abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_196331442
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:45 schreef illusions het volgende:
Even sabbatical gehad mannen, vroeg me af of The Kraken nog een beetje heeft gekraakt vannacht, of is het op een sisser uitgelopen?
De kraken was net zo'n hoax als de rest van de verzonnen republikeinse onzin om anderen maar zwart te maken de afgelopen 4 jaar. Dat velen in de vs en sommige hier toch nog graag blindelings vertrouwen blijven koesteren voor bewezen leugenaars geeft wel de terugval van ons intelligentie niveau van de samenleving weer. Teveel inteelt bij gelovige mensen . :D
pi_196331497
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:25 schreef Basp1 het volgende:

[..]

De kraken was net zo'n hoax als de rest van de verzonnen republikeinse onzin om anderen maar zwart te maken de afgelopen 4 jaar. Dat velen in de vs en sommige hier toch nog graag blindelings vertrouwen blijven koesteren voor bewezen leugenaars geeft wel de terugval van ons intelligentie niveau van de samenleving weer. Teveel inteelt bij gelovige mensen . :D
Ik hoor net dat Dominion elke Trump-stem voor 0.75 telde en Biden voor 1.25.

Ik ga dit mediteren op mijn opaal edelsteen vanavond, en even bidden voor Trump, en dan komt het vast goed. :+
pi_196331570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hoor net dat Dominion elke Trump-stem voor 0.75 telde en Biden voor 1.25.

Ik ga dit mediteren op mijn opaal edelsteen vanavond, en even bidden voor Trump, en dan komt het vast goed. :+
misschien moeten ze maar een rechtszaak aanspannen tegen Dominion.......zullen ze vast winnen _O-
ze hebben inmiddels 31 (!!!) rechtszaken verloren......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196331597
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik hoor net dat Dominion elke Trump-stem voor 0.75 telde en Biden voor 1.25.

Ik ga dit mediteren op mijn opaal edelsteen vanavond, en even bidden voor Trump, en dan komt het vast goed. :+
Jammer dan dat Dominion vergeten is de Senaat-votes mee te nemen in hun berekening.
  vrijdag 20 november 2020 @ 10:41:21 #105
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196331652
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jammer dan dat Dominion vergeten is de Senaat-votes mee te nemen in hun berekening.
dat heb je met software he. Soms zit er nog net een bug in.
pi_196331655
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:36 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Jammer dan dat Dominion vergeten is de Senaat-votes mee te nemen in hun berekening.
en hoe zit het dan met de voting machines in Texas en Florida ?
of hebben ze daar geen Dominion ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196331656
Ik heb het idee dat Team Trump naar een Robin Williams film van een aantal jaren terug heeft gekeken ter inspiratie voor hun bewegingen.



Williams speelde in die film een James Colbert / Arjen Lubach achtige figuur die zoveel succes had in zijn satirische show dat hij besloot in de verkiezingen mee te doen... en die won door fouten in de voting machines. Aangezien het script van die film niet genoeg bewijs is kwam er dat Tom Clancy's OpCenter verhaal bij over communistische financiering.

Wat een moeite van de GOP voor één extra senaatszetel, damn. Maar ipv dat ze geld uitgeven om Loeffler en co te helpen met hun verkiezingen moeten alle miljoenen aan een lulverhaal worden uitgegeven en gaat de GOP in Georgia bedelen... Zucht
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 10:48:47 #108
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196331763
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:41 schreef Predator40 het volgende:

[..]

en hoe zit het dan met de voting machines in Texas en Florida ?
of hebben ze daar geen Dominion ?
Alleen Staten die Trump verliest hebben fraude. Zo simpel werkt het.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196331808
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:44 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Oftewel 99,97% die wel goed gaan.
Vandaar dat staten de mogelijkheid hebben tot recounts bij kleine verschillen.
14.000 stemmen was overigens geen klein verschil.

Ik ken overigens mensen die in Nederland vrijwilliger zijn bij een stembureau tijdens verkiezingen. Ga er maar vanuit dat als je in Nederland een hertelling zou doen, je ook verschillen mag verwachten.
Bij elke handtelling krijg je verschillen bij een hertelling. Maar die verschillen gelden voor alle partijen en zijn als alles goed is geaudit heel klein, wat in GA ook zo was.

Een fout van minder dan 0,05% is heel netjes.

Ik ben dan altijd benieuwd welke van de eerste of tweede telling nu dichterbij de werkelijke uitslag heeft gelegen. Een derde telling zal weer een andere uitslag geven.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196331905
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:41 schreef Sabata het volgende:
Ik heb het idee dat Team Trump naar een Robin Williams film van een aantal jaren terug heeft gekeken ter inspiratie voor hun bewegingen.

[ afbeelding ]

Williams speelde in die film een James Colbert / Arjen Lubach achtige figuur die zoveel succes had in zijn satirische show dat hij besloot in de verkiezingen mee te doen... en die won door fouten in de voting machines. Aangezien het script van die film niet genoeg bewijs is kwam er dat Tom Clancy's OpCenter verhaal bij over communistische financiering.

Wat een moeite van de GOP voor één extra senaatszetel, damn. Maar ipv dat ze geld uitgeven om Loeffler en co te helpen met hun verkiezingen moeten alle miljoenen aan een lulverhaal worden uitgegeven en gaat de GOP in Georgia bedelen... Zucht
Ik vind het meer op Idiocracy lijken.



Wie de fuck had ooit gedacht dat Idiocracy een documentaire zou worden? :')
pi_196332516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 09:14 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoewel het gelul van Giuliani op zich hilarisch is, is het in werkelijkheid vooral zeer kwalijk.
Dat gezwets over een Venezolaans algoritme. Dit is godverdomme nog kanslozer dan man bijt hond :')
  vrijdag 20 november 2020 @ 11:35:53 #112
8369 speknek
Another day another slay
pi_196332538
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het meer op Idiocracy lijken.

[ afbeelding ]

Wie de fuck had ooit gedacht dat Idiocracy een documentaire zou worden? :')
Als je naar het verschil tussen college educated en non-college educated whites kijkt en bedenkt dat Trump op een of andere manier 70 miljoen stemmen heeft gehaald, dan eh

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_196332765
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

De Trump-volgers lijken stiller en stiller te worden.
Paar dagen terug moest ik er nog echt even voor gaan zitten om bij te lezen.
Ik merk het ook. De nog enigszins fatsoenlijke/intelligente Trump aanhangers accepteerden het verlies gewoon en gingen verder met hun leven. De iets dommere hadden daar een paar dagen voor nodig. De nog dommere zijn pas een paar dagen gelden in deze fase gekomen.

Daarmee weet je ook dat de Trumpisten die nu nog steeds onverstoorbaar doorgaan ook echt O-LIE-DOM zijn.
pi_196333017
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:34 schreef NightDancert het volgende:

[..]

Dat gezwets over een Venezolaans algoritme. Dit is godverdomme nog kanslozer dan man bijt hond :')
Ik verbaasde me erover dat dat mens, Sidney Powell, bijna tot tranen toe bewogen was toen ze dit gelul verkondigde. Zou ze er echt in geloven, of is het een staaltje amateurtoneel dat een Oscar waardig is?
pi_196333661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 11:50 schreef Intint het volgende:

[..]

Ik merk het ook. De nog enigszins fatsoenlijke/intelligente Trump aanhangers accepteerden het verlies gewoon en gingen verder met hun leven. De iets dommere hadden daar een paar dagen voor nodig. De nog dommere zijn pas een paar dagen gelden in deze fase gekomen.

Daarmee weet je ook dat de Trumpisten die nu nog steeds onverstoorbaar doorgaan ook echt O-LIE-DOM zijn.
Dat zijn eerder bots of betaalde trollen vrees ik
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196333969
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het meer op Idiocracy lijken.

[ afbeelding ]

Wie de fuck had ooit gedacht dat Idiocracy een documentaire zou worden? :')
Terry Crews lijkt mij een betere president dan Trump.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 20 november 2020 @ 13:16:18 #117
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_196333985
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terry Crews lijkt mij een betere president dan Trump.
Terry Crews lijkt me een betere president dan de meeste kandidaten eigenlijk. Terry Crews _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_196334060
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:16 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Terry Crews lijkt me een betere president dan de meeste kandidaten eigenlijk. Terry Crews _O_
Old Spice reclames _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196334092
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terry Crews lijkt mij een betere president dan Trump.
Ik denk dat een dwerghamster capabeler is dan Trump.
  vrijdag 20 november 2020 @ 13:28:09 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_196334167
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat een dwerghamster capabeler is dan Trump.
Wat hebben dwerghamsters jou ooit aangedaan om deze vergelijking te maken? :(
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_196334220
De beste satire kan dit niet evenaren, laat staan verbeteren. Een smeltende Giulani, een deep state Advocaat en een blonde kloon. Oh en nee te vergeten, my cousin Vinny!

1 grote clusterfuck van colussion zoals ze het voorstellen. Niet vergeten de angelic voices from Africa.Rakatatahatata.
pi_196334240
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:23 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik denk dat een dwerghamster capabeler is dan Trump.
Ik heb een dwerghamster nog nooit op een leugen of nepnieuws kunnen verwachten, dus ja.
  vrijdag 20 november 2020 @ 13:34:06 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196334288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het meer op Idiocracy lijken.

[ afbeelding ]

Wie de fuck had ooit gedacht dat Idiocracy een documentaire zou worden? :')
Onderschatte topfilm!
Trump en zijn rallies :')
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196334349
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:34 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Onderschatte topfilm!
Trump en zijn rallies :')
[ afbeelding ]
Het komt gewoon allemaal omdat Obama 'm zo snoeihard zonder glijmiddel heeft genaaid in 2011.

  vrijdag 20 november 2020 @ 13:38:21 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196334374
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Het komt gewoon allemaal omdat Obama 'm zo snoeihard zonder glijmiddel heeft genaaid in 2011.

Vervolgens wilde hij zelf nooit meer deelnemen aan zo'n diner :') . Teer ego.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_196334413
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Vervolgens wilde hij zelf nooit meer deelnemen aan zo'n diner :') . Teer ego.
Ik blijf me er dagelijks meermaals over verbazen dat dit gewoon echt aan het gebeuren is. :D
pi_196334811
Beetje musicale ondersteuning uit Australië. Eigenlijk voor de Reagan Administration, maar die is bijzonder capabel gebleken vergeleken met deze fustercluck

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196334951
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik blijf me er dagelijks meermaals over verbazen dat dit gewoon echt aan het gebeuren is. :D
Dat heb ik ook. Ik sta soms gewoon ineens stil en denk: "Dit kan toch niet waar zijn, te bizar!"
  vrijdag 20 november 2020 @ 14:13:39 #129
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_196335050
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 10:59 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik vind het meer op Idiocracy lijken.

[ afbeelding ]

Wie de fuck had ooit gedacht dat Idiocracy een documentaire zou worden? :')
Camacho > Trump

Geen twijfel over mogelijk eigenlijk.
  Moderator vrijdag 20 november 2020 @ 14:36:00 #130
54278 crew  Tijger_m
42
pi_196335502
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 november 2020 13:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Terry Crews lijkt mij een betere president dan Trump.
Bijna iedere persoon met een gemiddeld IQ zou een betere President dan Trump zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_196335934
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bijna iedere persoon met een gemiddeld IQ zou een betere President dan Trump zijn.
Bijna iedere persoon met een IQ hoger dan z'n lichaamstemperatuur zou een betere president zijn. :D
  vrijdag 20 november 2020 @ 15:06:10 #132
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_196336106
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 14:36 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Bijna iedere persoon met een gemiddeld IQ geweten zou een betere President dan Trump zijn.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Redactie Frontpage vrijdag 20 november 2020 @ 20:06:06 #133
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196339694
quote:
Overwinning Joe Biden in Georgia bekrachtigd, 'cijfers liegen niet'
De uitslag van de Amerikaanse presidentsverkiezingen in de staat Georgia is officieel bekendgemaakt. De hertelling van de stemmen in de zuidelijke staat heeft niets veranderd aan de verkiezingsuitslag en dat betekent dat de Democraat Joe Biden Georgia wint. Het is voor het eerst sinds 1992 dat een Democraat de staat, die goed is voor zestien kiesmannen, binnenhaalt.

Minister Raffensperger van Binnenlandse Zaken van Georgia heeft de verkiezingsresultaten bekrachtigd. Eerder vandaag zei hij al dat hij "zoals alle Republikeinen teleurgesteld is dat onze kandidaat de kiesmannen van Georgia niet gewonnen heeft". Hij voegde daaraan toe "dat cijfers niet liegen".

Het hertellen van de circa 5 miljoen stembiljetten was volgens de autoriteiten nodig omdat de marge tussen president Trump en aankomend president Joe Biden erg klein was.

De uitkomst van de hertelling is een nieuwe tegenvaller voor president Trump, die volhoudt dat de verkiezingen van begin deze maand niet eerlijk zijn verlopen. Biden staat volgens persbureau AP op 306 kiesmannen en Trump op 232. In verschillende staten probeert Trump de uitslag juridisch te bevechten. Vanavond praat hij in het Witte Huis met de Republikeinse volksvertegenwoordigers uit Michigan. Zij kunnen eigen kiesmannen aanwijzen als er twijfel bestaat over de uitslag in hun staat.

Overigens kan in Georgia nogmaals een hertelling worden gehouden. Als de resultaten eenmaal zijn bevestigd, kan het kamp van Trump daarvoor een verzoek indienen, omdat het verschil in het aantal stemmen tussen Biden en Trump minder dan 0,5 procent is.

De ogen blijven verder gericht op Georgia vanwege de strijd om de twee Senaatszetels, die daar nog niet is gestreden. In de staat vindt in januari een tweede stemronde plaats, nadat bij de verkiezingen op 3 november geen enkele kandidaat meer dan 50 procent van de stemmen haalde. De Democraten moeten in Georgia beide zetels winnen om een meerderheid in de Senaat te krijgen.
https://nos.nl/artikel/23(...)ers-liegen-niet.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_196339808
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:06 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ja, dat gaat dan om een machinale hertelling, wat aanzienlijk korter zal duren dan deze handmatige audit. Alsnog is de uitslag dan vastgesteld en kan na die hertelling opnieuw vastgesteld worden
pi_196340150
quote:
Minister Raffensperger van Binnenlandse Zaken van Georgia heeft de verkiezingsresultaten bekrachtigd. Eerder vandaag zei hij al dat hij "zoals alle Republikeinen teleurgesteld is dat onze kandidaat de kiesmannen van Georgia niet gewonnen heeft". Hij voegde daaraan toe "dat cijfers niet liegen".
Gaan z'n partijgenoten niet leuk vinden. Rip Raffensperger? https://www.ad.nl/buitenl(...)-verklaren~ab8e9dea/

quote:
,,Je kunt de hertelling maar beter niet verprutsen. Je leven hangt ervan af’’, zo luidde een bericht dat Raffensperger op zijn telefoon heeft ontvangen.
pi_196340800
Ben eens benieuwd wat Trump gaat doen om de Michigan officials die hij op bezoek krijgt om te praten toch kiesmannen naar hem te laten gaan, en of ze vervolgens ontslagen worden als ze weigeren.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196341081
Trump maakt van "House of Cards" een saaie serie.
pi_196341391
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef Sabata het volgende:
Ben eens benieuwd wat Trump gaat doen om de Michigan officials die hij op bezoek krijgt om te praten toch kiesmannen naar hem te laten gaan, en of ze vervolgens ontslagen worden als ze weigeren.
Hij nodigt ook officials van Pennsylvania uit. Ik vind het vreemd dat dit zomaar kan en dat Democraten niet protesteren tegen deze inmenging. In Georgia lieten die twee Republikeinse lakeien zich ook ompraten.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 20-11-2020 21:32:12 ]
pi_196341587
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:29 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Hij nodigt ook officials van Pennsylvania uit. Ik vind het vreemd dat dit zomaar kan en dat Democraten niet protesteren tegen deze inmenging. In Georgia lieten die twee Republikeinse lakeien zich ook ompraten.
Wat bedoel je met niet protesteren door Democraten? De heren uit Michigan werden onder luid protest onthaald in Washington DC bv.

En wat bedoel je met de twee lakeien in Georgia die zich om lieten praten? Bedoel je niet die twee lui uit Michigan die niet wilden certificeren en toen weer wel en toen via een affadavit (zonder rechtswaarde) weer niet?
pi_196341886
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:01 schreef Sabata het volgende:
Ben eens benieuwd wat Trump gaat doen om de Michigan officials die hij op bezoek krijgt om te praten toch kiesmannen naar hem te laten gaan, en of ze vervolgens ontslagen worden als ze weigeren.
Hoe ontsla je verkozen volksvertegenwoordigers?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196341981
twitter


Rechtszaak in Arizona gaat niet zo heel lekker. Een "bewijsstuk" van een getuige is een foto van een ballot, wat illegaal is als ik goed begrijp wat er speelt.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 20-11-2020 22:01:19 ]
pi_196342678
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:52 schreef Monolith het volgende:

[..]

Hoe ontsla je verkozen volksvertegenwoordigers?
Trump zal het zeker willen proberen 8)7
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_196342763
twitter

WTF? Wie betaalt dat?!
pi_196342899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:37 schreef Sabata het volgende:

[..]

Trump zal het zeker willen proberen 8)7
Hij kan van alles willen proberen, het is simpelweg onmogelijk.

Hooguit kan hij bij eventuele herverkiezing in de primary een tegenkandidaat steunen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_196342965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat bedoel je met niet protesteren door Democraten? De heren uit Michigan werden onder luid protest onthaald in Washington DC bv.

En wat bedoel je met de twee lakeien in Georgia die zich om lieten praten? Bedoel je niet die twee lui uit Michigan die niet wilden certificeren en toen weer wel en toen via een affadavit (zonder rechtswaarde) weer niet?
Michigan ja.. niet Georgia, foutje.
pi_196343365
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Michigan ja.. niet Georgia, foutje.
Ik had ook een foutje, deze heren werden in Michigan onderweg naar DC begroet met protest en vragen vanuit de pers. Zie bv. het videootje hier bovenaan: https://www.nbcnews.com/p(...)use-meeting-n1248396
  vrijdag 20 november 2020 @ 23:28:40 #147
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_196343459
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Gaan z'n partijgenoten niet leuk vinden. Rip Raffensperger? https://www.ad.nl/buitenl(...)-verklaren~ab8e9dea/
[..]

Hoezo ben je teleurgesteld als je ziet wat voor levensgevaarlijke totaalmongool Trump is.
pi_196344045
twitter
  zaterdag 21 november 2020 @ 00:47:54 #149
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_196344063
quote:
Fijne thanksgiving in huize Trump
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2020 @ 00:50:46 #150
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196344072
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Rechtszaak in Arizona gaat niet zo heel lekker. Een "bewijsstuk" van een getuige is een foto van een ballot, wat illegaal is als ik goed begrijp wat er speelt.
Wat een gouden draadje is dat zeg, hardop gelachen _O-

Bewijststuk wat alleen verkregen kan zijn door de wet te overtreden, een expert wat geen expert is, advocaten die geen weet hebben van de bewijsstukken _O-

Deze is ook goud
quote:
Sharpiegate lawyer: "Where did you lose me your honor?"
Judge: "I wish I could tell you Mr. Kolodin."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')