1000e voor de digital? Koekoekquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
Ik zie op marktplaats zelfs biedingen van (ruim) boven de 1500quote:
Wat mensen er wel niet voor over hebben... Zie je ook vaak in de sneakers wereld. Schoenen worden soms voor het vijfvoudige verkocht ten opzichte van de aanschafprijs.quote:
Jezusquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:10 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Als je alleen een PS5 hebt kan ik me dat voorstellen. Heb hier de Xbox Series X staan, dus voor mij niet persé noodzaak om de PS5 te behouden. Kreeg voor de PS5 digital edition ¤1.000 euro. Keuze makkelijk gemaakt, zal het op een later moment opnieuw kopen, maar heeft geen haast.
Schijnt dat de ps5 hd upgrade rond de 150 euro zal gaan kosten.quote:Op vrijdag 20 november 2020 10:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, waarschijnlijk gevonden waarom PS5 steeds bezig was, ook in rust. De PS4 transfer was blijkbaar nog niet afgerond. En ik als ongeduldige gamer... Nou ja, schijf vol, kan ik al een grotere kopen?
Als ik daar 2 of meer terabyte voor krijg, prima. Dat ge-armoe met minder dan een terabytequote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Schijnt dat de ps5 hd upgrade rond de 150 euro zal gaan kosten.
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
M'nquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef theclansman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?
ik heb een samsung t7 1 tb gekocht om aan me ps5 te hangen voor de ps4 games .
Bugsnaxquote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jezusgelukkig zitten er geen bugs in de software
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:27 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Het is weer custom Sony-gehannes, zeg maar zoals Vita. Al zou het moeten kunnen, maar dan haal je de snelheden compleet niet.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?
Dat doe ik expres om die klojo's die ze voor je neus wegkapen te zieken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zie op marktplaats zelfs biedingen van (ruim) boven de 1500
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is weer custom Sony-gehannes, zeg maar zoals Vita. Al zou het moeten kunnen, maar dan haal je de snelheden compleet niet.
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik daar 2 of meer terabyte voor krijg, prima. Dat ge-armoe met minder dan een terabyte
quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:30 schreef theclansman het volgende:
[..]
Dat vind ik nog goed meevallen voor 1 TB ?
ik heb een samsung t7 1 tb gekocht om aan me ps5 te hangen voor de ps4 games .
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Is het heel naief als ik er vanuit ga dat je gewoon elke M.2 SSD er in kan hangen?
Hmmm. Ik wil ook wel minimaal 2T erbij. Hopelijk gooit Sony die poort gewoon open voor alle ssd's die compatibel zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/
500 gb
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.quote:
Denk t wel, dat witte ding irriteert mij mateloosquote:
wat bedoel je qua holders? De charms zelf of de gaten waar ze ingaan?quote:Op vrijdag 20 november 2020 11:59 schreef dud0r het volgende:
superdash unlocked, nog steeds geen idee hoe ver ik ben met hollow knight.
@:jimbo weet dat vast wel en ook het volgende.
Moet ik die charm holders allemaal kopen of kan ik er ook gewoon meerdere vinden. Heb er tot nu toe eentje gekocht en eentje gevonden.
hmmm kan ik wel eens naar kijken, wilde hier gewoon mat zwart erop spuiten omdat ik al 20 jaar zo'n bus heb liggenquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.
De notches bedoelde ik inderdaad. Dan ga ik dat doen. Want ik kan nu inderdaad niet alle charms tegelijkertijd gebruiken die ik wilquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat bedoel je qua holders? De charms zelf of de gaten waar ze ingaan?
Ik denk de notches?
Degene die je kan kopen zou ik kopen, de rest unlock je. uit mn hoofd zijn er totaal 8. Sommige charms nemen meerdere slots
quote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/
500 gb
Met een hele grote korrel zout dus. Daarbij is er niet gezegd dat er maar 1 optie beschikbaar komt natuurlijkquote:Tot nu toe is niet bevestigd of dit een officiële SSD van Sony is of een van de opties van derden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |