Waar heb je last van?quote:
Interessant!quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond bij Beau Peter R en Roethoff
En dat vraag je aan mij? Ik weet net zo veelquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:03 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waar heb je last van?
Nicky is om het leven gebracht door Jos B, dat heeft de rechtbank bewezen geacht.
Maar hoe precies? Wat is er in zijn laatste uren gebeurd? Was Nicky bang? Heeft hij pijn gehad? Wat heeft Nicky nog gezegd?
Dat zijn vragen waar de familie mee zit, en die wrs niet beantwoord gaan worden. Daar zwijgt Jos over.
Wat bazel jij nou weer ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Haha, eenzame avond voor de boeg? Sterkte!
Genotquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond bij Beau Peter R en Roethoff
Nee, jij zit te galbakken en ook nog op de man (meerdere) en off-topic.quote:
Ik dacht het niet om heel eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, jij zit te galbakken en ook nog op de man (meerdere) en off-topic.
Verder nog een inhoudelijke mening?
Je begrijpt me duidelijk helemaal verkeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
En dat vraag je aan mij? Ik weet net zo veel
quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je begrijpt me duidelijk helemaal verkeerd.
Maar dit is de reden dat ik me kan voorstellen dat de familie van bijvoorbeeld Marianne Vaatstra meer vragen beantwoord heeft gekregen.
En de familie van Nicky niet. Ze moeten het doen met de gedachte dat Jos lang vast zal zitten.
Ja snap ik maar er is niemand die er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar dit is de reden dat ik me kan voorstellen dat de familie van bijvoorbeeld Marianne Vaatstra meer vragen beantwoord heeft gekregen.
En de familie van Nicky niet. Ze moeten het doen met de gedachte dat Jos lang vast zal zitten.
Als Jos eerlijk was geweest , dan had de straf ook lager uitgevallenquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ongeacht wat zijn advocaat heeft gezegd, hij had 22 jaar geleden uit Nicky’s leven moeten blijven.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Als Jos eerlijk was geweest , dan had de straf ook lager uitgevallen
hij met "mijn verklaring ligt in de kluis ", stomme idioot
De vader en moeder wachten al 20 jaar op die verklaring
Verklaar dan de waarheid , held dat ie is, het is allemaal door Roethof ingefluisterd, die is de schuld dat Jos nu hel lang vast zit , en mogelijk nooit meer levend eruit komt
Welneequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Verklaar dan de waarheid , held dat ie is, het is allemaal door Roethof ingefluisterd, die is de schuld dat Jos nu hel lang vast zit , en mogelijk nooit meer levend eruit komt
Roethof en Jos B hebben gewed en verloren.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over joh? Hij is veroordeeld tot 12 jaar cel en is nu 58. Met aftrek van z'n voorrarrest is ie rond z'n 68e weer een vrij man.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en mogelijk nooit meer levend eruit komt
Ze gaan nog voor de revanche.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Roethof en Jos B hebben gewed en verloren.
Ja ik kreeg het idee dat Roethof een beetje boos was.quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze gaan nog voor de revanche.
Leuk voorproefje voor vanavondquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:03 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ja ik kreeg het idee dat Roethof een beetje boos was.
Zo klopt ie beterquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze gaan nog voor de revanche tweede nederlaag.
maar voor ie 68 is heft al heel wat keertjes moeten bukken om een zeeepje op te rapen , hij zit samen met de Maroc boys, dat zijn niet zo lieve jongens hequote:Op vrijdag 20 november 2020 20:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Waar heb je het toch over joh? Hij is veroordeeld tot 12 jaar cel en is nu 58. Met aftrek van z'n voorrarrest is ie rond z'n 68e weer een vrij man.
Het oordeel was goed en doordachtquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze gaan nog voor de revanche.
Dat kloptquote:Op vrijdag 20 november 2020 20:01 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze gaan nog voor de revanche tweede nederlaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |