Deze?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:28 schreef heywoodu het volgende:
Een of andere nozem deed langs het parcours een handstand op het moment dat Jasmina Suter langs kwam, lekkere afleiding
Blijft wennen dat de startvolgorde bij de slalom niet meer omgekeerd is. Ik zat al helemaal met een verkeerde blik de uitslagen van vanmorgen te bekijken. Pinturault die als eerste i.p.v. laatste van dat kwartet mag starten is wel een verschil.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Shiffrin vs Gisin vs Vlhova
Pinturault vs Schwarz vs Meillard vs Ärni
Tenzij Brignone een wonderslalom uit haar benen tovert.
Wat is dat voor idioot gedoe?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Blijft wennen dat de startvolgorde bij de slalom niet meer omgekeerd is. Ik zat al helemaal met een verkeerde blik de uitslagen van vanmorgen te bekijken. Pinturault die als eerste i.p.v. laatste van dat kwartet mag starten is wel een verschil.
Tja, laatste zet om het definitief af te stoten waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat is dat voor idioot gedoe?
De spanning is er dan na een handvol skiėrs wel vanaf
Volgens mij zijn er een paar plekken waar goede afdalingstrainingen gedaan kunnen worden, die zullen dan wel afgesloten zijn of iets dergelijks ja. Maar hoe het precies zit zou ik ook wel willen wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zat gisteren naar de afdaling te kijken en dankzij die snelheidsmeter in beeld vroeg ik mij opeens het volgende af: die mannen en vrouwen kunnen dus nooit voluit trainen op een berg zonder dat de boel afgesloten is. Ik bedoel; Ze gaan van 0 naar 100 in onder 6 seconden (bizar!) en de topsnelheid lag gisteren rond de 120 km per uur.
Die kan je natuurlijk niet de berg af sturen waar het recreatieve deel van de skiėrs ook naar beneden gaat. Die verwachten nooit dat er iemand met 120 langs komt en andersom is er voor iemand als Kriechmayr geen houden aan als iemand besluit over te steken of zo. Dus.....hoe doen ze dat? Sluiten ze inderdaad de boel af of trainen ze deze snelheden alleen in de trainingsafdalingen voor een WB-wedstrijd. Of komen er gewoonweg geen recreanten op de bergen waar deze lui naar beneden gaan?
Voluit trainen doen ze op afgesloten pistes.quote:Op maandag 15 februari 2021 15:48 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zat gisteren naar de afdaling te kijken en dankzij die snelheidsmeter in beeld vroeg ik mij opeens het volgende af: die mannen en vrouwen kunnen dus nooit voluit trainen op een berg zonder dat de boel afgesloten is. Ik bedoel; Ze gaan van 0 naar 100 in onder 6 seconden (bizar!) en de topsnelheid lag gisteren rond de 120 km per uur.
Die kan je natuurlijk niet de berg af sturen waar het recreatieve deel van de skiėrs ook naar beneden gaat. Die verwachten nooit dat er iemand met 120 langs komt en andersom is er voor iemand als Kriechmayr geen houden aan als iemand besluit over te steken of zo. Dus.....hoe doen ze dat? Sluiten ze inderdaad de boel af of trainen ze deze snelheden alleen in de trainingsafdalingen voor een WB-wedstrijd. Of komen er gewoonweg geen recreanten op de bergen waar deze lui naar beneden gaan?
Neureuther was ziedend, ging zelfs de wedstrijdleider bellen dat ze de blauwe run aan moesten passen .quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:41 schreef heywoodu het volgende:
Wat een flutwedstrijd vandaag zeg. Naast het achterlijke kwalificatieformat was ook weer eens één van de parcoursen véél sneller dan de ander. In combinatie met de regel dat je in run één maximaal een halve seconde kunt verliezen gaf dat constant een groot voordeel aan degene die eindigde op het snelle parcours
Het kon ook echt nietquote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Neureuther was ziedend, ging zelfs de wedstrijdleider bellen dat ze de blauwe run aan moesten passen .![]()
[ twitter ]
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:37 schreef heywoodu het volgende:
De Griekse met bib 99 ging aan de finish bķjna voorbij de dame uit Haļti met bib 98, maar die bleef er nog een paar centimeter voor (heb ik van horen zeggen, want nergens te vinden)
Huh, rare shit. Ik heb het tabblad met de programmering van vandaag nog open staan (goed uur geleden geopend) en daar staat deze uitzending écht niet bij, maar als ik een nieuw tabblad open staat 'ie er welquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
https://www.eurosportplay(...)ship-ad-free-1427961
Vanwege het warme weer. Blijkbaar mag hetquote:Op zondag 21 februari 2021 09:52 schreef showtimer het volgende:
Ze hebben aan de regels geprutst. Tweede run begint met de vijftiende uit de eerste run in plaats van de dertigste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |