij (en wellicht anderen) ook belang bij vermoed ik.

Zoals het staat gedrukt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze uitspraken zijn gedaan maar dat er ook insinuaties worden gedaan waarvoor ik het bewijs in dezelfde brief niet terug zie. Ik zie wel ongelukkige uitspraken waarvan Thierry had kunnen verwachten dat deze niet in zijn voordeel zouden gaan werken maar ik denk ook te zien dat hetgeen hij wilde verwoorden op een ongelukkige manier tot uiting bracht en dat de "wolven" hun kans schoon zagen.
  maandag 30 november 2020 @ 11:09:18 #94
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_196481615
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 10:12 schreef SmaRTeY het volgende:

[..]

Nou ik heb het gelezen, ik zie om te beginnen een Nicki de aanval inzetten met deze brief op een Thierry, daar heeft zij (en wellicht anderen) ook belang bij vermoed ik.

Zoals het staat gedrukt kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat deze uitspraken zijn gedaan maar dat er ook insinuaties worden gedaan waarvoor ik het bewijs in dezelfde brief niet terug zie. Ik zie wel ongelukkige uitspraken waarvan Thierry had kunnen verwachten dat deze niet in zijn voordeel zouden gaan werken maar ik denk ook te zien dat hetgeen hij wilde verwoorden op een ongelukkige manier tot uiting bracht en dat de "wolven" hun kans schoon zagen.
Hoe kan je Hillary's pedonetwerk 'ongelukkig' tot uiting brengen? Dat is of krankzinnig of je vindt er wel wat in zitten. Zomaar ongelukkig een pedonetwerk fingeren is wat gek
Laffe huichelaar
pi_196487262
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 11:09 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kan je Hillary's pedonetwerk 'ongelukkig' tot uiting brengen? Dat is of krankzinnig of je vindt er wel wat in zitten. Zomaar ongelukkig een pedonetwerk fingeren is wat gek
Ah dat stukje, tjah ik was niet bij het gesprek en zou tonatie, gezichtsuitdrukking en sfeer wel als elementen samen willen meemaken om een goed idee te hebben hoe hij dat eruit gooide. Maar apart, dat wel.
pi_196490569
Blijft apart dat FvD'ers sceptisch zijn naar alles en iedereen maar diezelfde scepsis totaal niet gebruiken om ooit wat Baudet/hun cluppie doet in twijfel te trekken.
pi_196490708
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blijft apart dat FvD'ers sceptisch zijn naar alles en iedereen maar diezelfde scepsis totaal niet gebruiken om ooit wat Baudet/hun cluppie doet in twijfel te trekken.
Het zijn politieke voetbalfans. De eigen club moet altijd gesteund worden en de andere partijen zijn de grote vijand. Het is een heel andere blik op politiek dan we gewend zijn.
pi_196490834
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:09 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Blijft apart dat FvD'ers sceptisch zijn naar alles en iedereen maar diezelfde scepsis totaal niet gebruiken om ooit wat Baudet/hun cluppie doet in twijfel te trekken.
Wat moet er in twijfel getrokken worden dan?

Baudet is toch wel een nazi?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_196492563
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 22:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat moet er in twijfel getrokken worden dan?

Baudet is toch wel een nazi?
Wat moet er in twijfel getrokken worden, nou bijvoorbeeld of wat er beloofd wordt realistisch is. Bijvoorbeeld aan uitspraken die gedaan worden door mensen van de partij.
Of Baudet een nazi is weet ik niet, hij doet in elk geval zeer veel extréém rechtse uitspraken en is een totale narcist en leugenaar blijkbaar onmogelijk om mee samen te werken.

Omdat het je blijkbaar nog onduidelijk is. Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld dat die brief van Nikki door Eerdmans en Vlaardingebroek wordt onderschreven Baudet en zijn joodse excuus-olaf ontkennen niet dat het klopt, dan nog lijken de hardcore fans te twijfelen want de 'coupplegers' hebben een agenda. Waarom dan niet eenzelfde scepsis naar Baudet als hij belooft dat Nederland onder zijn bewind in 20 jaar aan de top staat van alle universiteitslijstjes en dat we dan meerdere thorium reactors hebben. Zulk soort zaken zijn nog onwaarschijnlijker dan aannemen dat Baudet complotgekkie uitspraken doet gezien hij een geschiedenis heeft van eenzelfde soort uitspraken. Het is maar een klein stapje van wat je hem al constant zien doen. In tegenstelling tot een hoop beloftes en luchtfietserij met nergens een concreet plan. Je hebt dus aan een kant de standaard dat een uitspraken alleen waar zijn als je ze zelf kan horen of letterlijk iedereen die aanwezig is hetzelfde zegt. Aan de andere kant gelooft men direct dat iets waar je alleen FvD over hoort schiphol naar zee verplaatsen.
Men is superkritisch dat niks goed is van regeringspartijen tot uni's tot de media alleen FvD en andere extreemrechtse lui spreken altijd de waarheid die zouden nóóit maar wat lullen om zelf erop vooruit te gaan. Waarom eigenlijk lacherig doen over een PVV verkiezingsplan van een a4 als deze partij ongeveer even concreet wordt hoe de plannen dan tot stand moeten komen.
  dinsdag 1 december 2020 @ 08:08:22 #100
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_196493498
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 december 2020 03:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat moet er in twijfel getrokken worden, nou bijvoorbeeld of wat er beloofd wordt realistisch is. Bijvoorbeeld aan uitspraken die gedaan worden door mensen van de partij.
Of Baudet een nazi is weet ik niet, hij doet in elk geval zeer veel extréém rechtse uitspraken en is een totale narcist en leugenaar blijkbaar onmogelijk om mee samen te werken.

Omdat het je blijkbaar nog onduidelijk is. Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld dat die brief van Nikki door Eerdmans en Vlaardingebroek wordt onderschreven Baudet en zijn joodse excuus-olaf ontkennen niet dat het klopt, dan nog lijken de hardcore fans te twijfelen want de 'coupplegers' hebben een agenda. Waarom dan niet eenzelfde scepsis naar Baudet als hij belooft dat Nederland onder zijn bewind in 20 jaar aan de top staat van alle universiteitslijstjes en dat we dan meerdere thorium reactors hebben. Zulk soort zaken zijn nog onwaarschijnlijker dan aannemen dat Baudet complotgekkie uitspraken doet gezien hij een geschiedenis heeft van eenzelfde soort uitspraken. Het is maar een klein stapje van wat je hem al constant zien doen. In tegenstelling tot een hoop beloftes en luchtfietserij met nergens een concreet plan. Je hebt dus aan een kant de standaard dat een uitspraken alleen waar zijn als je ze zelf kan horen of letterlijk iedereen die aanwezig is hetzelfde zegt. Aan de andere kant gelooft men direct dat iets waar je alleen FvD over hoort schiphol naar zee verplaatsen.
Men is superkritisch dat niks goed is van regeringspartijen tot uni's tot de media alleen FvD en andere extreemrechtse lui spreken altijd de waarheid die zouden nóóit maar wat lullen om zelf erop vooruit te gaan. Waarom eigenlijk lacherig doen over een PVV verkiezingsplan van een a4 als deze partij ongeveer even concreet wordt hoe de plannen dan tot stand moeten komen.
Baudet zijn visie voor 20240 klopte voor geen reet.

“Meer geld naar onderwijs en onderzoek” terwijl hij letterlijk de wetenschap te kakken zet omtrent het klimaat.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')