quote:
Ja, prima dat dit racistische uitschot dat namens de Republikeinse partij de verkiezingen probeert te frauderen wat tegengas krijgt. Walgelijke figuren.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:09 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Precies, hoe durven ze, je bedreigt ze doxt ze die vuile racisten tot ze certificeren
[ afbeelding ]
En wat zijn die gegronde redenen?quote:
Vraag het ze.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En wat zijn die gegronde redenen?
Volledig mee eens, het topvermaak blijft maar doorgaanquote:Op woensdag 18 november 2020 09:26 schreef illusions het volgende:
Ik vond dit wel bij uitstek de leukste verkiezingen van m'n leven. Ook de meest winstgevende.
Jammer dat het bijna voorbij is. Maar gelukkig komen de feestdagen eraan.
Keek voorheen echt nooit op Twitter, nu geniet ik meerdere malen per dag van Trump's tantrums.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:39 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Volledig mee eens, het topvermaak blijft maar doorgaan
Wel hoor. Landslide voor Trompie.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef Tijger_m het volgende:
Maarreh...Kraken? Nee? Niks?
Verassend.
En het mooiste: ook na 20 januari blijft dit doorgaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Keek voorheen echt nooit op Twitter, nu geniet ik meerdere malen per dag van Trump's tantrums.
Ja, ik bedoelde in deze realiteit, natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2020 09:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Wel hoor. Landslide voor Trompie.
[ afbeelding ]
Volgens bepaalde bronnen dan.
In deze realiteit:quote:Op woensdag 18 november 2020 09:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde in deze realiteit, natuurlijk
Zoveel frustratiequote:Op woensdag 18 november 2020 09:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen winnen ondanks fraude, en verliezen dankzij fraude.
Lol watquote:Op woensdag 18 november 2020 09:43 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg je nu dat er geen aantoonbare aanleiding was om certificering tegen te houden? Dat deze twee ingezworen boardmembers partijbelangen lieten voorgaan op het algemeen belang? Dat is toch best wel een beschuldiging van jou hoor. Ik neem aan dat deze twee personen een goede onderbouwing hadden om initieel niet tot certificering over te gaan? Republikeinen zouden toch nooit het democratische proces willen verstoren? Of denk jij van wel?quote:
Dat zou je toch bijna fraude kunnen noemen?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:54 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Zeg je nu dat er geen aantoonbare aanleiding was om certificering tegen te houden? Dat deze twee ingezworen boardmembers partijbelangen lieten voorgaan op het algemeen belang? Dat is toch best wel een beschuldiging van jou hoor. Ik neem aan dat deze twee personen een goede onderbouwing hadden om initieel niet tot certificering over te gaan? Republikeinen zouden toch nooit het democratische proces willen verstoren? Of denk jij van wel?
Ik ben blij dat deze mensen hebben ingezien dat fraude niet kan. Zoals ik altijd al gezegd heb er zijn best nog behoorlijk wat fatsoenlijke Republikeinen. Republikeinen die net als John McCain het algemeen belang laten voorgaan op het persoonlijk belang.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat zou je toch bijna fraude kunnen noemen?
Had Trump toch, bijna, gelijk
Mwah, er is een deal gesloten dus zo netjes was het allemaal niet, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:00 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Ik ben blij dat deze mensen hebben ingezien dat fraude niet kan. Zoals ik altijd al gezegd heb er zijn best nog behoorlijk wat fatsoenlijke Republikeinen. Republikeinen die net als John McCain het algemeen belang laten voorgaan op het persoonlijk belang.
Blijf hopen knul.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef 4moreyears het volgende:
After hours of public comment, the board reached a compromise to certify the results but also ask Secretary of State Jocelyn Benson to investigate the unbalanced precincts within the county, including Detroit and Livonia
https://www.clickondetroi(...)tification-approval/
Nog niet over dus?
Horen we net zoveel van als van de Hunter-mails na de verkiezingen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef 4moreyears het volgende:
After hours of public comment, the board reached a compromise to certify the results but also ask Secretary of State Jocelyn Benson to investigate the unbalanced precincts within the county, including Detroit and Livonia
Nog niet over dus?
Jij blijft net iets te lang in dat "nog niet over dus?" sentiment hangen volgens mij.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:15 schreef 4moreyears het volgende:
Nog niet over dus?
Ik denk dat men daarbij gewoon moeite heeft om door te gaan met het onderzoek omdat ze geen dickpics meer willen/kunnen zien 😄quote:Op woensdag 18 november 2020 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Horen we net zoveel van als van de Hunter-mails na de verkiezingen.
Wacht, dit moet wel een photoshop zijn toch? Of was dit serieus ergens te zien?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:43 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is ook nog lang niet over👍quote:Op woensdag 18 november 2020 10:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij blijft net iets te lang in dat "nog niet over dus?" sentiment hangen volgens mij.
Nee, dit is echt. Het zijn de echte uitslagen, wanneer rekening gehouden wordt met de enorme Dominion/Scytl fraude uiteraard. Afkomstig van OANN, het nieuwe favorietje van Trompie.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wacht, dit moet wel een photoshop zijn toch? Of was dit serieus ergens te zien?
Gelukkig niet nee, dit is genieten met volle teugen, en het wordt alleen maar beter.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:25 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het is ook nog lang niet over👍
Logisch, het Amerikaanse leger heeft natuurlijk die ene server waar alle uitslagen in staan in beslag genomen in Duitsland.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:29 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, dit is echt. Het zijn de echte uitslagen, wanneer rekening gehouden wordt met de enorme Dominion/Scytl fraude uiteraard. Afkomstig van OANN, het nieuwe favorietje van Trompie.
Precies, die server waar ook incriminerend bewijs t.o.v. Chavez op stond, die tot september in Frankfurt stond en daar vorige week is weggehaald door een inval van het Amerikaanse leger.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Logisch, het Amerikaanse leger heeft natuurlijk die ene server waar alle uitslagen in staan in beslag genomen in Duitsland.
Ja, fraude is veel aannemelijker dan dat meer mensen niet op een bewezen ongeschikt en labiel president hebben gestemd.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:05 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je kan dat ook lezen als "We frauderen al zo lang dat deze waarden niet abnormaal zijn voor ons".
Biden is (nog) geen president.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:34 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja, fraude is veel aannemelijker dan dat meer mensen niet op een bewezen ongeschikt en labiel president hebben gestemd.
Ja, dat weet iedereen. Heb je nog een punt ook?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Biden is (nog) geen president.
Zo gebrainwasht, zo schattigquote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hoop mensen best te porren voor een soort Noord-Korea, onder leiding van Trump met overal grote gouden beelden van zijne heiligheid met hele grote ballen.quote:
Hij herhaalt eigenlijk ook de hele tijd dezelfde (onbewezen, debunked) argumenten. Als een bot. HET IS EEN BOT!quote:Op woensdag 18 november 2020 10:30 schreef illusions het volgende:
Hey, toevallig, het 1e artikel op OANN zegt precies hetzelfde als jouw reactie.
Daar lijkt het wel op, het is plakkeriger dan een optocht K-Pop fans in ieder gevalquote:Op woensdag 18 november 2020 10:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hoop mensen best te porren voor een soort Noord-Korea, onder leiding van Trump met overal grote gouden beelden van zijne heiligheid met hele grote ballen.
Fixed.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:39 schreef illusions het volgende:
[..]
Volgens mij zijn een hoop mensen best te porren voor een soort Noord-Korea, onder leiding van Trump met overal grote gouden beelden van zijne heiligheid met hele grote ballenhanden.
Zoveel ironie in deze post.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:42 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Je zou het obsessief-compulsief gedrag kunnen noemen
Uiteraard baseert iedereen zich op de grote boze MSM.quote:
Vreemd dat ze inderdaad z'n speerpunt-quote pakkenquote:
Trumps twitteruitingen onprofessioneel of ronduit belachelijk vindenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Uiteraard baseert iedereen zich op de grote boze MSM.
Dat die oranje baviaan 24/7 hele tantrums op Twitter gooit, is natuurlijk allemaal verkeerd opgevat.
BNW is de andere kant op.
He WON, by A LOT!quote:Op woensdag 18 november 2020 10:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Trumps twitteruitingen onprofessioneel of ronduit belachelijk vinden
Die man is GOAT
ofzo
MAKE AMERICA RAKE AGAINquote:Op woensdag 18 november 2020 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
A parking lot! (of the Four Seasons Landscaping)
Zat net in een call met iemand die dat als Teams-achtergrond hadquote:Op woensdag 18 november 2020 10:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
A parking lot! (of the Four Seasons Landscaping)
Hehe, dat wordt nog jaren als meme gebruikt.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:55 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Zat net in een call met iemand die dat als Teams-achtergrond had
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #65 The Kraken sankquote:Op woensdag 18 november 2020 11:32 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
2 uur later certificeerde Michigan de uitslag![]()
![]()
Schattig, je dacht echt dat ik de indruk wou wekken dat ik het zelf had bedacht.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:43 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Goed verzonnenohnee
gecopypaste
allemaal van thedonald.win ?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:43 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #65 The Kraken sank
ben er maar trots op
Maar het is akkoord met een compromis, dus dat gaan we zien dan he (zie de andere post van mij hier, een audit)
karma is a bitch !!!!quote:Op woensdag 18 november 2020 11:45 schreef Monolith het volgende:
De secretary of state van Georgia stelt dat Trump zijn aanval op stemmen per post hem de winst in Georgia heeft gekost:
https://www.bloomberg.com(...)ia-gop-official-says
Bron?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
karma is a bitch !!!!
dat plan is aardig mislukt, zelfs bewust de USPS slopen heeft niks geholpen !
en daar is WEL genoeg bewijs voor trouwens in tegenstelling tot de fraude
Nou ja, niet eens fraude, maar eerder voter surpression. Overigens zijn Trump en z'n tooltjes ook helemaal niet geinteresseerd in eerlijke verkiezingen. Die zijn gewoon geinteresseerd in een verkiezingsuitslag waarin hij wint.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
karma is a bitch !!!!
dat plan is aardig mislukt, zelfs bewust de USPS slopen heeft niks geholpen !
en daar is WEL genoeg bewijs voor trouwens in tegenstelling tot de fraude
quote:Trump’s campaign is pointing to the discovery from the audit that Floyd County failed to count about 2,600 ballots as proof of irregularities and fraud, but state officials blamed human error and called for the county elections director to resign. The newly counted votes gave Trump a net gain of about 800 votes.
An additional 2,755 votes from a memory card also were not processed in Fayette County, adding 449 votes to Trump’s net total and reducing Biden’s vote advantage in the state to 12,929, Gabriel Sterling, Georgia’s voting system implementation manager, said on a call with reporters. There’s also a potential 224 additional votes in Walton County being verified, he said.
Gabriel said the audit so far shows that 57 counties had no difference in results, 21 changed by plus or minus a single vote and 32 counties had a vote difference in the single digits.
al tig bronnen van gegeven....DeJoy moet zich ervoor verantwoorden bij de rechtbank ookquote:
Gezien de door jou gekozen formulering, moeten we jou (als zelfverklaarde Trumpist) dus ook aanspreken op dit soort idioterie?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:43 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
AVK / [3 NOV] Algemeen USA verkiezingen #65 The Kraken sank
ben er maar trots op
Maar het is akkoord met een compromis, dus dat gaan we zien dan he (zie de andere post van mij hier, een audit)
Inderdaad, not okay en ik neem daar afstand van bij dezequote:Op woensdag 18 november 2020 12:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien de door jou gekozen formulering, moeten we jou (als zelfverklaarde Trumpist) dus ook aanspreken op dit soort idioterie?
Philly election officials received death threats over ballot counting, city commissioner says
quote:Op woensdag 18 november 2020 10:36 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 november 2020 20:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ga jij 20 januari het verlies van Trump toegeven?
Kun je stoppen met je kinderachtige spam?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:39 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Kun je stoppen met je kinderachtige spam?
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Kun je stoppen met je kinderachtige spam?
quote:
[..]
Stand back and stand byquote:Op woensdag 18 november 2020 12:46 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
We zullen zien wat dan de situatie is dan
Mooi man, die staten die altijd democratisch kiezen (Californie bijv.) ineens roodquote:Op woensdag 18 november 2020 09:43 schreef illusions het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, van dat plaatje moeten sommige GOP'pers en GOP'fans wel een bijzonder stijf plassertje van gekregen hebben.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mooi man, die staten die altijd democratisch kiezen (Californie bijv.) ineens rood
Ik vind ze divers.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat vind jij nou eigenlijk van die club?
Waarheidquote:Op woensdag 18 november 2020 13:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Wat is er belangrijker dan diversiteit?
Waarheid = feiten. En dan niet van de alternatieve soort van Trump, natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:19 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Waarheid is zelfs belangrijker dan feiten. Aldus Biden.
Als je met divers doelt op gradaties van haat, heb je helemaal gelijk:quote:
quote:"Due to the recent failure of Proud Boy Chairman Enrique Tarrio to conduct himself with honor and courage on the battlefield, it has been decided that I Kyle Chapman reassume my post as President of Proud Boys effective immediately," Chapman wrote. "Our logo will forthwith be changed to reflect the core beliefs of Proud Boy members.
"We will no longer cuck to the left by appointing token negroes as our leaders. We will no longer allow homosexuals or other 'undesirables' into our ranks. We will confront the Zionist criminals who wish to destroy our civilization.
"We recognize that the West was built by the White Race alone and we owe nothing to any other race."
Bron
Waarom reageer jij alleen maar in rookgordijnen en afleidingsmanoeuvres?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Zelf zien ze dat natuurlijk niet zo maar de GOP is echt de firma List & Bedrog. Ik acht leden van de satanskerk die ritueel kinderen offeren nog hoger dan al die schijnheilen die met een vrome smoel voor in de kerk zitten en ondertussen geen moeite hebben met het besodemieteren van alles en iedereen die in de weg loopt.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
En zo 'steelt' de GOP een zetel:
https://www.miamiherald.c(...)rticle247238749.html
1. Laat een nobody met dezelfde naam als de democratische deelnemer mee doen aan de verkiezing, gefund door schimmig geld
2. Enkele duizenden stemmen gaan uiteraard naar deze kandidaat, want er zijn altijd wel mensen die niet goed opletten
3. Win de verkiezing met enkele tientallen stemmen
Oh ja? Maar antifa is ook stom!quote:Op woensdag 18 november 2020 13:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je met divers doelt op gradaties van haat, heb je helemaal gelijk:
[..]
Barr gaat dit gewoon onderzoeken hoor, ik weet niet waar je het over hebtquote:Op woensdag 18 november 2020 13:37 schreef Knipoogje het volgende:
En zo 'steelt' de GOP een zetel:
https://www.miamiherald.c(...)rticle247238749.html
1. Laat een nobody met dezelfde naam als de democratische deelnemer mee doen aan de verkiezing, gefund door schimmig geld
2. Enkele duizenden stemmen gaan uiteraard naar deze kandidaat, want er zijn altijd wel mensen die niet goed opletten
3. Win de verkiezing met enkele tientallen stemmen
quote:Op woensdag 18 november 2020 13:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Barr gaat dit gewoon onderzoeken hoor, ik weet niet waar je het over hebt
Nee hoor, dat mag niet na 2 termijnenquote:Op woensdag 18 november 2020 13:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
Grote kans dat in 2024 ene "Ronald Trump" ook meedoet aan de verkiezingen.
Volgens mij was je zo gehaast met je reactie dat je m'n post niet goed gelezen en zie je daarnaast de context ook niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag niet na 2 termijnen
Wat gaat Barr hier precies aan onderzoeken?quote:Op woensdag 18 november 2020 13:49 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Barr gaat dit gewoon onderzoeken hoor, ik weet niet waar je het over hebt
Hij bedoelt "onderzoeken".quote:Op woensdag 18 november 2020 14:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat gaat Barr hier precies aan onderzoeken?
Ik bedoel vooral dat dit helemaal niet binnen zijn jurisdictie valt.quote:
Oke @epicbeardmanquote:Op woensdag 18 november 2020 14:07 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor, dat mag niet na 2 termijnen
Och ja natuurlijk, die sneuneus is na z'n grote bek over hoe Trump de verkiezingen met speels gemak ging winnen spoorloos verdwenen en deze is ongeveer even debiel.quote:
En uit het artikel blijkt dat er helemaal niets tegen te doen valt. De 'fake' kandidaat kan eventueel wel straf krijgen, maar als er geen link kan worden gelegd met de republikeinse kandidaat dan is het einde verhaal, hooguit een anekdote over hoe de republikeinen bezig zijn om de verkiezingen te beïnvloeden met smerige spelletjes, maar strafbaar is het (helaas) niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat dit helemaal niet binnen zijn jurisdictie valt.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waarom reageer jij alleen maar in rookgordijnen en afleidingsmanoeuvres?
Eer.quote:Op woensdag 18 november 2020 13:17 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:Biden's margin of victory in this batch of votes (99.9%) bested Bashar al-Assad's 2007 margin (97.6%) and Raul Castro's 2008 margin (99.4%). It matched Kim Jong-il's 2009 margin (99.9%).
Dus er is geen link bewezen met de republikeinse kandidaat, maar die is wel schuldig?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
En uit het artikel blijkt dat er helemaal niets tegen te doen valt. De 'fake' kandidaat kan eventueel wel straf krijgen, maar als er geen link kan worden gelegd met de republikeinse kandidaat dan is het einde verhaal, hooguit een anekdote over hoe de republikeinen bezig zijn om de verkiezingen te beïnvloeden met smerige spelletjes, maar strafbaar is het (helaas) niet.
Great minds think alikequote:Op woensdag 18 november 2020 15:22 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Eerst 2.600 stemmen in een county, nu 10.000 in een andere county. Ik kan me herinneren dat werd gezegd dat een recount niet meer oplevert dan ongeveer "een paar honderd stemmen per staat". Grappig.
Allemaal onafhankelijke glitches. Move on, nothing to see!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:26 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Great minds think alike
(trigger warning)
Deze fout is juist ontstaan en ontdekt tijdens de hertelling, niet de originele telling.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:22 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Eerst 2.600 stemmen in een county, nu 10.000 in een andere county. Ik kan me herinneren dat werd gezegd dat een recount niet meer oplevert dan ongeveer "een paar honderd stemmen per staat". Grappig.
Er gebeuren wel een hoop foutjes ten faveure van Biden. Hoe komt het toch dat alle foutjes zo onevenredig verdeeld zijn?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze fout is juist ontstaan en ontdekt tijdens de hertelling, niet de originele telling.
Het is een complooohoooot!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er gebeuren wel een hoop foutjes ten faveure van Biden. Hoe komt het toch dat alle foutjes zo onevenredig verdeeld zijn?
Het bevestigd gewoon weer de shitshow waar niet genoeg bij meegekeken mag wordenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Deze fout is juist ontstaan en ontdekt tijdens de hertelling, niet de originele telling.
Heeft geen invloed op de uitslag, hooguit zou het om 1077 (waar per ongeluk een 0 tussen is gekomen) vs 1081 kunnen gaan en dus 4 minder stemmen voor Biden.
Er zullen fouten van beide kanten zijn, maar de democraten doen er niet zo ontzettend jankerig over.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Er gebeuren wel een hoop foutjes ten faveure van Biden. Hoe komt het toch dat alle foutjes zo onevenredig verdeeld zijn?
Zoals je ziet is het ontdekt, dus eigenlijk niet de moeite van het melden waard.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
als je een frauduleuze uitslag zo snel mogelijk accepteert, dan ben je pas stoer!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Er zullen fouten van beide kanten zijn, maar de democraten doen er niet zo ontzettend jankerig over.
Het feit dat de fout ontdekt is (er zat een groot verschil tussen telling en hertelling van die batch) geeft toch juist aan dat er goed opgelet wordt.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Het bevestigd gewoon weer de shitshow waar niet genoeg bij meegekeken mag worden
Maar niks aan de hand hoor
Men doet het hier weer lijken of er abusievelijk 9000 stemmen te veel naar Biden zijn gegaan, terwijl dat er dus 4 waren?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het ontdekt, dus eigenlijk niet de moeite van het melden waard.
Tijdens de recount valt zo'n groot verschil direct op en kijkt men waar het vandaan komt. Dat kan in het orignele aantal zitten of in de hertelling.
Nee, je switcht liever van username omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk had gemaakt in de aanloop naar de verkiezingen.quote:
Of het geeft aan dat er teveel gecheat wordt waardoor het te obvious wordtquote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het feit dat de fout ontdekt is (er zat een groot verschil tussen telling en hertelling van die batch) geeft toch juist aan dat er goed opgelet wordt.
Het is vrij logisch om te verklaren hoe 1081 in 10707 verandert bij een hertelling: een 0 teveel bij het noteren en 4 stemmen verschil in het echt.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men doet het hier weer lijken of er abusievelijk 9000 stemmen te veel naar Biden zijn gegaan, terwijl dat er dus 4 waren?
Ik heb wel een baard maar ik ben niet die beardmangast die hier steeds genoemd wordt. Vraag een modje om het te bevestigen aubquote:Op woensdag 18 november 2020 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, je switcht liever van username omdat je jezelf onsterfelijk belachelijk had gemaakt in de aanloop naar de verkiezingen.
Nee, als je fouten die al ontdekt en gecorrigeerd zijn door het bestaande systeem lang en breed op social media gaat delen om mensen op te jutten... dan ben je stoer bezig.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
als je een frauduleuze uitslag zo snel mogelijk accepteert, dan ben je pas stoer!
Ach ja, de twee bekende volhardende users hier duiken als hyena's op een berichtje dat in hun fabeltjesfuik gedeeld wordt.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Men doet het hier weer lijken of er abusievelijk 9000 stemmen te veel naar Biden zijn gegaan, terwijl dat er dus 4 waren?
Je gaat nu met een stofkam op zoek naar foutjes in 't voordeel van Biden. Waar je normaal zou kunnen denken dat je met een stofkam effectief stof vangt (maar natuurlijk alléén daar waar je kamt) blijkt nu dat je niet eens stof vangt! Misschien moet je dan die stofkam ergens anders inzetten? Bijvoorbeeld daar waar het stof zich daadwerkelijk bevindt, zoals bij de GOP.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ja, heel logisch, dat gebeurt overalquote:Op woensdag 18 november 2020 15:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het is vrij logisch om te verklaren hoe 1081 in 10707 verandert bij een hertelling: een 0 teveel bij het noteren en 4 stemmen verschil in het echt.
Nee natuurlijk niet, gelijk van de daken schreeuwen en als de realiteit is ingedaald snel weer vergeten. Dat is feitelijk ook wat de roeptoeter-in-chief altijd doet.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:37 schreef Belabor het volgende:
[..]
Ach ja, de twee bekende volhardende users hier duiken als hyena's op een berichtje dat in hun fabeltjesfuik gedeeld wordt.
Even een paar minuten nemen om te checken wat er nu precies gebeurd is? Natuurlijk niet! Wie heeft daar nou tijd voor?
Hier trapt echt helemaal niemand in.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:36 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik heb wel een baard maar ik ben niet die beardmangast die hier steeds genoemd wordt. Vraag een modje om het te bevestigen aub
Nogmaals, bij hertellingen van een hele staat gaat het meestal om enkele tientallen tot honderden stemmen.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:35 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Of het geeft aan dat er teveel gecheat wordt waardoor het te obvious wordt
Er werken mensen, het is een handmatige telling, er is een controlesysteem waarbij grote verschillen direct opvallen en dat heeft gewerkt.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:37 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ja, heel logisch, dat gebeurt overal
verkiezingen en gewoon tellen dat is onmogelijk
Full audit en recountquote:Op woensdag 18 november 2020 15:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er werken mensen, het is een handmatige telling, er is een controlesysteem waarbij grote verschillen direct opvallen en dat heeft gewerkt.
Een verschil kan 2 dingen betekenen:
- de originele telling was niet juist
- de hertelling was niet juist
Zoiets kan in 2 richtingen goed of slecht uitpakken maar ik hoor alleen mensen van de republikeinse kant er over janken.
En dat terwijl het keurig ontdekt en hersteld is.
Je zou juist tevreden moeten zijn want het toont alleen maar aan dat de controle werkt, anders had je het nieuws namelijk niet kunnen posten.
En zo hobbel je weer kritiekloos naar een volgend stukje onzin.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:41 schreef 4moreyears het volgende:
https://twitter.com/realD(...)-voted-agains%2Fc%2F
Zou het?
Nee hoor, er staat een vraagteken achterquote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En zo hobbel je weer kritiekloos naar een volgend stukje onzin.
Precies en over het geheel genomen zijn er nu iets van 1200 stemmen gecorrigeerd in het voordeel van Trump terwijl volgens mij het gros van de counties al herteld zijn. Weinig schokkends dus.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nogmaals, bij hertellingen van een hele staat gaat het meestal om enkele tientallen tot honderden stemmen.
Dit ging om een verschil van 9.000 in één county. Logisch dat direct duidelijk is dat er een fout is gemaakt en dat is direct ontdekt en gecorrigeerd.
Je kan er dagen over doorzeuren maar:
- het heeft geen invloed op de uitslag
- het is netjes ontdekt
- er zijn wss toch nog 4 stemmen van Biden z'n totaal afgegaan
Weer via thedonald.win ergens terechtgekomen.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En zo hobbel je weer kritiekloos naar een volgend stukje onzin.
Zou 4moreyears aan kleine kindertjes zitten?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat een vraagteken achter
Tuurlijk, dat is onze homebasequote:Op woensdag 18 november 2020 15:43 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weer via thedonald.win ergens terechtgekomen.
Ja. En dat heeft Biden in dit geval 4 stemmen gekost.quote:
Ik heb er 2 dus ik til ze wel eens op jaquote:Op woensdag 18 november 2020 15:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zou 4moreyears aan kleine kindertjes zitten?
Staat een vraagteken achter.
Waar rook is, is vuur!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:43 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik heb er 2 dus ik til ze wel eens op ja
Is 4moreyears een gigantische idioot?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor, er staat een vraagteken achter
Die USB-stick was nog het grootste aantal geloof ik? En dat is niet eens onderdeel van de hertelling. Meer "ongelooflijke slordig".quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies en over het geheel genomen zijn er nu iets van 1200 stemmen gecorrigeerd in het voordeel van Trump terwijl volgens mij het gros van de counties al herteld zijn. Weinig schokkends dus.
@Isdatzoquote:Op woensdag 18 november 2020 15:48 schreef Monolith het volgende:
Ja, baardmans heeft z'n portie aandacht wel weer gehad. Maar ja, er is hier ook besloten om er een soort van synthese van BNW en serieuze fora van te maken, dus dan krijg je dat.
En ze zijn niet eens gecorrigeerd, maar toegevoegd.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies en over het geheel genomen zijn er nu iets van 1200 stemmen gecorrigeerd in het voordeel van Trump terwijl volgens mij het gros van de counties al herteld zijn. Weinig schokkends dus.
Ze zeggen dat hij 10 miljoen stemmen meer heeft gekregen dan 4 jaar geleden. Hoe is dat winnen? Of heeft hij van zichzelf gewonnen?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Een official source zegt dat Trump heeft gewonnen.
Wil niet zeggen dat je daaraan mee hoeft te werkenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:48 schreef Monolith het volgende:
Ja, baardmans heeft z'n portie aandacht wel weer gehad. Maar ja, er is hier ook besloten om er een soort van synthese van BNW en serieuze fora van te maken, dus dan krijg je dat.
quote:Op woensdag 18 november 2020 15:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Klopt, ik bedoelde ook niet specifiek die stemmen, maar meer dat het totaal aantal stemmen nu gecorrigeerd is.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef Zelva het volgende:
[..]
En ze zijn niet eens gecorrigeerd, maar toegevoegd.
Ben je mod hier? Of ben je nu aan het pseudomoddenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je daaraan mee hoeft te werken.
Nou ja, als één kant zich op geen enkele wijze aan basale normen omtrent bewijslast hoeft te houden, dan zie ik niet in waarom ik die moeite in die trollen zou steken.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat je daaraan mee hoeft te werken.
Trump heeft voor de hoogste opkomst in de historie van de Amerikaanse verkiezingen gezorgd.quote:
Foghorn-in-Chief, mooie bijnaam voor hemquote:Op woensdag 18 november 2020 15:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, gelijk van de daken schreeuwen en als de realiteit is ingedaald snel weer vergeten. Dat is feitelijk ook wat de roeptoeter-in-chief altijd doet.
Als alle legal votes geteld zijn dan ben ik mod hierquote:Op woensdag 18 november 2020 15:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ben je mod hier? Of ben je nu aan het pseudomodden
Exact.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, als één kant zich op geen enkele wijze aan basale normen omtrent bewijslast hoeft te houden, dan zie ik niet in waarom ik die moeite in die trollen zou steken.
Grappig, bij de rechter trekken ze die drol iedere keer in maar op Twitter mag je wél liegen, dus ja...quote:
Молодец, товарищ!quote:Op woensdag 18 november 2020 15:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als alle legal votes geteld zijn dan ben ik mod hier.
Zoals veel psychiatrische patiënten valt oom Donald nogal eens in herhaling. Die man is best wel vermoeiend en gun je bijna een paar klappen voor zijn bek.quote:
Hoe zou de mod dat moeten weten? Switchen van IP en e-mail adres is doodeenvoudig.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:50 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
@:isdatzo
Zou je kunnen bevestigen dat ik niets met die user van doen heb? dan is monolith ook weer even stil
Altijdquote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef 4moreyears het volgende:
https://pandemic.warroom.org/listen-live/
Bannon weer @:ensiferum kijk je ook mee?
Daarom niet te veel voeren. Die twee hebben samen het IQ van René en Willy van de Kerkhof.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:07 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoe zou de mod dat moeten weten? Switchen van IP en e-mail adres is doodeenvoudig.
We weten allemaal dat jij het bent.
Prachtige Baasquote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is dat niet die crimineel die Trumpfans geldt afhandig maakte wat zogenaamd voor de muur bestemd was?
Volgens mij ben je in de war en is dit de man die wat doodsverwensingen heeft uitgesproken aan prominente politici.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:09 schreef SnertMetChoco het volgende:
Is dat niet die crimineel die Trumpfans geldt afhandig maakte wat zogenaamd voor de muur bestemd was?
Sterker nog: ik vermoed dat Ensiferum en 4moreyears één en dezelfde user zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Monolith het volgende:
Daarom niet te veel voeren. Die twee hebben samen het IQ van René en Willy van de Kerkhof.
-Ja, "their heads should be on pikes" zei hij, niet zo schokkend imoquote:Op woensdag 18 november 2020 16:13 schreef Belabor het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war en is dit de man die wat doodsverwensingen heeft uitgesproken aan prominente politici.
Of wacht, misschien is het de Steve Bannon die al binnen twee jaar weer ontslagen werd door Trump.
Of wacht, misschien is het allemaal dezelfde persoon. Ik haal extreemrechts wel vaker door elkaar, sorry.
BNW-waardig!quote:Op woensdag 18 november 2020 16:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sterker nog: ik vermoed dat Ensiferum en 4moreyears één en dezelfde user zijn.![]()
Je kunt het er maar druk mee hebben.
Ik zat zelf meer aan Bocaj te denken bij 4moreyears.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Sterker nog: ik vermoed dat Ensiferum en 4moreyears één en dezelfde user zijn.![]()
Je kunt het er maar druk mee hebben.
Godverdomme wat een domme postquote:Op woensdag 18 november 2020 15:47 schreef Ensiferum het volgende:
[ twitter ]
Lol, dat is in eigenlijk alle scenarios compleet onacceptabelquote:Op woensdag 18 november 2020 16:18 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
-Ja, "their heads should be on pikes" zei hij, niet zo schokkend imo
Worden de simpele zielen niet alleen de selectieve foutjes die gewenst gezien moeten worden voorgeschoteld?quote:Op woensdag 18 november 2020 15:32 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
quote:
[..]
https://imagesvc.meredith(...)iffin-trump-2000.jpgquote:Op woensdag 18 november 2020 16:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Lol, dat is in eigenlijk alle scenarios compleet onacceptabel
Behalve dan dat ze ontslagen en uitgekotst werdquote:Op woensdag 18 november 2020 16:27 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
https://imagesvc.meredith(...)iffin-trump-2000.jpg
Dat mocht ook
Waarom zo weinig? Als je zo zeker van je zaak bent dan durf je vast wel wat meer te wedden toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:58 schreef Puddington het volgende:
Ik heb hier een voorstel voor alle Trumpaanhangers.
Wie wil er een wedje maken dat Trump een tweede termijn krijgt in januari? Als ie wint krijg je 100 euro. Als het Biden is, krijg ik 100 euro. Wie wilt? Jullie zijn er toch zo zeker van?
Oh prima. Maken we er duizend euro van. Doe je mee?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:59 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Waarom zo weinig? Als je zo zeker van je zaak bent dan durf je vast wel wat meer te wedden toch?
Ik durf er niet op te wedden, het is 2020 alles is mogelijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:00 schreef Puddington het volgende:
[..]
Oh prima. Maken we er duizend euro van. Doe je mee?
Die geven niet zulke goede odds.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik durf er niet op te wedden, het is 2020 alles is mogelijk.
Maar als je zo zeker van je zaak bent dan kun je altijd nog inzetten bij de bookies, easy money zou ik zeggen.
Waarom niet? Trump heeft toch gewonnen en er moet alleen toch een rechtszaak van komen die hem in het gelijk stelt? Ik geef dan praktisch gratis geld weg.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar als je zo zeker van je zaak bent dan kun je altijd nog inzetten bij de bookies, easy money zou ik zeggen.
En het bovendien een eenmalige (kunst-)uiting was van een stand-up comedian itt tot Steve Bannon die al jaren als politiek strateeg actief is.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Behalve dan dat ze ontslagen en uitgekotst werd
Precies. Het loont om bij een bookie te wedden op een Trump overwinning.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die geven niet zulke goede odds.
Waarom niet? Trump heeft toch gewonnen en er moet alleen toch een rechtszaak van komen die hem in het gelijk stelt? Ik geef dan praktisch gratis geld weg.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of je het uiteindelijk bij een bookie doet of bij mij maakt me niet zoveel uit. Ga voor dat geld man!quote:Op woensdag 18 november 2020 17:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Precies. Het loont om bij een bookie te wedden op een Trump overwinning.
Als ik tien keer zo veel geld bij een ander kan winnen, waarom zou ik voor jou gaan?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:09 schreef Puddington het volgende:
[..]
Waarom niet? Trump heeft toch gewonnen en er moet alleen toch een rechtszaak van komen die hem in het gelijk stelt? Ik geef dan praktisch gratis geld weg.
[..]
Of je het uiteindelijk bij een bookie doet of bij mij maakt me niet zoveel uit. Ga voor dat geld man!
Net zoal het loont om in te zetten op een 9-4 overwinning van Polen vanavond. Paar euro inzetten en komende maanden hoef je niet te werkenquote:Op woensdag 18 november 2020 17:08 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Precies. Het loont om bij een bookie te wedden op een Trump overwinning.
Dat heb je mij nooit horen zeggen, ik vind het bedrag alleen erg laag voor iemand die zo zeker van zijn zaak is.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:09 schreef Puddington het volgende:
[..]
Waarom niet? Trump heeft toch gewonnen en er moet alleen toch een rechtszaak van komen die hem in het gelijk stelt? Ik geef dan praktisch gratis geld weg.
[..]
Of je het uiteindelijk bij een bookie doet of bij mij maakt me niet zoveel uit. Ga voor dat geld man!
Nou, doen dan! Makkelijk geld voor iets dat al een gegeven is volgens jou.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:11 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Als ik tien keer zo veel geld bij een ander kan winnen, waarom zou ik voor jou gaan?
Betfairquote:Op woensdag 18 november 2020 17:18 schreef 4moreyears het volgende:
Waar kun je inzetten op trump als 2de termijn?
Degenen die ik vond waren helaas al gesloten
Daar kreeg ik me niet geverifieerd, mijn paspoort accepteerden ze niet en de help werkt ook niet (rare certificate meldingen) Zijn er nog meer?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Betfair
https://www.betfair.com/exchange/plus/en/politics-betting-2378961
Put your money where your mouth is, zou ik zeggen. We wachten de screenshots af
Je gaat bij de flop ook niet direct all-in. Dan jaag je spelers/gokkers wegquote:Op woensdag 18 november 2020 17:12 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat heb je mij nooit horen zeggen, ik vind het bedrag alleen erg laag voor iemand die zo zeker van zijn zaak is.
Vreemd, veel groter/bekender/betrouwbaarder dan Betfair ga je ze niet krijgen, als alles legitiem is werkt het gewoon. Nou ja, dat komt maar even mooi uit danquote:Op woensdag 18 november 2020 17:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Daar kreeg ik me niet geverifieerd, mijn paspoort accepteerden ze niet en de help werkt ook niet (rare certificate meldingen) Zijn er nog meer?
Heb je geluk gehad, ben je dat geld iig niet kwijt geraakt.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Daar kreeg ik me niet geverifieerd, mijn paspoort accepteerden ze niet en de help werkt ook niet (rare certificate meldingen) Zijn er nog meer?
Ligt aan de kaarten, de flop en je tegenstander natuurlijk. Een verborgen full house kun je het beste zo spelen.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:20 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Je gaat bij de flop ook niet direct all-in. Dan jaag je spelers/gokkers weg
Ik ga het nog eens proberen dan, ik ben niet thuis in de gokwereld dus vond het een beetje fishy.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vreemd, veel groter/bekender/betrouwbaarder dan Betfair ga je ze niet krijgen, als alles legitiem is werkt het gewoon. Nou ja, dat komt maar even mooi uit dan!
Past goed bij de Trump steak!quote:Op woensdag 18 november 2020 17:28 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen dan, ik ben niet thuis in de gokwereld dus vond het een beetje fishy.
Ik heb wel mijn Trump wijn al klaar staan, als dat wat waard is
Is het aantal ergens bij te houden. Kan het niet vinden.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:16 schreef zalkc het volgende:
Er is ook een weddenschap of Trump meer dan 299.5 flagged tweets krijgt voor 20 januari. Die odds zijn 1.85 vs 1.85
Als dat net zoiets is als de Trump steak, dan is het niet heel veel waard nee.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:28 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik ga het nog eens proberen dan, ik ben niet thuis in de gokwereld dus vond het een beetje fishy.
En anders kun je het hier proberen:quote:Op woensdag 18 november 2020 17:28 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Haar redenering is dat beoogde reductie van het aantal troepen leidt tot meer gevaar voor de resterende soldaten.quote:
Leek mij ookquote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haar redenering is dat beoogde reductie van het aantal troepen leidt tot meer gevaar voor de resterende soldaten.
Het doel zou moeten zijn volledige terugtrekking. Met deze redenatie blijf je daar tot in het einde der tijden.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Haar redenering is dat beoogde reductie van het aantal troepen leidt tot meer gevaar voor de resterende soldaten.
Er was ook whiskey maar dat liep stuk met de Rotterdamse leverancierquote:Op woensdag 18 november 2020 17:31 schreef MQBM het volgende:
[..]
Als dat net zoiets is als de Trump steak, dan is het niet heel veel waard nee.
https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_Steaks
Hij zal wel weer eens rekeningen naar leveranciers niet betaald hebben zo rolt hij.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:49 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Er was ook whiskey maar dat liep stuk met de Rotterdamse leverancier
Misschien matcht je handtekening niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:19 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je bijna de hele koe man.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:54 schreef Chivaz het volgende:
Ik zit net de Wikipedia te lezen van de Trump steaks.
The steaks were USDA Angus certified[9] and came in four packages with prices ranging from $199 (with two bone-in rib-eyes, two filet mignons and 12 burgers)
Holy shit, deze prijzen zijn absurd. Voor hetzelfde geld kun je bij de Wagyu Farm terecht en heb je echt iets speciaals. Ik denk dat steak niet iets is wat je kan marketen slechts met je naam.
Ja het is schandalig duur, ik draag die man een warm hart toe maar 200 dollar voor 12 burgers twee rib eyes en 2 filet mignons is echt way to much.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor dat geld heb je bijna de hele koe man.
Wat deze verkiezingen wel duidelijk maakt is dat het systeem zo lek als een mandje is.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:04 schreef 4moreyears het volgende:
https://twitter.com/realD(...)097946776940559?s=19
Wekt vertrouwen op 🥳
Maar even serieus, het ziet er allemaal erg amateuristisch uit...
(Zeggen dat ze klaar zijn met tellen, vrouw volgt jem naar kantoortje, dan blijkt dat hij nog 11 batches moet vinden want de count klopt nog niet?)
Er zijn wel meer behoeftes. Stemmen die even zwaar tellen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat deze verkiezingen wel duidelijk maakt is dat het systeem zo lek als een mandje is.
Ik vind dat ze toch op een of andere manier wettelijk vast moeten leggen dat er in elke staat op dezelfde manier gestemd word met een duidelijke deadline en een ID. Je zou toch zeggen dat daar wel behoefte aan is onder het electoraat.
Sharpiegate ettert ondertussen ook maar doorquote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wat deze verkiezingen wel duidelijk maakt is dat het systeem zo lek als een mandje is.
Ik vind dat ze toch op een of andere manier wettelijk vast moeten leggen dat er in elke staat op dezelfde manier gestemd word met een duidelijke deadline en een ID. Je zou toch zeggen dat daar wel behoefte aan is onder het electoraat.
Dat zou de balans verstoren, ik vind niet dat een aantal steden de koers van het land hoeven te bepalen. Nog beter zou het zijn om federaal beleid minder relevant te maken, meer macht voor de staten. Al denken sommigen hier dat het betekent dat de slavernij dan weer ingevoerd zal worden.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:13 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Er zijn wel meer behoeftes. Stemmen die even zwaar tellen bijvoorbeeld
Kun je nog aangeven wat een Humphrey, Goldwater en of Yarborough niet integere politici maakte?quote:
Nee hoor, mijn zegen heb je. Zonder de federale overheid lazeren die Republikeinse staten namelijk in no time in elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:19 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zou de balans verstoren, ik vind niet dat een aantal steden de koers van het land hoeven te bepalen. Nog beter zou het zijn om federaal beleid minder relevant te maken, meer macht voor de staten. Al denken sommigen hier dat het betekent dat de slavernij dan weer ingevoerd zal worden.
Laat ze ook maar eens beginnen met het plaatsen van voldoende stemlokalen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ben ik het met je eens.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laat ze ook maar eens beginnen met het plaatsen van voldoende stemlokalen.
Mocht dat het geval zijn, dan kunnen de burgers in die staten kiezen voor ander bestuur. Daar hoeft de rest van het land geen last van te hebben. Het is in mijn ogen de enige werkbare oplossing om de verdeeldheid tegen te gaan.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn zegen heb je. Zonder de federale overheid lazeren die Republikeinse staten namelijk in no time in elkaar.
Waarom niet gewoon secessie, werkte voorheen ook zo goed.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, dan kunnen de burgers in die staten kiezen voor ander bestuur. Daar hoeft de rest van het land geen last van te hebben. Het is in mijn ogen de enige werkbare oplossing om de verdeeldheid tegen te gaan.
politici en integer in een zin vind ik gewoon erg grappigquote:Op woensdag 18 november 2020 18:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kun je nog aangeven wat een Humphrey, Goldwater en of Yarborough niet integere politici maakte?
Met een ander bestuur heb je nog geen economie die zichzelf wel overeind kan houden.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:27 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Mocht dat het geval zijn, dan kunnen de burgers in die staten kiezen voor ander bestuur. Daar hoeft de rest van het land geen last van te hebben. Het is in mijn ogen de enige werkbare oplossing om de verdeeldheid tegen te gaan.
Als staten dat willen dan waarom niet, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij vind dat het verder moet. Met je cynische reacties word niemand wijzer hier.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon secessie, werkte voorheen ook zo goed.
Het is veel meer een derdewereldland dan veel mensen beseffen.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:08 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zakenmensen en integriteit is nog grappiger als het van het kaliber Trump en zijn benoemingen is.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
politici en integer in een zin vind ik gewoon erg grappig
Je zegt dus eigenlijk dat bepaalde staten gedoemd zijn om te falen ondanks goed bestuur, waarom ben je daar van overtuigd?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Met een ander bestuur heb je nog geen economie die zichzelf wel overeind kan houden.
Waarom moeten wij de problemen van de VS oplossen? De oplossingen zijn ruimtschoots voorhanden maar dat willen de Staten cq de kiezers niet, nou, ok, da's hun keuze en hun probleem dus.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als staten dat willen dan waarom niet, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij vind dat het verder moet. Met je cynische reacties word niemand wijzer hier.
En dat bewijst voor mij dat politiek de meeste Trump fans (en FvD'ers) in wezen niet zoveel interesseert; het is een 'ontastbare elite' die per definitie suspect is, en derhalve is elke olifant in de porceleinkast een godheid, een 'man van het volk', een 'Messias', ook al is de godenzoon in kwestie een van de minst integere personen denkbaar, op vrijwel alle gebieden (zakelijk, moreel, politiek) en in politiek opzicht een onbenul zelf.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:33 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
politici en integer in een zin vind ik gewoon erg grappig
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je zegt dus eigenlijk dat bepaalde staten gedoemd zijn om te falen ondanks goed bestuur, waarom ben je daar van overtuigd?
Dat zeg ik toch helemaal niet, ik neem aan dat je een bepaalde visie hebt over hoe het dan wel moet.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Waarom moeten wij de problemen van de VS oplossen? De oplossingen zijn ruimtschoots voorhanden maar dat willen de Staten cq de kiezers niet, nou, ok, da's hun keuze en hun probleem dus.
Net zoals het in 1960 verder ging, en in 1992, en in 2000, en in 2008 en in 2012...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als staten dat willen dan waarom niet, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jij vind dat het verder moet. Met je cynische reacties word niemand wijzer hier.
Ik zou eerst eens wat doen aan die achterlijke grens tussen haves en have-nots in de VS. Door bijvoorbeeld een verzorgingsstaat a la West-Europees c.q. Canadees model in te richten.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, ik neem aan dat je een bepaalde visie hebt over hoe het dan wel moet.
Grappig, dat is een probleem dat vooral speelt in de blauwe gebieden. Niet verrassend, gezien de namen in Bidens (denkbeeldige) transitieteam. Ook niet verrassend is dat zo iemand steun ontvangt van neocons.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens wat doen aan die achterlijke grens tussen haves en have-nots in de VS. Door bijvoorbeeld een verzorgingsstaat a la West-Europees c.q. Canadees model in te richten.
Zolang echter bij het minste geringste communisme en socialisme wordt geroepen, blijft het een supermacht vol aberraties (meeste rijken, meeste armen, meeste daklozen, meeste gevangenen, meeste onverzekerden).
Als je weet dat er communisme en socialisme geroepen word, waarom wil je het dan meteen implementeren op nationaal niveau?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou eerst eens wat doen aan die achterlijke grens tussen haves en have-nots in de VS. Door bijvoorbeeld een verzorgingsstaat a la West-Europees c.q. Canadees model in te richten.
Zolang echter bij het minste geringste communisme en socialisme wordt geroepen, blijft het een supermacht vol aberraties (meeste rijken, meeste armen, meeste daklozen, meeste gevangenen, meeste onverzekerden).
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Grappig, dat is een probleem dat vooral speelt in de blauwe gebieden. Niet verrassend, gezien de namen in Bidens (denkbeeldige) transitieteam. Ook niet verrassend is dat zo iemand steun ontvangt van neocons.
Hebben de Democraten al bekend gemaakt welk tribunaal het wordt?quote:
Omdat je misschien een keer niet moet luisteren naar schreeuwende opgehitste dwazen en gewoon moet invoeren wat werkt voor de gemiddelde Amerikaan waardoor de sociale mobiliteit ook weer wat omhoog kan en iedereen op de lange termijn profiteert.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je weet dat er communisme en socialisme geroepen word, waarom wil je het dan meteen implementeren op nationaal niveau?
Dat is het punt wat ik dus niet begrijp.
Nee hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee hoor.
In alle lijstjes bungelen de Rode Staten onderaan. Al decennia. Dat is wel wat anders dan grote stedenproblematiek.
Omdat het geen communisme en socialisme is, en, op basis van de cijfers, miljoenen Amerikanen uit een desoltae startpositie zal halen die op lange termijn voor allen rendabel is. Zie het succes van het systeem in de West-Europese landen (die sinds de 19e eeuw zijn getransformeerd van post-feodaal naar verzorgend), Australië en Canada.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:42 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als je weet dat er communisme en socialisme geroepen word, waarom wil je het dan meteen implementeren op nationaal niveau?
Dat is het punt wat ik dus niet begrijp.
Die visie is helemaal niet zo moeilijk. Er moet meer geld bij de overheid binnenkomen, er moet meer geinvesteerd worden zowel op federaal als staats nivo in het onderwijs, er moet meer geinvesteerd worden in infrastructuur, er moet eens opgehouden worden met de "war on taxes" en geneuzel over small government en dat alles moet zowel op staats als federaal nivo plaatsvinden.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:37 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet, ik neem aan dat je een bepaalde visie hebt over hoe het dan wel moet.
Jazeker wel. En die zijn ook al enkele malen hier gepubliceerd.quote:
Kan het misschien zo zijn dat die mensen gewoon anders in het leven staan en dat het opdringen van bepaalde zaken compleet averechts werkt?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Omdat je misschien een keer niet moet luisteren naar schreeuwende opgehitste dwazen en gewoon moet invoeren wat werkt voor de gemiddelde Amerikaan waardoor de sociale mobiliteit ook weer wat omhoog kan en iedereen op de lange termijn profiteert.
Honger zullen ze tenminste niet hebben. Wat zou Bernie ook alweer over lange rijen om voedsel te krijgen?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jazeker wel. En die zijn ook al enkele malen hier gepubliceerd.
Republikanistan is wat dat betreft de derde wereld van de V.S.
Kan het misschien zo zijn dat die mensen al een leven lang allerlei bullshit is opgelegd?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kan het misschien zo zijn dat die mensen gewoon anders in het leven staan en dat het opdringen van bepaalde zaken compleet averechts werkt?
Nee. Het is ook geen opdringen als je een meerderheid van de afgevaardigden en stemgerechtigden achter je hebt.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Kan het misschien zo zijn dat die mensen gewoon anders in het leven staan en dat het opdringen van bepaalde zaken compleet averechts werkt?
Welnee, joh, dat is een fabeltje.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:46 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rustbelt is democratisch grondgebied, muh socialism is vooral een talking point op rechts. Wat weerhoud de staten in de rustbelt om zelf te investeren in die verarmde gebieden?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die visie is helemaal niet zo moeilijk. Er moet meer geld bij de overheid binnenkomen, er moet meer geinvesteerd worden zowel op federaal als staats nivo in het onderwijs, er moet meer geinvesteerd worden in infrastructuur, er moet eens opgehouden worden met de "war on taxes" en geneuzel over small government en dat alles moet zowel op staats als federaal nivo plaatsvinden.
Regio's die al tientallen jaren afgeschreven zijn zoals de Rust Belt hebben meer investeringen nodig om nieuwe industrieen op te bouwen.
Maar nogmaals, dat wordt gepresenteerd als sosjialism dus unacceptabel. Nou, prima toch? Dan ga je lekker zo door tot het echt in elkaar klapt.
En opnieuw heb je totaal geen verstand van zaken:quote:Op woensdag 18 november 2020 18:47 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Honger zullen ze tenminste niet hebben. Wat zou Bernie ook alweer over lange rijen om voedsel te krijgen?
Een fabeltje? Dat is nogal een statement.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Welnee, joh, dat is een fabeltje.
De rust belt is helemaal niet zo Democratisch hoor, hoe kom je daarbij?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rustbelt is democratisch grondgebied, muh socialism is vooral een talking point op rechts. Wat weerhoud de staten in de rustbelt om zelf te investeren in die verarmde gebieden?
Ze hebben het geld niet OMDAT ze verarmd zijn? Hoe moeilijk is het? En de Staten zitten stuk voor stuk tot hun nek in de ongedekte schulden, overigens vooral door het feit dat ze hun pensioenfondsen niet betaald hebben toen het moest en in sommige gevallen gewoon in de pensioen fondsen hebben lopen graaien.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
De rustbelt is democratisch grondgebied, muh socialism is vooral een talking point op rechts. Wat weerhoud de staten in de rustbelt om zelf te investeren in die verarmde gebieden?
De ontkenningsfase duurt op dit punt voor jou al een jaar of 40 dus? Noem eens een statistiek waarin de Republikeinse staten het dan goed doen, behalve 'Trump stemmen'.quote:
Uhm... mandaat?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ral_election_resultsquote:Op woensdag 18 november 2020 18:44 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hebben de Democraten al bekend gemaakt welk tribunaal het wordt?
Intussen is er absoluut niets wat het onderzoeken waard is aan de andere kant:
[ twitter ]
Malware. Zoveelste keer.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef 4moreyears het volgende:
http://banned.video/watch?id=5fb5543c58586e3ee2fe7459
Gezellig alex jansen op bezoek nu
Misschien is het handig om uit te leggen waar dit over gaat, wat het is, wat zouden we te zien moeten krijgen en op welk vlak is het relevant binnen de discussie?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef 4moreyears het volgende:
*** link verwijderd ***
Homofiele kikkers die onder Biden de héle amfibische soort gaan infecteren of zo.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien is het handig om uit te leggen waar dit over gaat.
Reden te meer om meer macht aan de staten te geven, minder afdrachten op federaal niveau en meer afdrachten op het niveau van de staten.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uhm... mandaat?
Als je als Republikeinen steeds blijft roepen dat de belastingen omlaag moeten terwijl je ook nog eens aardige aftrekposten voor het grootbedrijf regelt, die vervolgens niet, zoals de Reagan legende wil dat fijn laat 'trickelen' naar beneden maar naar allerei hedgefunds en buitenlandse spaarrekeningen doorsluist, is het niet vreemd dat er op staatsniveau weinig aangericht kan worden. Lege schatkist en zo.
Reden ook dat daarom vooral Rode Staten al decennia aan het Federaal infuus liggen.
De ironie...
Uhm...quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Reden te meer om meer macht aan de staten te geven, minder afdrachten op federaal niveau en meer afdrachten op het niveau van de staten.
Kletsquote:
Join Alex Jones live from the Capital of Georgia to STOP THE STEALquote:Op woensdag 18 november 2020 18:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien is het handig om uit te leggen waar dit over gaat, wat het is, wat zouden we te zien moeten krijgen en op welk vlak is het relevant binnen de discussie?
Ja reden te meer om niet naar zijn site te linken.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:59 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Klets
Wat heb jij in hemelsnaam voor scanner en wat is de melding?
Dit is het videokanaal van alex jones sinds hij van youtube gebanned is
Alex Jones hoef je hier niet te posten.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:59 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Klets
Alex Jones is toch die terrorist?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Join Alex Jones live from the Capital of Georgia to STOP THE STEAL
Hij gaat daar protesteren en dit is de live stream
Ik ben ook geen fan van hem, maar het is toch wel wat actueel toch.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alex Jones hoef je hier niet te posten.
jij haalt je info echt van bagger websites sites man man manquote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef 4moreyears het volgende:
Ah ja, Alex Jones, die van aan flarden geschoten kinderen die niet bestaan en zo.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:03 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van hem, maar het is toch wel wat actueel toch.
Ik kan er niets aan doen dat hij van youtube weg is?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij haalt je info echt van bagger websites sites man man man
en dat moeten wij serieus nemen ?
En toch blijf je terugkomen. Alsof je diep van binnen weet dat je uit je bubbel moet stappen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:06 schreef Monolith het volgende:
Ach, we doen niet eens meer alsof het hier niet BNW is.
En waarom denk je dat hij hier nog wel welkom is?quote:Op woensdag 18 november 2020 18:59 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Klets
Nee, eerder om bullshit news tegen te gaan van Trump fanboys.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:12 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
En toch blijf je terugkomen. Alsof je diep van binnen weet dat je uit je bubbel moet stappen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 19:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
En waarom denk je dat hij hier nog wel welkom is?
Ja dat ja. Twee zwakzinnigen gaan mij niet "uit een bubbel halen", net zoals twee creationisten of proponenten van een platte aarde dat ook niet gaan doen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, eerder om bullshit news tegen te gaan van Trump fanboys.
Overigens: hoe was McCain ook weer oneervol?
Godcomplexje dan? Dat alleen jijzelf anderen kunt behoeden van "nepnieuws"?quote:Op woensdag 18 november 2020 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, eerder om bullshit news tegen te gaan van Trump fanboys.
Overigens: hoe was McCain ook weer oneervol?
Stop the Stealquote:Op woensdag 18 november 2020 18:54 schreef 4moreyears het volgende:
Oneervolle McCain... voorbeelden...quote:Op woensdag 18 november 2020 19:15 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Godcomplexje dan? Dat alleen jijzelf anderen kunt behoeden van "nepnieuws"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |