abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196333924
Room voor Escape.
pi_196334089
Net zo'n leuk cadeau besteld voor een vriendin die volgende week 50 wordt. Nu groots vieren (als ze dat al van plan was want leeftijd is wel een dingetje) gaat natuurlijk niet, maar alleen een kaartje sturen is ook maar niets.
Bloemen vond ik best "standaard" dus even rondgekeken. Je kan een fles witte wijn of rosé laten bezorgen in een platte fles, maar dat kunnen ze niet garanderen dat het door de brievenbus kan maar helaas geen rode wijn waar ze gek op is. Maar de dame is ook een enorme theeleut en nu krijgt ze een theepakket, met jasmijnparels, theebloem, chocolade en thee-ei. Kon het helemaal zelf samenstellen. Ze verpakken het ook heel leuk.
We have far more in common than that which devides us..
pi_196334125
Leuk, Kaatje! Ik zocht laatst ook voor m'n oma. En toen kwam ik bijvoorbeeld ook toffe briefbuspakketjes met zeepblokken tegen. Mijn oma is meer van de praktische dingen. :D

Maar ik ga nu gewoon binnenkort langs en dan geef ik de bloempot deurstop die ik zelf ook heb. Dat vond ze een geniale oplossing toen ik erover vertelde de vorige keer.
  vrijdag 20 november 2020 @ 14:14:43 #4
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196335063
Dat vind ik wel echt het voordeel van deze tijd. Al die toffe pakketjes en kados O+
pi_196335176
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:14 schreef gcjoel het volgende:
Dat vind ik wel echt het voordeel van deze tijd. Al die toffe pakketjes en kados O+
Aan de andere kant doe ik er bijzonder weinig mee, eigenlijk. :D Volgens mij heb ik twee keer een snoeppakket verzonden.
pi_196335321
Nog nooit zó veel pakjes gestuurd aan mijzelfe😉 in deze barre tijden.

Op mijn werkplek is een catering, die bakten pepernoten. 1 x raden...
pi_196335893
Vanochtend laatste keer hotelontbijt.

Glas in lood van het hotel:

En dan langs de waddendijk naar de boot.

17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196335941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef Myraela het volgende:
Leuk, Kaatje! Ik zocht laatst ook voor m'n oma. En toen kwam ik bijvoorbeeld ook toffe briefbuspakketjes met zeepblokken tegen. Mijn oma is meer van de praktische dingen. :D

Maar ik ga nu gewoon binnenkort langs en dan geef ik de bloempot deurstop die ik zelf ook heb. Dat vond ze een geniale oplossing toen ik erover vertelde de vorige keer.
Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.

Linkje van de zeep?
pi_196335984
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]

17duizend stappen. Nu op de boot, we kwamen zojuist langs een zandplaat vol zeehonden, met de verrekijker te zien.
Wat een heerlijke plaatjes weer O+
pi_196336034
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een nieuwe raam te monteren? (De ruit moet er ook nog in)
Probeer een beetje plannen te maken voor morgen :') vraag me af of ze een uur of uren bezig zijn.
pi_196336060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:01 schreef Sarabi het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt om een nieuwe raam te monteren? (De ruit moet er ook nog in)
Probeer een beetje plannen te maken voor morgen :') vraag me af of ze een uur of uren bezig zijn.
Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.
Spoilers!
pi_196336081
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat hangt er van af of ze ook nog moeten slopen. Hoe het bereikbaar is. Of er nog afgetimmerd moet worden. Als de omstandigheden goed zijn, is dat met 2 uur wel geregeld.
Het is trouwens een bewegend raam dus ze moeten wel met scharnieren aan de slag.
Het is beneden dus goed bereikbaar :)

Maar oke dan zou ik rond de middag dus wel weer dingen kunnen doen ^O^
pi_196336365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:56 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh dat vind ik ook wel wat voor mijn oma.

Linkje van de zeep?
Deze leek me tof: https://www.beterleven.ne(...)al&et_cid=2&et_lid=2
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:35:07 #14
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336520
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:53 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En dan langs de waddendijk naar de boot. [ afbeelding ]

O+

Mag ik een DM van waar je zit? Zoiets er zo knus uit, wil ik ook heen _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196336604
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:35 schreef Molo het volgende:

[..]

O+

Mag ik een DM van waar je zit? Zoiets er zo knus uit, wil ik ook heen _O_
DM op de telefoon vind ik een crime.

We zaten hier: https://www.strandhotelterschelling.nl/

Huiselijk, niet sjiek. Kleine maar prima kamers zonder sanitair, eenvoudig gedeeld sanitair op de gang. Ik vind dat fijn, maar niet iedereen houdt er van.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196336625
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:43:46 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336627
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:41 schreef sigme het volgende:

[..]

DM op de telefoon vind ik een crime.

We zaten hier: https://www.strandhotelterschelling.nl/

Huiselijk, niet sjiek. Kleine maar prima kamers zonder sanitair, eenvoudig gedeeld sanitair op de gang. Ik vind dat fijn, maar niet iedereen houdt er van.
Dank!

Zal een doorkijken Koos eens porren voor februari ofzo. Saaie maand en nog nooit op Terschelling geweest. Plus strandwaaien, lekkerste manier van strand bezoeken vind ik ^O^
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:44:07 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336631
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Als ik foto's zie wik ik ook altijd naar een Waddeneiland. Maar ja, is daar wel iets te doen behalve fietsen en wandelen? J doet daar niet aan.
Ga je zonder hem
pi_196336647
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:44 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga je zonder hem
Neh, samen is gezelliger *;
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:47:19 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336670
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:45 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Neh, samen is gezelliger *;
Vriendin/vriend?
pi_196336679
Kamers met zeezicht hebben 2 losse bedden, de kamers die op de duinen kijken, een tweepersoonsbed.

Dan maar minder zeezicht.
pi_196336705
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Vriendin/vriend?
Dat wordt wel een complexe exercitie. De meeste vrienden wonen niet in de buurt. Sommigen geven borstvoeding. De meesten kunnen niet door de week. Ik kan sowieso niet zo'n eind rijden. Ik haal J wel een keer over.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:28 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336755
Ik krijg ook weer een hele stroom live beelden vanaf Terschelling vandaag; sommige mensen zijn gek met dat eiland :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:54:31 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196336756
Kamer zonder eigen sanitair is niks voor ons. Verder ziet het er wel leuk uit.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:59:41 #25
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336833
Je kan t op Terschelling zo luxe maken als je zelf wilt, er is echt in iedere prijsklasse wel wat.
Al moet je vaak wel redelijk ruim van te voren reserveren, heel veel periodes zijn best lang vooruit al behoorlijk volgeboekt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196336857
Ik kwam een paar dagen geleden de boete die ik van de politie op Terschelling kreeg nog tegen. Ik had met een grote groep na het stappen mijn naam op een lantaarnpaal gezet :@ De volgende dag werd ik op de eerste boot terug gezet door de mensen waarbij ik logeerde.
Spoilers!
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:03 #27
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336858
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:
Je kan t op Terschelling zo luxe maken als je zelf wilt, er is echt in iedere prijsklasse wel wat.
Al moet je vaak wel redelijk ruim van te voren reserveren, heel veel periodes zijn best lang vooruit al behoorlijk volgeboekt.
Nu ook?

Ik heb voor in de kerstvakantie echt onwijs leuke deals gescoord vanwege corona eigenlijk
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:28 #28
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196336866
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 15:54 schreef golfer het volgende:
Kamer zonder eigen sanitair is niks voor ons. Verder ziet het er wel leuk uit.
+ 1

Ik wil gewoon in mn blote reet naar de wc kunnen lopen.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:01:28 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196336867
quote:
Texel is groot en kun je best veel doen, buiten fietsen en wandelen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:04:08 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196336887
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Nu ook?

Ik heb voor in de kerstvakantie echt onwijs leuke deals gescoord vanwege corona eigenlijk
Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.

Eega werkt dit weekend in een bedrijf op 't eiland, en de boot van vanmorgen was gewoon weer vol.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:06:13 #31
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196336915
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:01 schreef Barreltje het volgende:

[..]

+ 1

Kan daar toch ook?
pi_196336926
quote:

+ 1

Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.

Nooit weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196336973
:D we hebben een gedeeld google docs ducument waarin we de boodschappen zetten en ik was bezig met het weekmenu terwijl Jross in de sportschool is. Zie ik er ineens 'handsoap' tussen staan. Heb er maar aan toegevoegd dat hij zich op zijn work out moet concentreren en niet op het menu.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:13:12 #34
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337041
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Veel van de adressen waar wij voorheen heen gingen hebben de eigenaren uit de verhuur gehaald cq binnen de eigen familie aangeboden, en ja, er zijn best dealtjes te vinden, maar het loopt nog stevig door daar.

Eega werkt dit weekend in een bedrijf op 't eiland, en de boot van vanmorgen was gewoon weer vol.
Oh ik bedoelde niet specifiek daar of op een waddeneiland.
Vriendin zit in toerismesector en zoekt altijd goede beetje aparte spots op. En alles cancelbaar vlak van tevoren nu dus dat is helemaal relaxt mocht het toch niet ok zijn.

Neem wel mijn werklaptop mee, just to be sure.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:14:07 #35
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337047
H
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:09 schreef Isabeau het volgende:
:D we hebben een gedeeld google docs ducument waarin we de boodschappen zetten en ik was bezig met het weekmenu terwijl Jross in de sportschool is. Zie ik er ineens 'handsoap' tussen staan. Heb er maar aan toegevoegd dat hij zich op zijn work out moet concentreren en niet op het menu.
Hahaha

Doen wij met een gedeelde Google Keep app. Echt het meest relaxte ever qua samen een huishouding voeren :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:15:42 #36
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196337072
*O* *O* Wekeend
pi_196337126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vorig jaar in Praag een kamer met 'gedeeld sanitair'. Maakte me niets uit, ik vond het prima, geen bezwaar. Riep ik van te voren. Nou, ik kan je vertellen dat het geen pretje was toen ik wakker werd en direct nodig moest plassen, maar iemand van een andere kamer uitgebreid aan het douchen was. Ja ja, wc en douche in 1 ruimte dus.

Nooit weer.
Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc :')
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier :D )
pi_196337139
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:

Ik heb in Kopenhagen eens een week in een hostel gelogeerd. Ik had een bed in een zespersoons vrouwenslaapzaal met gedeelde badkamer. Dat was ook douche en wc in een kamertje. Gelukkig waren onze dag-nachtritmes allemaal zo verschillend dat niemand echt last had van de mensen die een uur nodig hebben met douchen en föhnen en make-uppen en alles. Ik ging vaak ook maar gewoon beneden in de lobby van het hostel naar de wc :')
(Ik was er voor een week overleggen en samenwerken op de universiteit, dus ik was degene die het allervroegste uit bed was en er het allervroegste weer in lag. Intense week was het op die manier :D )
Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken :X
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:22:35 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hier was maar 1 wc, dus stel je voor dat je nodig moet en één van je kamergenotes wil even een uurtje douchen en opmaken :X
Dat klinkt... Suboptimaal zeg maar
pi_196337157
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, ik liep dan dus even 4 verdiepingen naar beneden naar de wc. :')
Het beste wat je dan kunt doen is ervan uitgaan dat de wc op je kamer bezet is, dan kan het alleen maar meevallen *G*
pi_196337217
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:22 schreef Molo het volgende:

Dat klinkt... Suboptimaal zeg maar
Nee.

Het was kut, Molo. Het was echt kut.
pi_196337248
Hoe moeilijk is het ook om dan in ieder geval te zorgen dat de wc en de douche apart van elkaar zitten. Je wilt ook niet in iemands poepwalmen gaan douchen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:31:15 #43
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337281
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee.

Het was kut, Molo. Het was echt kut.
Ja dat bedoelde ik ook. Zwaar, zwaaaaar eufemisme dat :P

Sorry, kantoorhumor, ik begin me er schuldig aan te maken vrees ik 😅
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:31:38 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196337288
quote:

+ 1

Dat en ook in mijn blootje naar de badkamer.
Kan me voorstellen dat je als 20-jarige student misschien meer gewend bent aan geen eigen privé-sanitair, maar op mijn hoogbejaarde leeftijd wil ik echt wel wat meer comfort hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196337365
quote:
Ziet er leuk uit :)

Al ben ik bang dat het netjes op de kast komt te staan omdat het zonde is om te gebruiken.

Mijn oma is een beetje een rare wat dat betreft.
Maar het is ook wel echt een oma-kadootje.
Ook qua geuren O+
pi_196337382
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Heb ik in trondheim gedaan..
Heel gaaf... maar ook echt vreselijk _O-
Incl harige kriebeldekens.
Bedden kwamen uit een ww2-ziekenhuis...
en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee :)
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:39:53 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196337399
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

en die dekens voelden alsof ze OOK uit die tijd waren. Gelukkig hadden we slaapzakken mee :)
Klinkt wel typisch Noors :+

Ik vind Airbnb dan trouwens een top-iets. Ook in Trondheim gehad, een Airbnb dan, niet jouw ervaringen :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 16:41:04 #48
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196337415
M'n kind is stuk.

Ik: "Zal ik zo patatjes halen?"
Antwoord: "Kun je ook aardappels koken? Daar heb ik zin in."
pi_196337424
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat. :')
pi_196337443
quote:
Het mooie aan Vlieland is dat er van alles kan op sportief gebied wat je allemaal niet hoeft te doen, want er zijn ook cocktails.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_196337544
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Klinkt wel typisch Noors :+

Ik vind Airbnb dan trouwens een top-iets. Ook in Trondheim gehad, een Airbnb dan, niet jouw ervaringen :D
Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.

Was verder erg leuk... studenten regelden alles en we hebben het enorm naar ons zin gehad daar :)

Maar kriebeldekens :X
pi_196337554
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, ik zat juist op de hipsterigste hipsterplek die je maar kon hebben. Zijn sommige Scandinaviërs ook heel goed in. Dingen als tafels gemaakt van oude deuren, allerlei hippe platen aan de muur, bijzonder fotobehang, supergrote lampen. En dan wat Ikea-stapelbedden ertussen gepleurd want je moet wat. :')
Nahja het was best gaaf en leuk en kostte bijna niks. Maar hip... nee _O-
pi_196337608
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:

Mja wij sliepen in een of andere studentencampus.. maar ivm de zomer omgebouwd naar goedkope slaapplaats.

Was verder erg leuk... studenten regelden alles en we hebben het enorm naar ons zin gehad daar :)

Maar kriebeldekens :X
Ooit ergens, lang geleden, met mijn kleren aan geslapen ivm kriebeldekens :X
pi_196337650
In IJsland sliep ik in een kostschool. Eigen sanitair, geen kriebeldekens. Goed voer en vooral... geen leerlingen _O_

Tevens weekend *O*
Ben vanaf 6.30 uur aan het rijden, werken, rijden, werken, kitten ophalen, werken. Nu vegeteren op de bank O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196337716
Ook zin in vegeteren op de bank. O+

Eerst nog ff met overvolle :{w trein naar huis.
pi_196337728
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:41 schreef fietsie het volgende:
M'n kind is stuk.

Ik: "Zal ik zo patatjes halen?"
Antwoord: "Kun je ook aardappels koken? Daar heb ik zin in."
Kapotte kind weetzz. Met jus graag :9
pi_196337758
Komt er een gassie met een donkere zonnebril aanswingen om cool de trein in te stappen, stapt ie met 1 been tussen perron en trein in.

|:( :D 8)7
pi_196337771
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Blues het volgende:
Komt er een gassie met een donkere zonnebril aanswingen om cool de trein in te stappen, stapt ie met 1 been tussen perron en trein in.

|:( :D 8)7
Au!?
pi_196337836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Au!?
Hij zit heel cool geen pijn te hebben met vertrokken gezicht achter mondkap.
pi_196337857
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Hij zit heel cool geen pijn te hebben met vertrokken gezicht achter mondkap.
Dan is dat mondkapje ineens toch handig
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:29:54 #61
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196337906
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:24 schreef Uhmmpie het volgende:

Dan is dat mondkapje ineens toch handig
Over mondkapje gesproken, het beeld dat bij de ingang van ons openluchttheater en wandelpark staat is nu ook voorzien:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! ©golfer
pi_196337911
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 16:14 schreef Molo het volgende:
H
[..]

Hahaha

Doen wij met een gedeelde Google Keep app. Echt het meest relaxte ever qua samen een huishouding voeren :D
Hmmm...dat is wel een idee :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196337945
Brrr gedeeld sanitair, nooit weer na 1 wc en 1 douche in 1 ruimte in een hotel in Caïro. Waar de bewoners van zo’n 8 kamers gebruik van moesten maken (na een rondreis in “Ramses’ Revenge “ land).

Ach die arme man, zal best pijnlijk zijn.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:40:46 #64
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338040
Altijd gedeeld sanitair op de camping *O*

Oh nee in Drenthe in juni hadden we privé. Was stiekem ook wel luxe. O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:43 #65
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef Kaatje1 het volgende:
Brrr gedeeld sanitair, nooit weer na 1 wc en 1 douche in 1 ruimte in een hotel in Caïro. Waar de bewoners van zo’n 8 kamers gebruik van moesten maken (na een rondreis in “Ramses’ Revenge “ land).

Ach die arme man, zal best pijnlijk zijn.
En dan allemaal aan de diarree? :D :'(
pi_196338109
Tevens werkgerelateerd in spoiler :|W
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:48:13 #67
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338115
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:

Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijn _O_
pi_196338143
Geen camping is echt wel heel fijn _O_
  Official ESF Kreviewer vrijdag 20 november 2020 @ 17:54:14 #69
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196338190
Maandagochtend koopcontract tekenen. De verliezende partij was het er ook mee eens en tekent morgen of maandag ook.

Het lijkt erop dat het goed komt.
pi_196338205
Fijn @Kreator *G*
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:55:42 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338210
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens werkgerelateerd in spoiler :|W
SPOILER
Mensen :') *O* :')

Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?
pi_196338231
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:40 schreef gcjoel het volgende:

Privé sanitair op een camping? :o Bestaaaaat dat?
pi_196338240
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Mensen :') *O* :')

Doen jullie ook wat meer qua thuismonotoring en zorg op afstand trouwens?
Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:59:14 #74
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338260
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja privé sanitair op een camping is echt heel fijn _O_
Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit. ;(
In juni moest het omdat je anders niet mocht kamperen.
  vrijdag 20 november 2020 @ 17:59:22 #75
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338262
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:10 #76
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338279
quote:

[..]

Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.
pi_196338290
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef Molo het volgende:

[..]

:Y
ja ik zag dit net op de frontpage

200719_1_daily54_12.jpg
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:59 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338297
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:59 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Alleen sta je dan vaak weer op de minder toffe plekjes en gewoon te duur in verhouding. Dus doen het nooit. ;(
In juni moest het omdat je anders niet mocht kamperen.
Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentje

Was prima, al was het een onvriendelijke pokkecamping qua eigenaars dus daar ga ik nooit meer heen

Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
pi_196338307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef gcjoel het volgende:

Ja best veel eigenlijk. Was dit voorjaar populair toen je niet in de openbare gebouwen mocht op de camping.
Ja, ik begrijp het. Maar ik had er nog nooit van gehoord. Ken alleen al die gezamenlijke wc's en doucheruimtes.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:03:06 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338319
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, juist niet. In de eerste golf hebben we flink afgeschaald. Naast lichamelijke issues leverde dat heel veel nóg eenzamere mensen op. Dus nu is het zorg als voorheen. Met passende pbm.
Hoezo per se 'juist niet'?
Je kunt toch deel van de directe bezoeken vervangen door digitale/op afstand?

Begreep dat er in 'jouw tak', om maar even zo te zeggen, nog weinig gebruik van gemaakt wordt en dat verbaast me eigenlijk
pi_196338321
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:

Meest ideale vind ik tentje in het bos aan de waterkant. Daar is idd nooit privé sanitair maar boeie
Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meer O+ Idyllisch ten top.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:05:28 #82
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338340
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Klinkt als onze vakanties in Zweden op een camping aan het meer O+ Idyllisch ten top.
Precies

Kijk er onwijs naar uit

Tot mijn lijf zo kamperen niet meer trekt blijf ik dat doen.
En gezien ik een jonge godin ben, hoop ik dat nog heel lang te mogen doen O+

Zonsondergang met wijntje erbij, uitkijken op het meer of spechten in de boom O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:06:00 #83
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338345
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik heb in mei ook zo gekampeerd met tentje

Was prima, al was het een onvriendelijke pokkecamping qua eigenaars dus daar ga ik nooit meer heen

Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen. _O-
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:25 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338358
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij hadden er een van staatsbosbeheer. Dus verder wel echt prima camping. Maar ik hoef niet per se naast zo'n wchok te staan en dan was dan wel zo. Plus al het witgoed om je heen. _O-
Witgoed om je heen? Wat? :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:35 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338359
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Precies

Kijk er onwijs naar uit

Tot mijn lijf zo kamperen niet meer trekt blijf ik dat doen.
En gezien ik een jonge godin ben, hoop ik dat nog heel lang te mogen doen O+

Zonsondergang met wijntje erbij, uitkijken op het meer of spechten in de boom O+
Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:01 #86
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338368
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Witgoed om je heen? Wat? :D
Oh god kampeerders taal ;(
Caravans
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:10:40 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338387
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Precies dat is wat ik er zo mooi aan vind. Zag er altijd enorm tegenop vanwege die wc 's enzo. Maar dat is het gewoon waard.
In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzo

Nou houd ik toch niet van warmte en mijn dochter ook niet, dus noorden it is!

En gewoon chillheid. Natuurcamping, niet zo'n soort parkeerplaats waar je uitzicht hebt op de camper van Ans en Gert of de skottelbraai en caravan van Jopie en Huub met hun zes kleinkinderen die elkaar achterna zitten met een supersoaker

Dat is de hel
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:11:13 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338402
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:08 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Oh god kampeerders taal ;(
Caravans
Ah! Die kende ik niet _O- Jezus _O-
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:14:49 #89
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196338433
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:10 schreef Molo het volgende:

[..]

In het noorden zijn de voorzieningen altijd bijzonder prima. Nog nooit de ranzige zut tegengekomen daar, zoals je er over struikelt in Frankrijk, Italië en Spanje enzo

Nou houd ik toch niet van warmte en mijn dochter ook niet, dus noorden it is!

En gewoon chillheid. Natuurcamping, niet zo'n soort parkeerplaats waar je uitzicht hebt op de camper van Ans en Gert of de skottelbraai en caravan van Jopie en Huub met hun zes kleinkinderen die elkaar achterna zitten met een supersoaker

Dat is de hel
Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:17:31 #90
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338466
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:14 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja precies. Dat was deze zomer helaas ad en toe wel het geval op de natuurcampings. Mja uitzonderlijk maar dus hopelijk komen die niet terug.
Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'

Ik wil eigenlijk gewoon snel rijk worden en dan een vakantiehuis aan meer in Zweden

En overal internet van niveau zodat ik ook daar en onderweg erheen kan werken :+

Dromen, men kan ze hebben B-)
pi_196338542
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja hele andere situatie qua mensen tov 'normaal'

Ik wil eigenlijk gewoon snel rijk worden en dan een vakantiehuis aan meer in Zweden

En overal internet van niveau zodat ik ook daar en onderweg erheen kan werken :+

Dromen, men kan ze hebben B-)
Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:27:52 #92
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338559
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:26 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Een vakantiehuis zodat je er kunt gaan werken?
Ook :9

Doordeweeks beetje werken, middag/avond en de weekenden chillen

Zo nu en dan, lijkt me wel fijn

Nu nog geld, en man zover krijgen oO<
pi_196338594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:00 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

ja ik zag dit net op de frontpage

[ afbeelding ]
Da's toch niet zo spannend? :?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196338625
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook :9

Doordeweeks beetje werken, middag/avond en de weekenden chillen

Zo nu en dan, lijkt me wel fijn

Nu nog geld, en man zover krijgen oO<
Lijkt me heerlijk :)

Al ligt mijn voorkeur meer bij finland/noorwegen.... maar daar kan het ook gewoon O+
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:35:11 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338633
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:31 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Da's toch niet zo spannend? :?
ONZ/KLB volk niveau
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:35:30 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338637
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:34 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Lijkt me heerlijk :)

Al ligt mijn voorkeur meer bij finland/noorwegen.... maar daar kan het ook gewoon O+
Zekers, naar te ver en duur :P
pi_196338652
Grappig om mn,X op de lokale radio te horen als interviewer, 2 uur lang tussen muziekjes door.
Mooie (radio) stem O+
pi_196338659
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef Molo het volgende:

[..]

ONZ/KLB volk niveau
Dat blijkt :{
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196338680
Je kunt beter nog even niet denken aan verkansies. :)
Vakman pur sang
pi_196338682
quote:

[..]

Ja das echt ideaaaaaaaal O+ De keren dat we dat hadden vond ik kramperen niet zo erg O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 20 november 2020 @ 18:38:09 #101
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196338691
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 18:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Je kunt beter nog even niet denken aan verkansies. :)
Tuurlijk wel, leven gaat door
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')