Weekend is altijd goed toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik had alleen geen inspiratie voor een leuke TT.
Dat zeker.quote:
Wanneer doe je nou eens een keer met ons mee dan?quote:Op donderdag 19 november 2020 15:49 schreef Aoibhin het volgende:
Net bij een potje Among Us:
We waren met zijn drieën over (ik paars, en dan nog zwart en oranje). Ik zag oranje door een luikje gaan en ging dat reporten. Zegt zwart: "no not Orange, he is my brother"![]()
![]()
Misschien wil ik vanavond inderdaad wel meedoen!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer doe je nou eens een keer met ons mee dan?mogelijk doen we vanavond met FOK! een aantal potjes.
Ik ben ook zo slecht als zwart en heb de vorige keer amper op HT gestemd en zal vast ook amper op jou stemmen als je meedoet
Ik was over die hele avond maar 1 keer impostor, dus wat dat betreft had je helemaal gelijkquote:Op donderdag 19 november 2020 15:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wanneer doe je nou eens een keer met ons mee dan?mogelijk doen we vanavond met FOK! een aantal potjes.
Ik ben ook zo slecht als zwart en heb de vorige keer amper op HT gestemd en zal vast ook amper op jou stemmen als je meedoet
Drenthen venten, Cyan sus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twente O+
The sun always shines on TV
Het was nooit zo donker of het werd wel weer licht
quote:Op donderdag 19 november 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
Update, werkgerelateerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 oktober 2020 21:18 schreef Koen66 het volgende: Koffie is leuk :Y
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Update, werkgerelateerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Update, werkgerelateerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Know why the nightingale sings is the answer to everything
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Update, werkgerelateerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 30 december 2020 14:08 wilde Jobi trouwen met Mollie: TIJDENS MAAN.
Update, werkgerelateerd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ineosquote:Op donderdag 19 november 2020 15:47 schreef Momo het volgende:
Voor de wielervolgers we hadden het nog over de racistische appelboer toevallig op Jitsi gisteren en vandaag:
[ twitter ]
![]()
![]()
Update, werkgerelateerd:Gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is die canvas kerstboom he. Brengt alleen maar goeds!quote:
Update, werkgerelateerd:Ohhh gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |