Of Kaanaadaaquote:Op dinsdag 24 november 2020 07:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als de nieuwe commentator geen “verenigde Staten van Amerika” zegt is het een mislukking.
Dat moet echt een militair dingetje zijn, ik heb mijn vader in dertig jaar nog nooit 'Kanada' horen zeggen in plaats van 'Kaaaaanada'quote:
Omg snel meld je vader aan als freelance NOS-commentatorquote:Op woensdag 25 november 2020 15:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat moet echt een militair dingetje zijn, ik heb mijn vader in dertig jaar nog nooit 'Kanada' horen zeggen in plaats van 'Kaaaaanada'
Dat bleek inderdaad wel uit de samenvatting die ik net zag in het sportjournaal. Ik ben geen kenner qua technieken, daar moet een commentator toegevoegde waarde bieden.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:01 schreef Moira het volgende:
Zowel Edwin Cornelissen als Joris van den Berg zijn geen oud-turners en zullen dus alleen maar wat vooraf opgeschreven praatjes over de atleten houden, en weinig inhoudelijks over de oefeningen zelf
Ik eigenlijk ookquote:Op zondag 13 december 2020 17:36 schreef Moira het volgende:
Nou, iig een oud-turner. Dan maar hopen dat de niet-turner zo veel mogelijk z’n bek houdt.
Heb overigens verder compleet gemist wat er so far op het EK is gebeurd
Heb geen abonnement op de Telegraaf dus kan 'm alsnog niet lezenquote:Op zondag 27 december 2020 11:33 schreef Idisrom het volgende:
Ik had liever 17 jaar geleden een interview met de ouders van Suzanne Harmes gelezen. Voor de OS Athene 2004
https://www.telegraaf.nl/(...)er-rel-in-turnwereld
quote:Olympisch turnkampioen Oleg Vernjajev ’tot nader order’ geschorst
KIEV - Olympisch kampioen Oleg Vernjajev (op brug) is door de mondiale turnfederatie (FIG) voor onbepaalde tijd geschorst.
Het is niet duidelijk waarom de 27-jarige Oekraïner voorlopig aan de kant moet blijven. Volgens een woordvoerder van de FIG is de voormalige wereldkampioen en viervoudig Europees kampioen tot aan het einde van een „lopende procedure” op non-actief gezet. Inhoudelijk wilde de FIG-functionaris verder geen commentaar geven.
Vernjajev meldde zich af voor de EK in december in Turkije. Hij was volgens zijn coach niet fit. Op 11 december zou hij echter al door de FIG voorlopig zijn geschorst.
Niet echt heel goed gevolgd, maar Jordyn Wieber gaat weer lekker als coach bij Arkansasquote:Op zaterdag 23 januari 2021 22:35 schreef Moira het volgende:
Het NCAA turnseizoen is weer begonnen, dit jaar met aanzienlijk minder wedstrijden (dus niet altijd meer wekelijks, geloof dat ze het aantal wedstrijden echt meer dan gehalveerd hebben).
Anyway, UCLA is straks voor het eerst weer op de wedstrijdvloer
Ja echt zo opvallend hoe goed Arkansas ineens scoort onder Jordyn! Die hadden eerder wss nooit gedacht mee te dingen voor een top 10 resultaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:08 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Niet echt heel goed gevolgd, maar Jordyn Wieber gaat weer lekker als coach bij Arkansas
En Irina Alexeeva gaat naar Stanford!
Noohh geen Mustafina genot in Tokyoquote:
Dat laatste zeker!quote:Op maandag 8 februari 2021 19:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Noohh geen Mustafina genot in Tokyo
Had ze nog wel mee gedaan als de Spelen afgelopen zomer waren gehouden?
Denk trouwens dat de Russische turnvereniging blij en dankbaar mag zijn met iemand als Aliya als headcoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |