Lekker met giftige stinkende chemicaliën aan de slagquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:27 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Benieuwd naar het resultaat. Zag deze voorbij komen op YT. Die heeft er soort rubber coating overheen gespoten. Volgens hem kan je dat er ook weer aftrekken mocht het niet bevallen.
Zeker wel, plastidip werkt goed.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker met giftige stinkende chemicaliën aan de slag
En ik geloof niet dat je die zwarte laag er zo makkelijk af peutert, zonder restvlekken.
Tja ik ben er niet bekend mee maar ik vraag het me inderdaad ook af hoe goed dat eraf komt heb daar ook wel mijn vraagtekens bij. Wat dat betreft kan je net zo goed gewoon spuiten idd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:18 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Lekker met giftige stinkende chemicaliën aan de slag
En ik geloof niet dat je die zwarte laag er zo makkelijk af peutert, zonder restvlekken.
Volgens mij zit er simpelweg een max aan de standaard voor USB en kun je hem met elke usb kabel van elke (normale) bron gewoon opladen. Maar ik heb het nog niet geprobeerd.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar ik ben a-technisch
Kan ik de DualSense als ie bijna leeg is ook met de usb kabel aan de televisie of laptop aansluiten?
Of de adapter van mijn telefoon (is ook usb C) gebruiken?
Of is dat beter van niet qua ampèrage?
De third party moeten zich aan de eisen van Sony houden. Minimaal een bepaalde snelheid e.d. dus voor een ssd kan je prima een third party kiezen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:13 schreef Cryothic het volgende:
[..]
[..]
Met een hele grote korrel zout dus. Daarbij is er niet gezegd dat er maar 1 optie beschikbaar komt natuurlijk
Je kan hem op die manier opladen, maar als het USB 1 of 2 is, dan zal het opladen niet zo snel gaan. Het ligt aan de hoeveelheid ampere wat die poort kan leveren. Hogere ampere, sneller opladen.quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:37 schreef StateOfMind het volgende:
Stomme vraag wellicht, maar ik ben a-technisch
Kan ik de DualSense als ie bijna leeg is ook met de usb kabel aan de televisie of laptop aansluiten?
Of de adapter van mijn telefoon (is ook usb C) gebruiken?
Of is dat beter van niet qua ampèrage?
Zitten aan de achterkant toch ook poorten?quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:42 schreef Sjemmert het volgende:
Het is trouwen wel flink kut dat er maar 2 usb poorten op zitten. Wou gister BF5 spelen vanaf externe hdd met headset en Nacon controller maar dat kan dus niet want dan kom ik al een poort te kort
Verdomd er zitten er 3 op jaquote:Op vrijdag 20 november 2020 13:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zitten aan de achterkant toch ook poorten?
ik wou net zeggen, kwam deze tegen:quote:Op vrijdag 20 november 2020 13:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Verdomd er zitten er 3 op ja![]()
Gister na een lange dag gamen overheen gekeken wss![]()
quote:
Haha ja doe maar nietquote:Op vrijdag 20 november 2020 12:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.techtastic.nl(...)5-verschijnt-online/
500 gb
Spoderman en daarna demon souls.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Welke game ga je eerst spelen?
Tip voor tijdens de installatie: zet Text Reader uitquote:Op vrijdag 20 november 2020 14:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Spoderman en daarna demon souls.
Installatie van de ps5?quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Tip voor tijdens de installatie: zet Text Reader uit![]()
Ik had dat niet gedaan en dat is bloedirritant, als elke letter/cijfer/toets voorgelezen wordt![]()
quote:
Zou wel moeten ja. Ik weet dat je 2 accounts had. Zal zo eens kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2020 14:59 schreef Jimbo het volgende:
Wat is het eigenlijk kut dat je in human form moet zijn voor coop in DS (als je hulp wilt). Ik wil gewoon coop kunnen spelen zonder gezeik
Dat was zoveel chiller in de nakomelingen games. op sekiro na dan, maar dat was gewoon een kut spel
[..]veel plezier ermee pik.
Hebben wij elkaar nou eigenlijk niet op PSN? Wel toch, of heb je je naam veranderd?
Het is heel erg wennen, die nieuwe UI.quote:Op vrijdag 20 november 2020 15:11 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zou wel moeten ja. Ik weet dat je 2 accounts had. Zal zo eens kijken.
Als ik weet waar ik vrienden kan vinden lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |