Lief konijntjuh heeft lief muisje.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, die muis is een nieuwer modelletje
quote:
Zeer goede knoppen. Die heb ik al behoorlijk ingewerktquote:
Ahhh ja inderdaad!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Diskette errors. Dikke pret ja. Of het verschijnsel dat de koppen van elke diskdrive net iets anders afgesteld stonden. Wat er in extreme gevallen toe leidde dat je een diskette die werkte op apparaat X niet kon gebruiken op apparaat Y en andersom.
Ik ook maar ze zijn wel in omloop gebracht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Speciaal daarvoor?Wij hebben een gewone perforator gebruikt.
Ik had connecties met die Happy Bytes lui.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik had bijna altijd de "Twilight" cd's.
Paniek als dan je vaste verkoper er mee ophield, dan moest je weer op zoek naar een nieuwe leverancier
Ha ons djmootje incognitoquote:
Vet!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ahhh ja inderdaad!
We hadden ook een Commodore Amiga 500. Goddomme wat gingen die chips vaak kapot zeg! Gelukkig niet de Fat Agnus en de Daisy ging ook maar zelden kapot, maar de odd CIA en de even CIA klapten er echt continu uit.
Op 1 chip (de Daisy dacht ik) kon je ook een chip monteren zodat het compatible was met een 80286 pc.
Probleem; de behuizing was dan te klein!Dus ik met mijn vader een houten kastje gemaakt om het moederbord en de diskdrive in te monteren, stuk tussen de kabel van het toetsenbord gelast, plastije aan de onderkant en ik kon op bed zitten gamen dankzij de lange kabel!
Mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had connecties met die Happy Bytes lui.
Met de Commodore Amiga hadden we 2x per maand een "zending" van 50 diskettes met games en software er op. De leverancier wilde nooit in het publiek aangesproken worden, ook al was-ie een beetje een kameraad van ons.
We hadden het net nog over de clitoris hoor.quote:
Ja als mannen onder elkaar 😛quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hadden het net nog over de clitoris hoor.
O jee zomerg 🤭quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Groetjes uit de koffie afkickkliniek
Ik zat toen meer met bakkies te klooien dan met pc's.quote:
Mannenavond.quote:
Voelt toch wel een beetje of ik aan het werk ben onder de invloed van drugs hoorquote:
BIER EN TIETEN! JALALALALA!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |