Zucht. We zien straks wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals zo vaak gezegd kan dat louter en alleen bij een veroordeling.
Zwijgen kan nooit meehelpen aan een veroordeling.
Paul Bots van de Limburger zal vast weten of dat veel meer dan gemiddeld is.quote:
Waarom zou je niet zwijgen? Weet jij nog wat je op 17 februari 2003 hebt gedaan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen misdaad. Maar kan me wel voorstellen dat de rechters het meetellen in de uitspraak.
Gewoon niet meer op hem reageren, gaat je alleen maar energie kosten aangezien hij een zuiger is.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zucht. We zien straks wel.
Gewoon via rechtspraak want die commerciële tv zullen wel wegschakelen naar de expert voor duiding.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef Zipportal het volgende:
RTL Nieuws stream:
https://www.rtlboulevard.(...)s-b-nicky-verstappen
quote:Let op: de zitting begint om 13.30 en begint niet direct met het vonnis, maar met het behandelen van een verzoek.
Kunt beter teamroethof er van maken ipv teamjos.quote:
Weet jij nog wat je op 11 September 2001 deed?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je niet zwijgen? Weet jij nog wat je op 17 februari 2003 hebt gedaan?
Iedere opmerking die je daar over maakt en die niet waar blijkt te zijn zorgt ervoor dat je als 'onbetrouwbaar' weggezet kan worden.
Hij weet het nog wel want hij had die last 20 jaar met zich meegedragen in tegenstelling tot aan wie je het nu vraagt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je niet zwijgen? Weet jij nog wat je op 17 februari 2003 hebt gedaan?
Iedere opmerking die je daar over maakt en die niet waar blijkt te zijn zorgt ervoor dat je als 'onbetrouwbaar' weggezet kan worden.
Welke verspreking?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:19 schreef ootjekatootje het volgende:
Die verspreking, zeer goed te horen voor Limburgers en Brabanders... die gaat hem de nekslag geven zo.
Hij zei steeds zwijgrecht, en hij zei een keer wat teveel.
Je vindt niet elke dag dode jongetjes, die je even fatsoeneert.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet jij nog wat je op 11 September 2001 deed?
Ik miste net mijn vliegtuig.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Correct maar je gaat zometeen weer tegengesproken worden door team Wester. Let maar op.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:31 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je vindt niet elke dag dode jongetjes, die je even fatsoeneert.
Het was geen dag zoals anderen.
Ik zie ook niks, op de rtl-streamquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:32 schreef Tengano het volgende:
Ik zie nog niks op die livestream toch?
De Heikop in plaats van hei...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |