14:30 lees ik nuquote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:46 schreef tja77 het volgende:
Start naar beneden verplaatsen en over 15 minuten starten.
quote:Wednesday 10 Feb: no races scheduled
Thursday 11 Feb: Women's Super G at 10.45 CET // Men's Super G at 13.00 CET
Friday 12 Feb: Women's Downhill Training 2 // Men's Downhill Training 1
Saturday 13 Feb: Women's Downhill // Men's Downhill Training 2
Sunday 14 Feb: Men's Downhill 11:00 CET
Monday 15 Feb: Women's Alpine Combined // Men's Alpine Combined, times TBA
Straks worden de combi's überhaupt niet gehouden (veel plek in het schema is er niet), hebben we wat combi betreft in principe alleen Beijing 2022 nogquote:Op dinsdag 9 februari 2021 17:58 schreef showtimer het volgende:
Combi van morgen gaat ook niet door.
[..]
Wel jammer dat ze tegenwoordig zo koeltjes reageert.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:22 schreef heywoodu het volgende:
Dertig World Cup-zeges, dan mag je nu ook eindelijk wel een eerste titel vieren, mooi
Het was geen spektakelstuk inderdaad...quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Ik weet niet of ik ooit zo'n verschrikkelijk saai parcours heb gezien voor een super-G, jezus. Het eerste stukje was wel leuk, maar na die sprong en die moeilijke bocht was het echt mensonterend.
Deze?quote:Op maandag 15 februari 2021 10:28 schreef heywoodu het volgende:
Een of andere nozem deed langs het parcours een handstand op het moment dat Jasmina Suter langs kwam, lekkere afleiding
Blijft wennen dat de startvolgorde bij de slalom niet meer omgekeerd is. Ik zat al helemaal met een verkeerde blik de uitslagen van vanmorgen te bekijken. Pinturault die als eerste i.p.v. laatste van dat kwartet mag starten is wel een verschil.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:26 schreef heywoodu het volgende:
Shiffrin vs Gisin vs Vlhova
Pinturault vs Schwarz vs Meillard vs Ärni
Tenzij Brignone een wonderslalom uit haar benen tovert.
Wat is dat voor idioot gedoe?quote:Op maandag 15 februari 2021 13:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Blijft wennen dat de startvolgorde bij de slalom niet meer omgekeerd is. Ik zat al helemaal met een verkeerde blik de uitslagen van vanmorgen te bekijken. Pinturault die als eerste i.p.v. laatste van dat kwartet mag starten is wel een verschil.
Tja, laatste zet om het definitief af te stoten waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Wat is dat voor idioot gedoe?
De spanning is er dan na een handvol skiėrs wel vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |