SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsnog goedkoper dan 2 SL's en een mengtafelquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
XDJ-XZ danmaar dat geld heb ik niet voor een hobby over op t moment
Gelukkig geen karwei, kauwt wat lastig een hele bouwmarktquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inderdad veel gerechten die zijn gekruid met paprika en karwij.
En heel veel vlees.Ze maken er ook prima schnitzels. Beter eigenlijk dan in Duitsland.
die van mij gekocht voor 550 per stuk.. toen verkocht voor 550 voor de set. Op het dieptepunt van de vinyl populariteit de afgelopen jaren. totdat de mk7 kwam ging en gaat zo'n setje nog steeds voor 1200e 2e hands.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog goedkoper dan 2 SL's en een mengtafel![]()
Vond die SL's vroeger toen ze gewoon nog 'normaal' waren al zo duur maar tegenwoordig met die heruitgave gaan die prijzen nergens meer over
Een zigeunerschnitzel is daar een ongepaneerde schnitzel die stijf staat van de knoflook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig geen karwei, kauwt wat lastig een hele bouwmarktMaar komt bijvoorbeeld de zigeunerschnitzel ook uit die regionen?
Van wat ik nu zo snel kan vinden ga je een nieuwe mk7 niet voor onder de 900 krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij gekocht voor 550 per stuk.. toen verkocht voor 550 voor de set. Op het dieptepunt van de vinyl populariteit de afgelopen jaren. totdat de mk7 kwam ging en gaat zo'n setje nog steeds voor 1200e 2e hands.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van wat ik nu zo snel kan vinden ga je een nieuwe mk7 niet voor onder de 900 krijgen
Doeiquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
ja handjes in de lucht en slapen
truste
Vind die zigeuner de we hier hebben wel de lekkerste schnitzel die je in Nederland kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zigeunerschnitzel is daar een ongepaneerde schnitzel die stijf staat van de knoflook.![]()
Onze zigeunerschnitzel kennen ze niet. De Duitse variant (met een sausje met pepertjes, ui en tomaat) kennen ze ook
Slaap lekker Balquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
ja handjes in de lucht en slapen
truste
Ik vind onze schnitzels te dik. Ik heb liever de dunne ‘Weense’ schnitzelsquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die zigeuner de we hier hebben wel de lekkerste schnitzel die je in Nederland kunt krijgen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaa is dat een quokka in de OP?
Moet eigenlijk eens een keer een van de spelers (niet Technicsquote:
Die hebben ze hier bij de slager, van die heeeele grote flinterdunne dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind onze schnitzels te dik. Ik heb liever de dunne ‘Weense’ schnitzels
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
das ook de enige reden dat ik nog een platenspeler zou halenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk eens een keer een van de spelers (niet Technics) die ik heb aansluiten op de laptop om platen te rippen die onmogelijk zijn om digitaal te krijgen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze hier bij de slager, van die heeeele grote flinterdunne dingen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.
Een echte kalfsschnitzel is superlekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De wiener schnitzel die ik in Wenen had, was idd prima te eten.. Beter dan die veel te zoute van de Appie...
Dit. Is wel het laatste wat ik bestel..quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooitquote:
Ja is een nadeel van muziek uit die begin 00's periode, dat was enkel op vinyl te krijgen want op cd's stonden alleen mixen (op series als TTF, D-Techno etc. na dan). Destijds was er wel een hele scene met vinylrippers, maar als er een verkeerde master was gebruikt voor een plaat (zeker bij die Fransenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das ook de enige reden dat ik nog een platenspeler zou halen
Ja misschien komt het inderdaad door de Nederlandse matige variant, ik maak af en toe wel schnitzel a la Sinatra maar dat is van heel jong kalfsvlees en zelfs die mishandel ik nog met een hamer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het goddelijk. Beetje citroensap, kwakkie aardappelsalade, goed glas bier
Gelukkig ligt Bitterbal op bed, die zou er meteen 1 kopen...quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooit. Rond 0:30 is er een eeeeep hoorbaar.
Een goede champignonsausquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het goddelijk. Beetje citroensap, kwakkie aardappelsalade, goed glas bier
ik beetje om en om: soms kwam ik hier in een restaurant nog wel eens een dunne schnitzel tegen dat was dan altijd wel erg lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yup.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit. Is wel het laatste wat ik bestel..
Pika'squote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooit. Rond 0:30 is er een eeeeep hoorbaar.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ‘snap’ de dikke schnitzels gewoon niet helemaal. Dun, met een luchtig paneerlaagje is echt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien komt het inderdaad door de Nederlandse matige variant, ik maak af en toe wel schnitzel a la Sinatra maar dat is van heel jong kalfsvlees en zelfs die mishandel ik nog met een hamer.
Ohh dat geloof ik echt direct, ik zou hetzelfde doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pika'sDaarvan heb ik er eentje geadopteerd in de VS daar ter plekke in een reservaat
[..]
Ook een beetje gedaan omdat je er een knuffel van een pika bij kreegquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh dat geloof ik echt direct, ik zou hetzelfde doen.
Welke debiele media beweert dit dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Media: "Jongeren zijn slecht voor de samenleving en verspreiden corona!!1!1!1!1!1!!111!!!1"
Mijn vrienden en ik: kijken de hele avond naar filmpjes van pika's en andere schattige dieren terwijl we videobellen.
Worstquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee schnitzels bestel ik nooit in NL, maar in Duitsland is het stukken beter dan rumpsteak.
Die lui snappen niks van vlees daar.
Feesboek denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke debiele media beweert dit dan?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een beetje gedaan omdat je er een knuffel van een pika bij kreeg
Cedar Breaks was het geloof ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
Ik moet naar deze heilige plek
.
[..]
Sylvester Stallone?quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Wie is zij? Want hnng
[ afbeelding ]
fant geredquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
Vliegende fant![]()
https://www.nu.nl/284463/(...)t-uit-diepe-put.html
Waarom krijgt IJsdraakje een a achter haar naam?quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:48 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 20-11-2020
nr / aantal posts / gebruiker
01 177 bitterbal
02 168 FranticDJ
02 168 UitStraling
04 113 Budapestenaar
05 099 Koen66
06 090 gianni61
07 086 IJsdraakje a
08 085 CherryLips
09 082 LTVDK
10 067 Dr_Flash
11 064 Karzai
12 050 Citizen.Erased
13 046 Lospedrosa
14 042 kwiwi
15 033 Amee
16 032 Amarantha
17 031 Ygritte
18 028 Bomenverzameling
19 020 Stray_cat
20 018 Debsterr
21 014 TaMieke
22 013 RockNijntje
23 010 EttovanBelgie
24 008 mschol
24 008 Modus
26 003 Fogel
27 002 liesje1979
27 002 Aoibhin
27 002 DerRabbit
30 001 engine
30 001 Treinhoer
30 001 moemoe
30 001 DaMart
30 001 Goitske
klik hier voor meer stats
geen flauw ideequote:Op zaterdag 21 november 2020 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom krijgt IJsdraakje een a achter haar naam?
Er is ook een IJsdraakje b dus?quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom krijgt IJsdraakje een a achter haar naam?
Te toing toing toing waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Hier was het geen succesvolle nacht
ja maar dan echt puur alleen in mijn hoofdquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te toing toing toing waarschijnlijk
Ben je moe door alle blije gebeurtenissen en dan lig je eindelijk blij en tevreden plat en dan begint dat toing toing toing beestje weer te springen en roepkwaken in je hoofdquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar dan echt puur alleen in mijn hoofd
ja schiet niet opquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je moe door alle blije gebeurtenissen en dan lig je eindelijk blij en tevreden plat en dan begint dat toing toing toing beestje weer te springen en roepkwaken in je hoofd
Net als een kwip, die hebben dat ookquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JawelMaar m'n lichaam is te gewend om om 5u op te staan.
Leg je ook al eieren?quote:
Vuurwerk?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
Leek wel de Gazastrook hier, gisteravond..
als ze niks met eierend doet, moet je bij de volgende inspectie maar eens goed naar d'r watermerk kijken.quote:
Hier waren ze ook lekker bezig jaquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:03 schreef FranticDJ het volgende:
Leek wel de Gazastrook hier, gisteravond..
mwa valt mee..quote:
ja hier valt et mee heb ik het idee. Af en toe hoor je een soort van inslag maar nog geen berichten over weggevaagde flatsquote:
mja hier valt het op zich ook me hoor.. paar random knallen sinds dat ze het verbod afgekondigd hebben.. alleen gisteren gingen ze ff 'los'quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hier valt et mee heb ik het idee. Af en toe hoor je een soort van inslag maar nog geen berichten over weggevaagde flats![]()
wel al week terug dacht flinke schade bij een woning door vuurwerk maar dat bleek bij het verkeerde huis te zijn neergelegdMaar ja das meer een aanslag dan stiekem vuurwerk afsteken
Naaaah zover laat trump het niet komen toch?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
What happens if Donald Trump refuses to leave office?
If the president's longshot attempts at reversing the election results fail, at 12:01 pm on 20 January Joe Biden will be sworn in as the 46th US president whether Trump formally concedes or not.
At that point, the Secret Service and the US military are free to treat the former president the way they do any unauthorised individual on government property if necessary with lethal force.
Snel wegrennen om 11:59.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Naaaah zover laat trump het niet komen toch?
alsof het nog in het aanrecht geplaatst moet worden :pquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:19 schreef UitStraling het volgende:
Jezus, dat ziet er hetzelfde uit als een vrouw met maar een opgemaakt oog.
oeh, yesssssquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
What happens if Donald Trump refuses to leave office?
If the president's longshot attempts at reversing the election results fail, at 12:01 pm on 20 January Joe Biden will be sworn in as the 46th US president whether Trump formally concedes or not.
At that point, the Secret Service and the US military are free to treat the former president the way they do any unauthorised individual on government property if necessary with lethal force.
Ja precies, snap de bedoeling ook niet, lelijkheid is lelijk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
alsof het nog in het aanrecht geplaatst moet worden :p
Het lijken ook van die deksels die de horeca gebruikt om de frituur af te dekken :pquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, snap de bedoeling ook niet, lelijkheid is lelijk.
gewoon crea bea voor als je net te weinig ruimte in de lengte hebt..quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Dan denk je je hebt het wel gezien met de kraan van @:ltvdk maar dan zie je dit:
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop(...)aistraat-36/#foto-18
Dat ziet er vreemd uit toch
ok, tijd voor een andere MPquote:Rutte weet niet waarom kerkgangers geen mondkapje hoeven
Premier Mark Rutte kan niet uitleggen waarom de mondkapjesplicht vanaf 1 december niet geldt in kerken, moskeeën of synagoges. Dat bekende de premier vrijdagavond in een interview in het NPO Radio 1-programma Met het oog op morgen.
In eerste instantie stelt hij dat het met de vrijheid van godsdienst te maken heeft. Maar daarna bekent Rutte dat hij het antwoord niet paraat heeft. "Ik heb geen idee, ik ga het voor u uitzoeken", belooft hij politiek journalist Wilma Borgman. "Ik wist het eigenlijk niet, goede vraag. We komen hierop terug."
De mondkapjesplicht geldt vanaf 1 december in alle openbare binnenruimten, behalve godshuizen. Eerder waren kerken ook al vrijgesteld van een maximum aantal bezoekers dat in onder anderen theaters, bioscopen, musea en restaurants wel wordt gehanteerd.
Aan de manier waarop het goedkope keukengerei is opgehangen te zien is dit een autist en die hebben meestal een vreselijke smaak omdat hun brein gebonden is aan allerlei vage dwangneuroses die den goede smaak in de weg staan, opgelost.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
Dan denk je je hebt het wel gezien met de kraan van @:ltvdk maar dan zie je dit:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de manier waarop het goedkope keukengerei is opgehangen te zien is dit een autist en die hebben meestal een vreselijke smaak omdat hun brein gebonden is aan allerlei vage dwangneuroses die den goede smaak in de weg staan, opgelost.
functie boven "mooiheid"quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aan de manier waarop het goedkope keukengerei is opgehangen te zien is dit een autist en die hebben meestal een vreselijke smaak omdat hun brein gebonden is aan allerlei vage dwangneuroses die den goede smaak in de weg staan, opgelost.
Er is nog een pleequote:Op zaterdag 21 november 2020 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met die beestjes?of een palmboompje?
ik ga op zoek naar die palmboomstickerquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:35 schreef UitStraling het volgende:
Wel een gevaarlijke rode hagedis op de muur
Hans Klok is daar op het einde beter in, sympathieke kerel is dat ondanks zijn ipne haar en zijn kermisklanten uitstraling.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Dit is dom he. Hugo de Jonge zit gisteren bij op1. Zit een vrouw die niet weet of ze dat vaccin wilt, ze wilt het liever even aankijken.
De jonge wat denigrerend. Maar hij weet niet eens als dta je dat vaccin neemt of je dan nog wel covid doorkan geven....
En wel die vrouw er op aanspreken waarom ze nog twijfelt
ipne haarquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hans Klok is daar op het einde beter in, sympathieke kerel is dat ondanks zijn ipne haar en zijn kermisklanten uitstraling.
Ik zou hier heel erg onrustige half gelukte gerries van leggenquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh jaJa ik vind het vet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou hier heel erg onrustige half gelukte gerries van leggen
Ja die is niet zo goed in volksmennerijquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ipne haar![]()
Ja vind dit wel een beetje dom wat Hugo
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
Eindelijk![]()
Je kan nu gewoon mee praten over poep met ons
Zelfingenomen ijdele man.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ik tegen hugo heb maar het is hem toch niet
Kappe nouquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah eerste stap heb je al gezet![]()
Voelt het niet als een warm bad nu?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zelfingenomen ijdele man.
Ik mag die types niet.
warm bad vol zachte drollen?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah eerste stap heb je al gezet![]()
Voelt het niet als een warm bad nu?
Totdat je echt een flinke gerrie legt en zo het toilet afzweeftquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Konijnenkeuteltje bij Konijnenkeuteltje
*kruipt weer terug in bed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Totdat je echt een flinke gerrie legt en zo het toilet afzweeft
nieuwe pc, flightsim spullen, genoeg om het om aan uit te geven.quote:
ja vind het ook niksquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar daar is ook alles mee gezegd
Dit is een echt Hongaarsquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt als een English breakfast prepared by Manuel.
Bakboter als binnenvoering voor elke aorta.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een echt HongaarsMANNEN
ontbijt.
Alleen zakken de meeste Hongaarse mannen in elkaar voordat ze 60 zijn
Ik ben me weer eens aan het verdiepen in mijn WOII obsessie, zit nu te kijken naar een stuk over Reinhard Heydrich die alle Joden in 1941 naar Madagaskar wil verschepen, dat was ook wel een opmerkelijk plannetje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik hobbel vandaag rond als Quasimodo
Heerlijkquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben me weer eens aan het verdiepen in mijn WOII obsessie, zit nu te kijken naar een stuk over Reinhard Heydrich die alle Joden in 1941 naar Madagaskar wil verschepen, dat was ook wel een opmerkelijk plannetje.
Ja opmerkelijk, ook dat ze Argentinië een groot bedrag boden om een aanzienlijk deel van hun grondgebied af te staan om een enorm getto aldaar te bouwen, wtf.quote:
heb die van Putin nog ergens liggen zowel pdf als boekquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ergens rond pagina 100 van die biografie over Stalin
https://www.vpro.nl/programmas/hhhh.htmlquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben me weer eens aan het verdiepen in mijn WOII obsessie, zit nu te kijken naar een stuk over Reinhard Heydrich die alle Joden in 1941 naar Madagaskar wil verschepen, dat was ook wel een opmerkelijk plannetje.
Enne?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben ergens rond pagina 100 van die biografie over Stalin
Ook wel opmerkelijk, aangezien Argentinië zelf een Nazi-bolwerk wasquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja opmerkelijk, ook dat ze Argentinië een groot bedrag boden om een aanzienlijk deel van hun grondgebied af te staan om een enorm getto aldaar te bouwen, wtf.
👀quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enne?
Let maar niet op bitterbal hoor
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk, aangezien Argentinië zelf een Nazi-bolwerk is
Ja die aanslag was een gelukkig gelukje met dat paardenhaar.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.vpro.nl/programmas/hhhh.html
Ik vond deze ook best wel ok om te kijken.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zodra ik het huis weer voor me alleen heb ga ik even paar uurtjes muziek maken. Maar eens een tutorial volgen.
Ja daarom juist, goede banden en zie het als een dierentuin in je achtertuinquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook wel opmerkelijk, aangezien Argentinië zelf een Nazi-bolwerk was
Lekker leesvoerquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enne?
Let maar niet op bitterbal hoor
Dat laatste noemen ze investeren in een hobbyquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jeukt echt nu met die kortingsbon van Bax
misschien een goedkoop midi keyboard halenen mezelf leren piano spelen
denk dat dat wat veiliger is dan zo'n pioneer kopen die niet in budget valt op dit moment
En dan durf je wat te zeggen over mijn keukenquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Die staat ook nog op mijn verlanglijst.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou heel graag eens naar Patagonia willen. Lijkt me oneindig fascinerend
nee het kan idd dus nog veel ergerquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan durf je wat te zeggen over mijn keuken
'Kan jezelf toch ookquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"dit is heel belangrijk hoor, ga eens een blokje kaas snijden voor ons, lekker"
Die van mij is tenminste nog logischquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het kan idd dus nog veel erger
nou...quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die van mij is tenminste nog logisch
Rare jongens, die Nazi’s.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja daarom juist, goede banden en zie het als een dierentuin in je achtertuin
'quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"ja zucht maar dat is toch anders, is dat nu zoveel moeite?"
Ja.quote:
We kunnen via Flipsen een FOK!-reis boeken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die staat ook nog op mijn verlanglijst.
ja I know, maar ben nu zakelijk aan het investeren en aan het investeren in de carrierequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste noemen ze investeren in een hobby
yes, misschien zo'n keyboard van 100e ofzo halenquote:Er zijn best een aantal goede budget opties om mee te starten. Ik merk wel dat ik eerst weer eens de basis moet leren in Ableton voordat ik echt verder kan
Ben ik geweestquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
CDA'er, vaak van die schijnheilige figurenquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:41 schreef bitterbal het volgende:
ik weet niet wat ik tegen hugo heb maar het is hem toch niet
Hoop mannen met een stijve rechterarm net onder de Nazi top?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare jongens, die Nazi’s.
Ik ben toch wel benieuwd wie er nou precies allemaal in de U-boten zaten die via Fuertaventura richting Argentinië gingen
Zolang Uitstraling reisleider is ga ik mee.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We kunnen via Flipsen een FOK!-reis boeken?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang Uitstraling reisleider is ga ik mee.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond Fruityloops altijd veel fijner werken dan Abletonquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat laatste noemen ze investeren in een hobby
Er zijn best een aantal goede budget opties om mee te starten. Ik merk wel dat ik eerst weer eens de basis moet leren in Ableton voordat ik echt verder kan
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kruis is het meest zuidelijke puntje van het vast land van zuid Amerika
Heb nog veel meer foto's. Ergens.
Die hooglanden waar het nooit regentquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang Uitstraling reisleider is ga ik mee.
Patagonie is alles ten zuiden van zo'n rivier in zuid Amerikaquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hooglanden waar het nooit regentOf is dat noordelijker?
Mijn zusje is er wel een paar maanden geweest, die was helemaal ondersteboven van alle kleuren daar.quote:
Dit is in Chacabucoquote:
Ah, ik bedoelde dus de Altiplano zie ikquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Patagonie is alles ten zuiden van zo'n rivier in zuid Amerika
Ja, dat deel van Patagonia zou ik dan weer skippenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hooglanden waar het nooit regentOf is dat noordelijker?
AAAH die alte freunde!quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat deel van Patagonia zou ik dan weer skippen
Ik ben meer geïnteresseerd in Rio Negro, waar al die Nazi’s zaten
Beter dan thuiswerkenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit is in Chacabuco
Is eigenlijk een gouderts terminal, wij gingen hier een bijproduct van de goudwinning halen. Zink concentraat me een bovengemiddeld goud percentage erin.
Hier komen ook veel cruiseschepen, want je hebt hier een gletsjer die 't dichtst bij de evenaar ligt ofzo.
Mooi man. Kwamen van Coquimbo, hier naar toe en dan via Straat Magellaan naar Europa. 2 weken met loodsen aan boord. Certificaat gekregen voor Straat Magellan enzo
Ja ik heb een fascinatie met woestijnen, vind Death Valley ook een van de mooiste plekken ter wereldquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar is zusje ook geweest en volgens mij heeft ze daar ook flink geld verdiend aan de rijke Duits-Argentijnse elite, ze gaat (nou ja ging) tenminste nog twee keer per jaar terug naar een Duits stel met echt een enorm landgoed daarquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nogal ja, was net even naar de AH, echt heel de tijd zo'n net niet miezertjequote:
ik heb ook even mijn boodschappies gehaald voor het weekendquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nogal ja, was net even naar de AH, echt heel de tijd zo'n net niet miezertje
Wat deed hij daar?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:16 schreef Karzai het volgende:
Mijn vader is daar geweest, en hij was niet fout in de oorlog
Ik zou daar even op zolder gaan snuffelen. Kom je vast leuke dingen tegenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar is zusje ook geweest en volgens mij heeft ze daar ook flink geld verdiend aan de rijke Duits-Argentijnse elite, ze gaat (nou ja ging) tenminste nog twee keer per jaar terug naar een Duits stel met echt een enorm landgoed daar![]()
Ga haar toch eens ondervragen
"wat een bijzondere schemerlamp"quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou daar even op zolder gaan snuffelen. Kom je vast leuke dingen tegen
Moest hardop lachen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zorgen dat jouw zusje geld verdiend
”Dat geborduurde AH-monogram in jullie servetten, waar staat dat eigenlijk voor?”quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"wat een bijzondere schemerlamp"
'wat een bijzonder motief in de raampartij'quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Dat geborduurde AH-monogram in jullie servetten, waar staat dat eigenlijk voor?”
Hoe heet jullie hondje, Lebensraum?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
”Dat geborduurde AH-monogram in jullie servetten, waar staat dat eigenlijk voor?”
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe heet jullie hondje, Lebensraum?
Bijzondere naam wel.
waarom heet de kat Kitler?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef UitStraling het volgende:
"waarom hebben jullie kleinkinderen Reinhard, Hermann, Martin, Magda, Heinrich en Eva allemaal hetzelfde snorretje?"
hmm die snap ik niet?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mensen die het werkwoord 'zijn' gebruiken in plaats van 'hebben'. Cringe.
Neequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:09 schreef LTVDK het volgende:
He, had je deze al in je lijst @:Dr_Flash
Patagonia
Eeeuhm voorbeeldje?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:27 schreef FranticDJ het volgende:
Mensen die het werkwoord 'zijn' gebruiken in plaats van 'hebben'. Cringe.
Dat hoor ik steeds vaker inderdaad ja. Raar volk.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'dat ben ik niet nodig'
'wat jullie nodig zijn'
o.a.
oh dat ken ik nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'dat ben ik niet nodig'
'wat jullie nodig zijn'
o.a.
Kwam het laatst ook in officiële rapporten tegenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoor ik steeds vaker inderdaad ja. Raar volk.
Ken dit helemaal nietquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'dat ben ik niet nodig'
'wat jullie nodig zijn'
o.a.
Nee, noorden/oosten van het land komen de mensen/bedrijven vandaan waar ik het van zie en hoor.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat ken ik nietis dat zeeuws?
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'dat ben ik niet nodig'
'wat jullie nodig zijn'
o.a.
Oh joh? Hmm waarom zeggen ze niet gewoon dat heb ik niet nodig?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, noorden/oosten van het land komen de mensen/bedrijven vandaan waar ik het van zie en hoor.
Je zou het eerder in het westen verwachten waar grammatica nogal onderhevig is aan inflatie.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, noorden/oosten van het land komen de mensen/bedrijven vandaan waar ik het van zie en hoor.
Analfabetische Boeren?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh? Hmm waarom zeggen ze niet gewoon dat heb ik niet nodig?
Ah, je bedoelt het Famke Louise effect?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou het eerder in het westen verwachten waar grammatica nogal onderhevig is aan inflatie.
Dat hebt ik niet nodig. Je moet wel aan je Rotterdams gaan werken nu, Bal.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh? Hmm waarom zeggen ze niet gewoon dat heb ik niet nodig?
nou nou nou ik heb nog even hequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebt ik niet nodig. Je moet wel aan je Rotterdams gaan werken nu, Bal.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hebt ik niet nodig. Je moet wel aan je Rotterdams gaan werken nu, Bal.
Het is zo april hoor. Die natte -t moet je echt gaan oefenen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou ik heb nog even he
- of ze ejaculeren prematuurquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
net offerte voor verhuizing aangevraagd bij de snelle jongens
Ja ik probeer het gewoon een beetje netjes te verwoordenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt het Famke Louise effect?
Jezelf een debiel accent aanmeten om stoer te lijken.
Jammer dat je ons niet eerst vraagt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:38 schreef bitterbal het volgende:
net offerte voor verhuizing aangevraagd bij de snelle jongens
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
- of ze ejaculeren prematuur
- of alles losgestort achterin een kipper en dan kippen in de maas? lekker snel wel
Was aan boord een beetje de sport om met jonge officieren en leerlingen te dollen door de echte Nederlandse termen voor van alles te gebruiken..quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik probeer het gewoon een beetje netjes te verwoordenruige downie accentjes en anglicering zijn nou niet echt bevorderlijk voor de taalvaardigheid.
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Leuke meid is het
Uitstraling paradeert binnen 5 minuten in die flamingobadjas rond.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat je ons niet eerst vraagt.
Ik heb ook nog verhuizers nodigquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier kruipen mijn ballen dus van naar binnenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Leuke meid is het
+1quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier kruipen mijn ballen dus van naar binnen
Joehoequote:Op zaterdag 21 november 2020 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Uitstraling paradeert binnen 5 minuten in die flamingobadjas rond.
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Joehoe [ link | afbeelding ]
Vraag maar een offerte bij de snelle jongens opquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog verhuizers nodig
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag maar een offerte bij de snelle jongens op
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.tiktok.com/@:tante.toof/video/6817390091430923525
Ken jij trouwens dat Veldhovens accent en dialect?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Ben een kennisimmigrant.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken jij trouwens dat Veldhovens accent en dialect?
Was ik ook eventjes, ja vooral een pussymigrantquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nope. Ben een kennisimmigrant.
Lekker loom en tijdloos en zorgeloos en dan zo'n lange gaap afsluiten met smek smek smekquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaaa en dan vredig zonder wekker wakker worden
Wel de reden waarom ik uiteindelijk huis daar gekocht heb natuurlijk. Volgens mij woon ik er nu een jaar of 7.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was ik ook eventjes, ja vooral een pussymigrant
Voor de pussy?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel de reden waarom ik uiteindelijk huis daar gekocht heb natuurlijk. Volgens mij woon ik er nu een jaar of 7.
Maar ja kan een kind wel uit de oorlog halen, maar de oorlog niet uit een kind.
Realiteit is dat zodra ik 1 teen bewogen heb ik 10 kilo de trap op hoor denderen en dat vervolgens voor de deur hysterisch staat te schreven want... innnnnnnn .... liefde..... aai... heb je zoooooo gemist...quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker loom en tijdloos en zorgeloos en dan zo'n lange gaap afsluiten met smek smek smek
Weegt je man maar 10 kilo?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Realiteit is dat zodra ik 1 teen bewogen heb ik 10 kilo de trap op hoor denderen en dat vervolgens voor de deur hysterisch staat te schreven want... innnnnnnn .... liefde..... aai... heb je zoooooo gemist...
hont?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Realiteit is dat zodra ik 1 teen bewogen heb ik 10 kilo de trap op hoor denderen en dat vervolgens voor de deur hysterisch staat te schreven want... innnnnnnn .... liefde..... aai... heb je zoooooo gemist...
Denk dat ze zo'n rauw babi pangang geval heeft rondrennen.quote:
Lief welquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hij denk volgens mij wel dat hij degene is die echtelijk aan mij verbonden is....
blijft een katquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het zijn wel halve honten... apporteren, zitten, poot geven.. high five..
quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze zo'n rauw babi pangang geval heeft rondrennen.
En ze zijn net zo knap als hun bazinnetjequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Heerlijk zelfstandig en eigenwijs
Als ze iets uitvreten dreigen we wel altijd met naar de Chinees brengenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ze zo'n rauw babi pangang geval heeft rondrennen.
Ah dan is het wel een leuk gevalquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gelukkig wel![]()
Heerlijk zelfstandig en eigenwijs
Is duh schult van duh montkapjuhsquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Al zes mokken koffie op en ik heb een beetje buikpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |