quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet iedereen volgt de orders op van de anti-pieten.
https://www.instagram.com/p/CIBMfFwFR7z/
hoe idioot ook, een rondje lopen in een winkelcentrum puur om te controleren of er geen Zwarte pieten zijn. dan heb je echt niets te doen.
net alsof Zwarte piet echt aan het kijken is of er nog stoute kinderen zijn.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 08:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
KOZP is sowieso de Gestapo aan het worden, met hun dreigementen, intimidaties en rapporteren. Als er ook maar iets tegen hun denkbeeld staat, beginnen ze meteen te schreeuwen wat een normaal gesprek onmogelijk maakt.
Nazaten van Riphagen en Rost van Tonningen?quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
hoe idioot ook, een rondje lopen in een winkelcentrum puur om te controleren of er geen Zwarte pieten zijn. dan heb je echt niets te doen.
Ik denk niet dat hij die betreffende accounts (Facebook, Twitter of Instagram en de diverse sites) allemaal zelf beheert, daar zal ie inmiddels wel zijn (extreem linkse witte deug-) 'elfjes' voor hebben. Er zit ook niet voor niets al jaren een campagnebureau achter (BKB). Organisatorisch zit het best goed in elkaar, en zijn 'elfjes' doen inmiddels het (voet)werk voor hem (waaronder het gestapo-achtig gedrag naar ondernemers toe).quote:Op vrijdag 27 november 2020 10:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
telkens krijg ik het idee dat het alleen maar meneer Airfryer zelf is die achter alle Facebookgroepen en Instagram accounts zit. Een gemeente krijgt nooit contact met de groep maar als de anti-pieten de gemeente willen spreken dan stormen ze gewoon het gemeentehuis binnen met 20 man.
quote:Op vrijdag 27 november 2020 09:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niet iedereen volgt de orders op van de anti-pieten.
https://www.instagram.com/p/CIBMfFwFR7z/
Gewoon een particuliere uitbater even gaan vertellen wat hij/zij wel en niet mag doen in zijn/haar winkel... Bemoei je gewoon met je eigen zaken.quote:heerhugowaardkanhet
Winkel LALingerie en Iene Miene Mud by La in Middenwaard Heerhugowaard hangt vol met zwarte pieten, echt verschrikkelijk.
Een aantal van ons hebben getracht het gesprek met de eigenaren aan te gaan. Maar helaas bleek dit weinig tot geen zin te hebben. De eigenaren hielden vol dat het geen racisme is “omdat ze zelf uit Amsterdam komen” omdat “in Suriname ook Sinterklaas met zwarte piet wordt gevierd” (iedereen met een beetje verstand weet dat dit NIET zo is), “de pieten in haar winkel hebben slechts make-up op”. Achhh je kent t wel NON ARGUMENTATIE.
Vervolgens liepen wij de winkel uit en komt de eigenaar/manager van de winkel naar ons toe en schreeuwt naar ons: Zwarte piet!
Echt misselijkmakend en zo schadelijk. Heel pijnlijk dat sommige zo hard aan blackface vast willen houden.
Maar we blijven doorgaan totdat ook de laatste zwarte piet in Heerhugowaard is verdwenen!
En oja we vergeten @gemeentehhw ook niet!
#2020zwartepietvrij
Zou er bijna een winkeltje voor openen. Kom maar langs met je Award. Twee stompen later sta je weer buiten, met je award.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef AchJa het volgende:
Daar sta je dan als Dordrechtse "afdeling" met zijn tweeën en je "witte privilege" een bordje omhoog te houden en winkeliers de maat te nemen en een prijs uit te reiken...![]()
Dordrecht kan het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wees dan een vent (of meid) en loop rond zonder bedekkende sjaal.quote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef AchJa het volgende:
Daar sta je dan als Dordrechtse "afdeling" met zijn tweeën en je "witte privilege" een bordje omhoog te houden en winkeliers de maat te nemen en een prijs uit te reiken...![]()
Dordrecht kan het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee natuurlijk niet, stel je voor dat er aan "naming and shaming" gedaan gaat worden. Dat mag alleen maar bij de overtreders van de zelfverzonnen regelgeving, die dienen natuurlijk met naam en toenaam in de krant te komen...quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:44 schreef thedeedster het volgende:
Wees dan een vent (of meid) en loop rond zonder bedekkende sjaal.
Wat een treurnisquote:Op vrijdag 27 november 2020 11:48 schreef AchJa het volgende:
Dordrecht kan het...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Strijders" ook echt. Ze laten het wel erg klinken dat ze een groepering met grootheidswaanzin zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, stel je voor dat er aan "naming and shaming" gedaan gaat worden. Dat mag alleen maar bij de overtreders van de zelfverzonnen regelgeving, die dienen natuurlijk met naam en toenaam in de krant te komen...
Owee als je eigen gegevens bekend dreigen te worden:
[ afbeelding ]
Elke prijs is er een, en hij is nog leuk ook, zou bij mij op het nachtkastje gaan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 12:05 schreef sp3c het volgende:
leuk om te zien waar die subsidies voor gebruikt worden .... de faalbokaal
met een drol erop ... hahaha ...
Lijkt me best vervelend, als je door het leven gaat je almaar afvragend of die en die persoon een racist is of niet, en dan ondertussen ook nog achter elke boom kijken of er daar toevallig niet eentje staat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arzu Aslan vraagt zich bij elke persoon in de eerste plaats af of ze diegene racistisch vindt of niet.
[ twitter ]
Maargoed. heel Sinterklaas moet eruit volgens de Amsterdamse docente:
[ twitter ]
Ach waarom niet als je er subsidie voor krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me best vervelend, als je door het leven gaat je almaar afvragend of die en die persoon een racist is of niet, en dan ondertussen ook nog achter elke boom kijken of er daar toevallig niet eentje staat.
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:40 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ach waarom niet als je er subsidie voor krijgt
Ik heb medelijden met die kinderen. Maar inderdaad, dat zo'n racist voor de klas kan staan is echt lachwekkend. Zo'n figuur wordt gewoon gedoogd en gesteund door de leiding die het er mee eens zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.
Is in principe gewoon kindermishandelingquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.
Mevrouw heeft vast het eea aan commentaar te verwerken gekregen...quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maargoed. heel Sinterklaas moet eruit volgens de Amsterdamse docente:
[ twitter ]
Tja, Amsterdam, waarschijnlijk een quotumvullertjequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |