De VVD die onlangs iets naar links opgeschoven is. En wat is er nu nog over verder rechts van de VVD?quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd wat dit voor de VVD () gaat betekenen in de volgende peilingen
quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
wat dus al 10 jaar het land aan het verneuken is met rutte aan het roer.
Die hebben het FvD al leeggetrokken sinds de provinciale staten.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:24 schreef Drekkoning het volgende:
Ben benieuwd wat dit voor de VVD () gaat betekenen in de volgende peilingen
Als je die kop van hem ook ziet wijst niets erop dat hij ooit zijn les gaat leren. Kan bij het grof vuil.quote:
Wordt niks meer.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ben benieuwd of dit ooit nog iets gaat worden of afsterft zoals Leefbaar en de LPF. Eerdmans ken ik niet zo goed maar lijkt toch al jaren succesvol een grote partij te leiden in Rotterdam.
Beter gezegd: 'de contents liggen nu zónder huls verspreid over de vloer'quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt niks meer.
FvD=Baudet + the hiddemeister. Die ademen de partij, een lege huls is wat overblijft.
En ik denk dat Hiddema zelfs nog populairder was dan Baudet.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wordt niks meer.
FvD=Baudet + the hiddemeister. Die ademen de partij, een lege huls is wat overblijft.
Minstens de helft van de FvD'ers zitten er voor een leuk inkomen. Maar dat geldt waarschijnlijk voor alle partijen.quote:Op dinsdag 24 november 2020 17:44 schreef Leandra het volgende:
Hiddema had dus geen zin de kar te trekken, logisch ook wel, hij zat relaxed op een kar die door de ezel getrokken werd.
Ja, qua immigratiebeleid kan ik mij er wel redelijk in vinden. Al gaat Wilders daar wat mij betreft af en toe te ver in wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 november 2020 15:58 schreef Nicksanders het volgende:
[..]
Tja dat ben ik met je eens.
PVV is qua immigratiebeleid rechts.
Maar qua sociaal economisch beleid links en ze hebben niet echt een duidelijk partij programma.
Baudet is helemaal de weg kwijt geraakt, ja. Heel erg jammer. Het begon vorig jaar al met de 5G gekkies en sinds begin dit jaar is ie in zee gegaan met alle andere complotdenkers. Sindsdien hoeft het van mij niet meer. Ik wil eerst de aankomende 4 jaar aankijken hoe ze het aanpakken en dan wil ik ze misschien nog wel een kans geven. Hopelijk brengt het aftreden van Baudet wat goeds.quote:FVD heeft wel een duidelijk goed partijprogramma als alternatief voor de VVD echter sinds de eerste kamer verkiezingen is Baudet naast zijn schoenen gaan lopen.
Misschien is dit uiteindelijk nog iets positiefs een man na voren die minder rare trekjes heeft maar toch het partijprogramma kan dragen waar in de kern niks mis mee is.
Uiteraard zijn er mindere punten maar elke partij heeft wat plus en min sommige meer min en sommige meer plus.
Ja, dankzij die versnippering ben ik ook bij D66 terechtgekomen. Bij elke partij heb ik wel wat raakpunten.quote:De versnippering in ook extreem in Nederland met al die nietszeggende partijen als ChristenUnie en SGP wat gewoon samen met CDA één partij kan zijn.
quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:45 schreef myShizzle het volgende:
<CHOCOLETTERMODE>
ANNABEL NANNINGA EIST ONVOORWAARDELIJK VERTREK THIERRY BAUDET
"Alleen door volledig terug te treden uit het bestuur kan Thierry Baudet Forum voor Democratie nog redden."
https://www.geenstijl.nl/5156451/forumbijltjesdag/
</CHOCOLETTERMODE>
Dat is toch dat achterlijke wijf van 140 kilo?quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:45 schreef myShizzle het volgende:
<CHOCOLETTERMODE>
ANNABEL NANNINGA EIST ONVOORWAARDELIJK VERTREK THIERRY BAUDET
"Alleen door volledig terug te treden uit het bestuur kan Thierry Baudet Forum voor Democratie nog redden."
https://www.geenstijl.nl/5156451/forumbijltjesdag/
</CHOCOLETTERMODE>
https://tpo.nl/2020/11/24(...)ampaign=sharing_miniquote:Annabel Nanninga – Ik stap nu niet op maar Thierry Baudet moet wel uit het bestuur en niet op de kieslijst
Binnenskamers heeft hij zich de afgelopen dagen volstrekt onmogelijk gemaakt
Nou, ik vind haar best goed.quote:Op dinsdag 24 november 2020 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is toch dat achterlijke wijf van 140 kilo?
Ik mag haar ook wel. Ik vind het wel mooi om te zien hoe ze haar mannetje staat in de gemeenteraad van Amsterdamquote:Op dinsdag 24 november 2020 19:49 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar best goed.
en ze brengt idd wat gewicht mee maar dan kun je ook goed melken
Ja, dat was dus Leefbaar Rotterdam. Al ruim een decennia de grootste partij in Rotterdam.quote:Op dinsdag 24 november 2020 18:00 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ben benieuwd of dit ooit nog iets gaat worden of afsterft zoals Leefbaar en de LPF. Eerdmans ken ik niet zo goed maar lijkt toch al jaren succesvol een grote partij te leiden in Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |