Een clitoris telt niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een micromuis-joystickgeval gehad.Dat was pas apart werken!
Proostquote:
Ik heb wel een sidewinder joystick gebruikt als muis.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook een micromuis-joystickgeval gehad.Dat was pas apart werken!
Nog niet gegeten, dan kan het nooit te veel zijn 😛 gewoon geen zinquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, dat is minder. Teveel gegeten of gewoon geen zin?
Ja maar deze waren niet draadloos!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan alles wat draadloos is op mijn pc.
Oh wat grappig hiiihiiihooooquote:
Ik heb alleen de muis draadloos.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar deze waren niet draadloos!
Ik heb ook alles bedraad op de pc, ook m'n internet hierop.
Dat kan ik bevestigen. Althans die van mij telt nooit met @Leondos meequote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:30 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb wel een sidewinder joystick gebruikt als muis.
Heb wel die draadloze Microsoft curved set. Toetsenbord was wennen maar toch wel fijn. De muis vond ik minder en hij zoop batterijen.quote:
Ja en om de zoveel dagen moest je weer smeer van de wieltjes af peuteren!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
M'n eerste muis was een Amiga-muis. Met nog een balletje erin en de rolletjes waren van metaal en gingen na verloop van tijd roesten. Wat een tijden
Ik ook erg handig. Weg met die dradenquote:
Werkte best wel aardig.quote:
Dat deed ik altijd pas als er echt niet meer mee te gamen was. Van die smerige zut eraf pulken ja.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja en om de zoveel dagen moest je weer smeer van de wieltjes af peuteren!
Zo werd het muisknopje op de eerste laptops genoemd, die zat midden op het toetsenbord. Later werden ze voorzien van een touchpad voorzien.quote:
Logitech g15 toetsenbord blijft het beste voor mij.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel die draadloze Microsoft curved set. Toetsenbord was wennen maar toch wel fijn. De muis vond ik minder en hij zoop batterijen.
Het fijne toetsenbord is overleden omdat er een glas fris overheen is gegaan, en de matige muis ligt hier nu in een lade en ik gebruik nu een veel goedkopere met draadje.
Nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo werd het muisknopje op de eerste laptops genoemd, die zat midden op het toetsenbord. Later werden ze voorzien van een touchpad voorzien.
Ik gebruik thuis nog altijd een microsoft muis op mijn laptop als ik thuis benquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb wel die draadloze Microsoft curved set. Toetsenbord was wennen maar toch wel fijn. De muis vond ik minder en hij zoop batterijen.
Het fijne toetsenbord is overleden omdat er een glas fris overheen is gegaan, en de matige muis ligt hier nu in een lade en ik gebruik nu een veel goedkopere met draadje.
Prima toch?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik gebruik thuis nog altijd een microsoft muis op mijn laptop als ik thuis ben
Broekie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |