abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196333924
Room voor Escape.
pi_196334089
Net zo'n leuk cadeau besteld voor een vriendin die volgende week 50 wordt. Nu groots vieren (als ze dat al van plan was want leeftijd is wel een dingetje) gaat natuurlijk niet, maar alleen een kaartje sturen is ook maar niets.
Bloemen vond ik best "standaard" dus even rondgekeken. Je kan een fles witte wijn of rosé laten bezorgen in een platte fles, maar dat kunnen ze niet garanderen dat het door de brievenbus kan maar helaas geen rode wijn waar ze gek op is. Maar de dame is ook een enorme theeleut en nu krijgt ze een theepakket, met jasmijnparels, theebloem, chocolade en thee-ei. Kon het helemaal zelf samenstellen. Ze verpakken het ook heel leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_196334125
Leuk, Kaatje! Ik zocht laatst ook voor m'n oma. En toen kwam ik bijvoorbeeld ook toffe briefbuspakketjes met zeepblokken tegen. Mijn oma is meer van de praktische dingen. :D

Maar ik ga nu gewoon binnenkort langs en dan geef ik de bloempot deurstop die ik zelf ook heb. Dat vond ze een geniale oplossing toen ik erover vertelde de vorige keer.
  vrijdag 20 november 2020 @ 14:14:43 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196335063
Dat vind ik wel echt het voordeel van deze tijd. Al die toffe pakketjes en kados O+
pi_196335176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef gcjoel het volgende:
Dat vind ik wel echt het voordeel van deze tijd. Al die toffe pakketjes en kados O+
Aan de andere kant doe ik er bijzonder weinig mee, eigenlijk. :D Volgens mij heb ik twee keer een snoeppakket verzonden.
pi_196335321
Nog nooit zó veel pakjes gestuurd aan mijzelfe😉 in deze barre tijden.

Op mijn werkplek is een catering, die bakten pepernoten. 1 x raden...
pi_196335893
Vanochtend laatste keer hotelontbijt.

Glas in lood van het hotel:

En dan langs de waddendijk naar de boot.

17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196335941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
Leuk, Kaatje! Ik zocht laatst ook voor m'n oma. En toen kwam ik bijvoorbeeld ook toffe briefbuspakketjes met zeepblokken tegen. Mijn oma is meer van de praktische dingen. :D

Maar ik ga nu gewoon binnenkort langs en dan geef ik de bloempot deurstop die ik zelf ook heb. Dat vond ze een geniale oplossing toen ik erover vertelde de vorige keer.
Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.

Linkje van de zeep?
pi_196335984
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]

17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
Wat een heerlijke plaatjes weer O+
pi_196336034
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een nieuwe raam te monteren? (De ruit moet er ook nog in)
Probeer een beetje plannen te maken voor morgen :') vraag me af of ze een uur of uren bezig zijn.
pi_196336060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een nieuwe raam te monteren? (De ruit moet er ook nog in)
Probeer een beetje plannen te maken voor morgen :') vraag me af of ze een uur of uren bezig zijn.
Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.
Spoilers!
pi_196336081
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.
Het is trouwens een bewegend raam dus ze moeten wel met scharnieren aan de slag.
Het is beneden dus goed bereikbaar :)

Maar oke dan zou ik rond de middag dus wel weer dingen kunnen doen ^O^
pi_196336365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.

Linkje van de zeep?
Deze leek me tof: https://www.beterleven.ne(...)al&et_cid=2&et_lid=2
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:35:07 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336520
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]

O+

Mag ik een DM van waar je zit? Zoiets er zo knus uit, wil ik ook heen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196336604
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:35 schreef Molo het volgende:

[..]

O+

Mag ik een DM van waar je zit? Zoiets er zo knus uit, wil ik ook heen _O_
DM op de telefoon vind ik een crime.

We zaten hier: https://www.strandhotelterschelling.nl/

Huiselijk, niet sjiek. Kleine maar prima kamers zonder sanitair, eenvoudig gedeeld sanitair op de gang. Ik vind dat fijn, maar niet iedereen houdt er van.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196336625
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:43:46 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336627
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

DM op de telefoon vind ik een crime.

We zaten hier: https://www.strandhotelterschelling.nl/

Huiselijk, niet sjiek. Kleine maar prima kamers zonder sanitair, eenvoudig gedeeld sanitair op de gang. Ik vind dat fijn, maar niet iedereen houdt er van.
Dank!

Zal een doorkijken Koos eens porren voor februari ofzo. Saaie maand en nog nooit op Terschelling geweest. Plus strandwaaien, lekkerste manier van strand bezoeken vind ik ^O^
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:44:07 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Ga je zonder hem
pi_196336647
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga je zonder hem
Neh, samen is gezelliger *;
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:47:19 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Neh, samen is gezelliger *;
Vriendin/vriend?
pi_196336679
Kamers met zeezicht hebben 2 losse bedden, de kamers die op de duinen kijken, een tweepersoonsbed.

Dan maar minder zeezicht.
pi_196336705
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Vriendin/vriend?
Dat wordt wel een complexe exercitie. De meeste vrienden wonen niet in de buurt. Sommigen geven borstvoeding. De meesten kunnen niet door de week. Ik kan sowieso niet zo'n eind rijden. Ik haal J wel een keer over.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:28 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336755
Ik krijg ook weer een hele stroom live beelden vanaf Terschelling vandaag; sommige mensen zijn gek met dat eiland :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:31 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196336756
Kamer zonder eigen sanitair is niks voor ons. Verder ziet het er wel leuk uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:59:41 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336833
Je kan t op Terschelling zo luxe maken als je zelf wilt, er is echt in iedere prijsklasse wel wat.
Al moet je vaak wel redelijk ruim van te voren reserveren, heel veel periodes zijn best lang vooruit al behoorlijk volgeboekt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196336857
Ik kwam een paar dagen geleden de boete die ik van de politie op Terschelling kreeg nog tegen. Ik had met een grote groep na het stappen mijn naam op een lantaarnpaal gezet :@ De volgende dag werd ik op de eerste boot terug gezet door de mensen waarbij ik logeerde.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:03 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
Je kan t op Terschelling zo luxe maken als je zelf wilt, er is echt in iedere prijsklasse wel wat.
Al moet je vaak wel redelijk ruim van te voren reserveren, heel veel periodes zijn best lang vooruit al behoorlijk volgeboekt.
Nu ook?

Ik heb voor in de kerstvakantie echt onwijs leuke deals gescoord vanwege corona eigenlijk
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:28 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196336866
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:54 schreef golfer het volgende:
Kamer zonder eigen sanitair is niks voor ons. Verder ziet het er wel leuk uit.
+ 1

Ik wil gewoon in mn blote reet naar de wc kunnen lopen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:28 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196336867
quote:
Texel is groot en kun je best veel doen, buiten fietsen en wandelen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:04:08 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336887
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Nu ook?

Ik heb voor in de kerstvakantie echt onwijs leuke deals gescoord vanwege corona eigenlijk
Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.

Eega werkt dit weekend in een bedrijf op 't eiland, en de boot van vanmorgen was gewoon weer vol.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:06:13 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336915
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+ 1

Kan daar toch ook?
pi_196336926
quote:

+ 1

Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.

Nooit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196336973
:D we hebben een gedeeld google docs ducument waarin we de boodschappen zetten en ik was bezig met het weekmenu terwijl Jross in de sportschool is. Zie ik er ineens 'handsoap' tussen staan. Heb er maar aan toegevoegd dat hij zich op zijn work out moet concentreren en niet op het menu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:13:12 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.

Eega werkt dit weekend in een bedrijf op 't eiland, en de boot van vanmorgen was gewoon weer vol.
Oh ik bedoelde niet specifiek daar of op een waddeneiland.
Vriendin zit in toerismesector en zoekt altijd goede beetje aparte spots op. En alles cancelbaar vlak van tevoren nu dus dat is helemaal relaxt mocht het toch niet ok zijn.

Neem wel mijn werklaptop mee, just to be sure.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:14:07 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337047
H
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:
:D we hebben een gedeeld google docs ducument waarin we de boodschappen zetten en ik was bezig met het weekmenu terwijl Jross in de sportschool is. Zie ik er ineens 'handsoap' tussen staan. Heb er maar aan toegevoegd dat hij zich op zijn work out moet concentreren en niet op het menu.
Hahaha

Doen wij met een gedeelde Google Keep app. Echt het meest relaxte ever qua samen een huishouding voeren :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:42 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196337072
*O* *O* Wekeend
pi_196337126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.

Nooit weer.
Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc :')
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier :D )
pi_196337139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc :')
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier :D )
Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken :X
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:22:35 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken :X
Dat klinkt... Suboptimaal zeg maar
pi_196337157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik liep dan dus even 4 verdiepingen naar beneden naar de wc. :')
Het beste wat je dan kunt doen is ervan uitgaan dat de wc op je kamer bezet is, dan kan het alleen maar meevallen *G*
pi_196337217
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:22 schreef Molo het volgende:

Dat klinkt... Suboptimaal zeg maar
Nee.

Het was kut, Molo. Het was echt kut.
pi_196337248
Hoe moeilijk is het ook om dan in ieder geval te zorgen dat de wc en de douche apart van elkaar zitten. Je wilt ook niet in iemands poepwalmen gaan douchen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:31:15 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee.

Het was kut, Molo. Het was echt kut.
Ja dat bedoelde ik ook. Zwaar, zwaaaaar eufemisme dat :P

Sorry, kantoorhumor, ik begin me er schuldig aan te maken vrees ik 😅
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:31:38 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196337288
quote:

+ 1

Dat en ook in mijn blootje naar de badkamer.
Kan me voorstellen dat je als 20-jarige student misschien meer gewend bent aan geen eigen privé-sanitair, maar op mijn hoogbejaarde leeftijd wil ik echt wel wat meer comfort hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196337365
quote:
Ziet er leuk uit :)

Al ben ik bang dat het netjes op de kast komt te staan omdat het zonde is om te gebruiken.

Mijn oma is een beetje een rare wat dat betreft.
Maar het is ook wel echt een oma-kadootje.
Ook qua geuren O+
pi_196337382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Heb ik in trondheim gedaan..
Heel gaaf... maar ook echt vreselijk _O-
Incl harige kriebeldekens.
Bedden kwamen uit een ww2-ziekenhuis...
en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee :)
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:39:53 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337399
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee :)
Klinkt wel typisch Noors :+

Ik vind Airbnb dan trouwens een top-iets. Ook in Trondheim gehad, een Airbnb dan, niet jouw ervaringen :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:41:04 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196337415
M'n kind is stuk.

Ik: "Zal ik zo patatjes halen?"
Antwoord: "Kun je ook aardappels koken? Daar heb ik zin in."
pi_196337424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat. :')
pi_196337443
quote:
Het mooie aan Vlieland is dat er van alles kan op sportief gebied wat je allemaal niet hoeft te doen, want er zijn ook cocktails.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196337544
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt wel typisch Noors :+

Ik vind Airbnb dan trouwens een top-iets. Ook in Trondheim gehad, een Airbnb dan, niet jouw ervaringen :D
Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.

Was verder erg leuk... studenten regelden alles en we hebben het enorm naar ons zin gehad daar :)

Maar kriebeldekens :X
pi_196337554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat. :')
Nahja het was best gaaf en leuk en kostte bijna niks. Maar hip... nee _O-
pi_196337608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.

Was verder erg leuk... studenten regelden alles en we hebben het enorm naar ons zin gehad daar :)

Maar kriebeldekens :X
Ooit ergens, lang geleden, met mijn kleren aan geslapen ivm kriebeldekens :X
pi_196337650
In IJsland sliep ik in een kostschool. Eigen sanitair, geen kriebeldekens. Goed voer en vooral... geen leerlingen _O_

Tevens weekend *O*
Ben vanaf 6.30 uur aan het rijden, werken, rijden, werken, kitten ophalen, werken. Nu vegeteren op de bank O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196337716
Ook zin in vegeteren op de bank. O+

Eerst nog ff met overvolle :{w trein naar huis.
pi_196337728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef fietsie het volgende:
M'n kind is stuk.

Ik: "Zal ik zo patatjes halen?"
Antwoord: "Kun je ook aardappels koken? Daar heb ik zin in."
Kapotte kind weetzz. Met jus graag :9
pi_196337758
Komt er een gassie met een donkere zonnebril aanswingen om cool de trein in te stappen, stapt ie met 1 been tussen perron en trein in.

|:( :D 8)7
pi_196337771
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Blues het volgende:
Komt er een gassie met een donkere zonnebril aanswingen om cool de trein in te stappen, stapt ie met 1 been tussen perron en trein in.

|:( :D 8)7
Au!?
pi_196337836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Au!?
Hij zit heel cool geen pijn te hebben met vertrokken gezicht achter mondkap.
pi_196337857
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Hij zit heel cool geen pijn te hebben met vertrokken gezicht achter mondkap.
Dan is dat mondkapje ineens toch handig
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:29:54 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196337906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:

Dan is dat mondkapje ineens toch handig
Over mondkapje gesproken, het beeld dat bij de ingang van ons openluchttheater en wandelpark staat is nu ook voorzien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_196337911
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef Molo het volgende:
H
[..]

Hahaha

Doen wij met een gedeelde Google Keep app. Echt het meest relaxte ever qua samen een huishouding voeren :D
Hmmm...dat is wel een idee :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196337945
Brrr gedeeld sanitair, nooit weer na 1 wc en 1 douche in 1 ruimte in een hotel in Caïro. Waar de bewoners van zo’n 8 kamers gebruik van moesten maken (na een rondreis in “Ramses’ Revenge “ land).

Ach die arme man, zal best pijnlijk zijn.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:40:46 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338040
Altijd gedeeld sanitair op de camping *O*

Oh nee in Drenthe in juni hadden we privé. Was stiekem ook wel luxe. O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:43 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr gedeeld sanitair, nooit weer na 1 wc en 1 douche in 1 ruimte in een hotel in Caïro. Waar de bewoners van zo’n 8 kamers gebruik van moesten maken (na een rondreis in “Ramses’ Revenge “ land).

Ach die arme man, zal best pijnlijk zijn.
En dan allemaal aan de diarree? :D :'(
pi_196338109
Tevens werkgerelateerd in spoiler :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:48:13 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:

Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijn _O_
pi_196338143
Geen camping is echt wel heel fijn _O_
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 november 2020 @ 17:54:14 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196338190
Maandagochtend koopcontract tekenen. De verliezende partij was het er ook mee eens en tekent morgen of maandag ook.

Het lijkt erop dat het goed komt.
pi_196338205
Fijn @Kreator *G*
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:55:42 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338210
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens werkgerelateerd in spoiler :|W
SPOILER
Mensen :') *O* :')

Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?
pi_196338231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:

Privé sanitair op een camping? :o Bestaaaaat dat?
pi_196338240
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen :') *O* :')

Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?
Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:59:14 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338260
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijn _O_
Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit. ;(
In juni moest het omdat je anders niet mocht kamperen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:59:22 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:10 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338279
quote:

[..]

Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.
pi_196338290
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef Molo het volgende:

[..]

:Y
ja ik zag dit net op de frontpage

200719_1_daily54_12.jpg
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:59 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit. ;(
In juni moest het omdat je anders niet mocht kamperen.
Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentje

Was prima, al was het een onvriendelijke pokkecamping qua eigenaars dus daar ga ik nooit meer heen

Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
pi_196338307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:

Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.
Ja, ik begrijp het. Maar ik had er nog nooit van gehoord. Ken alleen al die gezamenlijke wc's en doucheruimtes.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:03:06 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338319
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.
Hoezo per se 'juist niet'?
Je kunt toch deel van de directe bezoeken vervangen door digitale/op afstand?

Begreep dat er in 'jouw tak', om maar even zo te zeggen, nog weinig gebruik van gemaakt wordt en dat verbaast me eigenlijk
pi_196338321
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:

Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meer O+ Idyllisch ten top.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:05:28 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meer O+ Idyllisch ten top.
Precies

Kijk er onwijs naar uit

Tot mijn lijf zo kamperen niet meer trekt blijf ik dat doen.
En gezien ik een jonge godin ben, hoop ik dat nog heel lang te mogen doen O+

Zonsondergang met wijntje erbij, uitkijken op het meer of spechten in de boom O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:06:00 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338345
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentje

Was prima, al was het een onvriendelijke pokkecamping qua eigenaars dus daar ga ik nooit meer heen

Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen. _O-
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:25 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen. _O-
Witgoed om je heen? Wat? :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:35 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338359
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Precies

Kijk er onwijs naar uit

Tot mijn lijf zo kamperen niet meer trekt blijf ik dat doen.
En gezien ik een jonge godin ben, hoop ik dat nog heel lang te mogen doen O+

Zonsondergang met wijntje erbij, uitkijken op het meer of spechten in de boom O+
Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:01 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Witgoed om je heen? Wat? :D
Oh god kampeerders taal ;(
Caravans
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:10:40 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338387
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.
In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzo

Nou houd ik toch niet van warmte en mijn dochter ook niet, dus noorden it is!

En gewoon chillheid. Natuurcamping, niet zo'n soort parkeerplaats waar je uitzicht hebt op de camper van Ans en Gert of de skottelbraai en caravan van Jopie en Huub met hun zes kleinkinderen die elkaar achterna zitten met een supersoaker

Dat is de hel
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:11:13 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh god kampeerders taal ;(
Caravans
Ah! Die kende ik niet _O- Jezus _O-
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:14:49 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338433
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:10 schreef Molo het volgende:

[..]

In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzo

Nou houd ik toch niet van warmte en mijn dochter ook niet, dus noorden it is!

En gewoon chillheid. Natuurcamping, niet zo'n soort parkeerplaats waar je uitzicht hebt op de camper van Ans en Gert of de skottelbraai en caravan van Jopie en Huub met hun zes kleinkinderen die elkaar achterna zitten met een supersoaker

Dat is de hel
Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:17:31 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.
Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'

Ik wil eigenlijk gewoon snel rijk worden en dan een vakantiehuis aan meer in Zweden

En overal internet van niveau zodat ik ook daar en onderweg erheen kan werken :+

Dromen, men kan ze hebben B-)
pi_196338542
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'

Ik wil eigenlijk gewoon snel rijk worden en dan een vakantiehuis aan meer in Zweden

En overal internet van niveau zodat ik ook daar en onderweg erheen kan werken :+

Dromen, men kan ze hebben B-)
Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:27:52 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?
Ook :9

Doordeweeks beetje werken, middag/avond en de weekenden chillen

Zo nu en dan, lijkt me wel fijn

Nu nog geld, en man zover krijgen oO<
pi_196338594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

ja ik zag dit net op de frontpage

[ afbeelding ]
Da's toch niet zo spannend? :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196338625
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook :9

Doordeweeks beetje werken, middag/avond en de weekenden chillen

Zo nu en dan, lijkt me wel fijn

Nu nog geld, en man zover krijgen oO<
Lijkt me heerlijk :)

Al ligt mijn voorkeur meer bij finland/noorwegen.... maar daar kan het ook gewoon O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:35:11 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

ONZ/KLB volk niveau
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:35:30 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338637
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk :)

Al ligt mijn voorkeur meer bij finland/noorwegen.... maar daar kan het ook gewoon O+
Zekers, naar te ver en duur :P
pi_196338652
Grappig om mn,X op de lokale radio te horen als interviewer, 2 uur lang tussen muziekjes door.
Mooie (radio) stem O+
pi_196338659
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

ONZ/KLB volk niveau
Dat blijkt :{
pi_196338680
Je kunt beter nog even niet denken aan verkansies. :)
Vakman pur sang
pi_196338682
quote:

[..]

Ja das echt ideaaaaaaaal O+ De keren dat we dat hadden vond ik kramperen niet zo erg O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:38:09 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338691
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt beter nog even niet denken aan verkansies. :)
Tuurlijk wel, leven gaat door
pi_196338714
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:38 schreef Molo het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, leven gaat door
Jazeker.
Heb kerst al voorzichtig gepland, maar vanaf december mag ik er aan denken heb ik besloten. :P
Vakman pur sang
pi_196338770
Wij kregen vandaag een mail. In groep 8 zijn er een aantal ouders positief getest en sinds gister ook een leerling. Deze mail is alleen gegaan naar de ouders van 6/7/8. Deze groepen omdat ze met elkaar leren bij bepaalde vakken. Lokalen staan ook altijd open en lopen in de bovenbouw door elkaar heen. Gymen ook samen. En nu geld ook een andere beslisboom dan gister bijvoorbeeld. Maar..... de rest van de school heeft die mail dus niet gekregen. Terwijl mijn dochter in groep 6 een zusje heeft in groep 4. En zo meer in haar klas. Ik vind dat gek?

Ook kregen ik een mail bestemd voor groep 1 t/m 4 dat ze aanstaande woensdag pietengym doen. Onder begeleiding van groep 8. Is het gek dat ik dat niet zo verstandig vind?
pi_196338781
Ik heb vandaag eindelijk besloten wat we op sinterklaasavond, kerstavond en kerstdagen gaan doen. O en ook Oud en Nieuw *O* *O* zonder familie allemaal :P
pi_196338786
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoezo per se 'juist niet'?
Je kunt toch deel van de directe bezoeken vervangen door digitale/op afstand?

Begreep dat er in 'jouw tak', om maar even zo te zeggen, nog weinig gebruik van gemaakt wordt en dat verbaast me eigenlijk
Jij hebt nog niet met mijn collega’s in een digitale vergadering gezeten... _O- :'(

Bij een aantal cliënten zal best draagvlak zijn. Bij collega’s... minder.

Edit: en met de huidige bezetting is het al druk genoeg met zorgvragen die niet op afstand kunnen.
pi_196338821
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:42 schreef Tally het volgende:
Wij kregen vandaag een mail. In groep 8 zijn er een aantal ouders positief getest en sinds gister ook een leerling. Deze mail is alleen gegaan naar de ouders van 6/7/8. Deze groepen omdat ze met elkaar leren bij bepaalde vakken. Lokalen staan ook altijd open en lopen in de bovenbouw door elkaar heen. Gymen ook samen. En nu geld ook een andere beslisboom dan gister bijvoorbeeld. Maar..... de rest van de school heeft die mail dus niet gekregen. Terwijl mijn dochter in groep 6 een zusje heeft in groep 4. En zo meer in haar klas. Ik vind dat gek?

Ook kregen ik een mail bestemd voor groep 1 t/m 4 dat ze aanstaande woensdag pietengym doen. Onder begeleiding van groep 8. Is het gek dat ik dat niet zo verstandig vind?
Wat is het probleem nu?
Vakman pur sang
pi_196338830
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik zie graag spannendere plaatjes in mijn dm
pi_196338855
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

ONZ/KLB volk niveau
Doe is niet zo stoer jij!
pi_196338887
Thuis waren er 2 blije poezen, 2 superblije honden en een binnentemperatuur van 11o.
pi_196338919
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:51 schreef sigme het volgende:
Thuis waren er 2 blije poezen, 2 superblije honden en een binnentemperatuur van 11o.
Koud
pi_196338942
Brokking hazelnoot gebakje om vast in dienst te vieren. :9 *O*
pi_196338953
quote:
Katten? Dat heb je ons niet verteld :o
pi_196338955
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:56 schreef Myraela het volgende:
Ben je nu net vast aangesteld? Gefeliciteerd!
pi_196338957
quote:
Gefeliciteerd *O*
Verder snap ik nooit zo waarom iedereen wild wordt van Brokking. Er bestaat wel Brokking bier :9
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:58:31 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_196338960
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Volgens mij waren die er al voor de honden kwamen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_196338966
quote:

[..]

Die zaten op de kachel, denk ik.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:59:42 #117
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338975
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jij hebt nog niet met mijn collega’s in een digitale vergadering gezeten... _O- :'(

Bij een aantal cliënten zal best draagvlak zijn. Bij collega’s... minder.

Edit: en met de huidige bezetting is het al druk genoeg met zorgvragen die niet op afstand kunnen.
Zonde, vind ik oprecht wel een gemiste kans
Zal toch nog lang genoeg blijven spelen, en een mooie lange termijn verandering die ook bij de vergrijzing en personeelskrapte kan bijdragen

Maar goed, niet op jouw bordje en nu geen optie om te opperen ook natuurlijk
pi_196338976
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:59 schreef sigme het volgende:

[..]

Die zaten op de kachel, denk ik.
-O- dan moeten we de volgende keer zeker weer jouw kant op komen.
Ookal waren de honden ook echt cute O+
pi_196338989
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat klopt helemaal :Y.
De kittens kwamen van het intranet van het ministerie van Justitie, in Ljouwert. Dus toen zat ik bij het CJIB, dus dat was 2007.
pi_196338997
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb niet zo'n goed geheugen :@ daar kwam ik nu ook wel achter.
  vrijdag 20 november 2020 @ 19:02:14 #121
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196339006
quote:
Hazelnoot gebakjes O+
pi_196339040
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef Sarabi het volgende:
Gefeliciteerd *O*
Verder snap ik nooit zo waarom iedereen wild wordt van Brokking. Er bestaat wel Brokking bier :9
Het was mijn eerste keer eigenlijk. Ik vind ze wel erg lekker. :9 Maar ik vind hazelnoot gebakjes van elke bakker lekker.

quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:58 schreef sigme het volgende:
Ben je nu net vast aangesteld? Gefeliciteerd!
Ja, ik was er stiekem al wel vanuit gegaan, mijn contract loopt nog tot 10 dec. Maar ik had mijn functioneringsgesprek en dan is het toch fijn om het écht te horen. En ook gewoon fijne toekomstplannen besproken waarin ook wel mooi naar voren kwam dat ze blij zijn en meer ruimte zien voor mij en mijn functie. Ik had er een erg fijn gevoel bij in ieder geval.
pi_196339063
Hebben jullie die app Meowtalk al getest? :D Zag ik vanochtend op TV. Mijn kat zegt vooral 'ik hou van jou' blijkbaar, maar dat kan wel kloppen. :7

https://www.want.nl/meowtalk-google-translate-voor-katten/
pi_196339102
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie die app Meowtalk al getest? :D Zag ik vanochtend op TV. Mijn kat zegt vooral 'ik hou van jou' blijkbaar, maar dat kan wel kloppen. :7

Als ik dat artikel goed begrijp, moet je eigenlijk zelf al weten welk miauwtje de kat heeft bij welke bedoeling, en helpt de app je dan om die dingen te "onthouden" en later opnieuw te tonen bij eenzelfde soort miauw. Dat de "ik hou van jou" die je nu krijgt een voorstel is, en dat als je denkt dat het wat anders is, je het aan kunt geven?
pi_196339112
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:07 schreef Myraela het volgende:

Die had ik vanmiddag moeten hebben toen ik een zeer vocaal kitten van de dierenarts mee naar huis nam _O-

Felies met je vaste aanstelling *O*
pi_196339120
Myraela w/ Feli!
Overigens kunnen hazelnootgebakjes ernstig verschillen!
Van sommige bakkers als ah zijn wel erg suikerzoet!

Beste herinneringen aan Kelder hazelnootgebak! Maison Kelder, in den Haag en Wassenaar.

Edit.

[ Bericht 8% gewijzigd door AnneX op 20-11-2020 20:25:05 ]
pi_196339121
quote:
Honden en katten op je leggen O+ :X
pi_196339143
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:10 schreef Tele6 het volgende:
Als ik dat artikel goed begrijp, moet je eigenlijk zelf al weten welk miauwtje de kat heeft bij welke bedoeling, en helpt de app je dan om die dingen te "onthouden" en later opnieuw te tonen bij eenzelfde soort miauw. Dat de "ik hou van jou" die je nu krijgt een voorstel is, en dat als je denkt dat het wat anders is, je het aan kunt geven?
Ongeveer. De app 'leert' van alle correcties die jij of andere mensen doorgeven. Maar hij 'vertaalt' dus wel vanaf het eerste gebruik al. We kregen ook 'Hello there' bijvoorbeeld. :D Vanavond zal ik even de test der tests doen, door de app te gebruiken wanneer ik richting zijn voerbak loop. :D
pi_196339149
Oe die app moet ik hebben dus :D ga ik uit proberen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 19:21:37 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196339226
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef AnneX het volgende:
Myraela w/ Feli!
Overigens kunnen hazelnootgebakjes ernstig verschillen!
Van sommige bakkers als ah zijn wel erg suikerzoet!

Beste herinneringen aan Kelder hazelnootgebak!
Dit

En Keldâh ja _O_
  vrijdag 20 november 2020 @ 19:21:52 #131
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196339229
Megaveel vuurwerk hier nu :')
pi_196339358
Nu wil ik gebak :9

Geen gebak in huis hebben ;(
  vrijdag 20 november 2020 @ 19:37:02 #133
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196339401
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ongeveer. De app 'leert' van alle correcties die jij of andere mensen doorgeven. Maar hij 'vertaalt' dus wel vanaf het eerste gebruik al. We kregen ook 'Hello there' bijvoorbeeld. :D Vanavond zal ik even de test der tests doen, door de app te gebruiken wanneer ik richting zijn voerbak loop. :D
Mijn kat werkt niet mee :(
pi_196339597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Geen voer bij de hand? :P
pi_196339603
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:37 schreef gcjoel het volgende:
Knijp 'em.
pi_196339630
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Honden en katten op je leggen O+ :X
* sigme maakt selfie van schoot
pi_196339706
Gefeliciteerd Myra! Super fijn *O* . En hazelnootgebak :9 :9

Ha, zo ziet mijn schoot er ook uit nu, Sigme. Alleen hier is het gelukkig wel wat minder koud dan bij jou :o

Ik had pizza en ijs besteld, maar ze hadden geen ijs, dus kreeg ik in plaats daarvan tiramisu (wat duurder was, dus vond ik prima). Die wil ik nu eten, maarja, schoot nog vol met kat.
pi_196339713
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:00 schreef sigme het volgende:

[..]

* sigme maakt selfie van schoot
[ afbeelding ]
Goede schoot!

Ik had ook zoiets. Kleiner formaat, dan past er meer op. Spoiler want grootbeeldfilmpje.
SPOILER
  vrijdag 20 november 2020 @ 20:23:42 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196339981
twitter
Poef.....gone! ©golfer
pi_196340192
@z80 ...heb je al eens appelstroop gemaakt?
Kwam ik tegen onder dit recept.
https://www.kokenmetkarin.nl/2020/11/19/rode-kool-uit-de-oven/
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:08:13 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196340947
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Geen voer bij de hand? :P
Reageert ze niet op want ze heeft altijd brokjes. Is nogal een apart beest. _O-
pi_196341326
quote:

Diverse keren incl vele foto's :P

Myraela gefeliciteerd met het vaste contract _O_
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:36:11 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196341520
Ga je het nog vieren Myraela?
pi_196341597
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
Ha-zel-noot gebakje! :o

Veel anders vieren is er momenteel niet bij. Je kan niet even lekker samen uit eten of zo -O-
pi_196341661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ha-zel-noot gebakje! :o

Veel anders vieren is er momenteel niet bij. Je kan niet even lekker samen uit eten of zo -O-
Je kunt een zoomgesprek houden met een heleboel mensen en ze awkward toespraken laten houden over hoe fantastisch je bent.
  vrijdag 20 november 2020 @ 21:44:49 #146
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196341740
Lynx kittens op de BBC O+
pi_196341742
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:47 schreef Molo het volgende:

[..]

En dan allemaal aan de diarree? :D :'(
Veel heel veel
pi_196342017
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:36 schreef Molo het volgende:
Nee, op zo'n moment mis ik de spontane etentjes wel.

Misschien mezelf maar belonen door wat moois te kopen. :9
pi_196342056
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bijgelezen, gefeliciteerd *O*

Half december gaat de horeca misschien weer open, dan uit eten?
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:12:01 #150
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342271
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je kunt een zoomgesprek houden met een heleboel mensen en ze awkward toespraken laten houden over hoe fantastisch je bent.
Zekers :D

Briljant wel eigenlijk :P
pi_196342299
Ach, december al zat leuke dingen met de feestdagen. Denk dat ik juist dan prima nog even kan wachten met uiteten. Het zou anders toch ook alleen maar met m'n vriend zijn, dus een enorm feest was het anders ook niet geworden. :D Dit soort dingen deel ik altijd maar bescheiden met vriendinnen, want die zitten juist een beetje in de werk-struggles.
pi_196342307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:41 schreef Tele6 het volgende:
Dit is nog wel een optie. :D
pi_196342316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Diverse keren incl vele foto's :P

Bedoelde toen we daar waren :)
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:15:49 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342336
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja absoluut!!! Heel erg mis ik het

Ik ben pakketjes voor lieve mensen aan het rondsturen de laatste tijd. Zeker de ver weg woners, zo is er een pakket met 10 kg Nederlands voer, o.a. Sinterklaaszut, onderweg naar vriend in het buitenland. Die moest huilen ervan O+

Ik ga binnenkort wel met meer mensen wandelen denk ik, soort van wandelfeestje dan maar.

Of een winterbbq houden. Buiten, vuurkorf erbij. Lijkt me awesome

Zondag buiten pannekoeken bakken, marshmallows en vuurkorfje met buren hier. Kijken wat er wel kan en wat ok is.

En we doen regelmatig restaurantje spelen hier thuis. Kaarsjes erbij, alles

Maar met vrienden, te weinig, die mis ik ook echt voor dit soort vieringen. De belangrijke momenten dat je er voor elkaar wilt zijn
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:16:26 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342345
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:14 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dit is nog wel een optie. :D
Inclusief lepeltje tegen kopje om te speachen _O_
pi_196342475
Restaurantjes spelen doen we hier ook wel regelmatig. :Y Dat blijft tof. Dit weekend gaan we weer een keer wat uitgebreider sushi maken. Ik heb van die visvervangers gekocht, ben benieuwd. :D

Winterbarbecue is ook wel echt een tof idee. Was vandaag ook op tv dat de verkoop van buitenverwarming echt belachelijk gestegen was. :D

Ik ben normaal zo van het buiten de deur afspreken, dat het ook weer een beetje zoeken is naar wat je thuis kan doen. Laatst met een vriendin gewoon Rummikup gespeeld met een kop warme Chocomel erbij. We zouden bijna kunnen aansluiten bij de bejaardensoos, maar het was eigenlijk best tof.
pi_196342516
Ik mis op dit soort momenten eigenlijk ook gewoon het op kantoor zijn. Dat je na zo'n gesprek nog even je favoriete collega's opzoekt. Even nog een drankje doen en napraten met mensen die de werkomgeving ook kennen. Dat zijn ook fijne momentjes.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 22:38:04 #158
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196342684
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Myraela het volgende:

Winterbarbecue is ook wel echt een tof idee. Was vandaag ook op tv dat de verkoop van buitenverwarming echt belachelijk gestegen was. :D

En in maart stemt het vrolijk weer Groen Links ;(
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:41:17 #159
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342739
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:27 schreef Myraela het volgende:
Ik mis op dit soort momenten eigenlijk ook gewoon het op kantoor zijn. Dat je na zo'n gesprek nog even je favoriete collega's opzoekt. Even nog een drankje doen en napraten met mensen die de werkomgeving ook kennen. Dat zijn ook fijne momentjes.
Absoluut, mis dat enorm!

Zeker na een pittig gesprek ofzo. De koffieautomaatgesprekjes
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:42:33 #160
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342766
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:24 schreef Myraela het volgende:
Restaurantjes spelen doen we hier ook wel regelmatig. :Y Dat blijft tof. Dit weekend gaan we weer een keer wat uitgebreider sushi maken. Ik heb van die visvervangers gekocht, ben benieuwd. :D

Ik ben normaal zo van het buiten de deur afspreken, dat het ook weer een beetje zoeken is naar wat je thuis kan doen. Laatst met een vriendin gewoon Rummikup gespeeld met een kop warme Chocomel erbij. We zouden bijna kunnen aansluiten bij de bejaardensoos, maar het was eigenlijk best tof.
Dit triggert me, visvervangers, wie wat waar?

Ik wilde vanavond sushi in a bowl maken maar mijn dochter wilde echt niet mee naar de markt.
Dus volgende week dan maar ofzo. Wel zin in, weinig werk en toch lekker :9
pi_196342858
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Absoluut, mis dat enorm!

Zeker na een pittig gesprek ofzo. De koffieautomaatgesprekjes
Dat heb ik juist anders, bij ons is alles open, en ook de vergaderzalen zijn van glas. Ik kan nu, via teams veel beter praten. Op kantoor liep er altijd wel iemand langs “om iets te vragen”
pi_196342889
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:42 schreef Molo het volgende:
Dit triggert me, visvervangers, wie wat waar?

Ik wilde vanavond sushi in a bowl maken maar mijn dochter wilde echt niet mee naar de markt.
Dus volgende week dan maar ofzo. Wel zin in, weinig werk en toch lekker :9

Deze, Jumbo verkoopt ze. Heb er wel een online bestelling voor geplaatst, want in de winkel kon ik ze niet vinden. Volgens mij zijn dit de producten die de Vegan Junkfood Bar ook gebruikt. Ik heb de shoarma en bacon ook besteld. Daar hoor ik ook lyrische verhalen over. Al heb ik daar een hard hoofd in, ik ben over het algemeen geen fan van de spek-vervangers.
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:51:12 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat heb ik juist anders, bij ons is alles open, en ook de vergaderzalen zijn van glas. Ik kan nu, via teams veel beter praten. Op kantoor liep er altijd wel iemand langs “om iets te vragen”
Oh dat is wel bijzonder om te horen

Extra fijn dan juist dus, mooi!
  vrijdag 20 november 2020 @ 22:52:13 #164
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196342932
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze, Jumbo verkoopt ze. Heb er wel een online bestelling voor geplaatst, want in de winkel kon ik ze niet vinden. Volgens mij zijn dit de producten die de Vegan Junkfood Bar ook gebruikt. Ik heb de shoarma en bacon ook besteld. Daar hoor ik ook lyrische verhalen over. Al heb ik daar een hard hoofd in, ik ben over het algemeen geen fan van de spek-vervangers.
Heel benieuwd wat je ervan vindt. Ga je een review maken erover? *O*

Geen vegan hier zoals je weet, maar wel benieuwd naar dit soort ontwikkelingen
pi_196342949
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar spreek je dan ook gewoon spontaan even met mensen? Of klets je even bij terwijl er eigenlijk geen echte reden is om te overleggen?

Hier blijft het toch wel erg bij het nuttige. En als we dan in zo'n overleg zitten, is het wel gezellig. Maar ik heb ook zat collega's waar ik normaal lekker bij in de buurt zit, maar die eigenlijk met compleet andere dingen bezig zijn. Die spreek ik nu dus echt al maanden niet.
pi_196343111
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:52 schreef Molo het volgende:
Heel benieuwd wat je ervan vindt. Ga je een review maken erover? *O*

Geen vegan hier zoals je weet, maar wel benieuwd naar dit soort ontwikkelingen
Zal ik doen! :Y

Voor mij is de stap naar vegan ook nog iets te groot. Maar dit soort dingen blijven leuk om te testen. Het is echt fascinerend hoe hard de ontwikkelingen op het vega(n) gebied gaan.
pi_196343143
Terwijl ik typ 'voor mij is de stap naar vegan ook nog iets te groot' vraag ik mezelf eigenlijk alleen maar af waarom.

Misschien vanaf 1 januari maar eens testen of ik helemaal plantaardig zou kunnen eten. Bij wijze van experiment, ben wel benieuwd wat ik nou precies echt zou missen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 23:04:43 #168
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196343175
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zal ik doen! :Y

Voor mij is de stap naar vegan ook nog iets te groot. Maar dit soort dingen blijven leuk om te testen. Het is echt fascinerend hoe hard de ontwikkelingen op het vega(n) gebied gaan.
Ja precies, gewoon vanuit nieuwsgierigheid naar nieuwe producten vind ik het leuk om te volgen en als er prima dingen bij zitten dan wil ik die graag gebruiken.

De vegan shoarma van Lidl eet ik best regelmatig, prima spul, bijvoorbeeld. Lekkerder dan supermarkt shoarmavlees vind ik.

Nu eens oven dicht, big time crash moment hier :z
pi_196343197
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar spreek je dan ook gewoon spontaan even met mensen? Of klets je even bij terwijl er eigenlijk geen echte reden is om te overleggen?

Hier blijft het toch wel erg bij het nuttige. En als we dan in zo'n overleg zitten, is het wel gezellig. Maar ik heb ook zat collega's waar ik normaal lekker bij in de buurt zit, maar die eigenlijk met compleet andere dingen bezig zijn. Die spreek ik nu dus echt al maanden niet.
Ja hoor al is het soms voor of na een bespreking.

Maar ook merkte in een paar keer in een overleg dat het tussen mensen niet lekker liep. Wist ook wat er aan de hand was, dus een van de 2 gebeld en even gepraat. Gelukkig had ze zakdoeken bij de hand, maar ze kon haar ei kwijt. Later de ander gesproken en alles glad gestreken. Voordeel hierbij was dat mensen niet rechtstreeks tegenover elkaar stonden
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:17:39 #170
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343328
Vanochtend hierop gereageerd op FB
quote:
Wat mij achterdochtig maakt voor een vaccin?
- Er is nooit serieus naar een alternatief gekeken.
- Alternatieven worden kapot gemaakt.
- Er zijn regelrechte lijnen van fabrikanten naar onze politiek
- Farmacie is niet aansprakelijk
- Er wordt (indirecte) dwang gebruikt

Alleen bij de laatste 2 gaan bij mij alle alarmbellen af
Hij heeft nog steeds niet terug gereageerd met wat het alternatief is. ;(
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:23:31 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343402
Gelukkig zit ik wel op kantoor, zeker met het inwerken wel zo handig. Met 2 personen en zo ongeveer de grootst mogelijke afstand tussen ons, meter of 8 wel.

Heb vandaag een sleutel en alarmcode gekregen. En een app om het hek open te doen, genaamd "GoGoGate" :')
pi_196343420
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:17 schreef derLudolf het volgende:
Vanochtend hierop gereageerd op FB
[..]

Hij heeft nog steeds niet terug gereageerd met wat het alternatief is. ;(
Blij zijn en meer aan biodanza doen las ik laatst :P
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:31:25 #173
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:25 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Blij zijn en meer aan biodanza doen las ik laatst :P
Dan liever Corona.

Hoorde vandaag van de thuiszorg dat d'r schoonmoeder ook Corona heeft gehad. Die is nog net niet dood, wil ook niet meer en hoopte op Corona zodat ze op natuurlijke weg zou gaan. Bij haar was het niet meer geweest als een flinke verkoudheid. 90, al wat onder de leden en dan toch zo goed er mee weg komen 8)7.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:35:15 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343523
Oja, m'n ma heeft vandaag voor het eerst weer gestaan.

Vorige week foto's gemaakt van het been, alles is op de plaats gebleven aldus de chirurg en het herstel zag er ook goed uit. Mag nu 30% belast worden. De week voor kerst opnieuw foto's, dan mogelijk opbouwen naar 100%

Laatste tijd regelmatig gezeik met de katheter. Pun intended.

[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 20-11-2020 23:51:01 ]
pi_196343655
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:

Vorige week foto's gemaakt van het been, alles is op de plaats gebleven aldus de chirurg en het herstel zag er ook goed uit. Mag nu 30% belast worden. De week voor kerst opnieuw foto's, dan mogelijk opbouwen naar 100%

Laatste tijd regelmatig gezeik met de katheter. Pin intended.
Wat fijn dat het zo goed gaat (muv het katheter dan). Ze zal het vast helemaal zat zijn
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:52:42 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343716
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Wat fijn dat het zo goed gaat (muv het katheter dan). Ze zal het vast helemaal zat zijn
Jup, helemaal als dan soms lekt en zo. Da's erg vervelend.

Dat is ook het eerste doel nu, weer op de wc kunnen komen.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 23:54:13 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196343732
Antivaxxers willen niet meer zo genoemd worden

"Medical illiterate murderclowns" vind ik wel een leuk alternatief.
twitter
pi_196343990
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:54 schreef derLudolf het volgende:
Antivaxxers willen niet meer zo genoemd worden

"Medical illiterate murderclowns" vind ik wel een leuk alternatief.
[ twitter ]
Hij gaat al een tijdje mee maar blijft mooi O+
pi_196344301
Mijn moedertje ontpopt zich langzaam maar zeker tot antivaxxer en ik weet niet zo goed wat ik er het beste tegen kan doen :X

@sigme welkom terug, vast beetje balen om geen woeste duinen meer als uitzicht te hebben :9

@Myraela Van harte joh, tof dat ze zo tevreden over je zijn! O+

Is de vegan shoarma van de Lidl okee, ja? 'Een keertje shoarma met pitabroodjes en groenvoer en knoflooksaus' werd hier recent door echtgenoot op de shortlist voor binnenkort-te-maken gezet en als dat spul van Lidl te pruimen is probeer ik het volgende week eens :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196344312
Hum. Als ik morgen tussen 05:00 en 06:00 de deur uit wil voor een loopje moet ik misschien niet FOK!ken :')

Overigens. Een plons port/wijn met suiker en specerijen erin een keer of zes hergebruiken voor steeds weer nieuwe stoofperen en stoofappeltjes maakt wel een awesome goedje om door de wodka heen te gooien _O_ Veel winterser kun je niet aangeschoten raken ~:)
pi_196344314
Oh ja, kersttopic. :X Morgen dan maar!
pi_196344839
*geeuw*
Eens zien hoe koud het buiten is..
pi_196344946
En done! *O*
Iedereen alvast een zalig weekend :*
pi_196345021
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 07:08:07 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196345075
Morning :W

Vroeg wakker, want zo aan de wandel :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196345134
Moggeh @borisz :) Waar vindt de wandel plaats? *O*
  Moderator zaterdag 21 november 2020 @ 07:39:20 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196345172
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 01:42 schreef minilot het volgende:
Mijn moedertje ontpopt zich langzaam maar zeker tot antivaxxer en ik weet niet zo goed wat ik er het beste tegen kan doen :X

Vragen naar wetenschappelijk onderbouwde bronnen en zeggen dat ze zich stil moet houden zolang ze die nog niet heeft.
pi_196345213
Mogge!

Geen woeste duinen bij ontbijt ;(
Maar wel gezellig een donker ochtendloopje met honden & brandhout halen van buiten, nu katten op schoot en koffie van liefste en hij heeft ook de kachel al aangemaakt.

Ik zit klaar in sportkleren voor een rondje over de lokale Drentse duinen, straks, als de koffie en de zon op zijn.
pi_196345288
quote:
Leuk *O*

Goedemorgen :) aan het wachten op de klusjesman
pi_196345326
Vanmorgen komt er uit Patisserie Günther (hopelijk :7):
Gevulde speculaas!

SPOILER
Met in de eerder deze week gemaakte amandelspijs naast citroenrasp ook mandarijntjesrasp en een extra eidooier voor smeuïg :9
pi_196345367
G. wordt een banketbakker, wat is ie alweer groot.
Mooie speculaasstaaf.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196345368
2x de Fitbit Charge 4 besteld *O* Een vroeg verjaardagscadeau voor mijn man en een heel heel vroeg verjaardagscadeau voor mij :')
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:26:15 #193
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345370
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 01:42 schreef minilot het volgende:

@:Sigme welkom terug, vast beetje balen om geen woeste duinen meer als uitzicht te hebben :9

@:Myraela Van harte joh, tof dat ze zo tevreden over je zijn! O+

Is de vegan shoarma van de Lidl okee, ja? 'Een keertje shoarma met pitabroodjes en groenvoer en knoflooksaus' werd hier recent door echtgenoot op de shortlist voor binnenkort-te-maken gezet en als dat spul van Lidl te pruimen is probeer ik het volgende week eens :)
Vind ik wel, dat laatste maar smaken verschillen natuurlijk. Ik vind de knoflooksaus van de Lidl dan weer echt niet te doen.
Maak jij die zelf?

En anti vaxxers... Tsja, weinig aan te doen dan proberen respectvol aan te geven dat ik er anders over denk. Hoe harder je aangeeft het oneens te zijn, hoe meer zij gesterkt lijken te worden in hun angst/geloof.
Lastig gebeuren.
Mijn moeder gedraagt zich als roekeloze zichzelf onsterfelijk wanende ultraboomer, irritant maar goed, haar leven, doe ik weinig aan. Zusje zit dan weer panisch in de 'ik moet álles ontsmetten' modus. Iets er tussenin zou fijn zijn als familie :+
pi_196345383
@Molo Ik zelfmaak er toum bij, luchtige Libanese knoflookmayo:
http://www.choosy-beggars(...)anese-garlic-spread/
pi_196345388
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:

Laatste tijd regelmatig gezeik met de katheter. Pun intended.
Klinkt goed Ludolf.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196345391
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:26 schreef Molo het volgende:

Iets er tussenin zou fijn zijn als familie :+
Dat ben jij toch al? *)
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:30:09 #197
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345400
Wat vroeg wakker allemaal joh, en Mini, hoeveel heb je nou geslapen vannacht? :D

Miep hier ligt nog op één oor, Koos heb ik net bevolen niet tegen me te praten want die begon over allemaal politieke shit en heb ik in mijn weekend even geen zin in :+

Speculaas maken staat hier vandaag ook op het program _O_
En zwemles straks. Denk dat ik wel eerst aan de wandel ga, voor ik mijn werklaptop weer open moet klappen
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:30:52 #198
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345408
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ben jij toch al? *)
Ik ben de familiemongool, hang overal buiten :P
pi_196345412
Jeuj!

Nou nog afkoelen :)
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:32:02 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345415
K
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:27 schreef minilot het volgende:
@:Molo Ik zelfmaak er toum bij, luchtige Libanese knoflookmayo:
http://www.choosy-beggars(...)anese-garlic-spread/
Kijk! Meteen even opgeslagen, ziet er goed uit :9
pi_196345423
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:30 schreef minilot het volgende:
Jeuj!
[ afbeelding ]

_O_

Je mag de banketbakker hier ook wel naar toe sturen om te bakken ^O^
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:32:59 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345425
quote:
Jeuj!
[ afbeelding ]

Lekker!
pi_196345437
@Molo Was bij het naar bed brengen van Gü gister per abuis in slaap gevallen, dus het was wat gefragmenteerd.. :') Geslapen van 20:00 tot middernacht, toen eruit voor winterse wodka, Netflix en geflikflooi op de bank, daarna nog geslapen van ca. 02:00 tot 05:00, in totaal dikke prima dus ^O^
pi_196345443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

_O_

Je mag de banketbakker hier ook wel naar toe sturen om te bakken ^O^
Moet -ie nog wel even de Mississippi mud pie oefenen!
pi_196345447
quote:
Jeuj!
[ afbeelding ]

Lekker :9
pi_196345463
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
G. wordt een banketbakker, wat is ie alweer groot.
Over anderhalve maand alweer 3! *O*
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:39:29 #207
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345465
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:35 schreef minilot het volgende:
@:Molo Was bij het naar bed brengen van Gü gister per abuis in slaap gevallen, dus het was wat gefragmenteerd.. :') Geslapen van 20:00 tot middernacht, toen eruit voor winterse wodka, Netflix en geflikflooi op de bank, daarna nog geslapen van ca. 02:00 tot 05:00, in totaal dikke prima dus ^O^
Ah! Dacht al, maar goed, langslaper hier dus altijd tikje jaloers op minimale slapers die dan nog kunnen functioneren :P
pi_196345475
Dat zou ik ook wel willen ja, maar een paar uur slaap. Helaas :P Hier werd dan wel tot 7.20 (!) geslapen, ondanks gezette schoen ^O^ Ik kreeg onderbroeken van sint :+
pi_196345482
@Molo Als ik in totaal een uur of vijf haal dan heb ik overdag nergens last van (ook niet toen ik nog werkte) en jup, dat is handig. Maar goed, aangezien ik met die ADHD van me een puinzooi van elk voornemen nuttige dingen te doen maak, is die extra tijd vaak wel erg welkom om überhaupt zaken voor elkaar te krijgen ;)
pi_196345485
Onderbroeken! :D
pi_196345486
:W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196345492
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:43 schreef Lonaa het volgende:
:W
Moggeeeeeh! O+
~:)

Nog dank voor het vorig jaar maken van het kersttopic @Lonaa! De orde in het universum is nu weer hersteld ;)
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:48:08 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196345502
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:42 schreef Clubsoda het volgende:
Dat zou ik ook wel willen ja, maar een paar uur slaap. Helaas :P Hier werd dan wel tot 7.20 (!) geslapen, ondanks gezette schoen ^O^ Ik kreeg onderbroeken van sint :+
_O_

Mijn dochter was van de week aan het huilen want ze had een Sinterklaasmaillot gekregen in haar schoen 'en dat was géén echt cadeau'.
Snoep was ook niet goed. Zwaar leven :+

Ze wordt nu net hard zingend wakker (wederom 'De uil zat in de Olmen', mijn schuld O+ ), dus die ga ik even goed knuffelen nu

Straks kersttopic lezen, zin in! *O* *O* *O* *O* *O*
pi_196345505
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:44 schreef minilot het volgende:

[..]

Moggeeeeeh! O+
~:)

Nog dank voor het vorig jaar maken van het kersttopic @:Lonaa! De orde in het universum is nu weer hersteld ;)
Anytime.

Ik zag de foto's van Gunther en die laatste foto deed me zo aan mezelf denken. Er is precies zo'n foto van mij. In de hoek van de keuken, op een krukje, blond koppie, net zo oud. O+
pi_196345513
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Anytime.

Ik zag de foto's van Gunther en die laatste foto deed me zo aan mezelf denken. Er is precies zo'n foto van mij. In de hoek van de keuken, op een krukje, blond koppie, net zo oud. O+
Och, die zou ik graag zien! O+
pi_196345522
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:49 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, die zou ik graag zien! O+
Ik was aan het bedenken of ik die foto hier heb, durf niet met zekerheid te zeggen.

Overigens heb ik de TT van 'mijn topic' van vorig jaar even aangepast. Deed zeer aan mn ogen, dat rijtje oude topics in de huidige OP. ;(
pi_196345530
Hehe, niet eens gezien dat de titel anders was!
pi_196345543
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:53 schreef minilot het volgende:
Hehe, niet eens gezien dat de titel anders was!
Was opzich wel grappig natuurlijk, omdat andere TS, maar mijn ogen :'(

Jij hebt: Kerstdiner 20**! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Ik had: Kerstdinertopic 2019! Inspiratie, voorpret en advies

:D
pi_196345596
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Was opzich wel grappig natuurlijk, omdat andere TS, maar mijn ogen :'(

Jij hebt: Kerstdiner 20**! Inspiratie-, voorpret- en adviestopic
Ik had: Kerstdinertopic 2019! Inspiratie, voorpret en advies

:D
O+
Spoilers!
pi_196345612
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:48 schreef Molo het volgende:

[..]

_O_

Mijn dochter was van de week aan het huilen want ze had een Sinterklaasmaillot gekregen in haar schoen 'en dat was géén echt cadeau'.
Snoep was ook niet goed. Zwaar leven :+

Ze wordt nu net hard zingend wakker (wederom 'De uil zat in de Olmen', mijn schuld O+ ), dus die ga ik even goed knuffelen nu

Straks kersttopic lezen, zin in! *O* *O* *O* *O* *O*
Oh ja, die discussie hebben we hier ook vaak. Als het niet het zoveelste afzichtelijke speelgoedje is, dan is het geen cadeau 8)7

De uil zat in de olmen is wel een heerlijke klassieker ^O^
pi_196345637
Ik heb ook een liedje in mijn hoofd. Gisteren had ik een bier dat 'Peaches for you' heette. (Met dank aan @Kreator )

Dus uh, ja.

Official ESF Kreviewer zaterdag 21 november 2020 @ 09:10:56 #222
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196345664
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:07 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb ook een liedje in mijn hoofd. Gisteren had ik een bier dat 'Peaches for you' heette. (Met dank aan @:Kreator )

Dus uh, ja.

Dat is een leuk liedje.
Als ik in die stemming ben, zet ik 74/75 ook altijd even op.
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 november 2020 @ 09:11:51 #223
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196345677
Tevens goedemorgen. Eindelijk weer eens normaal geslapen.
Straks naar de opslag, ikea en action. Dan pizzarette met de schoonouders wegens verjaardag.

#thuglife.
pi_196345716
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk *O*

Goedemorgen :) aan het wachten op de klusjesman
En toen kwam ie pas 5u later -O-
pi_196345721
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:11 schreef Kreator het volgende:
Dan pizzarette met de schoonouders wegens verjaardag.

#thuglife.
Stel dat we in 2003 een flits van de toekomst gezien zouden hebben dat het deze post was :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196345783
quote:
81s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is een leuk liedje.
Kut. Bedankt.

Kut.
pi_196345789
pi_196345790
Goedemorgen. Straks visite. Snackbar kookt voor vier personen. Ik moet wel zelf schoonmaken helaas.
Spoilers!
pi_196345797
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goedemorgen. Straks visite. Snackbar kookt voor vier personen. Ik moet wel zelf schoonmaken helaas.
Ik zou kijken of ik dat kon ruilen.
pi_196345801
quote:
En Lemon Tree.

En Tribute.
Spoilers!
pi_196345806
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

En Lemon Tree.

En Tribute.
Ja. Beide. Ja.

Eerst even met de Dora, dan even meebleren. O+
pi_196345820
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou kijken of ik dat kon ruilen.
Ja, eigenlijk wel hè? Maar weer een beetje conditie opbouwen is ook wel handig en schoonmaken helpt wel. Ik hoef alleen de woonkamer maar. En niet zo uitgebreid want ik moet komende weken ook de kasten aan de binnenkant doen dus dan doe ik de buitenkant ook wel uitgebreider.
Spoilers!
pi_196345850
quote:
81s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:10 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is een leuk liedje.
Ik raak altijd sentimenteelmelancholisch van die! :')
pi_196345855
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel hè? Maar weer een beetje conditie opbouwen is ook wel handig en schoonmaken helpt wel. Ik hoef alleen de woonkamer maar. En niet zo uitgebreid want ik moet komende weken ook de kasten aan de binnenkant doen dus dan doe ik de buitenkant ook wel uitgebreider.
Kasten aan de binnenkant. Wauw. :) Succes met de schoonmaak!
pi_196345873
Wat een actief volk zijn jullie :D
Enige wat ik heb gedaan vanmorgen is de kleuters losgelaten, terug in bed gekropen dus nu hoor ik regelmatig onheilspellende geluiden en wordt er af en toe over me heen gelopen.

Dadelijk poging tot opstaan en rondje markt doen.
pi_196345874
Ik had vanmorgen Nirvanas Breed op de looplijst, dat was ook wel lekker 90s. :9 En Busted in da Hood van Cypress Hill, wat fijn aansloot bij onze nachtelijke Breaking Bad-herkijk :7
pi_196345883
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik heb geen kasten met binnenkant. Scheelt schoonmaken. En daar blijf ik bij :7
  zaterdag 21 november 2020 @ 09:40:59 #238
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196345945
:O
Om 6 uur wakker, koptelefoon opgezet en net wakker gemaakt door k. Post nl is blijkbaar ook nog langs geweest O-)

Zometeen taart ophalen en naar ouders brengen voor de 73ste verjaardag van mn vader.. wij hebben beiden dan een miniserie van de taart.. en dan via een skype sessie gezamenlijk opeten.. ik ben benieuwd! :Y)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196346006
Hier kwam de postbode ook al langs, met een antislip-ondertapijt zodat ons vloerkleed niet steeds verschuift. En ik bestelde net een verloopnippel voor een ATB-ventiel. Wat een enerverend leven :')
pi_196346017
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is nog niet gedaan sinds we hier wonen. En ik wil een en ander reorganiseren dus het moet maar eens gebeuren. Bij voorkeur voordat de kerstboom staat.
Spoilers!
pi_196346062
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:

[..]

herkenbaar +1

ook van deze:
pi_196346085
Ik wilde eigenlijk sporten maar mogelijk komt dat er niet van. :D :') Is oke, want ging al 4x deze week. :7

Ook overweeg ik een tripje :r Ikea :r want er komt wel heel veel tocht langs de voordeur dus daar wil ik een gordijn. Kan ik gelijk even kijken voor handige trapkast-opruim-oplossingen, want nadat alle planken daaruit moesten voor nieuwe gasmeter heb ik de inhoud van de trapkast er gewoon weer ingeflikkerd. :')
pi_196346099
Mogge!

Om 5 uur wakker maar na wat lezen nog wel geslapen gelukkig
Straks maar een het postvak leeghalen, hier ligt ook eea, en een stukje wandelen
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 november 2020 @ 09:58:51 #244
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196346112
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Stel dat we in 2003 een flits van de toekomst gezien zouden hebben dat het deze post was :o
Had je niet geloofd. Donald Trump president, een wereldwijd virus met honderdduizenden doden maar toch mensen die er niet in geloven, en Krea die pizzarette doet.
pi_196346114
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik wilde eigenlijk sporten maar mogelijk komt dat er niet van. :D :') Is oke, want ging al 4x deze week. :7

Ook overweeg ik een tripje :r Ikea :r want er komt wel heel veel tocht langs de voordeur dus daar wil ik een gordijn. Kan ik gelijk even kijken voor handige trapkast-opruim-oplossingen, want nadat alle planken daaruit moesten voor nieuwe gasmeter heb ik de inhoud van de trapkast er gewoon weer ingeflikkerd. :')
Maten opnemen voor de kast en dan meteen meenemen, dan hoef je niet nog een keer
pi_196346119
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maten opnemen voor de kast en dan meteen meenemen, dan hoef je niet nog een keer
Ja dat is het plan. Ik ga niet 2x naar de Ikea als ik het ff kan voorkomen. :D :')
  Official ESF Kreviewer zaterdag 21 november 2020 @ 10:00:01 #247
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196346124
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Yep! Geen idee waarom. Het roept iets nostalgisch op ofzo.
pi_196346125
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:34 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb geen kasten met binnenkant. Scheelt schoonmaken. En daar blijf ik bij :7
Hoe kan je nou geen kasten hebben in je huis? Alles op planken ofzo? Of opgestapeld langs de muren? Of leef je stiekem minimalistisch met 1 bord enzo?
Spoilers!
pi_196346135
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:59 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja dat is het plan. Ik ga niet 2x naar de Ikea als ik het ff kan voorkomen. :D :')
Ik dacht al :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje1 op 21-11-2020 10:12:03 ]
pi_196346381
De K&K gordijnen van de Kwantum zijn natuurlijk net te kort. ^O^
pi_196346538
Ja, ik ben er al wel weer klaar mee. Ik ga wel sporten vandaag.
pi_196346545
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hoe kan je nou geen kasten hebben in je huis? Alles op planken ofzo? Of opgestapeld langs de muren? Of leef je stiekem minimalistisch met 1 bord enzo?
Tuurlijk heb ik wel kasten _O-
Maar ik negeer dat ze een binnenkant hebben :P

Tevens heb ik een bed. Waar ik nog steeds in lig :')
pi_196346550
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Klote&Kut ;(
pi_196346558
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:28 schreef Lonaa het volgende:
Een stuk stof eronder aan vast maken?
pi_196346602
Hele stad al doorgerend omdat ik afgelopen nacht ineens bedacht dat ik koekjes wil bakken en versieren. :D Nog nooit gedaan, dus het gaat er vast uitzien als het werk van een kleuter. Maar toch. Deeg staat al klaar. :9
pi_196346624
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
Hele stad al doorgerend omdat ik afgelopen nacht ineens bedacht dat ik koekjes wil bakken en versieren. :D Nog nooit gedaan, dus het gaat er vast uitzien als het werk van een kleuter. Maar toch. Deeg staat al klaar. :9
Als je maar lol hebt

En lekkere koekjes straks O+
pi_196346626
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik wel kasten _O-
Maar ik negeer dat ze een binnenkant hebben :P

Tevens heb ik een bed. Waar ik nog steeds in lig :')
Oh zo :') Ik had al het idee dat ik iets miste _O-
Spoilers!
pi_196346632
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:52 schreef Myraela het volgende:
*O* Have fun!
Resultaten wel posten hè, juist als het spuuglelijk wordt :7
pi_196346640
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:56 schreef Lonaa het volgende:

Hema heeft semi kant en klare gordijnen.
Kun je zelf aangeven hoe breed en hoe lang... zonder dat ze schreeuwend duur zijn.
pi_196346657
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een stuk stof eronder aan vast maken?
Met plakband?

Ik heb geen naaimachine. Mijn schoonmoeder wel. Die hebben we vorig jaar gevraagd om de gordijnen in de woonkamer in te korten want die waren te lang. Laten we het erop houden dat dat geen succes was. Het ene gordijn is langer dan de ander. De ene hangt te ver boven de grond en de ander hangt op de grond. Ze zijn beide scheef en het is niet netjes gedaan.

:')
120 euro voor een gordijn dat ik laat maken in de winkel op een plek waar ik eigenlijk nooit naar kijk is me te gorting
pi_196346665
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hema heeft semi kant en klare gordijnen.
Kun je zelf aangeven hoe breed en hoe lang... zonder dat ze schreeuwend duur zijn.
Bij de hema had ik nog niet gekeken.
pi_196346702
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:46 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ik ben er al wel weer klaar mee. Ik ga wel sporten vandaag.
Is tochtband geen oplossing? Of geeft de hele voordeur kou af?
Toevallig gister met een brandende lucifer langs de deur in kozijn gegaan om te kijken of het tochtte. Zero.
Edit: wat erg van de sch.m. gordijnen. En dat ziet zij zelf niet?
Hoe is het trouwens met de sch.ouders en ziek?

Hier een lijstje om boodschappen te doen buiten het dorp en cakejes bakken.

@Gunther _O_ wat een bakhulp is de jongen!
pi_196346737
Goedemorgen :W

11.5 uur aan een stuk geslapen :o

Nog steeds slaperig :')

@Cat-astrophe ik dacht dat je gewoon alleen open kasten had, en dan is de binnenkant soort van ook de buitenkant dus dan hebben je kasten geen binnenkant. :D
Ik ruim dichte kasten bijna nooit op. De lades in mijn ladekast wel regelmatig want het is veel te makkelijk om alle meuk erin te schuiven.
pi_196346748
Gordijnen vermaken lijkt me ook een k.klus, al die enorme lappen. :r
pi_196346789
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:57 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Met plakband?

Ik heb geen naaimachine. Mijn schoonmoeder wel. Die hebben we vorig jaar gevraagd om de gordijnen in de woonkamer in te korten want die waren te lang. Laten we het erop houden dat dat geen succes was. Het ene gordijn is langer dan de ander. De ene hangt te ver boven de grond en de ander hangt op de grond. Ze zijn beide scheef en het is niet netjes gedaan.

:')
120 euro voor een gordijn dat ik laat maken in de winkel op een plek waar ik eigenlijk nooit naar kijk is me te gorting
Oh wat zonde en jammer (en ergerlijk)
pi_196346813
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:58 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bij de hema had ik nog niet gekeken.
Ik vond het ooit ook niet de eerste plek om te kijken... maar uiteindelijk bleken ze de enigen te zijn die rolgordijnen verkochten die lang genoeg waren voor ons raam.

En ook gewone gordijnen kunnen dus heel betaalbaar gewoon precies op maat.

Maar die van ikea zijn ook lang... die waren langer dan het passende rolgordijn :D
Heb ze zelf korter gemaakt uiteindelijk toen.
pi_196346828
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Yep, zeker wanneer je je moeder om hulp vraagt en die van mening is dat het alleen maar mooi gaat worden wanneer je het met de hand doet...been there done that...1 raam van 5 meter, en 2 van 4 meter o|O
Nooit, maar dan ook nooit meer
pi_196346844
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:06 schreef Tele6 het volgende:
Nee joh... ophangen, omspelden op de juiste lengte... strijken en naaimachine.
Of van dat strijkband ertussen...

Works as a charm.

En als je dan toch dingen aan het omnaaien bent onder aan je gordijn... leg er wat gewichtjes in...
(Kiezeltjes werkt..) dan hangen ze ook strakker.
pi_196346897
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:01 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is tochtband geen oplossing? Of geeft de hele voordeur kou af?
Toevallig gister met een brandende lucifer langs de deur in kozijn gegaan om te kijken of het tochtte. Zero.
Edit: wat erg van de sch.m. gordijnen. En dat ziet zij zelf niet?
Hoe is het trouwens met de sch.ouders en ziek?

Hier een lijstje om boodschappen te doen buiten het dorp en cakejes bakken.

@:Gunther _O_ wat een bakhulp is de jongen!
Nee, ze ziet het zelf niet (meer). F. had daar een verkeerde inschatting in gemaakt.

Ze maken het best prima. Schoonvader is sinds dinsdag weer thuis en voelt zich best oke. :Y
pi_196346900
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oh wat zonde en jammer (en ergerlijk)
Ja en ja (en ja)

Het waren gelukkig goedkope gordijnen. :')
pi_196346902
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:05 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen :W

11.5 uur aan een stuk geslapen :o

Nog steeds slaperig :')

@:Cat-astrophe ik dacht dat je gewoon alleen open kasten had, en dan is de binnenkant soort van ook de buitenkant dus dan hebben je kasten geen binnenkant. :D
Ik ruim dichte kasten bijna nooit op. De lades in mijn ladekast wel regelmatig want het is veel te makkelijk om alle meuk erin te schuiven.
Goede slaap ^O^
Ik kreeg inmiddels muizen aangeboden op bed (de pluche variant, voordat iemand begint te gillen :P ) en ben maar eens opgestaan. Medicijnrondje achter de rug, kleuters op hun kamer en mijn eigen asociale team in de woonkamer.

Ik ruim kasten ook zelden op. Als ik dat ooit doe, dan ben ik wel nog genegen er even een lapje doorheen te halen.
pi_196346903
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:10 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ik vond het ooit ook niet de eerste plek om te kijken... maar uiteindelijk bleken ze de enigen te zijn die rolgordijnen verkochten die lang genoeg waren voor ons raam.

En ook gewone gordijnen kunnen dus heel betaalbaar gewoon precies op maat.

Maar die van ikea zijn ook lang... die waren langer dan het passende rolgordijn :D
Heb ze zelf korter gemaakt uiteindelijk toen.
Ik denk dat jouw gordijnen dan even lang zijn als deze moet zijn. De K+K van de Hema past precies. :Y
pi_196347037
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw gordijnen dan even lang zijn als deze moet zijn. De K+K van de Hema past precies. :Y
Nice!
pi_196347058
@minilot 10km wandelen ging goed :) even de frustratie er uit gelopen. Wel blaartje op mijn kleine teen.
pi_196347069
Mooi @Lonaa *G*
pi_196347090
Mooi @Sarabi

Dat is helaas een bekende plaats voor blaren :{
Kan met inlopen van de schoen wel beter worden, als de schoen op die plek wat breder wordt. Plus naadloze sokken. En eventueel een klein stukje leukoplast over het teentje ter bescherming.
pi_196347111
@minilot kleding-boks? Bandshirt en skinny jeans :D
pi_196347135
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:12 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nee joh... ophangen, omspelden op de juiste lengte... strijken en naaimachine.
Of van dat strijkband ertussen...

Works as a charm.

En als je dan toch dingen aan het omnaaien bent onder aan je gordijn... leg er wat gewichtjes in...
(Kiezeltjes werkt..) dan hangen ze ook strakker.
Ja maar die gigantische lappen ;(

Ik heb begin dit jaar een dekentje genaaid 1m60 bij 90 en dat vond ik al veel te groot eigenlijk. Laat staan een gordijn van 4 m of zo. :X

Al weet ik wel dat strijken helpt, goed afspelden, enz.

Alsnog zit je met een enorme bult stof die ergens heen moet terwijl je aan het naaien bent. :(
pi_196347174
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:34 schreef Tele6 het volgende:
Mooi @:Sarabi

Dat is helaas een bekende plaats voor blaren :{
Kan met inlopen van de schoen wel beter worden, als de schoen op die plek wat breder wordt. Plus naadloze sokken. En eventueel een klein stukje leukoplast over het teentje ter bescherming.
Bedankt voor de tips :) ik ga denk ik eens de leukoplast proberen
pi_196347221
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:35 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot kleding-boks? Bandshirt en skinny jeans :D
Ja boks! Donkerblauwe skinny (in hardgelopen vanmorgen :7 ) met grijs t-shirt van het Disintegration-album van The Cure :) Jij?
pi_196347257
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:31 schreef Sarabi het volgende:
@:minilot 10km wandelen ging goed :) even de frustratie er uit gelopen. Wel blaartje op mijn kleine teen.
Bravo voor jou! :* Flink stuk :Y

En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raak :7 Lelijk zijn ze wel, maar ach, dat zijn eigenlijk alle hardloopschoenen. ^O^
pi_196347291
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja boks! Donkerblauwe skinny (in hardgelopen vanmorgen :7 ) met grijs t-shirt van het Disintegration-album van The Cure :) Jij?
Donkerblauwe skinny, shirt van dubieuze emoband :') qua make-up geïnspireerd door The Cure geloof ik :D

Ik krijg de afbeelding niet gelinkt, google op Black Veil Brides met album Vale. :)
pi_196347313
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:55 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Donkerblauwe skinny, shirt van dubieuze emoband :') qua make-up geïnspireerd door The Cure geloof ik :D

Ik krijg de afbeelding niet gelinkt, google op Black Veil Brides met album Vale. :)
Ik ken ze :7 Eerder geïnspireerd op KISS, dunkt me ;)
pi_196347317
Een Olm is een Iep.

Dus :7
/oorwurm
pi_196347324
Google-advertenties proberen mij nu al dagen een hardloopbroek aan te smeren. }:|
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 12:01:10 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196347333
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 07:26 schreef minilot het volgende:
Moggeh @:Borisz :) Waar vindt de wandel plaats? *O*
Amerongse Berg! Leersum - Veenendaal over 18,5km.
  zaterdag 21 november 2020 @ 12:02:38 #287
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196347343
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:59 schreef minilot het volgende:
Google-advertenties proberen mij nu al dagen een hardloopbroek aan te smeren. }:|
Zelfs Google is geschokt van je hardlopen in spijkerbroek :D
pi_196347344
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:01 schreef borisz het volgende:

[..]

Amerongse Berg! Leersum - Veenendaal over 18,5km.
Hoppa! Berg gegoogled. Fraai hoor :)
Hoe beviel het?
pi_196347348
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ken ze :7 Eerder geïnspireerd op KISS, dunkt me ;)
Oh ja idd
pi_196347368
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:50 schreef minilot het volgende:

[..]

En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raak :7 ()
Merk, type, foto?
pi_196347392
quote:

[..]

En meh van je teen. Ik heb nu van die loeiplatte minimalistische 'barefoot'-gympen die bij de tenen zó breed zijn dat ik mijn tenen helemaal uit elkaar kan spreiden zonder dat ik noemenswaardig de schoen raak :7 Lelijk zijn ze wel, maar ach, dat zijn eigenlijk alle hardloopschoenen. ^O^
Barefootschoenen heb ik ook al vaker over nagedacht. Misschien ooit wel slim voor mijn brede voeten.
pi_196347400
Winterlied O+

@sigme Goedkope trailrunning shizzle van het B-merk Whitin, ik had een paar voor iets van vijfendertig euro, inclusief verzendkosten. Loopt als op wolkjes maar wel met zoveel grip dat ik het gevoel heb dat ik ermee tegen een muur op omhoog kan hollen :D
Zal zo even Amazonlinkje zoeken

Edit, deze! Fugly maar fijn:
https://www.amazon.nl/WHI(...)a-846847278680&psc=1

Er zijn veel betere voor deze markt hoor, zoals de schoenen van Groundies en Vibram maar is allemaal vrij duur en ik weet niet hoe lang ik dat hollen deze keer überhaupt boeiend ga vinden. En ik rende voorheen op versleten Conversegympen of 's zomers op slappe sandaaltjes dus heb niet veel nodig, zeg maar :)

[ Bericht 12% gewijzigd door minilot op 21-11-2020 12:16:14 ]
pi_196347462
Grillworst met kaas is toch wel echt lekker goor :9~
pi_196347465
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Grillworst met kaas is toch wel echt lekker goor :9~
Eens :') :9
pi_196347474
quote:

[..]

Ik kreeg laatst al hollend een compliment van een meneer dat mijn schoenen zo goed bij mijn shirt kleuren. Hij vond het blijkbaar mooi :7
pi_196347490
Hmmmz. Ik heb de tomaten/paprikaprut voor Ottolenghis shakshuka gister al gemaakt dus dat is straks in theorie in een kwartier eten klaar, maar weet niet of ik er zin in heb. Wél zin in patat frites en frikandelleeeeh. :')
pi_196347494
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 11:38 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja maar die gigantische lappen ;(

Ik heb begin dit jaar een dekentje genaaid 1m60 bij 90 en dat vond ik al veel te groot eigenlijk. Laat staan een gordijn van 4 m of zo. :X

Al weet ik wel dat strijken helpt, goed afspelden, enz.

Alsnog zit je met een enorme bult stof die ergens heen moet terwijl je aan het naaien bent. :(
Ohja.. dat wel :(

Maar ik vond afspelden terwijl ze hangen... echt wel zo’n dingetje waar ik diverse gordijnen eerder aan had willen denken _O-

Mijn huizen staan nooit recht geloof ik.
pi_196347502
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik kreeg laatst al hollend een compliment van een meneer dat mijn schoenen zo goed bij mijn shirt kleuren. Hij vond het blijkbaar mooi :7
Heh! Wat voor schoenen heb jij?
pi_196347508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

daar ga je nog harder van hollen :D O+
pi_196347519
Ondertussen op twitter: Dit bord staat bij de ingang van een natuurwinkel :o

pi_196347520
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:08 schreef minilot het volgende:
Winterlied O+

@:Sigme Goedkope trailrunning shizzle van het B-merk Whitin, ik had een paar voor iets van vijfendertig euro, inclusief verzendkosten. Loopt als op wolkjes maar wel met zoveel grip dat ik het gevoel heb dat ik ermee tegen een muur op omhoog kan hollen :D
Zal zo even Amazonlinkje zoeken

Edit, deze! Fugly maar fijn:
https://www.amazon.nl/WHI(...)a-846847278680&psc=1

Er zijn veel betere voor deze markt hoor, zoals de schoenen van Groundies en Vibram maar is allemaal vrij duur en ik weet niet hoe lang ik dat hollen deze keer überhaupt boeiend ga vinden. En ik rende voorheen op versleten Conversegympen of 's zomers op slappe sandaaltjes dus heb niet veel nodig, zeg maar :)
Hmm ik vind de hardloopschoenen van xeroshoes wel cool.
Maar die zijn minstens net zo duur als groundies en zijn weken onderweg voor ze hier zijn.

Nu hier nette schoenen van groundies staan...
daar wel heel blij mee.
Samen met xeroshoes wel mn favroiete merk op dit moment.

Ik vond ze te duur..
Mijn lief vond dat ik ze verdiende en kocht ze stiekem toch O+

Edit: die van dat linkje.. zijn best ok voor hardloopschoenen toch?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 12:45:10 #302
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196347814
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 12:02 schreef minilot het volgende:

[..]

Hoppa! Berg gegoogled. Fraai hoor :)
Hoe beviel het?
Amerongse Berg is een mooi gebied. 🙂Vroeger veel geweest. Ken de omgeving best goed.

Nog 3,3km te gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')