Medium of de xsx ziet er goed silent Hill achtig uitquote:Op woensdag 25 november 2020 11:50 schreef hjansen82 het volgende:
Als er weer een Silent Hill titel naar de PS5 komt , wordt het instant buy.

Wat een gezeik met je 100mbps switch die ergens in je netwerk zit. Of een verouderde cat5 kabel die geen gigabit ondersteunt.quote:Op woensdag 25 november 2020 01:49 schreef Jimbo het volgende:
man man man wat een gezeik met ziggo
Heb 1 pc waar ik de volle 1gbps krijg, de rest krijgt allemaal 100mbps max
Net wel bloodborne (via de pc verbinding gedeeld) in 6 minuten gedownload en geinstalleerd, dat was wel nice
Dankzij het gezeik met internet wel flink kunnen grinden in Demon soulsDenk dat ik bíjna bij 't einde ben

Wat is de changelogquote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef StateOfMind het volgende:
System update
https://games-guides.com/(...)ails-on-november-25/

Van achter aanvallen is wel leuk ja, maar in bed ben ik van de andere kant hoorquote:

Cloudflare DNS is sneller.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een gezeik met je 100mbps switch die ergens in je netwerk zit. Of een verouderde cat5 kabel die geen gigabit ondersteunt.
Ik heb overal in huis gigabit verbinding.
En de dns servers van google gebruiken helpt ook.
8.8.8.8
8.8.4.4

quote:
quote:PS5 Update 20.02-2.26.00
The official patch notes are not yet available. What we know about the PS5 update so far:
system performance improved
Fixed: An issue where users couldn’t download games because only the “Queued for Download” or “View Details” option was displayed was resolved.

Dank voor deze tip!quote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cloudflare DNS is sneller.
1.1.1.1
1.0.0.1

Wordt later op de dag bijgewerkt.quote:

Wait wait wait, is het zo dat als ik ergens in het netwerk een verkeerde kabel of switch heb, dat dit op andere pc's voor snelheidsproblemen kan zorgen, ook.als die niet via dat ding geroute is dan?quote:Op woensdag 25 november 2020 12:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wat een gezeik met je 100mbps switch die ergens in je netwerk zit. Of een verouderde cat5 kabel die geen gigabit ondersteunt.
Ik heb overal in huis gigabit verbinding.
En de dns servers van google gebruiken helpt ook.
8.8.8.8
8.8.4.4

Dat zal wel een mooie duit gekost hebben, om dat ip-adres te bemachtigenquote:Op woensdag 25 november 2020 12:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cloudflare DNS is sneller.
1.1.1.1
1.0.0.1

2x de helftquote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat zal wel een mooie duit gekost hebben, om dat ip-adres te bemachtigen

goede vraag.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wait wait wait, is het zo dat als ik ergens in het netwerk een verkeerde kabel of switch heb, dat dit op andere pc's voor snelheidsproblemen kan zorgen, ook.als die niet via dat ding geroute is dan?
Als in ik plug direct op de connector port nr 1 van ziggo in maar aan port 4 zit een oude kabel kan dit de netwerksnelheid beïnvloeden van port 1?
(Al heb ik ook geprobeerd met 1 kabel en alles verder uitgeplugt, zonder meer dan 100mbps te krijgen) maar vraag me dit wel af.

Maar dan wist je dat je raakte, net zoals bij Arkham. Bij Avengers heb je geen idee, het voelt gewoon clunky aan.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond dat dus bij Spiderman weer heel lekker, van vijand naar vijand hoppen.

Added indie-games to PS5quote:

Ja ik duw maar gewoon op lock (R3) in de hoop dat ie dan wel raak mept.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar dan wist je dat je raakte, net zoals bij Arkham. Bij Avengers heb je geen idee, het voelt gewoon clunky aan.

Nee, maar je moet wel bandbreedte delen al naar gelang je meer apparaten aansluit natuurlijk.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als in ik plug direct op de connector port nr 1 van ziggo in maar aan port 4 zit een oude kabel kan dit de netwerksnelheid beïnvloeden van port 1?

38?quote:Op woensdag 25 november 2020 10:01 schreef Drankster het volgende:
*Gaat weer Budgetgaming F5'en tot Xenoblade in de aanbieding komt.

Gezien, €39,99 inc. verzenden echter is hij deze week €29,99 geweest dus ik hoop dat er nog een shop net zo laag gaat.quote:Op woensdag 25 november 2020 12:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
38?
https://www.gameshop-twen(...)ampaign=budgetgaming

quote:Op woensdag 25 november 2020 12:52 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gezien, €39,99 inc. verzenden echter is hij deze week €29,99 geweest dus ik hoop dat er nog een shop net zo laag gaat.

Ik lees hier vooral over de C9, en die is nog goedkoper ook.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Dit is wel een goede deel voor een "55 OLED. Ben ik hiermee een beetje voorbereid op de PlayStation 5. Reviews zijn goed, en hij ondersteund HDMI 2.1.
LG OLED55GX6LA

Zelfde prijs. Er gaat nog € 200 cashback vanaf.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral over de C9, en die is nog goedkoper ook.
https://www.plattetv.nl/info/lg-oled55c9-22705.html?sqr=lg%20c9&

Dan zou ik gewoon gaan pinnen Gijs.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:57 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zelfde prijs. Er gaat nog € 200 cashback vanaf.
Aardige aan de G-serie is dat het echt een schilderij is als je hem ophangt.

quote:Op woensdag 25 november 2020 13:46 schreef Aurelius het volgende:
Dit is wel een goede deel voor een "55 OLED. Ben ik hiermee een beetje voorbereid op de PlayStation 5. Reviews zijn goed, en hij ondersteund HDMI 2.1.
LG OLED55GX6LA
De opvolger van de C9, de CX, is nóg goedkoper.quote:Op woensdag 25 november 2020 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees hier vooral over de C9, en die is nog goedkoper ook.
https://www.plattetv.nl/info/lg-oled55c9-22705.html?sqr=lg%20c9&

Die hangt niet zo mooi aan de muur.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:25 schreef Drankster het volgende:
De opvolger van de C9, de CX, is nóg goedkoper.
https://www.coolblue.nl/product/858461/lg-oled55cx6la-2020.html

Klopt, bij ons op kantoor hebben ze van die Samsung 'The Frame' schermen hangen, mooie techniek hoe ze die dingen zo plat tegen de muur kunnen monteren.quote:Op woensdag 25 november 2020 14:27 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Die hangt niet zo mooi aan de muur.

Mja ik heb net voor 300 eur aan kabels getrokken/alles vernieuwd. Alles is hier cat7quote:Op woensdag 25 november 2020 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
goede vraag.
Ik zou als ik jou was uitpluizen welk type ethernetkabels er in je netwerk zitten en hoe je netwerk aan elkaar geknoopt zit.
Voor betrouwbaar gigabit moet je minimaal wel cat5e kabels hebben liggen.

Welkom bij het LG C Squadquote:Op woensdag 25 november 2020 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De LG OLED55CX6LA is besteld![]()
Wel nu een week zonder spaargeld doorbrengen

Dus vrijdag is iBood plat?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIBC2mJqD9_
Vrijdag bij iBood?

quote:Op woensdag 25 november 2020 15:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De LG OLED55CX6LA is besteld![]()
Wel nu een week zonder spaargeld doorbrengen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In

Heeft iBood nu ook al platinum trophies?quote:

ibod?quote:Op woensdag 25 november 2020 15:10 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/p/CIBC2mJqD9_
Vrijdag bij iBood?

Dan weet ik het nietquote:Op woensdag 25 november 2020 14:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mja ik heb net voor 300 eur aan kabels getrokken/alles vernieuwd. Alles is hier cat7

Eén grote happy LG OLED familiequote:Op woensdag 25 november 2020 16:06 schreef Aurelius het volgende:
Ik word ook lid van de LG familie![]()
De 55GX.

Ook alvast welcome to the family dan maarquote:Op woensdag 25 november 2020 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Ja, ik werd al depressief van al dat LG gelul hier, maar nu kwam ik er maandag ook nog achter dat ik dus een 'purple spot' heb op het paneel, en dat dat alleen op te lossen is door een heel nieuw paneel wat net zoveel kost als een nieuwe TV.
Dus elke keer als ik nu naar de TV kijk ga ik een beetje dood van binnen en denk ik aan jullie allemaal.

Haha, wie weet... Maar financieel is dat even niet verstandig. Nou ben ik verder niet de verstandigste wat dat aangaat, dus zoals ik zeg; wie weetquote:Op woensdag 25 november 2020 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook alvast welcome to the family dan maar![]()

quote:Op woensdag 25 november 2020 15:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..](en de rest die een nieuwe heeft ook)
Ik wacht wel tot ik een PS5 ga kopen. Dan heb ik dubbele vooruitgang.
Audio, goede zitplek, beter internet ook maar meteen.
Ugh nu al te veel werk.
Bij mij was het echt een black friday dingetje. Ik had ook tot april kunnen wachten, maar dan was ik waarschijnlijk meer kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |