Laat je niet manipuleren door TjjWester. Dat is ook een dingetje van hem. Hij stuurt het gesprek naar waar hij wilt dat het heen gaat. Reageer maar een paar keren op hem en je leert hem al kennen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:57 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik mag dat toch zeker vreemd vinden?
Ik snap het motief erachter ook wel, maar dan nog kan ik het vreemd vinden.
Laat ik het anders formuleren: Ik snap dat mensen het vreemd vinden overkomen (dat vind ik ook), maar ik snap waarom 'ie het doet.
Er is maar één iemand die er voor had kunnen zorgen dat hij niet als dader wordt gezien, en dat is Brech zelf. Als hij daadwerkelijk niet de dader is (wat hij uiteraard wel is) dan had hij met een verklaring kunnen komen. Zoals de rechter al vanaf dag 1 zegt, Brech heeft zelf altijd al de sleutel van zijn cel in handen gehad. Die verklaring is er nooit en te nimmer gekomen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef jameshond7 het volgende:
Ik vind het wel enigszins bijzonder (maar ook begrijpelijk) dat er door veel mensen wordt gezegd "hij is sowieso schuldig, maar de vraag is of het wettelijk en overtuigend bewezen kan worden". Dat betekent dus dat hij bij vrijspraak alsnog door veel mensen (iedereen?) als dader wordt gezien. Had men (media) om die reden niet meer moeten doen om zijn privacy te waarborgen?
Het OM heeft gewoon zijn werk gedaan. Op wat voor manier hadden ze het moeten vragen? Heel vriendelijk en totaal niet suggestief of zo?quote:Het OM had ook behoorlijk suggestieve vragen, dat een keer niet doorhebben en je hangt.
En zo redeneert het OM ook en daarom houdt Jos B zijn mond.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:00 schreef blackmirror het volgende:
[..]
En hoe kan je als je de waarheid spreekt jezelf tegenspreken? Hij zegt toch een last 20 jaar met zich te hebben meegedragen, dan is de kans dat hij iets is vergeten erg klein.
Geen misdaad. Maar kan me wel voorstellen dat de rechters het meetellen in de uitspraak.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:54 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ik vind dat ook vreemd. Maar dat maakt het nog geen misdaad.
Je mag zwijgen.
En of dat slim was, we gaan het straks horen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:11 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En zo redeneert het OM ook en daarom houdt Jos B zijn mond.
Inderdaad plus niet mee willen werken aan Pieter Baan Centrum, gevlucht toen hij DNA moest komen afstaan enzovoorts. Hij heeft alles op alles gezet om de rechtsgang zoveel mogelijk te belemmeneren, zelfs nu in de rechtszaal werkt ie nog steeds tegen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen misdaad. Maar kan me wel voorstellen dat de rechters het meetellen in de uitspraak.
hij moest niets, hij werd gevraagdquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:14 schreef blackmirror het volgende:
gevlucht toen hij DNA moest komen afstaan enzovoorts
Zoals zo vaak gezegd kan dat louter en alleen bij een veroordeling.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen misdaad. Maar kan me wel voorstellen dat de rechters het meetellen in de uitspraak.
Zucht. We zien straks wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:25 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals zo vaak gezegd kan dat louter en alleen bij een veroordeling.
Zwijgen kan nooit meehelpen aan een veroordeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |