Editgeschiedenis van dit bericht:quote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 19-11-2020 19:43
Oh ik wordt gebeld_O-
quote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Oh ik wordt gebeld![]()
quote:
Aan alle overlijdenstopics valt in ieder geval af te leiden dat "Ken ik niet" posten ERG grappig is.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef fetX het volgende:
@:KingRoland krijgt een paar draaien om z'n oren in het Pim Doesburg (rip) topic.
ik word weer gedemoniseerdquote:Op donderdag 19 november 2020 20:18 schreef fetX het volgende:
@:KingRoland krijgt een paar draaien om z'n oren in het Pim Doesburg (rip) topic.
Jij bent veel te druk met het managen van het aantal parodietopicsquote:
Als je je indenkt dat @Kingflopland ook moderator op VBL is geweest dan doe je het ook zonder ingrijpen geweldig.quote:
Van paardenvlees is ie het lekkerste.quote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is stoofvlees. Al is het origineel wel van (oud) paardenvlees, daarom moet je het een nacht in het zuur leggen. Tegenwoordig maak je het van rund, al vind ik het nog steeds wel lekkerder om het bij grotere stukken vlees te houden en het niet helemaal in draadjes kapot te koken.
Gebruik ook riblappen ipv stooflappen.
En dan is typisch zoetzuur. Zuur vanwege veel azijn, zoet vanwege de perenstroop en peperkoek. Verder weinig kruiden. Alleen wat jeneverbes en laurier.
Net wat anders dan bijv Antwerps stoof, of hachee. Die hebben vind ik de neiging om wat weeïg zoet te zijn.
Maak dat ook wel eens, maar blijf het minder vinden dan zuurvlees.
Rendang is wel nog een welkome afwisseling.
@skysherrifquote:Op donderdag 19 november 2020 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je je indenkt dat @:Kingflopland ook moderator op VBL is geweest dan doe je het ook zonder ingrijpen geweldig.
Waar krijg je het nog.quote:Op donderdag 19 november 2020 20:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van paardenvlees is ie het lekkerste.
Niet gelezenquote:Op donderdag 19 november 2020 19:27 schreef Adames het volgende:
[..]
Het is stoofvlees. Al is het origineel wel van (oud) paardenvlees, daarom moet je het een nacht in het zuur leggen. Tegenwoordig maak je het van rund, al vind ik het nog steeds wel lekkerder om het bij grotere stukken vlees te houden en het niet helemaal in draadjes kapot te koken.
Gebruik ook riblappen ipv stooflappen.
En dan is typisch zoetzuur. Zuur vanwege veel azijn, zoet vanwege de perenstroop en peperkoek. Verder weinig kruiden. Alleen wat jeneverbes en laurier.
Net wat anders dan bijv Antwerps stoof, of hachee. Die hebben vind ik de neiging om wat weeïg zoet te zijn.
Maak dat ook wel eens, maar blijf het minder vinden dan zuurvlees.
Rendang is wel nog een welkome afwisseling.
ALLERJEZUSquote:Op donderdag 19 november 2020 19:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Editgeschiedenis van dit bericht:
Oh ik wordt gebeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |