Aan de andere kant doe ik er bijzonder weinig mee, eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef gcjoel het volgende:
Dat vind ik wel echt het voordeel van deze tijd. Al die toffe pakketjes en kados
Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
Leuk, Kaatje! Ik zocht laatst ook voor m'n oma. En toen kwam ik bijvoorbeeld ook toffe briefbuspakketjes met zeepblokken tegen. Mijn oma is meer van de praktische dingen.
Maar ik ga nu gewoon binnenkort langs en dan geef ik de bloempot deurstop die ik zelf ook heb. Dat vond ze een geniale oplossing toen ik erover vertelde de vorige keer.
Wat een heerlijke plaatjes weerquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
Vanochtend laatste keer hotelontbijt.
[ afbeelding ]
Glas in lood van het hotel:
[ afbeelding ]
En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]
17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een nieuwe raam te monteren? (De ruit moet er ook nog in)
Probeer een beetje plannen te maken voor morgenvraag me af of ze een uur of uren bezig zijn.
Het is trouwens een bewegend raam dus ze moeten wel met scharnieren aan de slag.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.
Deze leek me tof: https://www.beterleven.ne(...)al&et_cid=2&et_lid=2quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.
Linkje van de zeep?
quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
Vanochtend laatste keer hotelontbijt.
[ afbeelding ]
Glas in lood van het hotel:
[ afbeelding ]
En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]
17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
DM op de telefoon vind ik een crime.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:35 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mag ik een DM van waar je zit? Zoiets er zo knus uit, wil ik ook heen
Dank!quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:41 schreef sigme het volgende:
[..]
DM op de telefoon vind ik een crime.
We zaten hier: https://www.strandhotelterschelling.nl/
Huiselijk, niet sjiek. Kleine maar prima kamers zonder sanitair, eenvoudig gedeeld sanitair op de gang. Ik vind dat fijn, maar niet iedereen houdt er van.
Ga je zonder hemquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Dat wordt wel een complexe exercitie. De meeste vrienden wonen niet in de buurt. Sommigen geven borstvoeding. De meesten kunnen niet door de week. Ik kan sowieso niet zo'n eind rijden. Ik haal J wel een keer over.quote:
Nu ook?quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
Je kan t op Terschelling zo luxe maken als je zelf wilt, er is echt in iedere prijsklasse wel wat.
Al moet je vaak wel redelijk ruim van te voren reserveren, heel veel periodes zijn best lang vooruit al behoorlijk volgeboekt.
+ 1quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:54 schreef golfer het volgende:
Kamer zonder eigen sanitair is niks voor ons. Verder ziet het er wel leuk uit.
Texel is groot en kun je best veel doen, buiten fietsen en wandelen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Nu ook?
Ik heb voor in de kerstvakantie echt onwijs leuke deals gescoord vanwege corona eigenlijk
Kan daar toch ook?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
+ 1
Ik wil gewoon in mn blote reet naar de wc kunnen lopen..
Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:
+ 1
Oh ik bedoelde niet specifiek daar of op een waddeneiland.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.
Eega werkt dit weekend in een bedrijf op 't eiland, en de boot van vanmorgen was gewoon weer vol.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:
we hebben een gedeeld google docs ducument waarin we de boodschappen zetten en ik was bezig met het weekmenu terwijl Jross in de sportschool is. Zie ik er ineens 'handsoap' tussen staan. Heb er maar aan toegevoegd dat hij zich op zijn work out moet concentreren en niet op het menu.
Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wcquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.
Nooit weer.
Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmakenquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:
Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc![]()
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier)
Dat klinkt... Suboptimaal zeg maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken
Nou ja, ik liep dan dus even 4 verdiepingen naar beneden naar de wc.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken
Nee.quote:
Ja dat bedoelde ik ook. Zwaar, zwaaaaar eufemisme datquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee.
Het was kut, Molo. Het was echt kut.
Dat en ook in mijn blootje naar de badkamer.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:
+ 1
Ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Deze leek me tof: https://www.beterleven.ne(...)al&et_cid=2&et_lid=2
Heb ik in trondheim gedaan..quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc![]()
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier)
Klinkt wel typisch Noorsquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heb ik in trondheim gedaan..
Heel gaaf... maar ook echt vreselijk
Incl harige kriebeldekens.
Bedden kwamen uit een ww2-ziekenhuis...
en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee
Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Heb ik in trondheim gedaan..
Heel gaaf... maar ook echt vreselijk
Incl harige kriebeldekens.
Bedden kwamen uit een ww2-ziekenhuis...
en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee
Het mooie aan Vlieland is dat er van alles kan op sportief gebied wat je allemaal niet hoeft te doen, want er zijn ook cocktails.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel typisch Noors
Ik vind Airbnb dan trouwens een top-iets. Ook in Trondheim gehad, een Airbnb dan, niet jouw ervaringen
Nahja het was best gaaf en leuk en kostte bijna niks. Maar hip... neequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat.
Ooit ergens, lang geleden, met mijn kleren aan geslapen ivm kriebeldekensquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.
Was verder erg leuk... studenten regelden alles en we hebben het enorm naar ons zin gehad daar
Maar kriebeldekens
Kapotte kind weetzz. Met jus graagquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef fietsie het volgende:
M'n kind is stuk.
Ik: "Zal ik zo patatjes halen?"
Antwoord: "Kun je ook aardappels koken? Daar heb ik zin in."
Au!?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Blues het volgende:
Komt er een gassie met een donkere zonnebril aanswingen om cool de trein in te stappen, stapt ie met 1 been tussen perron en trein in.
![]()
![]()
Dan is dat mondkapje ineens toch handigquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Blues het volgende:
[..]
Hij zit heel cool geen pijn te hebben met vertrokken gezicht achter mondkap.
Over mondkapje gesproken, het beeld dat bij de ingang van ons openluchttheater en wandelpark staat is nu ook voorzien:quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:
Dan is dat mondkapje ineens toch handig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hmmm...dat is wel een ideequote:Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef Molo het volgende:
H
[..]
Hahaha
Doen wij met een gedeelde Google Keep app. Echt het meest relaxte ever qua samen een huishouding voeren
En dan allemaal aan de diarree?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr gedeeld sanitair, nooit weer na 1 wc en 1 douche in 1 ruimte in een hotel in Caïro. Waar de bewoners van zo’n 8 kamers gebruik van moesten maken (na een rondreis in “Ramses’ Revenge “ land).
Ach die arme man, zal best pijnlijk zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:
Altijd gedeeld sanitair op de camping![]()
Oh nee in Drenthe in juni hadden we privé. Was stiekem ook wel luxe.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens werkgerelateerd in spoiler
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Privé sanitair op een camping?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:
Altijd gedeeld sanitair op de camping![]()
Oh nee in Drenthe in juni hadden we privé. Was stiekem ook wel luxe.
Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Mensen![]()
![]()
![]()
Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?
Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijn
quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Privé sanitair op een camping?Bestaaaaat dat?
Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentjequote:Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit.![]()
In juni moest het omdat je anders niet mocht kamperen.
Ja, ik begrijp het. Maar ik had er nog nooit van gehoord. Ken alleen al die gezamenlijke wc's en doucheruimtes.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:
Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.
Hoezo per se 'juist niet'?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.
Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meerquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
Preciesquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meerIdyllisch ten top.
Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentje
Was prima, al was het een onvriendelijke pokkecamping qua eigenaars dus daar ga ik nooit meer heen
Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
Witgoed om je heen? Wat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen.
Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Precies
Kijk er onwijs naar uit
Tot mijn lijf zo kamperen niet meer trekt blijf ik dat doen.
En gezien ik een jonge godin ben, hoop ik dat nog heel lang te mogen doen![]()
Zonsondergang met wijntje erbij, uitkijken op het meer of spechten in de boom
In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzoquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.
Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:10 schreef Molo het volgende:
[..]
In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzo
Nou houd ik toch niet van warmte en mijn dochter ook niet, dus noorden it is!
En gewoon chillheid. Natuurcamping, niet zo'n soort parkeerplaats waar je uitzicht hebt op de camper van Ans en Gert of de skottelbraai en caravan van Jopie en Huub met hun zes kleinkinderen die elkaar achterna zitten met een supersoaker
Dat is de hel
Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.
Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'
Ik wil eigenlijk gewoon snel rijk worden en dan een vakantiehuis aan meer in Zweden
En overal internet van niveau zodat ik ook daar en onderweg erheen kan werken
Dromen, men kan ze hebben
Ookquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?
Da's toch niet zo spannend?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ja ik zag dit net op de frontpage
[ afbeelding ]
Lijkt me heerlijkquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook![]()
Doordeweeks beetje werken, middag/avond en de weekenden chillen
Zo nu en dan, lijkt me wel fijn
Nu nog geld, en man zover krijgen
Zekers, naar te ver en duurquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk
Al ligt mijn voorkeur meer bij finland/noorwegen.... maar daar kan het ook gewoon
Ja das echt ideaaaaaaaalquote:Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, leven gaat doorquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt beter nog even niet denken aan verkansies.
Jazeker.quote:
Jij hebt nog niet met mijn collega’s in een digitale vergadering gezeten...quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo per se 'juist niet'?
Je kunt toch deel van de directe bezoeken vervangen door digitale/op afstand?
Begreep dat er in 'jouw tak', om maar even zo te zeggen, nog weinig gebruik van gemaakt wordt en dat verbaast me eigenlijk
Wat is het probleem nu?quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef Tally het volgende:
Wij kregen vandaag een mail. In groep 8 zijn er een aantal ouders positief getest en sinds gister ook een leerling. Deze mail is alleen gegaan naar de ouders van 6/7/8. Deze groepen omdat ze met elkaar leren bij bepaalde vakken. Lokalen staan ook altijd open en lopen in de bovenbouw door elkaar heen. Gymen ook samen. En nu geld ook een andere beslisboom dan gister bijvoorbeeld. Maar..... de rest van de school heeft die mail dus niet gekregen. Terwijl mijn dochter in groep 6 een zusje heeft in groep 4. En zo meer in haar klas. Ik vind dat gek?
Ook kregen ik een mail bestemd voor groep 1 t/m 4 dat ze aanstaande woensdag pietengym doen. Onder begeleiding van groep 8. Is het gek dat ik dat niet zo verstandig vind?
Koudquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
Thuis waren er 2 blije poezen, 2 superblije honden en een binnentemperatuur van 11o.
Katten? Dat heb je ons niet verteldquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
Thuis waren er 2 blije poezen, 2 superblije honden en een binnentemperatuur van 11o.
Ben je nu net vast aangesteld? Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Brokking hazelnoot gebakje om vast in dienst te vieren.![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij waren die er al voor de honden kwamen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Katten? Dat heb je ons niet verteld
Die zaten op de kachel, denk ik.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Katten? Dat heb je ons niet verteld
Zonde, vind ik oprecht wel een gemiste kansquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt nog niet met mijn collega’s in een digitale vergadering gezeten...![]()
![]()
Bij een aantal cliënten zal best draagvlak zijn. Bij collega’s... minder.
Edit: en met de huidige bezetting is het al druk genoeg met zorgvragen die niet op afstand kunnen.
quote:
Dat klopt helemaalquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er al voor de honden kwamen.
Ik heb niet zo'n goed geheugenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij waren die er al voor de honden kwamen.
Hazelnoot gebakjesquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Het was mijn eerste keer eigenlijk. Ik vind ze wel erg lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Verder snap ik nooit zo waarom iedereen wild wordt van Brokking. Er bestaat wel Brokking bier
Ja, ik was er stiekem al wel vanuit gegaan, mijn contract loopt nog tot 10 dec. Maar ik had mijn functioneringsgesprek en dan is het toch fijn om het écht te horen. En ook gewoon fijne toekomstplannen besproken waarin ook wel mooi naar voren kwam dat ze blij zijn en meer ruimte zien voor mij en mijn functie. Ik had er een erg fijn gevoel bij in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef sigme het volgende:
Ben je nu net vast aangesteld? Gefeliciteerd!
Als ik dat artikel goed begrijp, moet je eigenlijk zelf al weten welk miauwtje de kat heeft bij welke bedoeling, en helpt de app je dan om die dingen te "onthouden" en later opnieuw te tonen bij eenzelfde soort miauw. Dat de "ik hou van jou" die je nu krijgt een voorstel is, en dat als je denkt dat het wat anders is, je het aan kunt geven?quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie die app Meowtalk al getest?Zag ik vanochtend op TV. Mijn kat zegt vooral 'ik hou van jou' blijkbaar, maar dat kan wel kloppen.
https://www.want.nl/meowtalk-google-translate-voor-katten/
Die had ik vanmiddag moeten hebben toen ik een zeer vocaal kitten van de dierenarts mee naar huis namquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie die app Meowtalk al getest?Zag ik vanochtend op TV. Mijn kat zegt vooral 'ik hou van jou' blijkbaar, maar dat kan wel kloppen.
https://www.want.nl/meowtalk-google-translate-voor-katten/
Honden en katten op je leggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
Ongeveer. De app 'leert' van alle correcties die jij of andere mensen doorgeven. Maar hij 'vertaalt' dus wel vanaf het eerste gebruik al. We kregen ook 'Hello there' bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:10 schreef Tele6 het volgende:
Als ik dat artikel goed begrijp, moet je eigenlijk zelf al weten welk miauwtje de kat heeft bij welke bedoeling, en helpt de app je dan om die dingen te "onthouden" en later opnieuw te tonen bij eenzelfde soort miauw. Dat de "ik hou van jou" die je nu krijgt een voorstel is, en dat als je denkt dat het wat anders is, je het aan kunt geven?
Ditquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef AnneX het volgende:
MyraelaFeli!
Overigens kunnen hazelnootgebakjes ernstig verschillen!
Van sommige bakkers als ah zijn wel erg suikerzoet!
Beste herinneringen aan Kelder hazelnootgebak!
Mijn kat werkt niet meequote:Op vrijdag 20 november 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongeveer. De app 'leert' van alle correcties die jij of andere mensen doorgeven. Maar hij 'vertaalt' dus wel vanaf het eerste gebruik al. We kregen ook 'Hello there' bijvoorbeeld.Vanavond zal ik even de test der tests doen, door de app te gebruiken wanneer ik richting zijn voerbak loop.
Geen voer bij de hand?quote:
* sigme maakt selfie van schootquote:Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Honden en katten op je leggen![]()
Goede schoot!quote:Op vrijdag 20 november 2020 20:00 schreef sigme het volgende:
[..]
* sigme maakt selfie van schoot
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Diverse keren incl vele foto'squote:
Ha-zel-noot gebakje!quote:
Je kunt een zoomgesprek houden met een heleboel mensen en ze awkward toespraken laten houden over hoe fantastisch je bent.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ha-zel-noot gebakje!![]()
Veel anders vieren is er momenteel niet bij. Je kan niet even lekker samen uit eten of zo
Nee, op zo'n moment mis ik de spontane etentjes wel.quote:
Bijgelezen, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, op zo'n moment mis ik de spontane etentjes wel.
Misschien mezelf maar belonen door wat moois te kopen.
Zekersquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kunt een zoomgesprek houden met een heleboel mensen en ze awkward toespraken laten houden over hoe fantastisch je bent.
Dit is nog wel een optie.quote:Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef Tele6 het volgende:
Je kunt een zoomgesprek houden met een heleboel mensen en ze awkward toespraken laten houden over hoe fantastisch je bent.
Ja absoluut!!! Heel erg mis ik hetquote:Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, op zo'n moment mis ik de spontane etentjes wel.
Misschien mezelf maar belonen door wat moois te kopen.
Inclusief lepeltje tegen kopje om te speachenquote:
En in maart stemt het vrolijk weer Groen Linksquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Myraela het volgende:
Winterbarbecue is ook wel echt een tof idee. Was vandaag ook op tv dat de verkoop van buitenverwarming echt belachelijk gestegen was.
Absoluut, mis dat enorm!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik mis op dit soort momenten eigenlijk ook gewoon het op kantoor zijn. Dat je na zo'n gesprek nog even je favoriete collega's opzoekt. Even nog een drankje doen en napraten met mensen die de werkomgeving ook kennen. Dat zijn ook fijne momentjes.
Dit triggert me, visvervangers, wie wat waar?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Myraela het volgende:
Restaurantjes spelen doen we hier ook wel regelmatig.Dat blijft tof. Dit weekend gaan we weer een keer wat uitgebreider sushi maken. Ik heb van die visvervangers gekocht, ben benieuwd.
![]()
Winterbarbecue is ook wel echt een tof idee. Was vandaag ook op tv dat de verkoop van buitenverwarming echt belachelijk gestegen was.
Ik ben normaal zo van het buiten de deur afspreken, dat het ook weer een beetje zoeken is naar wat je thuis kan doen. Laatst met een vriendin gewoon Rummikup gespeeld met een kop warme Chocomel erbij. We zouden bijna kunnen aansluiten bij de bejaardensoos, maar het was eigenlijk best tof.
Dat heb ik juist anders, bij ons is alles open, en ook de vergaderzalen zijn van glas. Ik kan nu, via teams veel beter praten. Op kantoor liep er altijd wel iemand langs “om iets te vragen”quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Absoluut, mis dat enorm!
Zeker na een pittig gesprek ofzo. De koffieautomaatgesprekjes
quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Dit triggert me, visvervangers, wie wat waar?
Ik wilde vanavond sushi in a bowl maken maar mijn dochter wilde echt niet mee naar de markt.
Dus volgende week dan maar ofzo. Wel zin in, weinig werk en toch lekker
Oh dat is wel bijzonder om te horenquote:Op vrijdag 20 november 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat heb ik juist anders, bij ons is alles open, en ook de vergaderzalen zijn van glas. Ik kan nu, via teams veel beter praten. Op kantoor liep er altijd wel iemand langs “om iets te vragen”
Heel benieuwd wat je ervan vindt. Ga je een review maken erover?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze, Jumbo verkoopt ze. Heb er wel een online bestelling voor geplaatst, want in de winkel kon ik ze niet vinden. Volgens mij zijn dit de producten die de Vegan Junkfood Bar ook gebruikt. Ik heb de shoarma en bacon ook besteld. Daar hoor ik ook lyrische verhalen over. Al heb ik daar een hard hoofd in, ik ben over het algemeen geen fan van de spek-vervangers.
Maar spreek je dan ook gewoon spontaan even met mensen? Of klets je even bij terwijl er eigenlijk geen echte reden is om te overleggen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik juist anders, bij ons is alles open, en ook de vergaderzalen zijn van glas. Ik kan nu, via teams veel beter praten. Op kantoor liep er altijd wel iemand langs “om iets te vragen”
Zal ik doen!quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
Heel benieuwd wat je ervan vindt. Ga je een review maken erover?![]()
Geen vegan hier zoals je weet, maar wel benieuwd naar dit soort ontwikkelingen
Ja precies, gewoon vanuit nieuwsgierigheid naar nieuwe producten vind ik het leuk om te volgen en als er prima dingen bij zitten dan wil ik die graag gebruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zal ik doen!
Voor mij is de stap naar vegan ook nog iets te groot. Maar dit soort dingen blijven leuk om te testen. Het is echt fascinerend hoe hard de ontwikkelingen op het vega(n) gebied gaan.
Ja hoor al is het soms voor of na een bespreking.quote:Op vrijdag 20 november 2020 22:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar spreek je dan ook gewoon spontaan even met mensen? Of klets je even bij terwijl er eigenlijk geen echte reden is om te overleggen?
Hier blijft het toch wel erg bij het nuttige. En als we dan in zo'n overleg zitten, is het wel gezellig. Maar ik heb ook zat collega's waar ik normaal lekker bij in de buurt zit, maar die eigenlijk met compleet andere dingen bezig zijn. Die spreek ik nu dus echt al maanden niet.
Hij heeft nog steeds niet terug gereageerd met wat het alternatief is.quote:Wat mij achterdochtig maakt voor een vaccin?
- Er is nooit serieus naar een alternatief gekeken.
- Alternatieven worden kapot gemaakt.
- Er zijn regelrechte lijnen van fabrikanten naar onze politiek
- Farmacie is niet aansprakelijk
- Er wordt (indirecte) dwang gebruikt
Alleen bij de laatste 2 gaan bij mij alle alarmbellen af
Blij zijn en meer aan biodanza doen las ik laatstquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:17 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend hierop gereageerd op FB
[..]
Hij heeft nog steeds niet terug gereageerd met wat het alternatief is.
Dan liever Corona.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Blij zijn en meer aan biodanza doen las ik laatst
Wat fijn dat het zo goed gaat (muv het katheter dan). Ze zal het vast helemaal zat zijnquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:
Oja, m'n ma heeft vandaag voor het eerst weer gestaan.
Vorige week foto's gemaakt van het been, alles is op de plaats gebleven aldus de chirurg en het herstel zag er ook goed uit. Mag nu 30% belast worden. De week voor kerst opnieuw foto's, dan mogelijk opbouwen naar 100%
Laatste tijd regelmatig gezeik met de katheter. Pin intended.
Jup, helemaal als dan soms lekt en zo. Da's erg vervelend.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn dat het zo goed gaat (muv het katheter dan). Ze zal het vast helemaal zat zijn
Hij gaat al een tijdje mee maar blijft mooiquote:Op vrijdag 20 november 2020 23:54 schreef derLudolf het volgende:
Antivaxxers willen niet meer zo genoemd worden
"Medical illiterate murderclowns" vind ik wel een leuk alternatief.
[ twitter ]
Vragen naar wetenschappelijk onderbouwde bronnen en zeggen dat ze zich stil moet houden zolang ze die nog niet heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:42 schreef minilot het volgende:
Mijn moedertje ontpopt zich langzaam maar zeker tot antivaxxer en ik weet niet zo goed wat ik er het beste tegen kan doen![]()
Leukquote:Op zaterdag 21 november 2020 06:49 schreef minilot het volgende:
Het is volbracht
CUL / Kerstdiner 2020! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
[ afbeelding ]
@:PdeHoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met in de eerder deze week gemaakte amandelspijs naast citroenrasp ook mandarijntjesrasp en een extra eidooier voor smeuïg
Let me see you stripped down to the bone
Vind ik wel, dat laatste maar smaken verschillen natuurlijk. Ik vind de knoflooksaus van de Lidl dan weer echt niet te doen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 01:42 schreef minilot het volgende:
Mijn moedertje ontpopt zich langzaam maar zeker tot antivaxxer en ik weet niet zo goed wat ik er het beste tegen kan doen![]()
@:Sigme welkom terug, vast beetje balen om geen woeste duinen meer als uitzicht te hebben
@:Myraela Van harte joh, tof dat ze zo tevreden over je zijn!
Is de vegan shoarma van de Lidl okee, ja? 'Een keertje shoarma met pitabroodjes en groenvoer en knoflooksaus' werd hier recent door echtgenoot op de shortlist voor binnenkort-te-maken gezet en als dat spul van Lidl te pruimen is probeer ik het volgende week eens
Klinkt goed Ludolf.quote:Op vrijdag 20 november 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:
Oja, m'n ma heeft vandaag voor het eerst weer gestaan.
Vorige week foto's gemaakt van het been, alles is op de plaats gebleven aldus de chirurg en het herstel zag er ook goed uit. Mag nu 30% belast worden. De week voor kerst opnieuw foto's, dan mogelijk opbouwen naar 100%
Laatste tijd regelmatig gezeik met de katheter. Pun intended.
Dat ben jij toch al?quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:26 schreef Molo het volgende:
Iets er tussenin zou fijn zijn als familie
Ik ben de familiemongool, hang overal buitenquote:
Kijk! Meteen even opgeslagen, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:27 schreef minilot het volgende:
@:Molo Ik zelfmaak er toum bij, luchtige Libanese knoflookmayo:
http://www.choosy-beggars(...)anese-garlic-spread/
quote:
Moet -ie nog wel even de Mississippi mud pie oefenen!quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je mag de banketbakker hier ook wel naar toe sturen om te bakken
Over anderhalve maand alweer 3!quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
G. wordt een banketbakker, wat is ie alweer groot.
Ah! Dacht al, maar goed, langslaper hier dus altijd tikje jaloers op minimale slapers die dan nog kunnen functionerenquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:35 schreef minilot het volgende:
@:Molo Was bij het naar bed brengen van Gü gister per abuis in slaap gevallen, dus het was wat gefragmenteerd..Geslapen van 20:00 tot middernacht, toen eruit voor winterse wodka, Netflix en geflikflooi op de bank, daarna nog geslapen van ca. 02:00 tot 05:00, in totaal dikke prima dus
Moggeeeeeh!quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:42 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zou ik ook wel willen ja, maar een paar uur slaap. HelaasHier werd dan wel tot 7.20 (!) geslapen, ondanks gezette schoen
Ik kreeg onderbroeken van sint
Anytime.quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeeeeeh!
![]()
Nog dank voor het vorig jaar maken van het kersttopic @:Lonaa! De orde in het universum is nu weer hersteld
Och, die zou ik graag zien!quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Anytime.
Ik zag de foto's van Gunther en die laatste foto deed me zo aan mezelf denken. Er is precies zo'n foto van mij. In de hoek van de keuken, op een krukje, blond koppie, net zo oud.
Ik was aan het bedenken of ik die foto hier heb, durf niet met zekerheid te zeggen.quote:
Was opzich wel grappig natuurlijk, omdat andere TS, maar mijn ogenquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:53 schreef minilot het volgende:
Hehe, niet eens gezien dat de titel anders was!
quote:Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was opzich wel grappig natuurlijk, omdat andere TS, maar mijn ogen![]()
Jij hebt: Kerstdiner 20**! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Ik had: Kerstdinertopic 2019! Inspiratie, voorpret en advies
Oh ja, die discussie hebben we hier ook vaak. Als het niet het zoveelste afzichtelijke speelgoedje is, dan is het geen cadeauquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:48 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mijn dochter was van de week aan het huilen want ze had een Sinterklaasmaillot gekregen in haar schoen 'en dat was géén echt cadeau'.
Snoep was ook niet goed. Zwaar leven
Ze wordt nu net hard zingend wakker (wederom 'De uil zat in de Olmen', mijn schuld), dus die ga ik even goed knuffelen nu
Straks kersttopic lezen, zin in!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een leuk liedje.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook een liedje in mijn hoofd. Gisteren had ik een bier dat 'Peaches for you' heette. (Met dank aan @:Kreator )
Dus uh, ja.
En toen kwam ie pas 5u laterquote:Op zaterdag 21 november 2020 08:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk![]()
Goedemorgenaan het wachten op de klusjesman
Stel dat we in 2003 een flits van de toekomst gezien zouden hebben dat het deze post wasquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:11 schreef Kreator het volgende:
Dan pizzarette met de schoonouders wegens verjaardag.
#thuglife.
Kut. Bedankt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een leuk liedje.
Als ik in die stemming ben, zet ik 74/75 ook altijd even op.
Ik zou kijken of ik dat kon ruilen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Straks visite. Snackbar kookt voor vier personen. Ik moet wel zelf schoonmaken helaas.
En Lemon Tree.quote:
Ja, eigenlijk wel hè? Maar weer een beetje conditie opbouwen is ook wel handig en schoonmaken helpt wel. Ik hoef alleen de woonkamer maar. En niet zo uitgebreid want ik moet komende weken ook de kasten aan de binnenkant doen dus dan doe ik de buitenkant ook wel uitgebreider.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou kijken of ik dat kon ruilen.
Ik raak altijd sentimenteelmelancholisch van die!quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is een leuk liedje.
Als ik in die stemming ben, zet ik 74/75 ook altijd even op.
Kasten aan de binnenkant. Wauw.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel hè? Maar weer een beetje conditie opbouwen is ook wel handig en schoonmaken helpt wel. Ik hoef alleen de woonkamer maar. En niet zo uitgebreid want ik moet komende weken ook de kasten aan de binnenkant doen dus dan doe ik de buitenkant ook wel uitgebreider.
Ik heb geen kasten met binnenkant. Scheelt schoonmaken. En daar blijf ik bijquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Kasten aan de binnenkant. Wauw.Succes met de schoonmaak!
Dat is nog niet gedaan sinds we hier wonen. En ik wil een en ander reorganiseren dus het moet maar eens gebeuren. Bij voorkeur voordat de kerstboom staat.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Kasten aan de binnenkant. Wauw.Succes met de schoonmaak!
herkenbaar +1quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik raak altijd sentimenteelmelancholisch van die!
Had je niet geloofd. Donald Trump president, een wereldwijd virus met honderdduizenden doden maar toch mensen die er niet in geloven, en Krea die pizzarette doet.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Stel dat we in 2003 een flits van de toekomst gezien zouden hebben dat het deze post was
Maten opnemen voor de kast en dan meteen meenemen, dan hoef je niet nog een keerquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde eigenlijk sporten maar mogelijk komt dat er niet van.![]()
Is oke, want ging al 4x deze week.
![]()
Ook overweeg ik een tripjeIkea
want er komt wel heel veel tocht langs de voordeur dus daar wil ik een gordijn. Kan ik gelijk even kijken voor handige trapkast-opruim-oplossingen, want nadat alle planken daaruit moesten voor nieuwe gasmeter heb ik de inhoud van de trapkast er gewoon weer ingeflikkerd.
Ja dat is het plan. Ik ga niet 2x naar de Ikea als ik het ff kan voorkomen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maten opnemen voor de kast en dan meteen meenemen, dan hoef je niet nog een keer
Yep! Geen idee waarom. Het roept iets nostalgisch op ofzo.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik raak altijd sentimenteelmelancholisch van die!
Hoe kan je nou geen kasten hebben in je huis? Alles op planken ofzo? Of opgestapeld langs de muren? Of leef je stiekem minimalistisch met 1 bord enzo?quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb geen kasten met binnenkant. Scheelt schoonmaken. En daar blijf ik bij
Ik dacht alquote:Op zaterdag 21 november 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja dat is het plan. Ik ga niet 2x naar de Ikea als ik het ff kan voorkomen.![]()
Tuurlijk heb ik wel kastenquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen kasten hebben in je huis? Alles op planken ofzo? Of opgestapeld langs de muren? Of leef je stiekem minimalistisch met 1 bord enzo?
Klote&Kutquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
De K&K gordijnen van de Kwantum zijn natuurlijk net te kort.
Een stuk stof eronder aan vast maken?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
De K&K gordijnen van de Kwantum zijn natuurlijk net te kort.
Als je maar lol hebtquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
Hele stad al doorgerend omdat ik afgelopen nacht ineens bedacht dat ik koekjes wil bakken en versieren.Nog nooit gedaan, dus het gaat er vast uitzien als het werk van een kleuter. Maar toch. Deeg staat al klaar.
Oh zoquote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik wel kasten![]()
Maar ik negeer dat ze een binnenkant hebben
Tevens heb ik een bed. Waar ik nog steeds in lig
quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
Hele stad al doorgerend omdat ik afgelopen nacht ineens bedacht dat ik koekjes wil bakken en versieren.Nog nooit gedaan, dus het gaat er vast uitzien als het werk van een kleuter. Maar toch. Deeg staat al klaar.
Hema heeft semi kant en klare gordijnen.quote:Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde eigenlijk sporten maar mogelijk komt dat er niet van.![]()
Is oke, want ging al 4x deze week.
![]()
Ook overweeg ik een tripjeIkea
want er komt wel heel veel tocht langs de voordeur dus daar wil ik een gordijn. Kan ik gelijk even kijken voor handige trapkast-opruim-oplossingen, want nadat alle planken daaruit moesten voor nieuwe gasmeter heb ik de inhoud van de trapkast er gewoon weer ingeflikkerd.
Met plakband?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Een stuk stof eronder aan vast maken?
Bij de hema had ik nog niet gekeken.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:56 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hema heeft semi kant en klare gordijnen.
Kun je zelf aangeven hoe breed en hoe lang... zonder dat ze schreeuwend duur zijn.
Is tochtband geen oplossing? Of geeft de hele voordeur kou af?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik ben er al wel weer klaar mee. Ik ga wel sporten vandaag.
Oh wat zonde en jammer (en ergerlijk)quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met plakband?
Ik heb geen naaimachine. Mijn schoonmoeder wel. Die hebben we vorig jaar gevraagd om de gordijnen in de woonkamer in te korten want die waren te lang. Laten we het erop houden dat dat geen succes was. Het ene gordijn is langer dan de ander. De ene hangt te ver boven de grond en de ander hangt op de grond. Ze zijn beide scheef en het is niet netjes gedaan.![]()
120 euro voor een gordijn dat ik laat maken in de winkel op een plek waar ik eigenlijk nooit naar kijk is me te gorting
Ik vond het ooit ook niet de eerste plek om te kijken... maar uiteindelijk bleken ze de enigen te zijn die rolgordijnen verkochten die lang genoeg waren voor ons raam.quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Bij de hema had ik nog niet gekeken.
Yep, zeker wanneer je je moeder om hulp vraagt en die van mening is dat het alleen maar mooi gaat worden wanneer je het met de hand doet...been there done that...1 raam van 5 meter, en 2 van 4 meterquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Gordijnen vermaken lijkt me ook een k.klus, al die enorme lappen.
Nee joh... ophangen, omspelden op de juiste lengte... strijken en naaimachine.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Gordijnen vermaken lijkt me ook een k.klus, al die enorme lappen.
Nee, ze ziet het zelf niet (meer). F. had daar een verkeerde inschatting in gemaakt.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is tochtband geen oplossing? Of geeft de hele voordeur kou af?
Toevallig gister met een brandende lucifer langs de deur in kozijn gegaan om te kijken of het tochtte. Zero.
Edit: wat erg van de sch.m. gordijnen. En dat ziet zij zelf niet?
Hoe is het trouwens met de sch.ouders en ziek?
Hier een lijstje om boodschappen te doen buiten het dorp en cakejes bakken.
@:Guntherwat een bakhulp is de jongen!
Ja en ja (en ja)quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh wat zonde en jammer (en ergerlijk)
Goede slaapquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:05 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen
11.5 uur aan een stuk geslapen![]()
Nog steeds slaperig
@:Cat-astrophe ik dacht dat je gewoon alleen open kasten had, en dan is de binnenkant soort van ook de buitenkant dus dan hebben je kasten geen binnenkant.
Ik ruim dichte kasten bijna nooit op. De lades in mijn ladekast wel regelmatig want het is veel te makkelijk om alle meuk erin te schuiven.
Ik denk dat jouw gordijnen dan even lang zijn als deze moet zijn. De K+K van de Hema past precies.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vond het ooit ook niet de eerste plek om te kijken... maar uiteindelijk bleken ze de enigen te zijn die rolgordijnen verkochten die lang genoeg waren voor ons raam.
En ook gewone gordijnen kunnen dus heel betaalbaar gewoon precies op maat.
Maar die van ikea zijn ook lang... die waren langer dan het passende rolgordijn
Heb ze zelf korter gemaakt uiteindelijk toen.
Nice!quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw gordijnen dan even lang zijn als deze moet zijn. De K+K van de Hema past precies.
Ja maar die gigantische lappenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:12 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nee joh... ophangen, omspelden op de juiste lengte... strijken en naaimachine.
Of van dat strijkband ertussen...
Works as a charm.
En als je dan toch dingen aan het omnaaien bent onder aan je gordijn... leg er wat gewichtjes in...
(Kiezeltjes werkt..) dan hangen ze ook strakker.
Bedankt voor de tipsquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
Mooi @:Sarabi
Dat is helaas een bekende plaats voor blaren![]()
Kan met inlopen van de schoen wel beter worden, als de schoen op die plek wat breder wordt. Plus naadloze sokken. En eventueel een klein stukje leukoplast over het teentje ter bescherming.
Ja boks! Donkerblauwe skinny (in hardgelopen vanmorgenquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot kleding-boks? Bandshirt en skinny jeans
Bravo voor jou!quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:31 schreef Sarabi het volgende:
@:minilot 10km wandelen ging goedeven de frustratie er uit gelopen. Wel blaartje op mijn kleine teen.
Donkerblauwe skinny, shirt van dubieuze emobandquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja boks! Donkerblauwe skinny (in hardgelopen vanmorgen) met grijs t-shirt van het Disintegration-album van The Cure
Jij?
Ik ken zequote:Op zaterdag 21 november 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Donkerblauwe skinny, shirt van dubieuze emobandqua make-up geïnspireerd door The Cure geloof ik
Ik krijg de afbeelding niet gelinkt, google op Black Veil Brides met album Vale.
Amerongse Berg! Leersum - Veenendaal over 18,5km.quote:Op zaterdag 21 november 2020 07:26 schreef minilot het volgende:
Moggeh @:BoriszWaar vindt de wandel plaats?
Zelfs Google is geschokt van je hardlopen in spijkerbroekquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef minilot het volgende:
Google-advertenties proberen mij nu al dagen een hardloopbroek aan te smeren.
Hoppa! Berg gegoogled. Fraai hoorquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Amerongse Berg! Leersum - Veenendaal over 18,5km.
Oh ja iddquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ken zeEerder geïnspireerd op KISS, dunkt me
Merk, type, foto?quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Bravo voor jou!Flink stuk
![]()
En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raak()
Barefootschoenen heb ik ook al vaker over nagedacht. Misschien ooit wel slim voor mijn brede voeten.quote:Op zaterdag 21 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raakLelijk zijn ze wel, maar ach, dat zijn eigenlijk alle hardloopschoenen.
Eensquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grillworst met kaas is toch wel echt lekker goor
Ik kreeg laatst al hollend een compliment van een meneer dat mijn schoenen zo goed bij mijn shirt kleuren. Hij vond het blijkbaar mooiquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:
[..]
![]()
En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raakLelijk zijn ze wel, maar ach, dat zijn eigenlijk alle hardloopschoenen.
Ohja.. dat welquote:Op zaterdag 21 november 2020 11:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja maar die gigantische lappen
Ik heb begin dit jaar een dekentje genaaid 1m60 bij 90 en dat vond ik al veel te groot eigenlijk. Laat staan een gordijn van 4 m of zo.
Al weet ik wel dat strijken helpt, goed afspelden, enz.
Alsnog zit je met een enorme bult stof die ergens heen moet terwijl je aan het naaien bent.
Heh! Wat voor schoenen heb jij?quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst al hollend een compliment van een meneer dat mijn schoenen zo goed bij mijn shirt kleuren. Hij vond het blijkbaar mooi
daar ga je nog harder van hollenquote:Op zaterdag 21 november 2020 12:18 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst al hollend een compliment van een meneer dat mijn schoenen zo goed bij mijn shirt kleuren. Hij vond het blijkbaar mooi
Hmm ik vind de hardloopschoenen van xeroshoes wel cool.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:08 schreef minilot het volgende:
Winterlied
@:Sigme Goedkope trailrunning shizzle van het B-merk Whitin, ik had een paar voor iets van vijfendertig euro, inclusief verzendkosten. Loopt als op wolkjes maar wel met zoveel grip dat ik het gevoel heb dat ik ermee tegen een muur op omhoog kan hollen
Zal zo even Amazonlinkje zoeken
Edit, deze! Fugly maar fijn:
https://www.amazon.nl/WHI(...)a-846847278680&psc=1
Er zijn veel betere voor deze markt hoor, zoals de schoenen van Groundies en Vibram maar is allemaal vrij duur en ik weet niet hoe lang ik dat hollen deze keer überhaupt boeiend ga vinden. En ik rende voorheen op versleten Conversegympen of 's zomers op slappe sandaaltjes dus heb niet veel nodig, zeg maar
Amerongse Berg is een mooi gebied. 🙂Vroeger veel geweest. Ken de omgeving best goed.quote:Op zaterdag 21 november 2020 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Hoppa! Berg gegoogled. Fraai hoor
Hoe beviel het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |