SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsnog goedkoper dan 2 SL's en een mengtafelquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
XDJ-XZ danmaar dat geld heb ik niet voor een hobby over op t moment
Gelukkig geen karwei, kauwt wat lastig een hele bouwmarktquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Inderdad veel gerechten die zijn gekruid met paprika en karwij.
En heel veel vlees.Ze maken er ook prima schnitzels. Beter eigenlijk dan in Duitsland.
die van mij gekocht voor 550 per stuk.. toen verkocht voor 550 voor de set. Op het dieptepunt van de vinyl populariteit de afgelopen jaren. totdat de mk7 kwam ging en gaat zo'n setje nog steeds voor 1200e 2e hands.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsnog goedkoper dan 2 SL's en een mengtafel![]()
Vond die SL's vroeger toen ze gewoon nog 'normaal' waren al zo duur maar tegenwoordig met die heruitgave gaan die prijzen nergens meer over
Een zigeunerschnitzel is daar een ongepaneerde schnitzel die stijf staat van de knoflook.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig geen karwei, kauwt wat lastig een hele bouwmarktMaar komt bijvoorbeeld de zigeunerschnitzel ook uit die regionen?
Van wat ik nu zo snel kan vinden ga je een nieuwe mk7 niet voor onder de 900 krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die van mij gekocht voor 550 per stuk.. toen verkocht voor 550 voor de set. Op het dieptepunt van de vinyl populariteit de afgelopen jaren. totdat de mk7 kwam ging en gaat zo'n setje nog steeds voor 1200e 2e hands.
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van wat ik nu zo snel kan vinden ga je een nieuwe mk7 niet voor onder de 900 krijgen
Doeiquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
ja handjes in de lucht en slapen
truste
Vind die zigeuner de we hier hebben wel de lekkerste schnitzel die je in Nederland kunt krijgenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een zigeunerschnitzel is daar een ongepaneerde schnitzel die stijf staat van de knoflook.![]()
Onze zigeunerschnitzel kennen ze niet. De Duitse variant (met een sausje met pepertjes, ui en tomaat) kennen ze ook
Slaap lekker Balquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:19 schreef bitterbal het volgende:
ja handjes in de lucht en slapen
truste
Ik vind onze schnitzels te dik. Ik heb liever de dunne ‘Weense’ schnitzelsquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die zigeuner de we hier hebben wel de lekkerste schnitzel die je in Nederland kunt krijgen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
Aaaaaaaaa is dat een quokka in de OP?
Moet eigenlijk eens een keer een van de spelers (niet Technicsquote:
Die hebben ze hier bij de slager, van die heeeele grote flinterdunne dingenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind onze schnitzels te dik. Ik heb liever de dunne ‘Weense’ schnitzels
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
das ook de enige reden dat ik nog een platenspeler zou halenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet eigenlijk eens een keer een van de spelers (niet Technics) die ik heb aansluiten op de laptop om platen te rippen die onmogelijk zijn om digitaal te krijgen.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben ze hier bij de slager, van die heeeele grote flinterdunne dingen
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.
Een echte kalfsschnitzel is superlekkerquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De wiener schnitzel die ik in Wenen had, was idd prima te eten.. Beter dan die veel te zoute van de Appie...
Dit. Is wel het laatste wat ik bestel..quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind schnitzels wel de minste diersoort om te eten eigenlijk.
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooitquote:
Ja is een nadeel van muziek uit die begin 00's periode, dat was enkel op vinyl te krijgen want op cd's stonden alleen mixen (op series als TTF, D-Techno etc. na dan). Destijds was er wel een hele scene met vinylrippers, maar als er een verkeerde master was gebruikt voor een plaat (zeker bij die Fransenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das ook de enige reden dat ik nog een platenspeler zou halen
Ja misschien komt het inderdaad door de Nederlandse matige variant, ik maak af en toe wel schnitzel a la Sinatra maar dat is van heel jong kalfsvlees en zelfs die mishandel ik nog met een hamer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het goddelijk. Beetje citroensap, kwakkie aardappelsalade, goed glas bier
Gelukkig ligt Bitterbal op bed, die zou er meteen 1 kopen...quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooit. Rond 0:30 is er een eeeeep hoorbaar.
Een goede champignonsausquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik vind het goddelijk. Beetje citroensap, kwakkie aardappelsalade, goed glas bier
ik beetje om en om: soms kwam ik hier in een restaurant nog wel eens een dunne schnitzel tegen dat was dan altijd wel erg lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yup.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit. Is wel het laatste wat ik bestel..
Pika'squote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ontdekte laatst ook het bestaan van deze beestjes, ze maken echt het schattigste geluid ooit. Rond 0:30 is er een eeeeep hoorbaar.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja, ik ‘snap’ de dikke schnitzels gewoon niet helemaal. Dun, met een luchtig paneerlaagje is echt veel lekkerder.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja misschien komt het inderdaad door de Nederlandse matige variant, ik maak af en toe wel schnitzel a la Sinatra maar dat is van heel jong kalfsvlees en zelfs die mishandel ik nog met een hamer.
Ohh dat geloof ik echt direct, ik zou hetzelfde doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pika'sDaarvan heb ik er eentje geadopteerd in de VS daar ter plekke in een reservaat
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook een beetje gedaan omdat je er een knuffel van een pika bij kreegquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohh dat geloof ik echt direct, ik zou hetzelfde doen.
Welke debiele media beweert dit dan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Media: "Jongeren zijn slecht voor de samenleving en verspreiden corona!!1!1!1!1!1!!111!!!1"
Mijn vrienden en ik: kijken de hele avond naar filmpjes van pika's en andere schattige dieren terwijl we videobellen.
Worstquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee schnitzels bestel ik nooit in NL, maar in Duitsland is het stukken beter dan rumpsteak.
Die lui snappen niks van vlees daar.
Feesboek denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke debiele media beweert dit dan?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook een beetje gedaan omdat je er een knuffel van een pika bij kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |