Lijkt me best vervelend, als je door het leven gaat je almaar afvragend of die en die persoon een racist is of niet, en dan ondertussen ook nog achter elke boom kijken of er daar toevallig niet eentje staat.quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Arzu Aslan vraagt zich bij elke persoon in de eerste plaats af of ze diegene racistisch vindt of niet.
[ twitter ]
Maargoed. heel Sinterklaas moet eruit volgens de Amsterdamse docente:
[ twitter ]
Ach waarom niet als je er subsidie voor krijgtquote:Op vrijdag 27 november 2020 16:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Lijkt me best vervelend, als je door het leven gaat je almaar afvragend of die en die persoon een racist is of niet, en dan ondertussen ook nog achter elke boom kijken of er daar toevallig niet eentje staat.
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:40 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Ach waarom niet als je er subsidie voor krijgt
Ik heb medelijden met die kinderen. Maar inderdaad, dat zo'n racist voor de klas kan staan is echt lachwekkend. Zo'n figuur wordt gewoon gedoogd en gesteund door de leiding die het er mee eens zijn.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.
Is in principe gewoon kindermishandelingquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
ze is docente op een school in Amsterdam. met zo'n raar beeld van de wereld vraag ik mij af hoe zo iemand voor een klas kan komen te staan.
Mevrouw heeft vast het eea aan commentaar te verwerken gekregen...quote:Op vrijdag 27 november 2020 15:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maargoed. heel Sinterklaas moet eruit volgens de Amsterdamse docente:
[ twitter ]
Tja, Amsterdam, waarschijnlijk een quotumvullertjequote:Op vrijdag 27 november 2020 19:21 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik kan ze in ieder geval nog zien.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mevrouw heeft vast het eea aan commentaar te verwerken gekregen...
[ afbeelding ].
_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |