quote:Op maandag 8 maart 2021 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen bijna weer, ze zijn lekker aan het testen.
Benieuwd naar Miller dit jaar, en Morbidelli, hopelijk gaan die 2 paar leuke duelletjes uitvechten,
Ondertussen is Jorge Lorenzo lekker salty op Instagram:
[ afbeelding ]
Jeetje wat een kneusjes.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
We mogen bijna weer, ze zijn lekker aan het testen.
Benieuwd naar Miller dit jaar, en Morbidelli, hopelijk gaan die 2 paar leuke duelletjes uitvechten,
Ondertussen is Jorge Lorenzo lekker salty op Instagram:
[ afbeelding ]
Marino is sneller al ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:00 schreef opreis het volgende:
Ik verwacht eigenlijk vooral een roemloze aftocht voor Rossi maar ik hoop dat ik het mis heb.
quote:Qatar Test results - Top 10:
1. Jack Miller (Ducati Lenovo Team) - 1:53.183
2. Maverick Viñales (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.061
3. Fabio Quartararo (Monster Energy Yamaha MotoGP) + 0.080
4. Franco Morbidelli (Petronas Yamaha SRT) + 0.140
5. Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) + 0.261
6. Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) + 0.457
7. Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) + 0.644
8. Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) + 0.677
9. Johann Zarco (Pramac Racing) + 0.716
10. Pol Espargaro (Repsol Honda Team) + 0.716
quote:"I can ride soon" - Marquez in race to be fit for Qatar GP 08/03/2021
The eight time World Champion feels he is getting better with each passing day and is battling hard to line up on the grid for Round 1
› https://www.motogp.com/en(...)ical-progress/363690
Nu nog steeds. Zelfs als ie terugkomt in Qatar of wanneer dan ook dit seizoen; hij zal 1 niet topfit zijn en 2: moeten wennen aan de krachten op de motor en 3: wedstijdritme op moeten doen.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:59 schreef tja77 het volgende:
Hoe is het met MM?
Fit om te racen en weer op niveau?
Vorige seizoen met hem aan de zijlijn was wel een boeiend seizoen.
Ik vond hem in de laatste races van vorig seizoen ook wel een redelijk goede indruk maken.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:39 schreef H1N1 het volgende:
Die malle Bo Bendsneyder staat er potverdrie goed bij na de Qatartest. Zou het dan toch..
Ik denk dat MM echt niet direct voor de prijzen zal kan rijden.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:59 schreef shiz het volgende:
![]()
yay! Krijgen we weer een leuk en open seizoen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |