SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Watch Dogs Legion 29-10-2020
Planet Coaster Console Edition 10-11-2020
Assassin’s Creed Valhalla 17-11-2020
Cyberpunk 2077 19-11-2020
Demon's Souls 19-11-2020
Spider-Man Miles Moralis 19-11-2020
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
SOONY
Spiderman staat hier ook voor mij geseald.quote:
Jaloers!quote:
(Voorlopig) alleen als je de Ultimate Editon van Miles Morales koopt.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:52 schreef over_hedge het volgende:
krijgt die 2018 versie van spiderman ook een upgrade? Of alleen als je die miles versie koopt?
Ah jammerquote:Op donderdag 19 november 2020 14:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
(Voorlopig) alleen als je de Ultimate Editon van Miles Morales koopt.
Moet je veel updates doen eerste keer opstarten?quote:Op donderdag 19 november 2020 14:24 schreef Jimbo het volgende:
Snelheid psn is wel verhoogd, maar nog niet zoals xobx, pak met xbox 1000mbps , psn 575mbps
denk een paar gb, geen idee ik was te bezig met shit inpakkenquote:Op donderdag 19 november 2020 14:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je veel updates doen eerste keer opstarten?
Twijfel om 'm nu vast aan te sluiten, ben eigenlijk aan het werk.
SeanGOD komt natuurlijk ook op de PS5quote:Op donderdag 19 november 2020 14:21 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ook Sean Murray van HelloGames moet gewoon op z'n order wachten
Nee, je PS5 staat in het nederlands en dat kan natuurlijk niet door de beugel.quote:Op donderdag 19 november 2020 14:58 schreef DKUp het volgende:
Een ogenblik geduld in beeld is goed met een balkje naar rechts steeds bij de software update?
Jaaaaaquote:Op donderdag 19 november 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb er een ik heb er een ik heb er een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist opgehaald bij eindbaas Jimbo![]()
![]()
Mooi man. Is het toch goed gekomen!quote:Op donderdag 19 november 2020 15:04 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb er een ik heb er een ik heb er een![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zojuist opgehaald bij eindbaas Jimbo![]()
![]()
Daarom ligt de console hier.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Toch maar even snel aangesloten en de updates gedaan![]()
En NMS aan het installeren gezet. Straks de update downloaden, en dan even Spiderman disc erin stoppen.
Wel stom nog, ik schrok alweer; heb de PS5 rechtop staan, dus ik doe de disc van NMS erin; can't read disc. Stop ik dat kutschijfje er dus op z'n kop in ....
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Stop ik dat kutschijfje er dus op z'n kop in ....
Zal voor je kijken maar kan mij niet voorstellen dat er nog iets op mn pad komtquote:Op donderdag 19 november 2020 15:11 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
@ Jimbo regel mij ook een digital only exemplaar als je nog 1 tegen komt. Zelf ben ik ook op zoek maar misschien heb jij meer geluk.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Wel stom nog, ik schrok alweer; heb de PS5 rechtop staan, dus ik doe de disc van NMS erin; can't read disc. Stop ik dat kutschijfje er dus op z'n kop in ....
Dank je.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
Zal voor je kijken maar kan mij niet voorstellen dat er nog iets op mn pad komt
ik raak vooral gespannen van jouquote:Op donderdag 19 november 2020 15:31 schreef Flippiee het volgende:
Veel plezier boys, raak stiekem toch beetje gehyped als ik dit zo zie
amazon zit er iig niet meer in zo te zien...quote:Op donderdag 19 november 2020 15:33 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dank je.
Ik heb er ook maar weinig hoop op dat het gaat lukken.
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef CoExist het volgende:
Damn! Ook wel een beetje last van FOMO nu...
Je kan gelukkig samenspelen met ps4 spelersquote:Op donderdag 19 november 2020 15:39 schreef CoExist het volgende:
Damn! Ook wel een beetje last van FOMO nu...
Als dat telkens batches zijn van dit formaat, gezien de aantallen van Coolblue en BCC kunnen het er niet meer dan twee- tot vijfduizend in zijn totaliteit zijn, zou het heel goed wel eens zo lang kunnen duren.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
amazon zit er iig niet meer in zo te zien...
Maar joh, batch 2 zal wel voor de kerst komen. Kan me niet voorstellen dat het tot maart gaat duren
Liefst rond sinterklaas al. Maar kerst red ik ook nog wel. Volwassen man met geduld enzo.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
amazon zit er iig niet meer in zo te zien...
Maar joh, batch 2 zal wel voor de kerst komen. Kan me niet voorstellen dat het tot maart gaat duren
hier startte ie net niet opquote:Op donderdag 19 november 2020 15:47 schreef Tyr80 het volgende:
Demon's Souls crash, na het wakker worden in de Nexus (Vanguard verslagen, uiteraard).
quote:Op donderdag 19 november 2020 15:47 schreef Tyr80 het volgende:
Demon's Souls crash, na het wakker worden in de Nexus (Vanguard verslagen, uiteraard).
Thanks for beta testingquote:Op donderdag 19 november 2020 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier startte ie net niet op
ken beuren
Hier ook!quote:
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 november 2020 15:08 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat ze vooral geen idee hebben en maar wat roepen hoor, en dan volgend jaar zeggen om niet volgende week weer dezelfde vraag te hoeven beantwoorden.quote:Op donderdag 19 november 2020 16:05 schreef Tyr80 het volgende:
Bol.com had het over volgend jaar ergens toen ik ze aan de lijn had.
zou mooi zijnquote:Op donderdag 19 november 2020 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral geen idee hebben en maar wat roepen hoor, en dan volgend jaar zeggen om niet volgende week weer dezelfde vraag te hoeven beantwoorden.
Ik gok er op dat voor het eind van dit jaar de meeste mensen die nu misgrijpen allemaal een PS5 hebben.
Is het nu PONGquote:Op donderdag 19 november 2020 16:24 schreef Jimbo het volgende:
Waarom maken de trophy's geen PING geluid meer?
geenquote:
Ook niet instelaarquote:
kan t niet vinden iig, maar ik mis hetquote:
Idem inmiddels...kwam vanuit Bugsnax...reboot en het werkt weer.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hier startte ie net niet op
ken beuren
Dit ook maar even gedaan.quote:Je aanvraag voor een PlayStation®Camera-adapter is ontvangen.
Zodra deze verzonden is, nemen we weer via e-mail contact met je op. We raden je aan in je SPAM-map te kijken wanneer je geen e-mail van ons ontvangt.
Zorg dat je onze Veelgestelde vragen (FAQ) bekijkt voor meer informatie over het gebruik van de PlayStation Camera-adapter.
Hartelijk dank dat je een trouwe PlayStation®VR-eigenaar bent.
Met vriendelijke groet,
Het PlayStation-team
2 geloof ik, maar kwamen mid decquote:Op donderdag 19 november 2020 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Hier iemand nog wat weten te scoren bij Amazon?
Je kunt onderhand een nieuwe webshop erbij beginnenquote:
oh nee, ik had ze niet. 2 mensen van hier bedoel ikquote:Op donderdag 19 november 2020 17:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt onderhand een nieuwe webshop erbij beginnen
comclusie, net als op de xbox werkt quick switch nog niet lekkerquote:Op donderdag 19 november 2020 16:49 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Idem inmiddels...kwam vanuit Bugsnax...reboot en het werkt weer.
He? Dacht dat je misgegrepen had...?quote:Op donderdag 19 november 2020 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Zo, ben nu bij mijn ouders, waar ik de hond gedropt had.
Nu even een hapje mee eten, de hond uitlaten en dan naar huis de PS5 aansluiten en installeren.
En daarna Demon's Souls downloaden.
Grote blij
Jimbo had er toch nog 1 extra voor mij kunnen regelen, die heb ik net opgehaald.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:09 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
He? Dacht dat je misgegrepen had...?
Have fun!
ioi, met de Hitman games heb ik niet zoveel. En alles na GoldenEye is tot nu toe een teleurstelling.quote:
Dat is een zeer zeer zeer onwaarschijnlijke gokquote:Op donderdag 19 november 2020 16:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze vooral geen idee hebben en maar wat roepen hoor, en dan volgend jaar zeggen om niet volgende week weer dezelfde vraag te hoeven beantwoorden.
Ik gok er op dat voor het eind van dit jaar de meeste mensen die nu misgrijpen allemaal een PS5 hebben.
volgens mij heeft xbox al gezegd dat ze verwachten dat hij in april normaal te verkrijgen is inderdaad. dus zal met playstation nog wel langer duren dan waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 november 2020 17:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is een zeer zeer zeer onwaarschijnlijke gok
Waar halen ze ineens de enorme productielijn vandaan die deze consoles gaat bouwen?
Ik zag bij fr en stock maar hij vertikte het in het mandje te knallen. co.uk, de, nl niks geen voorraad zien verschijnen. Gisterenavond wel online via MM een te pakken kunnen krijgen maar die is vertraagd weet ik sinds 45min. Aka levering onbekend.quote:Op donderdag 19 november 2020 17:03 schreef StateOfMind het volgende:
Hier iemand nog wat weten te scoren bij Amazon?
Wist niet dat ik hoe hard ik hier op wachtte tot nu. Dit is echt vet.quote:
Meer gedaan, omdat ik niet weet wat ik leuk ga vinden. COD speel ik altijd tussendoor. Spider-Man heb ik snel uit. Demon’s Souls is natuurlijk heel moeilijk. AC Valhalla zal ik wel van genieten. Planet Coaster leuk voor tussendoor. Maar ja er lagen bol.com bonnen.quote:Op donderdag 19 november 2020 13:51 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Jaloers!
wat heb je nu direct aan 5 spellen? Betekend bij mij dat ik er 4 nooit ga aanraken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
1500 eurquote:Op donderdag 19 november 2020 19:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand al zijn ps5 zat en bereid aan mij te verkopen?
hmm ps5 instelling denk ik :/ zal zo eens kijkenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
waarom sta je op prive
https://psnprofiles.com/SalsaSnob
Hoewel ik ook de disc editie heb, is mijn eerste PS5 game digitaalquote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ik heb dit probleem dus...
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Met andere woorden kan ik maar één spel spelen met een schijfje.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 19 november 2020 21:13 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb 'm ook eindelijk.
Vind 'm toch minder groot dan verwacht. (That's what she said!)
Dat is wel een nasty probleempje, als je veel wisselt tussen games dan. Heb enkel Spiderman, dus zal er geen last van hebben.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:08 schreef DKUp het volgende:
Ik heb dit probleem dus...
https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Met andere woorden kan ik maar één spel spelen met een schijfje.
Dat klinkt wel als iets wat gepatcht kan worden, toch?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
Dus als er disc uitgaat pleurt die de game er gewoon af. Wat ontzettend kut is dit.
Mijn eerste reactie toen ik Demon's Soul opstartte en speelde was 'wauwquote:Op donderdag 19 november 2020 21:12 schreef Colonia het volgende:
Even een vraag voor de gelukkige nieuwe bezitters: is het grafisch echt een stuk beter tov een PS 4 Pro op een 4K tv?
Dit schijnt te werkenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:18 schreef DKUp het volgende:
Dus als er disc uitgaat pleurt die de game er gewoon af. Wat ontzettend kut is dit.
Ik kon hier maar 1 game tegelijk downloaden, volgens mij kon je op de PS4 meerdere dingen tegelijk downloaden.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is wel een nasty probleempje, als je veel wisselt tussen games dan. Heb enkel Spiderman, dus zal er geen last van hebben.
Dacht net alles klaar te hebben qua downloads enzo, blijkt Spider-Man Remastered een aparte download. Logisch natuurlijk, maar niet bij stilgestaan. Dus nu die aan het downloaden, gaat heerlijk snel. Half uurtje voor 53gb.
En NMS klaar staan. Maar wil eerst even Spider-man.
Morgen maar doenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:24 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dit schijnt te werken
When you insert the disc, you mustn‘t press copy, the system will do it itself(after few seconds it will copy automatically). When you press Copy manually than the issue will still be there. So insert the Disc and just wait.
Volgens mij ging het daar ook apart qua downloads. Maar begin inmiddels te twijfelenquote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kon hier maar 1 game tegelijk downloaden, volgens mij kon je op de PS4 meerdere dingen tegelijk downloaden.
Wellicht heb ik iets over het hoofd gezien.
Alles was wel heel snel gedownload.
Eerste PS5 plat van heel Fok! waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 november 2020 21:30 schreef Jimbo het volgende:
astrobot bijna platinum, dan door naar ds
daar ga ik wel voorquote:Op donderdag 19 november 2020 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eerste PS5 plat van heel Fok! waarschijnlijk
Altijd vrij maar geen ps5 en dan een topic vol mensen met een ps5 met amper tijd om te gamen. Iets klopt hier niet.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar ga ik wel voor
weinig kunnen spelen vandaag tho
Ik ben in Engeland aangekomen. Vind de raids niet zo heel leuk, want geen stealth, maar verder meer dan prima. Geen probleem ook met female Eivar.quote:Op donderdag 19 november 2020 21:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Morgen maar doen
AC Valhalla ziet er goed uit en loopt heerlijk soepel.
Even een half uurtje gespeeld, lekker soepel en ziet er echter en mooier uit dan Odyssey. Ruigere combatquote:Op donderdag 19 november 2020 21:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben in Engeland aangekomen. Vind de raids niet zo heel leuk, want geen stealth, maar verder meer dan prima. Geen probleem ook met female Eivar.
Ik vond het begin niet zo, ik heb het niet op sneeuw levels. In Engeland is het prachtigquote:Op donderdag 19 november 2020 22:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Even een half uurtje gespeeld, lekker soepel en ziet er echter en mooier uit dan Odyssey. Ruigere combat
Daar heb ik ook wel zin in. Sneeuw ben ik snel klaar mee. Hetzelfde wat jij hebt. Echt zin in de game.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het begin niet zo, ik heb het niet op sneeuw levels. In Engeland is het prachtig
Misschien iets te gehaast uitgebracht deze console?quote:Op donderdag 19 november 2020 21:57 schreef DKUp het volgende:
Oké die voice bug is dus een fout in het systeem want met de audio settings kutten en het werkt wel. Alleen kan ik geluidsbalk en tv niet gebruiken![]()
Ik heb echt het idee dat de software nog flink verbeterd kan worden.
Games zijn top, controller super, maar de OS zit vol met fouten.
Too soony?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Misschien iets te gehaast uitgebracht deze console?
Hoezo niet beschikbaar?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:26 schreef E-Dubble het volgende:
Valhalla en watch dogs op ps4 disc gekocht, kan ze allebei niet spelen want geen upgrade beschikbaar
Volgens mij een ubisoft probleem, meer mensen hebben er last van, zitten sowieso nog aardig wat bugs hier en daarquote:
Zien alle trophy screenshots er zo uit?quote:Op donderdag 19 november 2020 22:45 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]En dat is ééééén
Nee, sommige hebben een ander trophyquote:Op donderdag 19 november 2020 22:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Zien alle trophy screenshots er zo uit?
Gelukkig zit er een grote HDD in...quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, sommige hebben een ander trophy
Maarja zowel t filmpje als de screenshot hebben zon zwart kader, jammer wel want je ziet nu veel shit niet in t filmpje
Wat het nog leuker maakt is dat ie automatisch alles opslaat in 4k film, dus je HDD raakt lekker snel vol
daaromquote:Op donderdag 19 november 2020 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gelukkig zit er een grote HDD in...
LBP3 plat.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hmm ps5 dingen zijn groter op psn profiles
quote:Op donderdag 19 november 2020 23:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
LBP3 plat.
Lekker man. Erg zeldzaam.
er zit een knopje op de controller, maar die doet zeker beide uit?quote:Op donderdag 19 november 2020 23:11 schreef Oscar. het volgende:
Is er een mogelijkheid om de mic op de headset uit te zetten en die van de koptelefoon wel aan te laten?
tony hawk proskater 1+2.. zie nu dat die minder zeldzaam is. toen ik die eerst kreeg was ie onder de %, nu 2.4.quote:
Die multiplayer dingen denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tony hawk proskater 1+2.. zie nu dat die minder zeldzaam is. toen ik die eerst kreeg was ie onder de %, nu 2.4.
Stnap trouwens niet dat LBP 3 zo zeldzaam is, helemaal geen moeilijk plat, het spel is alleen best kut en buggy
ja helaas wel. En dat is dus kutquote:Op donderdag 19 november 2020 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zit een knopje op de controller, maar die doet zeker beide uit?
Mijn autisme trekt dit niet. Ik heb allemaal overzichtelijke banners en dan zo'n extreem groot blok voor Spider-Man MM.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
Hmm ps5 dingen zijn groter op psn profiles
Prima toch. Gewoon platten en dan wat je wil bewaren uploaden naar youtube/twitter en daarna alles deleten op je PS5.quote:Op donderdag 19 november 2020 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, sommige hebben een ander trophy
Maarja zowel t filmpje als de screenshot hebben zon zwart kader, jammer wel want je ziet nu veel shit niet in t filmpje
Wat het nog leuker maakt is dat ie automatisch alles opslaat in 4k film, dus je HDD raakt lekker snel vol
Psnprofiles haalt die plaatjes + trophies binnen via een playstation API en die heeft voor PS5 dus grotere plaatjes.quote:Op donderdag 19 november 2020 23:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn autisme trekt dit niet. Ik heb allemaal overzichtelijke banners en dan zo'n extreem groot blok voor Spider-Man MM.
Mensen die influencer proberen te zijnquote:
ah, merkte al iets bij ESO waar mensen gingen klagen dat ik de microfoon uit moest doen. Ik kijken, dat kutding staat standaard natuurlijk aanquote:Op donderdag 19 november 2020 23:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
er zit een knopje op de controller, maar die doet zeker beide uit?
De mijne is juist doodstil. Zowel tijdens het downloaden als spelen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 07:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ah, merkte al iets bij ESO waar mensen gingen klagen dat ik de microfoon uit moest doen. Ik kijken, dat kutding staat standaard natuurlijk aan
De laadtijden van oude games zijn wel verdomd naar beneden gegaan. BL3 is 30 sec ipv 2 minuut nog wat op PS4 Pro. In ESO kan ik ook niet eerst rustig de vloer delen voordat ik een dungeon of ander gebied in ga.
Maar zelfs in rest-mode hoor ik de ps5. Zacht, maar toch hoor je 'm. Meanwhile at xbox: stil
Alles is stil als je vergelijkt met een ps4quote:Op vrijdag 20 november 2020 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De mijne is juist doodstil. Zowel tijdens het downloaden als spelen.
Je hoort juist hé-le-maal niets.
Gaat dan wel om digitale games.
Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is stil als je vergelijkt met een ps4Xbox X is stil, hier heeft de ps5 een licht gebrom. Ook in rust, geen idee waarom ie denkt dat er een fan moet draaien.
ScrumBaas, welken TV heb jij?quote:Op vrijdag 20 november 2020 00:13 schreef Scrummie het volgende:
Damn, dat 4k + HDR is ook wel een dingetje he. Net ook TLOUII even gedaan, van een normale PS4 ga je er dan best op vooruit.
Verder nog geen problemen tegen gekomen dus, beetje Spider-Man, beetje No Man's Sky. Prima prima.
Nou, ik hoor weer anders, dus iedereen is ook weer overdrevenquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets nietOf je hebt hem scheef staan of zo
Alweer een paar jaar oud hoor, dus denk niet dat ze 'm nog verkopen. Een samsung 55" met 4k dus en HDR. Ook geen hele dure, was 700 ofzo toen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumBaas, welken TV heb jij?![]()
Ben alvast aan het rondkijken naar een nieuwe voor een onvergetelijke PS5 ervaring
Klinkt als aardige deal.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
PS+ in de aanbieding. Zo'n 44/45 euro bij o.a. Coolblue, Bol.com en MediaMarkt. Bestel via de linkjes op FOK! om Danny te sponsoren in deze zware tijden.
Hmmm ja Samsung..Op een of andere manier niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alweer een paar jaar oud hoor, dus denk niet dat ze 'm nog verkopen. Een samsung 55" met 4k dus en HDR. Ook geen hele dure, was 700 ofzo toen.
Wil best het type nummer even opzoeken, maar denk dat je beter gewoon kan kijken naar je budget en in die range een goede TV zoeken.
Anderen hier zijn erg enthousiast over een LG toestel volgens mij.
Ik ben zelf altijd fan van de sony bravia. Ik heb nu al een paar jaar een kdl55w828b via marktplaats. Ben verzot op de kwaliteit van het beeld.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmmm ja Samsung..Op een of andere manier niet zo'n fan van.
Die LG waar iedereen lyrisch over is word 'm niet![]()
Kijk af en toe wel even in die mediamarkt outlet waar vaak nog wel wat oudere modellen te vinden zijn voor el cheapo.
https://www.tomsguide.com(...)or-ps5-xbox-series-xquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef Divje het volgende:
[..]
ScrumBaas, welken TV heb jij?![]()
Ben alvast aan het rondkijken naar een nieuwe voor een onvergetelijke PS5 ervaring
Heb er ook 1, erg fijn, 4K en HDR. Ik heb nog lang niet de behoefte om wat anders te nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd fan van de sony bravia. Ik heb nu al een paar jaar een kdl55w828b via marktplaats. Ben verzot op de kwaliteit van het beeld.
Die zitten wel ver buiten m'n budget zeg maarquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://www.tomsguide.com(...)or-ps5-xbox-series-x
Heb zelf speciaal voor de net gen een paar maanden terug de LG C9 gekocht.
Absolute aanrader (de CX/C10 is de huidige versie).
Als Sony fanboy zit ik idd wel aan een Sony te denken. Eer is vast wel ergens een fijne black friday dealquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:57 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Ik ben zelf altijd fan van de sony bravia. Ik heb nu al een paar jaar een kdl55w828b via marktplaats. Ben verzot op de kwaliteit van het beeld.
Ik kocht de mijne net op het jaarlijkse wisselmoment als er een nieuwe versie uit komt.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Die zitten wel ver buiten m'n budget zeg maar
[..]
Als Sony fanboy zit ik idd wel aan een Sony te denken. Eer is vast wel ergens een fijne black friday dealThanks
Hoe lang duurt die data transfer eigenlijk?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarschijnlijk gevonden waarom PS5 steeds bezig was, ook in rust. De PS4 transfer was blijkbaar nog niet afgerond. En ik als ongeduldige gamer... Nou ja, schijf vol, kan ik al een grotere kopen?
Ik ben ook geen Samsung fanquote:Op vrijdag 20 november 2020 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Kijk af en toe wel even in die mediamarkt outlet waar vaak nog wel wat oudere modellen te vinden zijn voor el cheapo.
Ben het niet vaak met @Pheno eens, maar in dit geval wel.quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan is er iets mis met je ps5. want zo ongeveer iedereen die ze alle 2 heeft zegt dat ze alle 2 super stil zijn. Maar de ps5 nog iets stiller is. Dus als het bij jou andersom is klopt er iets nietOf je hebt hem scheef staan of zo
quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
had jij trouwens godfall nog gehaald? is 't wat?quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wifi/kabel doet en wat je allemaal overzet. Ik moest al keuzes maken met een 4 terabyte schijf in de enequote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe lang duurt die data transfer eigenlijk?
En kan je in de tussentijd niet gamen?
nou zal door die disc versie van jullie komen of zo want ik hoor echt helemaal niksquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:07 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ben het niet vaak met @:pheno eens, maar in dit geval wel.
De ps5 maakt qua fans veel geluid, bij installeren via disk helemaal.
Is het zo erg als een ps4? Zeker niet, maar ik hoor hem wel, zowel tijdens het gamen als in standby (maar dat laatste merk je amper, en gaat in fases. dan even een uurtje niets en dan even 1 min om de warme lucht eruit te blazen weer aan)
De xbox daarentegen is echt compleet stil, als je zou zeggen dat er geen ventilator in zit (wat niet kan) zou ik het nog geloven. Het is dat ik een keer naast de tv moest zijn en met mn oor en haar bijna in dat ding zat en hem daardoor hoorde anders had ik tot de dag van vandaag geen geluid uit de xbox gehoord.
CoolBlue heeft de black friday-deals al online staan, zitten ook aardig wat flink afgeprijsde televisies bij:quote:Op vrijdag 20 november 2020 09:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ga m dit weekend doen denk ikquote:Op vrijdag 20 november 2020 10:21 schreef Tim_G het volgende:
Vraagje aan de gelukkigen.
Is die kap er makkelijk af te halen? Zou het mogelijk zijn om hem zelf zwart te spuiten?
Mijn hele setup is zwart, televisie, soundbar, sub, mediaspeler, PS4, Ziggo kastje en dan komt er ineens zo'n wit ding tussen te staan......blijf het een rare keus vinden.
Hier de disc versie, maar die van mij is echt fluisterstil.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou zal door die disc versie van jullie komen of zo want ik hoor echt helemaal niks
Spuiten? Ik ben erg benieuwd!quote:
Dus je kunt per game kiezen welke savegame/gamedata je wilt overzetten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ligt eraan of je wifi/kabel doet en wat je allemaal overzet. Ik moest al keuzes maken met een 4 terabyte schijf in de ene
Het rare is dat ik Borderlands 3 al aan het spelen was, het is me nu niet duidelijk of die compleet klaar was of niet. Ik had wel cutscenes en de next-gen patch dus. Vanochtend krijg ik de melding dat het geļnstalleerd is. Well, no shit sherlock. Daarna zag ik nog wat games in mijn menu verschijnen...
Hell no dat ik die van mij weg doequote:Op vrijdag 20 november 2020 10:32 schreef MisterJ.Lo het volgende:
PS5 toch maar verkocht, gaat voor belachelijke prijzen weg. Ik wacht nog wel een maand of 5. Heb toch de Xbox Series X.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hell no dat ik die van mij weg doe
Voor geen goud.
Ben blij dat ik er nog een te pakken heb gekregen, tegen een schappelijke prijs.
ja, alleen werkte dat met BL3 niet, daar moest je de characters uploaden in de ps4 game. En dan downloaden op ps5 ingamequote:Op vrijdag 20 november 2020 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus je kunt per game kiezen welke savegame/gamedata je wilt overzetten?
En dan kun je met die games dan verder waar je gebleven was?
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hell no dat ik die van mij weg doe
Voor geen goud.
Ben blij dat ik er nog een te pakken heb gekregen, tegen een schappelijke prijs.
Oké.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, alleen werkte dat met BL3 niet, daar moest je de characters uploaden in de ps4 game. En dan downloaden op ps5 ingame
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
1000 euroquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
1000e voor de digital? Koekoekquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik zie op marktplaats zelfs biedingen van (ruim) boven de 1500quote:
Wat mensen er wel niet voor over hebben... Zie je ook vaak in de sneakers wereld. Schoenen worden soms voor het vijfvoudige verkocht ten opzichte van de aanschafprijs.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Schijnt dat de ps5 hd upgrade rond de 150 euro zal gaan kosten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarschijnlijk gevonden waarom PS5 steeds bezig was, ook in rust. De PS4 transfer was blijkbaar nog niet afgerond. En ik als ongeduldige gamer... Nou ja, schijf vol, kan ik al een grotere kopen?
Als ik daar 2 of meer terabyte voor krijg, prima. Dat ge-armoe met minder dan een terabytequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Schijnt dat de ps5 hd upgrade rond de 150 euro zal gaan kosten.
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
M'nquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef theclansman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?
ik heb een samsung t7 1 tb gekocht om aan me ps5 te hangen voor de ps4 games .
Bugsnaxquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezusgelukkig zitten er geen bugs in de software
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is weer custom Sony-gehannes, zeg maar zoals Vita. Al zou het moeten kunnen, maar dan haal je de snelheden compleet niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?
Dat doe ik expres om die klojo's die ze voor je neus wegkapen te zieken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie op marktplaats zelfs biedingen van (ruim) boven de 1500
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is weer custom Sony-gehannes, zeg maar zoals Vita. Al zou het moeten kunnen, maar dan haal je de snelheden compleet niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik daar 2 of meer terabyte voor krijg, prima. Dat ge-armoe met minder dan een terabyte
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef theclansman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?
ik heb een samsung t7 1 tb gekocht om aan me ps5 te hangen voor de ps4 games .
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?
Hmmm. Ik wil ook wel minimaal 2T erbij. Hopelijk gooit Sony die poort gewoon open voor alle ssd's die compatibel zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/
500 gb
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.quote:
Denk t wel, dat witte ding irriteert mij mateloosquote:
wat bedoel je qua holders? De charms zelf of de gaten waar ze ingaan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
superdash unlocked, nog steeds geen idee hoe ver ik ben met hollow knight.
@:jimbo weet dat vast wel en ook het volgende.
Moet ik die charm holders allemaal kopen of kan ik er ook gewoon meerdere vinden. Heb er tot nu toe eentje gekocht en eentje gevonden.
hmmm kan ik wel eens naar kijken, wilde hier gewoon mat zwart erop spuiten omdat ik al 20 jaar zo'n bus heb liggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.
De notches bedoelde ik inderdaad. Dan ga ik dat doen. Want ik kan nu inderdaad niet alle charms tegelijkertijd gebruiken die ik wilquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat bedoel je qua holders? De charms zelf of de gaten waar ze ingaan?
Ik denk de notches?
Degene die je kan kopen zou ik kopen, de rest unlock je. uit mn hoofd zijn er totaal 8. Sommige charms nemen meerdere slots
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
500 gb
Met een hele grote korrel zout dus. Daarbij is er niet gezegd dat er maar 1 optie beschikbaar komt natuurlijkquote:Tot nu toe is niet bevestigd of dit een officiėle SSD van Sony is of een van de opties van derden.
Lekker met giftige stinkende chemicaliėn aan de slagquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.
Zeker wel, plastidip werkt goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker met giftige stinkende chemicaliėn aan de slag
En ik geloof niet dat je die zwarte laag er zo makkelijk af peutert, zonder restvlekken.
Tja ik ben er niet bekend mee maar ik vraag het me inderdaad ook af hoe goed dat eraf komt heb daar ook wel mijn vraagtekens bij. Wat dat betreft kan je net zo goed gewoon spuiten idd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker met giftige stinkende chemicaliėn aan de slag
En ik geloof niet dat je die zwarte laag er zo makkelijk af peutert, zonder restvlekken.
Volgens mij zit er simpelweg een max aan de standaard voor USB en kun je hem met elke usb kabel van elke (normale) bron gewoon opladen. Maar ik heb het nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar ik ben a-technisch
Kan ik de DualSense als ie bijna leeg is ook met de usb kabel aan de televisie of laptop aansluiten?
Of de adapter van mijn telefoon (is ook usb C) gebruiken?
Of is dat beter van niet qua ampčrage?
De third party moeten zich aan de eisen van Sony houden. Minimaal een bepaalde snelheid e.d. dus voor een ssd kan je prima een third party kiezen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Met een hele grote korrel zout dus. Daarbij is er niet gezegd dat er maar 1 optie beschikbaar komt natuurlijk
Je kan hem op die manier opladen, maar als het USB 1 of 2 is, dan zal het opladen niet zo snel gaan. Het ligt aan de hoeveelheid ampere wat die poort kan leveren. Hogere ampere, sneller opladen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar ik ben a-technisch
Kan ik de DualSense als ie bijna leeg is ook met de usb kabel aan de televisie of laptop aansluiten?
Of de adapter van mijn telefoon (is ook usb C) gebruiken?
Of is dat beter van niet qua ampčrage?
Zitten aan de achterkant toch ook poorten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:42 schreef Sjemmert het volgende:
Het is trouwen wel flink kut dat er maar 2 usb poorten op zitten. Wou gister BF5 spelen vanaf externe hdd met headset en Nacon controller maar dat kan dus niet want dan kom ik al een poort te kort
Verdomd er zitten er 3 op jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zitten aan de achterkant toch ook poorten?
ik wou net zeggen, kwam deze tegen:quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Verdomd er zitten er 3 op ja![]()
Gister na een lange dag gamen overheen gekeken wss![]()
quote:
Haha ja doe maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
500 gb
Spoderman en daarna demon souls.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Welke game ga je eerst spelen?
Tip voor tijdens de installatie: zet Text Reader uitquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Spoderman en daarna demon souls.
Installatie van de ps5?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip voor tijdens de installatie: zet Text Reader uit![]()
Ik had dat niet gedaan en dat is bloedirritant, als elke letter/cijfer/toets voorgelezen wordt![]()
quote:
Zou wel moeten ja. Ik weet dat je 2 accounts had. Zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:59 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het eigenlijk kut dat je in human form moet zijn voor coop in DS (als je hulp wilt). Ik wil gewoon coop kunnen spelen zonder gezeik
Dat was zoveel chiller in de nakomelingen games. op sekiro na dan, maar dat was gewoon een kut spel
[..]veel plezier ermee pik.
Hebben wij elkaar nou eigenlijk niet op PSN? Wel toch, of heb je je naam veranderd?
Het is heel erg wennen, die nieuwe UI.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja. Ik weet dat je 2 accounts had. Zal zo eens kijken.
Als ik weet waar ik vrienden kan vinden lol
Het ziet er wel heel strak uit.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is heel erg wennen, die nieuwe UI.
Hulp nodig hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:59 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het eigenlijk kut dat je in human form moet zijn voor coop in DS (als je hulp wilt). Ik wil gewoon coop kunnen spelen zonder gezeik
Dat was zoveel chiller in de nakomelingen games. op sekiro na dan, maar dat was gewoon een kut spel
[..]veel plezier ermee pik.
Hebben wij elkaar nou eigenlijk niet op PSN? Wel toch, of heb je je naam veranderd?
geen idee, ik kijk via https://my.playstation.com/quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja. Ik weet dat je 2 accounts had. Zal zo eens kijken.
Als ik weet waar ik vrienden kan vinden lol
Denken dat ik hulp nodig hebquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hulp nodig hebben
Invasions vind ik wel kut. Pleurt gewoon op als ik single player speel.
Ah ik heb pyrrolodine ofzo nogquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk via https://my.playstation.com/
PSN is iig SalsaSnob tegenwoordig
oh ja das mn trade/fake acc.quote:
Net een PM gestuurdquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
oh ja das mn trade/fake acc.
Wat is die van jou tegenwoordig? Op je naam kon ik niets vinden iig
Wacht gewoon ff, je hebt nog wel genoeg te gamen toch? Godfall zie ik in januari voor 40 euro gaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Godver, godfall blijft toch een twijfelgevalletje. Net iemand op PSN gevraagd hoe ie 'm vond, en die omschreef het als Diablo meets GoW..toch twee van mn lievelings games.
Waarom is dat kreng nou 75 eur ofzo
Yupquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
GameMania belt, ze hebben de 30e waarschijnlijk een PS5 voor me.
God blijft signalen sturen die zeggen dat ik er eentje moet kopen
#BringBackDemosquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Godver, godfall blijft toch een twijfelgevalletje. Net iemand op PSN gevraagd hoe ie 'm vond, en die omschreef het als Diablo meets GoW..toch twee van mn lievelings games.
ik heb alleen DS, dus ehm... idk voor de afwisseling is een hack and slash looter wel nicequote:Op vrijdag 20 november 2020 15:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wacht gewoon ff, je hebt nog wel genoeg te gamen toch? Godfall zie ik in januari voor 40 euro gaan.
Jezus. .dat kan nooit allemaal fout zijn. Klinkt gewoon alsof iemand met een lading PS5's er van door is gegaan.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:21 schreef Black-Hole het volgende:
Amazon UK is lekker bezig geweest: https://www.eurogamer.net/articles/2020-11-20-amazon-playstation-5-customers-report-receiving-toys-kitchen-appliances-instead![]()
Wel ontzettend zuur als je dacht er eentje te hebben op de launch...
Hebben ze bij de vorige coronagolf toch ook gedaan? Toen hebben ze ook de solden verboden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De Belgische regering wil Black Friday uitstellen. Dat zie ik ze graag proberen.
Wat een achterlijk idee, een internationaal gebeuren uitstellen.
Geen enkele smiley voldoet hiervoor.
Dat was enkel landelijk en Black friday internationaal.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Hebben ze bij de vorige coronagolf toch ook gedaan? Toen hebben ze ook de solden verboden.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De Belgische regering wil Black Friday uitstellen. Dat zie ik ze graag proberen.
Commerciele ‘feestjes’ als belangrijk zienquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:42 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat was enkel landelijk en Black friday internationaal.
Het staat je als Belg sowieso vrij om dat feestje te vieren bij Nederlandse of Franse webshops.quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Commerciele ‘feestjes’ als belangrijk zien
Elk feest dusquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Commerciele ‘feestjes’ als belangrijk zien
Las een tijdje terug ditquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
frankrijk toch ook al?quote:Op vrijdag 20 november 2020 16:38 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Black friday is toch een meer online focussed ding. Waar zijn ze bang voor dat postNL NOG meer vertraging krijgtquote:Op vrijdag 20 november 2020 16:55 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Las een tijdje terug dit
[ twitter ]
Maar goed, black friday is sowieso geen big deal in Nederland.
Gaaf héquote:
Nee, jij bent koekoek.quote:
Ik heb km de een of andere reden het gevoel dat Godfall wel eens de eerste AAA PS Plus game kan gaan worden voor de PS5.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Die next gen witcher update is zeker nog niet uit?quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb km de een of andere reden het gevoel dat Godfall wel eens de eerste AAA PS Plus game kan gaan worden voor de PS5.
Mij lijkt die an sich ook wel tof, maar sowieso niet voor de prijs.
Ook omdat de reviews niet heel denderend zijn.
Maar goed, heb nu Demon's Souls en ben daarnaast aan The Witcher 3 bezig ter afwisseling, dus voorlopig kan ik mezelf wel bezig houden
En Shadow of War met het 4K pack heb ik ook nog (PS Plus game).
$69,99 usa store.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:29 schreef Jimbo het volgende:
Nice, moeilijke plat maar niet TE moeilijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:15 schreef Jimbo het volgende:
CTR is trouwens 13.99 in de store, prima prijs wel
Duur voor deel 1quote:
Nee, wat ik gelezen heb komt die ergen na Cyberpunk. In 2021.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die next gen witcher update is zeker nog niet uit?
Best wel een coole naam enzoquote:Op vrijdag 20 november 2020 15:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
geen idee, ik kijk via https://my.playstation.com/
PSN is iig SalsaSnob tegenwoordig
quote:Op vrijdag 20 november 2020 18:29 schreef DKUp het volgende:
@:KennyPowers
Niet drukken op kopiėren lieve mensen![]()
Spellen blijven nu gewoon geļnstalleerd![]()
![]()
Het stond in de comments van die reddit post die je zelf plaatstequote:Op vrijdag 20 november 2020 18:29 schreef DKUp het volgende:
@:KennyPowers
Niet drukken op kopiėren lieve mensen![]()
Spellen blijven nu gewoon geļnstalleerd![]()
![]()
Ik weet hetquote:Op vrijdag 20 november 2020 18:35 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het stond in de comments van die reddit post die je zelf plaatste
Witcher 3 heeft al eens een pro patch gehad. Draait daarom al op 2160p met checkerboarding. Maar ray tracing en wat extra grafische pracht is altijd mooi natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2020 17:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nee, wat ik gelezen heb komt die ergen na Cyberpunk. In 2021.
Maar, naast het feit dat het sowieso altijd al een mooie game was, na de 4K update en de patches daarna ziet het er op de PS4 Prouit.
Vanmiddag even gecheckt op de PS5 en dat ziet er ook![]()
uit.
Maar de specifieke PS5 upgrade brengt oa raytracing dus ik ben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |