De VVD die onlangs iets naar links opgeschoven is. En wat is er nu nog over verder rechts van de VVD?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd wat dit voor de VVD () gaat betekenen in de volgende peilingen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
wat dus al 10 jaar het land aan het verneuken is met rutte aan het roer.
Die hebben het FvD al leeggetrokken sinds de provinciale staten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd wat dit voor de VVD () gaat betekenen in de volgende peilingen
Als je die kop van hem ook ziet wijst niets erop dat hij ooit zijn les gaat leren. Kan bij het grof vuil.quote:
Wordt niks meer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ben benieuwd of dit ooit nog iets gaat worden of afsterft zoals Leefbaar en de LPF. Eerdmans ken ik niet zo goed maar lijkt toch al jaren succesvol een grote partij te leiden in Rotterdam.
Beter gezegd: 'de contents liggen nu zónder huls verspreid over de vloer'quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt niks meer.
FvD=Baudet + the hiddemeister. Die ademen de partij, een lege huls is wat overblijft.
En ik denk dat Hiddema zelfs nog populairder was dan Baudet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt niks meer.
FvD=Baudet + the hiddemeister. Die ademen de partij, een lege huls is wat overblijft.
Minstens de helft van de FvD'ers zitten er voor een leuk inkomen. Maar dat geldt waarschijnlijk voor alle partijen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:44 schreef Leandra het volgende:
Hiddema had dus geen zin de kar te trekken, logisch ook wel, hij zat relaxed op een kar die door de ezel getrokken werd.
Ja, qua immigratiebeleid kan ik mij er wel redelijk in vinden. Al gaat Wilders daar wat mij betreft af en toe te ver in wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:58 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tja dat ben ik met je eens.
PVV is qua immigratiebeleid rechts.
Maar qua sociaal economisch beleid links en ze hebben niet echt een duidelijk partij programma.
Baudet is helemaal de weg kwijt geraakt, ja. Heel erg jammer. Het begon vorig jaar al met de 5G gekkies en sinds begin dit jaar is ie in zee gegaan met alle andere complotdenkers. Sindsdien hoeft het van mij niet meer. Ik wil eerst de aankomende 4 jaar aankijken hoe ze het aanpakken en dan wil ik ze misschien nog wel een kans geven. Hopelijk brengt het aftreden van Baudet wat goeds.quote:FVD heeft wel een duidelijk goed partijprogramma als alternatief voor de VVD echter sinds de eerste kamer verkiezingen is Baudet naast zijn schoenen gaan lopen.
Misschien is dit uiteindelijk nog iets positiefs een man na voren die minder rare trekjes heeft maar toch het partijprogramma kan dragen waar in de kern niks mis mee is.
Uiteraard zijn er mindere punten maar elke partij heeft wat plus en min sommige meer min en sommige meer plus.
Ja, dankzij die versnippering ben ik ook bij D66 terechtgekomen. Bij elke partij heb ik wel wat raakpunten.quote:De versnippering in ook extreem in Nederland met al die nietszeggende partijen als ChristenUnie en SGP wat gewoon samen met CDA één partij kan zijn.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:45 schreef myShizzle het volgende:
<CHOCOLETTERMODE>
ANNABEL NANNINGA EIST ONVOORWAARDELIJK VERTREK THIERRY BAUDET
"Alleen door volledig terug te treden uit het bestuur kan Thierry Baudet Forum voor Democratie nog redden."
https://www.geenstijl.nl/5156451/forumbijltjesdag/
</CHOCOLETTERMODE>
Dat is toch dat achterlijke wijf van 140 kilo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:45 schreef myShizzle het volgende:
<CHOCOLETTERMODE>
ANNABEL NANNINGA EIST ONVOORWAARDELIJK VERTREK THIERRY BAUDET
"Alleen door volledig terug te treden uit het bestuur kan Thierry Baudet Forum voor Democratie nog redden."
https://www.geenstijl.nl/5156451/forumbijltjesdag/
</CHOCOLETTERMODE>
https://tpo.nl/2020/11/24(...)ampaign=sharing_miniquote:Annabel Nanninga – Ik stap nu niet op maar Thierry Baudet moet wel uit het bestuur en niet op de kieslijst
Binnenskamers heeft hij zich de afgelopen dagen volstrekt onmogelijk gemaakt
Nou, ik vind haar best goed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch dat achterlijke wijf van 140 kilo?
Ik mag haar ook wel. Ik vind het wel mooi om te zien hoe ze haar mannetje staat in de gemeenteraad van Amsterdamquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar best goed.
en ze brengt idd wat gewicht mee maar dan kun je ook goed melken
Ja, dat was dus Leefbaar Rotterdam. Al ruim een decennia de grootste partij in Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ben benieuwd of dit ooit nog iets gaat worden of afsterft zoals Leefbaar en de LPF. Eerdmans ken ik niet zo goed maar lijkt toch al jaren succesvol een grote partij te leiden in Rotterdam.
Dat zal allemaal wel, maar zonder Thierry is FvD wel klaar.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar best goed.
en ze brengt idd wat gewicht mee maar dan kun je ook goed melken
Eerdmans heeft al veel meer ervaring in het leiden van een politieke partij dan Baudet. En Baudet jaagt een hoop mensen in het harnas itt Eerdmans.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar zonder Thierry is FvD wel klaar.
Hoezeer ze zelf ook denken van niet.
Inhoudelijk zeker sterk, maar mist naar mijn idee uitstraling.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Eerdmans heeft al veel meer ervaring in het leiden van een politieke partij dan Baudet. En Baudet jaagt een hoop mensen in het harnas itt Eerdmans.
Was natuurlijk wel een veilige gok voor de VVD ditmaalquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Eerdmans aan de leiding, kijken of die het op het rails krijgt, op naar 1 à 2 zetels, en dan over vier jaar zien of ze door kunnen groeien. Met de linkse koers van de VVD hadden ze met normale mensen en goed bestuur behoorlijk kunnen groeien, maar helaas.
Afstand nemen van hun beginselen? Mwa, ik betwijfel of dat goed gaat uitpakken, we zullen het in de komende peilingen zien, voordeel is dat ze weinig concurrentie hebben (niks verder op rechts), maar waarom schuiven ze überhaupt op naar links?quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:11 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Was natuurlijk wel een veilige gok voor de VVD ditmaal.
quote:Kiezers Forum voor Democratie: ‘Eerdmans moet Baudet opvolgen’
Joost Eerdmans is onder kiezers van Forum voor Democratie favoriet om Thierry Baudet op te volgen als lijsttrekker. Hij zou 36 procent van de FvD-kiezers achter zich krijgen. Annabel Nanninga staat met 19 procent op een tweede plek.
Dat blijkt uit onderzoek van het EenVandaag Opiniepanel onder ruim 2500 kiezers die tijdens de hoogtijdagen van de partij, vlak na de Provinciale Statenverkiezingen van 2019, bij de partij zaten. In een eerste reactie blijkt de achterban gespleten over het plotse vertrek van FvD-lijsttrekker Baudet. 41 procent vindt het goed dat hij stopt. Niet alleen om zijn optreden in deze kwestie, zij staan ook niet achter de koers van Baudet in de coronacrisis.
https://www.ad.nl/dossier(...)t-opvolgen~a23b62cc/
Mist de uitstraling die Baudet heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Met Eerdmans gaan ze er iig een stuk op vooruit
Daarom gaan ze er op vooruit naar mijn meningquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mist de uitstraling die Baudet heeft.
Het lijkt me dat je inderdaad wel iemand zoekt die Baudet's uiterst nare uitstraling niet heeft.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Mist de uitstraling die Baudet heeft.
Ik geef ze 1 of 2 zetels.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:15 schreef MrBadGuy het volgende:
Met Eerdmans gaan ze er iig een stuk op vooruit
Op rechts is er geen serieuze bedreiging en ze zijn afgelopen tijd ook wel tegen de beperkingen van hun voormalige koers aangelopen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Afstand nemen van hun beginselen? Mwa, ik betwijfel of dat goed gaat uitpakken, we zullen het in de komende peilingen zien, voordeel is dat ze weinig concurrentie hebben (niks verder op rechts), maar waarom schuiven ze überhaupt op naar links?
Dan moeten ze nu alle wappies kwijt raken, alle boeren, alle extreemrechtsen en een handjevol trouwe aanhangers en feitelijk geen nieuwe instroom krijgen van mensen die de nieuwe gematigde koers kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik geef ze 1 of 2 zetels.
Als alternatief voor de VVD die al flink naar links geschoven is.
Het is jammer voor rechtse mensen. Er is weinig alternatief.
Otten heeft geen uitstraling. Maar zijn koers was wel rechts van de VVD. En schoon van bruine gedachten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moeten ze nu alle wappies kwijt raken, alle boeren, alle extreemrechtsen en een handjevol trouwe aanhangers en feitelijk geen nieuwe instroom krijgen van mensen die de nieuwe gematigde koers kunnen waarderen.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Dan is hun bestaansrecht volgens hunzelf dus voorbijquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:23 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Op rechts is er geen serieuze bedreiging en ze zijn afgelopen tijd ook wel tegen de beperkingen van hun voormalige koers aangelopen.
Maar goed, dat is hier verder off topic.
Dit is wel precies het scenario waarvan ik in de zomer al zei dat het de enige manier is om mij terug bij FvD te krijgen. Schoon schip en terug naar de koers van 2017, en ze hebben mijn stem. En naast mij zitten er vast ook vele anderen die er zo over denken onder de 20 verloren virtuele zetels.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Otten heeft geen uitstraling. Maar zijn koers was wel rechts van de VVD. En schoon van bruine gedachten.
Het is jammer.
Leefbaar Rotterdam is zoals gezegd een mainstream partij die al meer dan 10 jaar de grootste partij is in Rotterdam. Die bestaat echt niet uit extreem rechtse politici of gedachtengoed, maar gewoon uit een realistisch rechts geluid voor alle Rotterdammers. Datzelfde kan Eerdmans bereiken op landelijk niveau met het FvDquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan moeten ze nu alle wappies kwijt raken, alle boeren, alle extreemrechtsen en een handjevol trouwe aanhangers en feitelijk geen nieuwe instroom krijgen van mensen die de nieuwe gematigde koers kunnen waarderen.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Otten komt bij mij over als een machtswellusteling.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Otten heeft geen uitstraling. Maar zijn koers was wel rechts van de VVD. En schoon van bruine gedachten.
Het is jammer.
Als het tussen Baudet en Otten gaat en je na die perikelen denkt dat Otten de machtswellusteling is, heb ik mijn twijfels over je inschattingsvermogenquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Otten komt bij mij over als een machtswellusteling.
Jaquote:Op dinsdag 24 november 2020 20:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het tussen Baudet en Otten gaat en je na die perikelen denkt dat Otten de machtswellusteling is, heb ik mijn twijfels over je inschattingsvermogen
Dat denk ik ook wel ja.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:04 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel, maar zonder Thierry is FvD wel klaar.
Hoezeer ze zelf ook denken van niet.
Henk van 50 Plus ook.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik geloof voor de volle honderd procent Otten.
Nee. Dat gevoel heb ik niet. Meer een man van rechtse ideeën. Die het niet goed verbaal kan overbrengen, geen stemmentrekker. Wel een degelijk persoon.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Otten komt bij mij over als een machtswellusteling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |