Dat is zijn beroep hoe je het wend of keert. Gelukkig zijn er mensen die dat doenquote:
Ja dit, wat een trieste vertoning is dat geweest. Zeker naar de nabestaanden toch, onnodig leed willen veroorzaken.quote:
Gerald gaat thuis nog even evalueren of die kluisverklaring nou echt zo'n slimme zet wasquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dit, wat een trieste vertoning is dat geweest. Zeker naar de nabestaanden toch, onnodig leed willen veroorzaken.
En met zijn: ik verklaar wanneer de tijd daar is.... en dan vervolgens twee jaar zijn muil houden met zijn “geen commentaar”.
Die schorpioen beet staat hier op plek drie met meest idiote uitspraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gerald gaat thuis nog even evalueren of dat nou echt zo'n slimme zet was
Grappige gifjes btw. Het recht heeft gesprokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Het is toch goed zo?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja dit, wat een trieste vertoning is dat geweest. Zeker naar de nabestaanden toch, onnodig leed willen veroorzaken.
En met zijn: ik verklaar wanneer de tijd daar is.... en dan vervolgens twee jaar zijn muil houden met zijn “geen commentaar”.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gerald gaat thuis nog even evalueren of die kluisverklaring nou echt zo'n slimme zet was
Ja dat was niet handigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
Tjah, wat zou jij doen als je geestelijk niet oke was en een kind vermoord? Misschien wel hetzelfde als hem. Dan zou je ook niet nadenken over onnodig leed omdat je alleen om jezelf denkt. Ik begrijp nooit waarom mensen zoiets simpels niet begrijpenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik begrijp best wel dat dit mensen boos kan maken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:44 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Tjah, wat zou jij doen als je geestelijk niet oke was en een kind vermoord? Misschien wel hetzelfde als hem. Dan zou je ook niet nadenken over onnodig leed omdat je alleen om jezelf denkt. Ik begrijp nooit waarom mensen zoiets simpels niet begrijpen
nou ik denk dat Roethof daar zelf mee te maken heeftquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de user die geobsedeerd is met Nicky's piemel ook weer.
quote:Analyse: Jos B. ontnam zichzelf kans zijn onschuld te bewijzen
author avatar
Door SASKIA BELLEMAN
Updated 16 min geleden
22 min geleden in BINNENLAND
Jos B. zal zich na de uitspraak van de rechtbank nog wel even achter de oren krabben over de vraag of zijn zwijgen de juiste strategie is geweest.
Al 22 jaar lang houdt hij de familie Verstappen in het ongewisse over wat Nicky in de laatste uren van zijn leven heeft moeten meemaken.
quote:De sporen die er wel waren, wezen vooral op hem.
Ook al was dna-onderzoek nog niet zo ver gevorderd als nu, zelfs toen moet Jos B. al hebben beseft dat het niet verstandig was om ,,kleding te fatsoeneren zodat Nicky er netjes bij lag" als hij niets met de dood van de jongen te maken had.
Precies waar hij bang voor was
Jos B. zal het extra wrang vinden dat de rechtbank in de eerdere zedenincidenten uit 1984 en 1985 dezelfde modus operandi herkent als bij Nicky Verstappen.
Dat was precies waar hij in 1998 bang voor was.
Ja, dat is wel heftig. De moordenaar van Marianne Vaatstra is wel gaan praten uiteindelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:48 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het wel verdrietig dat die ouders nooit echt gaan horen wat er die nacht gebeurd is. Die kans lijkt me nihil, Brech gaat dat nooit prijsgeven. (Sowieso denk ik dat alleen Nicky weet hoe het allemaal begonnen is.)
Hoezo? Het is wel duidelijk toch.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:50 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heftig. De moordenaar van Marianne Vaatstra is wel gaan praten uiteindelijk.
De ouders weten hoe het is gegaan haar laatste uren. Bij Nicky zal dat wrs niet gebeuren.
Vul in en kleur de plaatjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is er dan precies met Nicky gebeurd?
Dit, al kun je de grote lijnen wel invullen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:48 schreef _Arual_ het volgende:
Ik vind het wel verdrietig dat die ouders nooit echt gaan horen wat er die nacht gebeurd is. Die kans lijkt me nihil, Brech gaat dat nooit prijsgeven. (Sowieso denk ik dat alleen Nicky weet hoe het allemaal begonnen is.)
Ook als iemand zegt hoe iets gebeurd is en de nabestaanden vinden daarin sluiting dan kan het alsnog gelogen zijn. Net als met Joran, die zegt hoe iets gebeurt is, dan denk je te weten hoe het ging maar dat hoeft ook niet zo te zijn gegaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zegt dat het wel duidelijk is.
Vergeet de zonnesteek niet in de nacht.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Iedereen denkt het te weten. Het hele verhaal is duidelijk. Er klopt geen zak van zijn verhaal.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij zegt dat het wel duidelijk is.
Wat jij vermoed boeit geen zakquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, al kun je de grote lijnen wel invullen.
Ik vermoed:
Dat hij Nicky heeft opgewacht bij de toiletruimte, mogelijk stond die daar zelf te plassen.
Hem heeft meegenomen de hei op. Hij is ook gezien, met zijn fiets.
Mensen die roepen dat kan niet want...
Even de moord op Steve Vissers (12 jaar) in Antwerpen, werd op klaarlichte dag van zijn fiets getrokken in een stadspark, in het bijzijn van zijn 9 jarige broertje, de struiken verkracht en vermoord.
https://www.dailymotion.com/video/x7u7a50
Deze zaak heeft imo veel overeenkomsten met de zaak van Nicky. In de link zit de heftige documentaire over de zaak.
Teringquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee. Voor de familie niet. Misschien voor jou wel...
Het is ze vrij goed afgegaan inderdaad.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:18 schreef AToontje87 het volgende:
[..]![]()
Net zoals het voor Roethof ook al zo makkelijk ging worden om tijdens de rechtszaak gehakt te maken van het OM...
B.*quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:19 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Brech is gesignaleerd in de buurt van het plaats delict. En zijn DNA zat op plekken waar zijn DNA niet thuishoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |