abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196293708
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:19:09 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293744
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! O+

Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koop O+ kaas O+ waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan :Y
Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen ;(
pi_196293760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen ;(
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
pi_196293772
Oh en @Myraela , bedankt voor het advies :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:21:55 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293819
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
Goed idee wel. Eens zoeken :9

Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook O+
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
pi_196293831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Goed idee wel. Eens zoeken :9

Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook O+
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/

:7
pi_196293866
quote:
Hier verkoopt de AH het :)
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:25:03 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:26:21 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293933
0 knoflooks in Nijmegen ;(
pi_196293977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Ja ik zag het ook. ;( Sad.
pi_196294002
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn :)

Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.

Maar gewoon vies was dat... brrrr

Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.

En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
pi_196294011
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_196294197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn :)

Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.

Maar gewoon vies was dat... brrrr

Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.

En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:43:12 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196294276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel :9~
Goede tip. Maar wel voor na de lock down. Voorlopig even geen andere steden opzoeken.
pi_196294328
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Mja misschien wel..
  dinsdag 17 november 2020 @ 22:06:38 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196294677
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
pi_196294796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid? :D Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 22:17:37 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196294869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

M'n ouders hadden laatst een vegetarische rookworst gekregen/gekocht. Was vooral erg zout en (te) veel rookextract.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 17 november 2020 @ 22:19:37 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196294913
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:

Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid? :D Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
Eh ja :@ ik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.

Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
pi_196295069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
maar wel met worst... :)

nu wel nieuwsgierig maar kan zelf geen worst maken vrees ik :)
pi_196295185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:

Dat wordt zo'n beetje mijn verjaardag ook, neem ik aan c_/ Maar nu al zin in de uitgekozen taart *O*
(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maakt *) dit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196295474
@minilot je zwembad op tv w/
Man bijt hond XL
pi_196297782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maakt *) dit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
Goeie keus dit jaar :9 En wat een gave traditie! *O* Wat voor taarten zijn er in de loop der jaren zoal al voorbij gekomen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196297784
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
@:minilot je zwembad op tv w/
Man bijt hond XL
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad: O+ O+

Edit: gezien! Awww O+ Bravo, Oezbeekse mevrouw!

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 18-11-2020 06:45:25 ]
pi_196297801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:

[ afbeelding ]

Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.

En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
Oh, dat ziet er op de foto al erg goed uit! :9 En dank voor de input: ik heb aangaande Flavour wat keuzestress steeds en dan maak ik maar gewoon niks eruit :')

Sowieso iedereen bedankt voor de input! Nu J. nog maar één maaltijd per dag eet merk ik toch vaker dan ik geneigd ben om 'm dan wel vlees of vis erbij voor te schotelen.. Beetje inspiratie voor wat anders is nooit mis, maar heel lekker moet het dan wel zijn! :+
pi_196297902
Goedemorgen. Was om half 7 wakker.
Straks ongure dingen doen in de sportschool :9
Daarna tuin winterklaar maken, want mooi weer.
pi_196298104
Mogguh :O Al 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196298128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Al 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
DDay *O*
Komt vast goed!
pi_196298131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad: O+ O+

Edit: gezien! Awww O+ Bravo, Oezbeekse mevrouw!
Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving :D
pi_196298133
Werken! Zin maken! :W
pi_196298146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:56 schreef Blues het volgende:

[..]

DDay *O*
Komt vast goed!
Dat is pas vrijdag :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196298148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving :D
Klopt, we hebben er maar eentje. Wel een erg fijne O+

Iedereen werk ze vandaag!

En ik hoorde net een jippie op de weegschaal, achgut! Het lijkt erop dat J. over een poosje voor het eerst sinds zijn puberteit onder de honderd kilo gaat wegen! :D Vind het zo leuk voor 'm! O+
pi_196298149
Succes P.!

En Van Harte Jägertrut met je jaardag w/

Verder ben ik wel benieuwd naar de mud cake / taart van Isa!

Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen? Jippie.
pi_196298210
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:00 schreef AnneX het volgende:

Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen?
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook ja ;)

Snoepen überhaupt niet. Hij eet gewoon één grote maaltijd per dag met in elk geval minstens twee soorten groenten en dan nog zuivel (kwark, yoghurt, vla, chocolademousse :+ ) en meerdere soorten vers en gedroogd fruit toe. Verder alleen soms tussen de middag een beetje bouillon voor wat warms en hartigs. De rest van de dag alleen water, zwarte koffie en thee. Als Günther en ik wat lekkers hebben gebakken schuift dat gewoon naar voor bij het toetje na het avondeten: effectief gewoon dan dus nog steeds dus één flinke maaltijd per dag zonder restricties: dat kan gewoon heel veel en heel lekker en van alles zijn :9 Maar 23 van de 24 uur op een dag wordt er dus gevast. Het heeft elke neiging tot snaaien compleet geëlimineerd ^O^

Verder sinds kort dus (net als ik) hardloopopbouwschema op maandag, woensdag en vrijdag met z'n broertje en dan op dinsdag en donderdag anderhalf uur met z'n broertje wandelen in hun thuiswerkpauze dus ja, dat is wel wat meer bewegen.. maar het afvallen zit daar echt niet in: hij heeft sinds hardloopoefenen juist meer trek en het punt blijft gewoon dat je idioot veel moet bewegen om, zeg, een lepel mayo of een kwak roomboter te compenseren.

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 18-11-2020 08:21:30 ]
pi_196298230
Ook wel zin in mud cake maken nu, maar da's er eentje die zich volgens mij niet best laat invriezen, dus beter van niet :')
pi_196298246
JT jarig? :o *O* Feli *O*

En ik vind het megaknap van J, minilot. Ik had er ooit 25 kg vanaf maar toen kwam er een stressvol project voorbij -O- En daana bleef het eraan :')
pi_196298255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
JT jarig? :o *O* Feli *O*
Dit ja! *O* Van harteeeeeh!

En nee, stress schiet niet op -O- Nog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
pi_196298270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit ja! *O* Van harteeeeeh!

En nee, stress schiet niet op -O- Nog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
Nou, dat stressproject was 5 jaar geleden :P

Zowel G als ik moeten eigenlijk wel wat kwijt dus we zijn nu weer begonnen met in ieder geval om kcals te tellen. Dat werkte voor mij 5 jaar geleden echt heel goed. Daarnaast dagelijks een uurtje wandelen.

Het grote voordeel tov 5 jaar geleden: G houdt absoluut niet van afhaal (behalve dan de wekelijkse turkse pizza :+ ) *O* Dus in ieder geval elke avond versgekookt voedsel :9
pi_196298369
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd JT *O*

@minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
pi_196298465
Gefeliciteerd! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196298468
Mogge!

Gefeliciteerd Jagärtrut *O*

Zo goed van jouw J, wat een discipline _O_
pi_196298476
Gefeliciteerd Jagärtrut *G*
pi_196298477
Ik ben sinds hardlopen wel een kilo of twee kwijt geloof ik :Y maar ik word er ook niet superhongerig van en ik denk dat het me sowieso wat bewuster maakt van bewegen en fit zijn.
pi_196298621
@AnneX misschien heb ik er overheen gelezen hoor... maar hoe is het met je bezoek afgelopen eigenlijk?
pi_196298728
Bonusnieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196298734
Feli Jagar *G*
pi_196298740
Oh ja werken.
Druk.
:B
pi_196298749
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lekker zeg! Gefeliciteerd!

En van harte met je verjaardag Jagar! Fijne dag vandaag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196298801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd JT *O*

@:minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
Hm hier toen ik ging hardlopen... vlogen de kilo’s er redelijk af hoor.

Nu eet ik anders.. en is er sinds april 6kg af.
Maar beweeg ik stelselmatig weinig volgens mij.
pi_196298827
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:
SPOILER
Da's fijn nieuws!
pi_196298999

Virtuele taart voor mijn virtuele verjaardag!

Stiekem doe ik vandaag gewoon alsof ik niet jarig ben en vieren we het op zondag, want ik ben vandaag pokkedruk op het werk. Zelfs fysiek op het werk aanwezig, dat is echt al tijden geleden....

Wel gister per ongeluk mijn cadeautje gezien omdat ik de deur open deed voor de postbode en het niet verpakt was, ik krijg een ijsmachine! O+
pi_196299022
Gefeliciteerd Jagar w/
Spoilers!
pi_196299056
Oooh, ijsmachine! IJs :9
Ik probeer meestal maar te vergeten dat ik er eentje heb - ik zou volgens mij met gemak dagelijks een liter roomijs soldaat kunnen maken :') O+
pi_196299121
Gefeliciteerd! :D
pi_196299203
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef minilot het volgende:
Oooh, ijsmachine! IJs :9
Ik probeer meestal maar te vergeten dat ik er eentje heb - ik zou volgens mij met gemak dagelijks een liter roomijs soldaat kunnen maken :') O+
Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijk :9

Jagärtrut van harte _O_ en dat je maar een super leuk verjaardagsweekend hebt en zo te lezen heb je vandaag helaas geen tijd om ijsrecepten op te zoeken :7 Iemand hier alvast wat ijsrecepten voor JT?

@minilot de grote pindakaas-chocoladetaart van september was Jross' keus dit jaar. Hij had vorig jaar lemon merengue, maar dat is voor mij gewoon een routinetaart. Die is wel super lekker natuurlijk. Ik had vorig jaar white chocolate cheesecake met bosvruchten. Die was ook zķ lekker O+ En daarvoor een heerlijke carrotcake met cream frosting. Verder herinner ik me een key lime pie, appel-perziktaart, een chocoladetaart in laagjes met een cheesecakevulling...en nu kan ik even niets meer bedenken en heb ik zin in taart :(
pi_196299263
Mogge!

Jagar gefeliciteerd! Weer een jaar afgerond, en een bewogen jaar was ‘t.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196299301
Heerlijk geslapen met frisse zeebries. Nu nog in hoteleetzaal, het is echt heel gemoedelijk hier. Liefste is de wandeling van de dag aan het inplannen.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_196299344

pi_196299348
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:05 schreef Uhmmpie het volgende:
@:AnneX misschien heb ik er overheen gelezen hoor... maar hoe is het met je bezoek afgelopen eigenlijk?
Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.
De broers aan tafel in de keuken en ik achter in de kamer bij tv, met tablet.
Thx for asking.

Hé, Goitske heeft zelfs een fb pagina met bakkers en recepten. w/

Goed bericht alsnog voor Blues. Hoera. 🎉

@sigme : uitzicht op zee! Zijn er veel gasten?
pi_196299389
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Virtuele taart voor mijn virtuele verjaardag!

Stiekem doe ik vandaag gewoon alsof ik niet jarig ben en vieren we het op zondag, want ik ben vandaag pokkedruk op het werk. Zelfs fysiek op het werk aanwezig, dat is echt al tijden geleden....

Wel gister per ongeluk mijn cadeautje gezien omdat ik de deur open deed voor de postbode en het niet verpakt was, ik krijg een ijsmachine! O+
Ga je nou een taart bakken het weekend of ijsmaken?
Straks heb je kastruimte genoeg voor de machines w/
pi_196299404
'Routinetaart' _O_
pi_196299419
Wat ziet dat er fijn uit daar @sigme

En die taarten die @Isabeau opnoemt :9~

Op internet zijn zoveel heerlijke ijsrecepten terug te vinden. Een keer yoghurtijs met kersen gemaakt en dat recept kan ik niet meer terugvinden. Veel recepten lijken erop, maar er mist steeds iets. Roomijs hou ik niet zo van maar vruchtensorbets :9~

@AnneX, @Goitske heeft zelfs 2 bak/kook fb pagina's waar veel mensen zalige dingen plaatsen.
pi_196299420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:10 schreef minilot het volgende:
'Routinetaart' _O_
:D ja, ik maak hem voor mijn beide ouders op verjaardag en ook voor vrienden. Super snel gefixt dus.
pi_196299422
Oh @sigme wat een lekker duinuitzicht! :9 Waar zitten jullie precies? Mag via DM. Ik wil ook wel! :D
pi_196299435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijk :9

Jagärtrut van harte _O_ en dat je maar een super leuk verjaardagsweekend hebt en zo te lezen heb je vandaag helaas geen tijd om ijsrecepten op te zoeken :7 Iemand hier alvast wat ijsrecepten voor JT?

@:minilot de grote pindakaas-chocoladetaart van september was Jross' keus dit jaar. Hij had vorig jaar lemon merengue, maar dat is voor mij gewoon een routinetaart. Die is wel super lekker natuurlijk. Ik had vorig jaar white chocolate cheesecake met bosvruchten. Die was ook zķ lekker O+ En daarvoor een heerlijke carrotcake met cream frosting. Verder herinner ik me een key lime pie, appel-perziktaart, een chocoladetaart in laagjes met een cheesecakevulling...en nu kan ik even niets meer bedenken en heb ik zin in taart :(
Wat een leuk idee hoe jullie ieder jaar taart naar keuzes maken voor elkaar. Kun je lang over nadenken en naar uitkijken.

Gefeli met je ijsmachien Jagar :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 november 2020 @ 10:14:18 #66
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196299458
Gefeliciteerd JT *O*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196299461
Roomijs, altijd roomijs. :9 Ik lust best vruchten/sorbetijs hoor en yoghurtijs ook, maar roomijs staat op een compleet ander niveau qua lekker, vind ik. Als ik de rest van mijn leven alleen nog roomijs te eten zou krijgen was ik een gelukkig mens :')
pi_196299469
Neeeeee, pure chocolade sorbet. :9 Die wil ook ooit eens zelf proberen te maken.
pi_196299481
Maar verder wel roomijs, ja. Maar ik hou sowieso van alles dat romig is. :9
pi_196299486
Daarom ben ik ook zo dik.
pi_196299491
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ja, ik maak hem voor mijn beide ouders op verjaardag en ook voor vrienden. Super snel gefixt dus.
Ja, de lemon merengue is hier ook jarenlang favo geweest bij verjaardagen in de schoonfamilie. LLMP w/
pi_196299528
Ik hou dus helemaal niet van dingen die romig zijn. Volle yoghurt vind ik ook niet lekker, maar ook bijvoorbeeld koffieroom.
Het aller allerlekkerste koop ijsje is ook een raketijsje
pi_196299550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van dingen die romig zijn. Volle yoghurt vind ik ook niet lekker, maar ook bijvoorbeeld koffieroom.
Het aller allerlekkerste koop ijsje is ook een raketijsje
Jij bent helemaal cray cray. :D
pi_196299565
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik weet het, hou ook al niet van bonbons _O-
pi_196299575
Als ik een waterijsje uit zou moeten kiezen, zou ik een perenijsje nemen. Want dat is qua structuur tenminste nog een beetje zacht. Bijna romig. :')
pi_196299579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het, hou ook al niet van bonbons _O-
Maar dat is dan weer niet gek. :D
pi_196299597
quote:
Wat een uitzicht O+
pi_196299605
Ik hou wel van romig, maar geef mij maar fruitsorbetijs. Zo lekker fris :9
(Maar ik eet dan ook eigenlijk alleen ijs in de zomer, als ik iets fris wil. )
  woensdag 18 november 2020 @ 10:27:13 #79
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196299611
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:09 schreef minilot het volgende:

[..]

Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook ja ;)

Snoepen überhaupt niet. Hij eet gewoon één grote maaltijd per dag met in elk geval minstens twee soorten groenten en dan nog zuivel (kwark, yoghurt, vla, chocolademousse :+ ) en meerdere soorten vers en gedroogd fruit toe. Verder alleen soms tussen de middag een beetje bouillon voor wat warms en hartigs. De rest van de dag alleen water, zwarte koffie en thee. Als Günther en ik wat lekkers hebben gebakken schuift dat gewoon naar voor bij het toetje na het avondeten: effectief gewoon dan dus nog steeds dus één flinke maaltijd per dag zonder restricties: dat kan gewoon heel veel en heel lekker en van alles zijn :9 Maar 23 van de 24 uur op een dag wordt er dus gevast. Het heeft elke neiging tot snaaien compleet geëlimineerd ^O^

Verder sinds kort dus (net als ik) hardloopopbouwschema op maandag, woensdag en vrijdag met z'n broertje en dan op dinsdag en donderdag anderhalf uur met z'n broertje wandelen in hun thuiswerkpauze dus ja, dat is wel wat meer bewegen.. maar het afvallen zit daar echt niet in: hij heeft sinds hardloopoefenen juist meer trek en het punt blijft gewoon dat je idioot veel moet bewegen om, zeg, een lepel mayo of een kwak roomboter te compenseren.
Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!
Dat zal hij vast enorm merken in het dagelijks leven.
pi_196299612
Ik ga vanavond denk ik weer een ijsje bij m'n favoriete ijssalon halen. :9
pi_196299622
fruitsorbetijs...is dat überhaupt een bestaand soort ijs, of heb ik iets nieuws bedacht? :')
pi_196299636
Goed, verder:

Gefeliciteerd Jägar! *O*
Op naar een nieuw levensjaar in een nieuw huis en hierbij dan maar 3 virtuele luchtSMAKzoenSMAKenSMAK! :* ;)

En J is goed bezig Mini! Top! *O*
pi_196299649
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
Als ik een waterijsje uit zou moeten kiezen, zou ik een perenijsje nemen. Want dat is qua structuur tenminste nog een beetje zacht. Bijna romig. :')
Da's ook erg lekker ja (maar veel sneller op)
pi_196299650
quote:
Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...

Geniet er van!
  woensdag 18 november 2020 @ 10:30:40 #85
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196299654
Yoghurtijs! O+ altijd O+
pi_196299665
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Candaasje het volgende:
fruitsorbetijs...is dat überhaupt een bestaand soort ijs, of heb ik iets nieuws bedacht? :')
Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaak
pi_196299679
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaak
Ah ja ik bedoelde meer de 'terminologie'. Maar vruchtensorbet bestaat geloof ik wel toch, in de van Dale?

Anyway, ik ben dol op mango! En citroen! Laatste keer in Italië had ik een ijsje met mango, citroen en aardbei O+ Dat was goddelijk. (Want het was ook allemachtig warm weer)
pi_196299700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond denk ik weer een ijsje bij m'n favoriete ijssalon halen. :9
Hehe, ik ga met Günther in een nabijgelegen bosje met verrekijker #myraspotten
pi_196299715
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!
Dat zal hij vast enorm merken in het dagelijks leven.
Nou ja, dat hardlopen is pas sinds een paar weken natuurlijk hč? Hoe hij zich voelt met betrekking tot dagelijks leven, daarin scheelt momenteel nog vooral die tientallen kilo's minder meezeulen :)
pi_196299766
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:30 schreef gcjoel het volgende:
Yoghurtijs! O+ altijd O+
Dit :Y

En wat een goed cadeau JT :) het is dat wij echt geen ruimte meer hebben in de keuken anders zou ik er ook wel een willen.
pi_196299782
Ik was trouwens best goed/productief bezig deze ochtend, maar zit nu een beetje in een impasse.
Ben bezig met de laatste puntjes op de i zetten van een samenvatting van een onderzoek, uitgevoerd door een masterstudent. En waar diegene zelf een samenvatting voor heeft geschreven. Maar het moet dan dus in mijn eigen woorden. Ik ben nu allerlei kunst en vliegwerk aan het toepassen om er nog wel begrijpelijke zinnen van te maken die niet nodeloos om de essentie heen draaien :') .

Straks wel weer tot 18 uur online hoorcolleges. Dat is wat minder geestdodend :)
pi_196299793
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:30 schreef Candaasje het volgende:

Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...

Geniet er van!
Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daar O+

Evengoed een super fijne vakantie gewenst natuurlijk :7
pi_196299807
oh, ik ben super jaloers op sigme! Dat lijkt me echt heel erg heerlijk, een aantal dagen aan zee...
pi_196299832
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daar O+

Evengoed een super fijne vakantie gewenst natuurlijk :7
Ik downplayde het voor mezelf ja :{w
pi_196299865
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.

En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan. :')

Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
pi_196299891
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.
De broers aan tafel in de keuken en ik achter in de kamer bij tv, met tablet.
Thx for asking.

Hé, Goitske heeft zelfs een fb pagina met bakkers en recepten. w/

Goed bericht alsnog voor Blues. Hoera. 🎉

@:Sigme : uitzicht op zee! Zijn er veel gasten?
Klinkt als prima goedgekomen :)

Al was je vast ook wel blij toen hij weer weg ging

Eind goed al goed. :)
  woensdag 18 november 2020 @ 10:49:50 #97
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196299900
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.

En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan. :')

Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
Daarom nooit aan beginnen!
pi_196299943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:

Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.
pi_196299952
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijs O+ hoewel, de ijsboer hier vlakbij heeft heel goed roomijs en dat eet ik ook graag. En van als er grote brokken inzitten zoals B&J. Maar gewoon vanille-
of chocoladeijs zonder afwisseling dingetjes erin vind ik een verschrikking.
  woensdag 18 november 2020 @ 10:55:50 #100
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196299974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:54 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijs O+ hoewel, de ijsboer hier vlakbij heeft heel goed roomijs en dat eet ik ook graag. En van als er grote brokken inzitten zoals B&J. Maar gewoon vanille-
of chocoladeijs zonder afwisseling dingetjes erin vind ik een verschrikking.
Maar B&J is alleen lekker door de brokken. Het ijs zelf is niet bijzonder lekker.
pi_196299994
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.
Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.
pi_196300005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:

Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.
Ik vind het ook gewoon bij een bruid (en feestjes!) horen 8-) Maar zo dagelijks, neuh.
pi_196300050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook gewoon bij een bruid (en feestjes!) horen 8-) Maar zo dagelijks, neuh.
Dat is ook waarom ik er nu mee ben begonnen. Ik wil er gewoon behendig in worden zodat ik het op de bruiloft netjes zelf kan doen. Het is nog best lastig om het een beetje goed te kunnen. Volgende stap is ook m'n haar wat vaker gaan krullen. :D
pi_196300113
Ik vind het bij mezelf er al heel snel onnatuurlijk/ too much uitzien. Maar dat komt ook wel doordat ik mijn eigen gezicht gewend ben, met al z'n vage kleurverschillen en sproetjes/vlekjes/talloze oneffenheden. Dus foundation vind ik al lastig, en met een bleke huid wordt het al snel erg opvallend allemaal.

En ik ben een kluns. :')

Maar eigenlijk zou ik het soms best een beetje goed willen kunnen. Vooral op van die dagen dat mijn huid onder mijn ogen diepzwart is. Of voor een feestje. Of gewoon omdat het best tof is om er als een femme fatale uit te zien ;)
pi_196300136
Make up. De ene dag zit ik mooi onder het plamuur om de dag erna onder de bulten en pus te zitten :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196300139
Foundation doe ik ook niet. Gevoel van m'n hele huid dichtsmeren, vind ik gewoon naar. Maar ik heb nu wel alles gepoederd. Dan ziet het er toch wat frisser uit.
pi_196300141
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het valt en staat ook wel met de make up.

Ik vind mensen waarvan ik op 3m afstand zie dat ze foundation op hebben... niet mooi.
En mascara en eyeliner kan je ogen echt veel mooier laten uitkomen.. maar wederom van die hele dikke zwarte strepen vinden veel mensen mooi... maar geeft mij vaak het gevoel dat ze iets proberen te fiksen dat niet stuk is.

Maar ik heb het idee dat vooral mannen... dat gewoon niet zien ofzo :)

Dus ja.. makeup kan heel mooi en leuk zijn.
Maar nee.. zeker niet altijd.
En ik vind het persoonlijk vooral mooi als het inderdaad je goede punten accentueert en de slechtere punten wat naar de achtergrond brengt ipv een complete rembrandt op je gezicht aanbrengen :)
pi_196300188
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het bij mezelf er al heel snel onnatuurlijk/ too much uitzien. Maar dat komt ook wel doordat ik mijn eigen gezicht gewend ben, met al z'n vage kleurverschillen en sproetjes/vlekjes/talloze oneffenheden. Dus foundation vind ik al lastig, en met een bleke huid wordt het al snel erg opvallend allemaal.

En ik ben een kluns. :')

Maar eigenlijk zou ik het soms best een beetje goed willen kunnen. Vooral op van die dagen dat mijn huid onder mijn ogen diepzwart is. Of voor een feestje. Of gewoon omdat het best tof is om er als een femme fatale uit te zien ;)
Beste leerpuntje hier qua makeup leerde ik van een vriendin die visagiste is.

Rode plekjes, pukkeltjes etc... doe je eerst een “likje” groene oogschaduw up.
En daarna een beetje concealer die je zo goed mogelijk uitveegt zodat je geen rondje in een andere kleur midden op je voorhoofd hebt :)

Werkt supergoed en dat doe ik dus wel regelmatig.
Verder alleen in specifieke gevallen...
dan bruine oogpotlood/mascare (met zwart zie ik eruit als een panda...) en een niet te opvallende lippenstift die je wel ziet.

Heel ander gezicht meteen...
maar geen zin om dat elke dag te doen :)

Bovendien kriebelt bruine oogpotlood/mascara vaak..
die wordt vaak gekleurd met roest en ik heb nog niks gevonden waar dat niet in zit EN dat gewoon op je gezicht blijft zitten na 3x knipperen :)
pi_196300215
c_/ Testen gaat weer voorspoedig. Problemen worden opgelost. Het leven is mooi. Nu kijken hoe lang dat duurt :+
pi_196300240
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En daarna een beetje concealer die je zo goed mogelijk uitveegt zodat je geen rondje in een andere kleur midden op je voorhoofd hebt :)

dan bruine oogpotlood/mascare (met zwart zie ik eruit als een panda...) en een niet te opvallende lippenstift die je wel ziet.

die wordt vaak gekleurd met roest en ik heb nog niks gevonden waar dat niet in zit EN dat gewoon op je gezicht blijft zitten na 3x knipperen :)
Hm, *noteert*

Ik zou eigenlijk eens een workshop moeten volgen. Of gewoon eens een dagje youtube aanslingeren.
Ooit wel eens een avondje bij zo'n make-up party gewees (don't ask :') ) maar daar deed iedereen zo hysterisch en ging het meer om de producten verkopen dan om goede tips and tricks.
pi_196300303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Groene oogschaduw? Klinkt raar, maar zal met het rode wel helpen.

Ik gebruik alleen maar mascara :D en zelfs dat al maanden niet meer.
pi_196300316
Ik vind vooral de winged eyeliner lastig. Geen idee hoe iedereen die zo strak weet te zetten.

pi_196300325
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Groene oogschaduw? Klinkt raar, maar zal met het rode wel helpen.

Ik gebruik alleen maar mascara :D en zelfs dat al maanden niet meer.
Ook als je couperose hebt, gebruikt men een basis van een groen poeder. En het werkt echt. Groen zie je niet, en rood zie je niet meer
pi_196300340
Bij blauwe kringen kun je dan juist weer een oranje kleur gebruiken om het blauwe wat uit te vlakken.
pi_196300344
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ook als je couperose hebt, gebruikt men een basis van een groen poeder. En het werkt echt. Groen zie je niet, en rood zie je niet meer
Ja, bijzonder is dat :)
  woensdag 18 november 2020 @ 11:30:33 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196300390
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral de winged eyeliner lastig. Geen idee hoe iedereen die zo strak weet te zetten.

[ afbeelding ]
Veel oefenen, ik was vroeger gothic/alto dus deze kan ik nog steeds _O-
En bij mij helpt juiste eyeliner ook, liefst gewoon zo'n kwastje.
pi_196300474
quote:

[ afbeelding ]
Ja, oefenen, oefenen.. ik kan het in mijn slaap denk ik nog :) Maar goed, het is dan ook mijn favoriete makeupdinges van de wereld O+
pi_196300490
Oogmake up gebruik ik als ik ga werken.
Sinds jaren al weer bruine mascara (puppa) en een potlood in diverse kleuren voor oogschaduw. (Babor).
Zwarte mascara en lijnen vind ik vaak té hard voor boven de vijftig 🤪 inderdaad een panda effect. Alleen de strepen zijn te zien en nauwelijks de ogen.
En voor bruiden is naturelle like toch het mooist.
De laatste bruid had zelfs plakwimpers en moest alsnog de bevriende visagist bellen, omdat er iets verschoven / verloren was!
  woensdag 18 november 2020 @ 11:44:47 #119
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_196300557
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, *noteert*

Ik zou eigenlijk eens een workshop moeten volgen. Of gewoon eens een dagje youtube aanslingeren.
Ooit wel eens een avondje bij zo'n make-up party gewees (don't ask :') ) maar daar deed iedereen zo hysterisch en ging het meer om de producten verkopen dan om goede tips and tricks.
Ik heb mijn vrouw ooit een cursus cadeau gedaan. Individueel, 4 uur lang of zo. Haar conclusie was dat je vooral de juiste producten moet kiezen en veel moet oefenen. Goeie kwasten helpt ook.
Siesta & Fiesta!
pi_196300574
quote:

[ afbeelding ]
Ik heb een vriendin die dat dus wel kan. Ik heb altijd 37 pogingen en 239 wattenschijfjes/wattenstaafjes nodig. En dan nog...

Ik doe momenteel ook veel inspiratie op via de serie IZombie. Hoofdpersonage heeft dus een bleke huid, maar dat is bijna mijn normale huidskleur :') . Maar ze draagt wel oogschaduw, e.d. , dus handig als voorbeeld :D .
pi_196300594
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:44 schreef Bramito het volgende:
Ik heb mijn vrouw ooit een cursus cadeau gedaan. Individueel, 4 uur lang of zo. Haar conclusie was dat je vooral de juiste producten moet kiezen en veel moet oefenen. Goeie kwasten helpt ook.
Maar wat zijn die goede producten. Dat is ook weer lastig. Ik neig dan meteen naar duur, maar dat schijnt dus lang niet altijd nodig/beter te zijn.
pi_196300608
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een vriendin die dat dus wel kan. Ik heb altijd 37 pogingen en 239 wattenschijfjes/wattenstaafjes nodig. En dan nog...

Ik doe momenteel ook veel inspiratie op via de serie IZombie. Hoofdpersonage heeft dus een bleke huid, maar dat is bijna mijn normale huidskleur :') . Maar ze draagt wel oogschaduw, e.d. , dus handig als voorbeeld :D .
Het lukt mij nu wel zonder correctie. Maar het blijft wat bobbelig. Omdat ik de lijn in verschillende delen zet, ik kan hem niet in één keer door trekken. :D Maarja, geduld, oefenen, komt wel goed.

Is een zombie serie wel de ideale plek voor make-up inspiratie? :D
  woensdag 18 november 2020 @ 11:50:39 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196300625
Wat ik echt de ultiem ultiem ultiem lelijke "make-up" vind: getruthannes wat aan wenkbrauwen is gedaan.
En al helemaal die geverfde nepverbazing, vette dikke zwarte kwak verf in plaats van haartjes.

Sowieso liever een naturel gezicht :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196300636
Excuses voor alle mannen in dit topic, trouwens.
  woensdag 18 november 2020 @ 11:51:21 #125
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_196300641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:48 schreef Myraela het volgende:

[..]

Maar wat zijn die goede producten. Dat is ook weer lastig. Ik neig dan meteen naar duur, maar dat schijnt dus lang niet altijd nodig/beter te zijn.
Het ging geloof ik vooral om de basis. De juiste kleur is blijkbaar al iets dat niet 100% voor de hand ligt. Goede make up is ook niet goedkoop. Ik zal eens vragen welke merken ze aangeraden kreeg.
Siesta & Fiesta!
pi_196300652
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het lukt mij nu wel zonder correctie. Maar het blijft wat bobbelig. Omdat ik de lijn in verschillende delen zet, ik kan hem niet in één keer door trekken. :D Maarja, geduld, oefenen, komt wel goed.

Is een zombie serie wel de ideale plek voor make-up inspiratie? :D
Oh ja ik heb altijd wat last van een trillend ooglid. Heb ik eens een strakke hand, schiet ik daar weer door uit :P

Haha, nou, het is best een knappe zombie:

woensdag 18 november 2020 @ 11:54:02 #127
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_196300669
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:50 schreef fietsie het volgende:
Wat ik echt de ultiem ultiem ultiem lelijke "make-up" vind: getruthannes wat aan wenkbrauwen is gedaan.
En al helemaal die geverfde nepverbazing, vette dikke zwarte kwak verf in plaats van haartjes.

Sowieso liever een naturel gezicht :P
Niemand is verplicht make up te gebruiken, maar als je het goed doet, is het heel mooi.
Siesta & Fiesta!
pi_196300672
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:51 schreef Bramito het volgende:
Het ging geloof ik vooral om de basis. De juiste kleur is blijkbaar al iets dat niet 100% voor de hand ligt. Goede make up is ook niet goedkoop. Ik zal eens vragen welke merken ze aangeraden kreeg.
Ik heb er ondertussen al flink wat uren make-up reviews kijken op zitten, dus ik denk dat ik al wel genoeg aanbevolen producten heb. :D Maar het blijft dat de ene oogschaduw van een merk helemaal geweldig kan zijn en de andere dan weer een hele andere formule kan zijn en dus kut. Los van sowieso al superveel verschillende meningen natuurlijk. Het is echt een doolhof.
pi_196300677
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ja ik heb altijd wat last van een trillend ooglid. Heb ik eens een strakke hand, schiet ik daar weer door uit :P

[ afbeelding ]
Oh dat is wel mooi, ja. O+
pi_196300732
Zonder enig 'getruthannes aan de wenkbrauwen' zie ik er al gauw halverwege chemokuur uit: van nature zijn mijn wenkbrauwen namelijk maar amper anderhalve centimeter lang qua zichtbaar haar :)
pi_196300743
Make up ben ik te dom voor.
Ik moet het er maar naturel mee doen.

Nu op de strandwandeling!
pi_196300763
quote:

[ afbeelding ]
Heb je daar geen speciale eyeliner voor?
Met zo’n zelfde tip als bijv markeer/caligrafeerstiften?
pi_196300766
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]
Edit, nevermind :+ Jeej, strand! *O*
pi_196300781
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:
Zonder enig 'getruthannes aan de wenkbrauwen' zie ik er al gauw halverwege chemokuur uit: van nature zijn mijn wenkbrauwen namelijk maar amper anderhalve centimeter lang qua zichtbaar haar :)
Ik denk dat veel mannen dat soort dingen ook helemaal niet doorhebben als je het goed doet. Die denken misschien meteen aan de zwarte strepen met een viltstift, de foute voorbeelden.
  woensdag 18 november 2020 @ 12:01:40 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196300788
quote:

[ afbeelding ]
Ah dat is bekend terrein :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196300789
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh dat is wel mooi, ja. O+
Ze is ook wel knap, dat zal vast helpen, maar zelfs mijn vriend begon het op te vallen en te opperen dat ik het eens zou proberen. (Niet dat 'ie veel waarde hecht aan make-up, maar voor af en toe :) )

quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:
Dat heb ik met mijn wimpers. Je ziet 75% niet omdat ze licht zijn. Maakt echt een wereld van verschil, een beetje mascara.
  woensdag 18 november 2020 @ 12:02:02 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196300791
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik denk dat veel mannen dat soort dingen ook helemaal niet doorhebben als je het goed doet. Die denken misschien meteen aan de zwarte strepen met een viltstift, de foute voorbeelden.
pi_196300798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe kom je aan mijn foto? :@
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_196300800
quote:

[ afbeelding ]
Ja maar hey, check die bos krullen. Die trekt gelijk de aandacht! O+
pi_196300808
En beenwarmers! *O* En @sigme mag ik nog een linkje naar je verblijfsaccommodatie?
pi_196300815
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik vind haar wel knap ja.

Maar ik zou zelf... dan toch net als nu.. eerder bruine oogmakeup doen dan zwart :)

Het trekt wel alle aandacht naar dr ogen... maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft :)
pi_196300828
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft :)
Ik vind dat anders op het juiste hoofd juist wel een aangename associatie :@ O+
pi_196300833
quote:

[..]

Maar ik zou zelf... dan toch net als nu.. eerder bruine oogmakeup doen dan zwart :)

Het trekt wel alle aandacht naar dr ogen... maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft :)
Dan is mijn makeup (áls ik het draag, de laatste tijd amper want geen zin in) totaal niet in je straatje. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 november 2020 @ 12:05:37 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196300843
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoe kom je aan mijn foto? :@
Ben je Haags van origine? Ik associeer dit soort verfhoofd nl altijd met een Haags accent :P
pi_196300857
quote:

[..]

Hm, ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik denk dat ik vooral voor de bovenkant gaan, qua make-up. Dus oogleden en bovenste oogwimpers. Niet zozeer nog een roodbruine onderrand. Dat ziet er bij mij altijd wel erg heftig uit, zelfs enkel mascara op de onderste wimpers maakt het al snel erg 'goth' (En ik het vlek ook zo snel, dan zie ik er eerder ziekig/moe uit.)

Maar ze heeft wel meer stijlen :) (Sowieso wel leuke serie. Alleen het laatste seizoen vind ik wat minder, beetje too much alles)
pi_196300873
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ben je Haags van origine? Ik associeer dit soort verfhoofd nl altijd met een Haags accent :P
Neinz, niks Haags aan. :P

Meestal niet geplamuurd ook, dat bewaar ik voor de (nu niet-existente) feestjes. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196300908
Ah niet feestjes zeggen. Snif. Ik wil.
pi_196300911
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:02 schreef fietsie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik zag laatst in onze Jumbo een meisje met echt dikke rechthoekige strepen. Ik wist even niet of ik nu iets beter of NOG lelijker vond dan van die veel te dunne overdreven zwarte boogjes :') :'(
pi_196300930
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:11 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zag laatst in onze Jumbo een meisje met echt dikke rechthoekige strepen. Ik wist even niet of ik nu iets beter of NOG lelijker vond dan van die veel te dunne overdreven zwarte boogjes :') :'(
pi_196300954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:11 schreef minilot het volgende:
Ah niet feestjes zeggen. Snif. Ik wil.
Sorry. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196300970
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:12 schreef minilot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Bert is dan wel weer tof O+

Maar om er nu op te willen lijken.....zie wat het doet als Sesamstraat van de buis is! Dan krijg je dus mensen die niet eens weten wie Bert is, en wat zijn look is. :{
  woensdag 18 november 2020 @ 12:17:01 #152
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196300976
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 11:51 schreef Myraela het volgende:
Excuses voor alle mannen in dit topic, trouwens.
Er zijn inderdaad wel dagen dat ik geen make-up draag. :+

Enne...JT van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196301005
quote:
81s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:17 schreef golfer het volgende:

[..]

Er zijn inderdaad wel dagen dat ik geen make-up draag. :+

Enne...JT van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! *O*
Er zijn ook mannen die er echt heel goed uitzien/zagen met make up :9~
(randje eyeliner bijvoorbeeld).
pi_196301031
@Myraela de rainbow wrap is niet muf *O* Ik wil er nu tien :9

Felies Jagär *O*

En aan make up doe ik niet, nooit geleerd en nu heb ik er geen zin meer in. Gelukkig heb ik goede wenkbrauwen van mezelf :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196301069
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zijn ook mannen die er echt heel goed uitzien/zagen met make up :9~
(randje eyeliner bijvoorbeeld).
Bijvoorbeeld mijn eigenste lief in onze meer experimentele tijd :9
Al staat -ie er nog steeds welwillend tegenover :)
pi_196301080
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Dan is mijn makeup (áls ik het draag, de laatste tijd amper want geen zin in) totaal niet in je straatje. :P
Haha dat mag.. het is jouw hoofd toch?

Uiteindelijk hoef ik er alleen naar te kijken maar moet jij je er goed bij voelen :)

En ik ben toch wel erg van het type.. dat met smaak... het niet uitmaakt of iets mijn smaak is als jij er blij van word moet je het vooral doen :)

En dan vind ik er niks minder om van jou als persoon :)

Mijn beste vriendin is ook altijd van de bijzondere haarkleuren, half opgeschoren of ook wel aan beiden kanten.. visagiste ook dus ook groot gebruiker van make up.

En heel soms mag ze mij opmaken zoals zij dat leuk vind en dan gaan we zo stappen.
Maar andere dagen moet ze het gewoon met makeuploze mij doen.. en ik met haar makeup.
Niks mis mee :)

(En we zijn al meer dan eens voor stel aangezien... dus kennelijk passen we ondanks tegengestelde makeupvoorkeueen prima bij elkaar _O- )
pi_196301115
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Hm, ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik denk dat ik vooral voor de bovenkant gaan, qua make-up. Dus oogleden en bovenste oogwimpers. Niet zozeer nog een roodbruine onderrand. Dat ziet er bij mij altijd wel erg heftig uit, zelfs enkel mascara op de onderste wimpers maakt het al snel erg 'goth' (En ik het vlek ook zo snel, dan zie ik er eerder ziekig/moe uit.)

Maar ze heeft wel meer stijlen :) (Sowieso wel leuke serie. Alleen het laatste seizoen vind ik wat minder, beetje too much alles)
Ze zit ook in mijn dochters favo serie: the 100 geloof ik.
Ik vind haar wel echt leuk :)
Ondanks dat ik dat zelf anders zou doen.
Maar goed.. ik ben dan ook geen actrice maar ict-er.
Dat scheelt vast ook een berg qua state of mind en makeup-gedrag :)
pi_196301124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Haha dat mag.. het is jouw hoofd toch?

Uiteindelijk hoef ik er alleen naar te kijken maar moet jij je er goed bij voelen :)

En ik ben toch wel erg van het type.. dat met smaak... het niet uitmaakt of iets mijn smaak is als jij er blij van word moet je het vooral doen :)

En dan vind ik er niks minder om van jou als persoon :)

Mijn beste vriendin is ook altijd van de bijzondere haarkleuren, half opgeschoren of ook wel aan beiden kanten.. visagiste ook dus ook groot gebruiker van make up.

En heel soms mag ze mij opmaken zoals zij dat leuk vind en dan gaan we zo stappen.
Maar andere dagen moet ze het gewoon met makeuploze mij doen.. en ik met haar makeup.
Niks mis mee :)

(En we zijn al meer dan eens voor stel aangezien... dus kennelijk passen we ondanks tegengestelde makeupvoorkeueen prima bij elkaar _O- )
Naar m'n werk doe ik meestal niets, als ik los ga, mag m'n inner-alto buitenspelen. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196301139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Naar m'n werk doe ik meestal niets, als ik los ga, mag m'n inner-alto buitenspelen. O+
Daar hou ik stiekem op zn tijd wel van.
Maar op concerten geniet ik daar meer van dan onder kantoortijd zegmaar :)
pi_196301190
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Daar hou ik stiekem op zn tijd wel van.
Maar op concerten geniet ik daar meer van dan onder kantoortijd zegmaar :)
Ik ben afhankelijk van m'n klanten, dus op kantoor presenteer ik me wat anders. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196301404
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik ben afhankelijk van m'n klanten, dus op kantoor presenteer ik me wat anders. :Y
Toch jammer dat mensen daar soms moeilijk over doen..

Hier ook een tongpiercing...
ben daar ooit weleens op een sollicitatiegesprek voor afgewezen. Terwijl ik verder echt prima geschikt was voor de baan.
Maar de beste man kreeg een appelflauwte toen ie een glimp opving.
Knap an sich... want ik heb collega’s waar ik al jaren mee werk en die het gewoon niet weten :)
pi_196301470
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
En beenwarmers! *O* En @:Sigme mag ik nog een linkje naar je verblijfsaccommodatie?
Ja, hier ook graag! B-)

Oh die wenkbrauwen hype, dikke marker strepen. Lillik toch?

Origineel van Bramito om vrouw met een cursus te verrassen w/

@Myraela...er zijn sch.h.instituten die hebben een 2 uur durende voorlichting met technieken en materiaal. Is dat iets voor je misschien?
Vorige week was er hier eentje in de buurt.

[ Bericht 9% gewijzigd door AnneX op 18-11-2020 12:56:14 ]
pi_196301836
Groetjes vanaf het heerlijk naar wiet ruikend werklunchwandelparkbankje :W

Wat een heeeerlijk zonnig weertje.

Verder is het een waanzinnigewerkwoensdag ~O>
pi_196301892
Ik teken ietsjes mn wenkbrauwen bij als ik werk of wegmoet. Heb ze vroegah als woeste puber een paar x afgeschoren 8)7 en nu vallen er gaten in. Je ziet dat verder niet als ik ze iets invul daar.
En onderwimpers een tikkie opfluffen die zijn wittig terwijl bovenwimpers zwart zijn. Als ik niet opfluf zie ik er flets en moe uit zegt men dus hop.
Verder niks qua opflufpoeders kleuren of lippenstift (vies! :D )
pi_196301905
Buiten O+
pi_196301909
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:31 schreef Lonaa het volgende:
Buiten O+
*O*
pi_196301913
Zo fokei gelegd bijgelezen overal en weer naar binnen |:)
pi_196301943
Ik kijk weer eens een programma over boeren en de hoofdrolspeler van deze aflevering is een shetlander genaamd Jon Bon Pony vanwege zijn wilde haardos. Jon Bon heeft mondproblemen. Heel zielig. Maar ik schiet elke keer in de lach als zijn naam genoemd wordt.
Spoilers!
pi_196301949
quote:

[ afbeelding ]
Jouw stijl O+

Niets mis met naturel
  woensdag 18 november 2020 @ 13:43:21 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196302063
Buiten was even lekker.

Binnen met c_/ is toch ook lekker :P
pi_196302078
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk weer eens een programma over boeren en de hoofdrolspeler van deze aflevering is een shetlander genaamd Jon Bon Pony vanwege zijn wilde haardos. Jon Bon heeft mondproblemen. Heel zielig. Maar ik schiet elke keer in de lach als zijn naam genoemd wordt.
O+
pi_196302158
quote:
:D leuk is dat ja.

Ik moest altijd lachen om een patiënt genaamd Jack Nicholson.
Dat was een Jack Russel, en de eigenaren heten ook echt Nicholson :D (kwamen uit de UK)
pi_196302175
quote:
:D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196302307
quote:
:D omg. O+

Ik wil een varkentje en m dan Chris noemen. Chris P.
Chris P. Bacon.
pi_196302330
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

:D omg. O+

Ik wil een varkentje en m dan Chris noemen. Chris P.
Chris P. Bacon.
:D _O_

En dan een poes erbij: Miss Chief :7
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196302331
Alles is goed afgelopen met het gebit van Jon Bon. Gelukkig maar, hij is niet meer Living on a Prayer :')

SPOILER
Spoilers!
pi_196302379
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alles is goed afgelopen met het gebit van Jon Bon. Gelukkig maar, hij is niet meer Living on a Prayer :')

SPOILER
O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 18 november 2020 @ 14:11:40 #178
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196302415
Bureaustoel besteld.
Betaald met iDeal
Ingelogd bij leverancier
"U heeft geen bestellingen"

..
  woensdag 18 november 2020 @ 14:37:55 #179
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196302852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef fietsie het volgende:
Bureaustoel besteld.
Betaald met iDeal
Ingelogd bij leverancier
"U heeft geen bestellingen"

..
Oh, eng. En nu moet je gaan bellen met een telefoon? 8-)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196302967
Ook weer boven water.
Net de bestelling voor de AH aangemaakt. Ze blijven aangeven "in dit tijdsblok bezorgen wij geen alcohol" maar ik heb ook een mail waarin staat dat zolang er na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden de bezorging voor 20 uur zal plaatsvinden. Ben benieuwd.

Buiten is het heerlijk zonnig, straks maar even met een omweg naar fysio fietsen, maar nu zit ik lekker te werken met het zonnetje in m'n rug.
pi_196303197
Oh goed dat je het zegt. Weer even bij de AH gekeken en nu was er wel weer een bezorgmoment vrij voor volgende week. :D
pi_196303417
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer boven water.
Net de bestelling voor de AH aangemaakt. Ze blijven aangeven "in dit tijdsblok bezorgen wij geen alcohol" maar ik heb ook een mail waarin staat dat zolang er na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden de bezorging voor 20 uur zal plaatsvinden. Ben benieuwd.

Buiten is het heerlijk zonnig, straks maar even met een omweg naar fysio fietsen, maar nu zit ik lekker te werken met het zonnetje in m'n rug.
Overal op de app zie je dat ze inderdaad zeggen geen alcohol te leveren in dat tijdslot.

Hier komen ze morgen om 8.00 weer :') lekker op tijd.
  woensdag 18 november 2020 @ 15:17:58 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196303618
quote:
11s.gif Op woensdag 18 november 2020 14:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, eng. En nu moet je gaan bellen met een telefoon? 8-)
Hun voorkeurscommunicatie kanaal was hun site stond er; na een berichtje daar bleek dat er een probleem met mn bestelling was, en ie daarom niet online te zien was.
Dat is nu opgelost.
pi_196303859
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Overal op de app zie je dat ze inderdaad zeggen geen alcohol te leveren in dat tijdslot.

Hier komen ze morgen om 8.00 weer :') lekker op tijd.
Daarom even uitproberen. Anders haal ik vrijdag wel iets, maar tot nu toe is de bezorging altijd ruim voor 20 uur
pi_196303985
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daarom even uitproberen. Anders haal ik vrijdag wel iets, maar tot nu toe is de bezorging altijd ruim voor 20 uur
Ben ook wel benieuwd :)
Dan had ik mijn oude tijdslot kunnen houden.
pi_196304323
Mensen, wie van jullie (in loondienst werkzaam) heeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten om eventueel inkomensterugval op te vangen om een hypotheek te kunnen blijven betalen?
  woensdag 18 november 2020 @ 15:51:58 #187
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_196304333
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, wie van jullie (in loondienst werkzaam) heeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten om eventueel inkomensterugval op te vangen om een hypotheek te kunnen blijven betalen?
Dat hebben ze bij onze eerste hypotheek proberen aan te smeren.

Niet gedaan overigens 8-)
pi_196304387
quote:
Ik. Ik kreeg een goede aanbieding vanuit mijn werkgever, ik was alleenstaand en ik had net in die periode twee hernia's waardoor ik al met al 20 weken ziekgemeld ben geweest, dus het was geen ver-van-mn-bed-scenario. Ik heb al tijden niet meer naar de polis gekeken trouwens, misschien moet ik dat eens doen :D
  woensdag 18 november 2020 @ 15:55:25 #189
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196304405
quote:
Bijna niemand sluit die af kan ik je zeggen uit ervaring. (gewerkt bij een hypotheekadviseur)
Maar de adviseur moet deze wel altijd meenemen in zijn advies gezien je natuurlijk wel een risico loopt.
pi_196304407
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:00 schreef Myraela het volgende:
Oh goed dat je het zegt. Weer even bij de AH gekeken en nu was er wel weer een bezorgmoment vrij voor volgende week. :D
Bezorgbundel en vast tijdslot *O* zo handig!
pi_196304410
quote:
Nee niet gedaan. Mijn maandbedrag is vrij laag, dat ik dat ook met een uitkering kan betalen. Ken mensen met een huurkamer formaat mijn slaapkamer (en alles gedeeld) meer betalen
pi_196304472
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik wilde er lang niet aan, maar toen ik 3 weken niet kon bestellen wist ik niet hoe snel ik een bezorgbundel moest nemen
pi_196304475
Goede vrienden van ons hadden zo'n AOV bij de hypotheek. Ondanks dat ze nu allebei levenslang arbeidsongeschikt zijn, hebben ze nu een zeer ruim inkomen.
Spoilers!
  woensdag 18 november 2020 @ 15:59:09 #194
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196304485
quote:
Ik had wel die verzekering, maar geen hypotheek.
Heb jarenlang een aanvulling van een paar honderd euro per maand op mijn WAO-uitkering gekregen.
Poef.....gone! Šgolfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 november 2020 @ 16:10:04 #195
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196304678
Wederom een bod gehad. 255k. Moet dan wel weer eind vh jaar eruit. :').
Makelaar gaat onderhandelen nu.

Spannende tijden.

(het was de moeder van drie studenten die bood)
pi_196304720
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:

Spannende tijden.

Arme buren _O-
  woensdag 18 november 2020 @ 16:13:11 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196304730
quote:

Spannende tijden.

Spannend. Klinkt als een goed bod.
Poef.....gone! Šgolfer
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 november 2020 @ 16:14:45 #198
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196304763
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Arme buren _O-
Mwah. 3 broers. Die samen willen wonen. Lijkt me zeker gezien het feit dat ze op de technische universiteit zitten geen reden tot 1 grote party.

En dan nog. Als het maar verkocht is.
pi_196304765
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat hebben ze bij onze eerste hypotheek proberen aan te smeren.

Niet gedaan overigens 8-)
Ik twijfel daar wel over omdat mijn inkomen toch wel het hoofdinkomen is. Zonder dat geen hypotheek zeg maar :P
pi_196304770
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
Heb ik juist afgezegd omdat ik het mistte om gewoon naar de winkel te gaan. En vooral om af en toe wat minder geld uit te geven bij een Lidl in plaats van die bestellingen bij de Appie. Maar volgende week woensdag komen er wat mensen eten en dan vind ik het wel lekker even rustig m'n boodschappen online uit te zoeken.
pi_196304772
quote:
81s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef Kreator het volgende:

En dan nog. Als het maar verkocht is.
Idd :D ^O^ Dat had ik bij mijn flat ook hoor :Y
pi_196304820
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik twijfel daar wel over omdat mijn inkomen toch wel het hoofdinkomen is. Zonder dat geen hypotheek zeg maar :P
Daarom hebben wij het wel gedaan. Ookal zit het bij jullie nog wel anders.
pi_196304835
quote:

[..]

Wat kost zoiets als je in loondienst bent? Wij betalen 240 euro per maand voor J's AOV maar dat is anders natuurlijk.
Spoilers!
pi_196304838
quote:
Ik niet, want huis gekocht met m'n bijbaantje. Maar m'n vriend toen volgens mij wel omdat zijn inkomen wel echt belangrijk was. Ondertussen verdienen we even veel, maar heb er daarna nooit meer naar gekeken.
  woensdag 18 november 2020 @ 16:19:56 #205
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196304843
quote:

[..]

Wij kunnen beiden de hypotheek alleen betalen.. dus dst was de reden hier om het niet te doen.. daarnaast vond ik de verzekering ook enorm duur geloof ik.. :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  woensdag 18 november 2020 @ 16:20:13 #206
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196304847
quote:

Spannende tijden.

Ja die tweede (of meer) huizen kopers willen natuurlijk die hogere overdrachtsbelasting voor zijn.
Wel fijn dat er nog interesse is *O*
  woensdag 18 november 2020 @ 16:20:45 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196304855
quote:

Spannende tijden.

Verschilt het veel met het vorige bod?
  woensdag 18 november 2020 @ 16:21:48 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196304867
quote:

[..]

Via je werk geen aanvullende inkomens verzekeringen? (hiaat en eventueel excedent?)
pi_196304906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat kost zoiets als je in loondienst bent? Wij betalen 240 euro per maand voor J's AOV maar dat is anders natuurlijk.
50 EUR bij een normaal risicoprofiel maar ik heb een verhoogd risico dus ik gok 100 EUR bruto.
pi_196304914
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Via je werk geen aanvullende inkomens verzekeringen? (hiaat en eventueel excedent?)
Hmmm....dat zal ik eens onderzoeken. Goed idee.
  woensdag 18 november 2020 @ 16:29:52 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196304958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:26 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm....dat zal ik eens onderzoeken. Goed idee.
Die WAO-hiaatverzekering van mij liep inderdaad via een (ex)werkgever.
Blij dat die het indertijd aangeboden hadden.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_196305315
quote:

Spannende tijden.

Nog beter. Even afwachten op tekenen, dus.
En je bent al ‘voorbereid’ op verhuizen voor 30 dec. as.

@P. Via de werkgever / abp inderdaad een dergl. verzekering. Niet nodig gehad.

@Kaatje1 ...bij een ‘uitkering’ is het toch eerst ‘huis opeten?’
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 november 2020 @ 17:11:37 #213
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196305468
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 16:20 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Verschilt het veel met het vorige bod?
5k. Niet dus.
pi_196305689
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:11 schreef Kreator het volgende:

[..]

5k. Niet dus.
Dat valt alles mee dan ^O^
Spoilers!
pi_196305721
Takkie en ik hebben sinaasappels gekocht bij de boerderijwinkel. De wandeling ging net goed, het was eigenlijk 100 meter te ver.
Spoilers!
pi_196305756
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Takkie en ik hebben sinaasappels gekocht bij de boerderijwinkel. De wandeling ging net goed, het was eigenlijk 100 meter te ver.
:D Je neemt je taak als hondenverzorger wel serieus ^O^

Minder van net even te ver. Pootjes omhoog nu! :*

(Ik ben ondertussen aan het luisteren naar een hoorcollege, maar voor dit deel heb ik de samenvatting vorig jaar al vrij uitgebreid geschreven. Dus ik dwaal af en toe wat af... )
pi_196305835
Ik deed de gure workout, werkte hard in de tuin (border leegmaken, fluweelboom kortwieken, aardbeienbakken winterklaar maken, bakken leegmaken), liep ruim een uur met de hond, douchte even, werkte hard met de buuvrouw in haar tuin, stortte toen alle blaadjes van de buuvrouw in mijn border, at een boterham om half 4, ging eten koken, liep weer met de hond en nu ben ik kapotmoe. :')

Zo joggingborke aantrekken eten even afmaken en dan opvreten en einde.
pi_196306186
quote:
Kan dat uberhaupt als je in loondienst bent joh! Ik dacht dat dat echt een ZZP dingetje was...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 november 2020 @ 17:59:22 #219
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196306205
Wederom een deal. Zelfde prijs als de.vorige. 260k.
28 december overdracht. (Mijn verjaardag).

Nu wachten op handtekening. Maar er zit nu een aankoopmakelaar tussen dus komt wel goed denk ik.
  woensdag 18 november 2020 @ 18:05:14 #220
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196306305
quote:
7s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:

Nu wachten op handtekening. Maar er zit nu een aankoopmakelaar tussen dus komt wel goed denk ik.
Hopelijk komen deze een beetje snel tekenen dan heb je 'rust'
  woensdag 18 november 2020 @ 18:06:23 #221
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196306325
Ah mooi krea!

En zoals annex ook zegt, je was er al op voorbereid nu om eind december er uit te zijn ^O^
  woensdag 18 november 2020 @ 18:07:08 #222
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196306334
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik deed de gure workout, werkte hard in de tuin (border leegmaken, fluweelboom kortwieken, aardbeienbakken winterklaar maken, bakken leegmaken), liep ruim een uur met de hond, douchte even, werkte hard met de buuvrouw in haar tuin, stortte toen alle blaadjes van de buuvrouw in mijn border, at een boterham om half 4, ging eten koken, liep weer met de hond en nu ben ik kapotmoe. :')

_O_

Ik nam eindelijk weer eens de tijd om een rondje hard te lopen.. ik had alle kanten op tegenwind :+
pi_196306355
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef Barreltje het volgende:

[..]

_O_

Ik nam eindelijk weer eens de tijd om een rondje hard te lopen.. ik had alle kanten op tegenwind :+
Dat is ook _O_ hoor. :Y
pi_196306360
Krea _O_
pi_196306460
quote:
2s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:

Goed bezig!
En wat klinkt een fluweelboom zacht O+
pi_196306468
quote:

Goed kado, alles zal reg kom nu ^O^
pi_196306471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hebbie een hondje? :o
pi_196306474
Fijn zeg Krea!

Make-up: doe ik niet. Op middelbare school nog wel een mascara en dun streepje eyeliner, nu eigenlijk al jaar of tien helemaal niks. Vind t veel te veel werk en gedoe. Voor iets als een bruiloft wil ik nog wel eens mascara op doen, maar dat was t.
Heb overigens verder geen mening over mensen die het wel doen, als je je daar prettig bij voelt vooral doen, zo niet dan niet.

Lonaa, klinkt als een drukke dag zo!

Jagärtrut gefeliciteerd!
En Sigme ook nog (beter laat dan nooit..)
pi_196306478
quote:

*O* *O* *O*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_196306531
quote:

Fijn *O*

Net naar de brouwhandel geweest. De komende weken veel recepten thuis uitproberen :9
pi_196306594
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:16 schreef Blues het volgende:

[..]

Goed bezig!
En wat klinkt een fluweelboom zacht O+
Is ie ook aan al het nieuwe hout. :Y En aan de pluimen, waar je sumac van kan maken. Maar hij woekert ook als een debiel en hij groeit HEEL HARD
pi_196306764
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
En beenwarmers! *O* En @:Sigme mag ik nog een linkje naar je verblijfsaccommodatie?
Zeker!
https://www.strandhotelterschelling.nl

Het is niet sjiek, kleine maar fijne mooie kamer, goed bed. Ik moet er nog een foto’tje van maken. Geen sanitair op de kamer, wel een wasbak. Gedeeld sanitair op de gang. Ik vind het heerlijk huiselijk. Omdat de kamers klein zijn is de gelagkamer ook bedoeld als huiskamer voor iedereen.
pi_196306849
We liepen 10 km over strand westwaarts en toen 6km over strand oostwaarts en toen nog 6km door heide bos en durp en duinen. 30duizend stappen en nu een glas rode wijn in de gelagkamer. Houtkachel aan, boekje lezen, andere gasten hangen ook wat rond.
pi_196307114
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:17 schreef Blues het volgende:

[..]

Hebbie een hondje? :o
Nee! Alsjeblieft niet zeg :D Ik heb een Takkie-mondkapje gekregen van Candaasje.
Spoilers!
pi_196307206
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee! Alsjeblieft niet zeg :D Ik heb een Takkie-mondkapje gekregen van Candaasje.

In de brouwhandel liepen alle medewerkers trouwens met hun mondmasker onder hun kin -O-
Het is dat het een groot magazijn is en allerlei deuren open stonden maar toch.....
pi_196307295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In de brouwhandel liepen alle medewerkers trouwens met hun mondmasker onder hun kin -O-
Het is dat het een groot magazijn is en allerlei deuren open stonden maar toch.....
Was net even bij de apotheek 9 klanten, 4 geen mondkapje, 2 liepen voor mij naar binnen met een grote boog om het handhygiëne ding en het bord waarop stond “graag mondkapje”. o|O
pi_196307371
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Was net even bij de apotheek 9 klanten, 4 geen mondkapje, 2 liepen voor mij naar binnen met een grote boog om het handhygiëne ding en het bord waarop stond “graag mondkapje”. o|O
Je zou bijna vragen of ze iets aan hun ogen hebben.
pi_196307458
quote:

Beter *O* En mooi snel ook *O*
  woensdag 18 november 2020 @ 20:04:12 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_196308598
Even een rondje gelopen. Werd een iets groter rondje van ruim 2 uur. Geen zin om eten te maken, even de lokale pizzaboer bezocht.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  woensdag 18 november 2020 @ 20:06:56 #240
63722 z80
I fink you freaky
pi_196308643
VVD is nog met wat olie aan het gooien richting het vuur.
Vaccinatie plicht. Wel verstopt in een politiek correct jasje.
pi_196308800
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:41 schreef sigme het volgende:
We liepen 10 km over strand westwaarts en toen 6km over strand oostwaarts en toen nog 6km door heide bos en durp en duinen. 30duizend stappen en nu een glas rode wijn in de gelagkamer. Houtkachel aan, boekje lezen, andere gasten hangen ook wat rond.
Wat heerlijk! Lekker uitwaaien.
(als je dat kan sowieso :D )
pi_196308849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:

Viruswaanzinnigen.

Vandaag vroeg ik 2x aan een patiënt of die (er stond verder niemand en wachtkamer was leeg) haar mondmaskertje even naar beneden wilde doen omdat ik gewoon niks verstond van wat ze zei. Mijn collega naast me aan de balie was een druk telefoontje aan het voeren, dan is én een mondkap én dat scherm gewoon echt megairritant.
Die mensen keken meteen betrapt om zich heen alsof er de mondkappolitie verderop stond :D
pi_196308876
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh ja!! :D O+
pi_196309082
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

Kan dat uberhaupt als je in loondienst bent joh! Ik dacht dat dat echt een ZZP dingetje was...
Er zit een max bedrag aan een WW-uitkering. Bij een hoog inkomen is dat niet altijd toereikend om je normale levensstijl (bijv torenhoge hypotheek) mee te betalen en dan kan je je bijverzekeren.

quote:

Wederom voorlopig gefeliciteerd! *O*

Hier ook een voorlopige datum, maar dan voor een operatie. 10 december al :o
pi_196309216
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zit een max bedrag aan een WW-uitkering. Bij een hoog inkomen is dat niet altijd toereikend om je normale levensstijl (bijv torenhoge hypotheek) mee te betalen en dan kan je je bijverzekeren.
[..]

Spannend!

Je maakt voor iemand de komende kerst... de beste kerst ooit O+
pi_196309249
quote:

[..]

[..]

Whoa Isa :D *O*

Duimen dat het ook echtecht doorgaat dan *O*
pi_196309271
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:

Spannend!

Je maakt voor iemand de komende kerst... de beste kerst ooit O+
Dat was de bedoeling ja O+
pi_196309291
quote:

[..]

[..]

Oh, fijn dat er een datum is. Wat zal dit, zeker voor je neef, een geweldige kerst zijn, en een heel nieuw leven
  woensdag 18 november 2020 @ 20:36:30 #250
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196309358
Jeetje Isa, snel!
Spannend!
pi_196309431
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was de bedoeling ja O+
Met een beetje geluk is hij ook weer thuis voor de kerst O+

Jij sowieso ^O^
pi_196309489
quote:

Wat snel al!
O+ :o
  Official ESF Kreviewer woensdag 18 november 2020 @ 20:55:56 #253
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_196309982
Zou toch nirt snel een orgaan doneren als ik nog leef.

Da's al snel. Zenuwachtig?
pi_196310012
Snel al Isa! Spannend :X
Spoilers!
pi_196310272
Spannend, Isa :o Ik vind het echt zo tof van je _O_
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 21:08:24 #256
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196310411
quote:
89s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:55 schreef Kreator het volgende:

Ik ben daar ook iets te hebben hebberig voor. Stel dat die ene nier die ik nog heb het begeeft.

Gelukkig zijn dr mensen die niet zo denken :P
pi_196310533
quote:
89s.gif Op woensdag 18 november 2020 20:55 schreef Kreator het volgende:

Ik ben al anxious sinds het telefoontje :') Ik hoop dat dat na vanavond weer voorbij is, want 3 weken anxious lijkt me 10x niks.
pi_196310589
Ik heb mijn galblaas ook afgestaan vorig jaar.
Niemand wilde die hebben :{w
pi_196310626
quote:
12s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:13 schreef Blues het volgende:
Ik heb mijn galblaas ook afgestaan vorig jaar.
Niemand wilde die hebben :{w
Je hebt er niet eens iemand blij mee kunnen maken -O- Jeetje...
pi_196310718
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je hebt er niet eens iemand blij mee kunnen maken -O- Jeetje...
De research dame heeft m ingepikt o|O |:)
pi_196310752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben al anxious sinds het telefoontje :') Ik hoop dat dat na vanavond weer voorbij is, want 3 weken anxious lijkt me 10x niks.
Mijn regelstress en zenuwen verdwenen rond 22.00 uur, dag vķķr de operatie. Eetlust kwam toen ook weer terug en omdat ik twee uur later niet meer mocht eten ben ik maar aan de Tucs gegaan :')
pi_196310774
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:18 schreef Blues het volgende:

[..]

De research dame heeft m ingepikt o|O |:)
De hebbert :( Heeft vast ook mijn ooglens ingepikt }:|
pi_196310834
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hebberts die researchers :B
  woensdag 18 november 2020 @ 21:27:40 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_196310966
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:22 schreef Blues het volgende:

[..]

Hebberts die researchers :B
Labratten zijn het.
pi_196311007
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

Mijn regelstress en zenuwen verdwenen rond 22.00 uur, dag vķķr de operatie. Eetlust kwam toen ook weer terug en omdat ik twee uur later niet meer mocht eten ben ik maar aan de Tucs gegaan :')
Joepie _O-

quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hey, maar dat heeft niemand me verteld, dat ze die ķķk willen hebben! :o
pi_196311272
quote:
10s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Joepie _O-
[..]

Ze willen heel veel wel van je hebben..

Maar daar blijven ze heus wel netjes vanaf. Sterkte, komende weken. Niet teveelnagelbijten, alles sal reg kom (ijs en weder dienende ;) ).
pi_196311365
quote:

[..]

Joepie _O-
[..]

Niet!? :o

Maar als ze die lens pakken mag je pas een jaar of 40 later je nier afgeven. Mijn ervaring :7
pi_196311520
quote:

[..]

Joepie _O-
[..]

Ze gaan je uitwonen ~O> :9
pi_196311535
quote:
6s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:27 schreef z80 het volgende:

Labratten zijn het.
oO<
pi_196311643
Nog een weetje waar ik zelf wat onpasselijk van werd op de één of andere manier, maar wat ze naar mijn weten in Nederland (nog) niet doen: de nier via de vagina verwijderen is een nieuwe methode. Dus. Alleen bij vrouwen. Denk ik.

En nu naar bed, jullie achter latend met die fraaie mental image O-)

JT, ik hoop dat je toch een leuke dag had, ook al vier je je verjaardag pas komend weekend :*
pi_196311740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog een weetje waar ik zelf wat onpasselijk van werd op de één of andere manier, maar wat ze naar mijn weten in Nederland (nog) niet doen: de nier via de vagina verwijderen is een nieuwe methode. Dus. Alleen bij vrouwen. Denk ik.

JT, ik hoop dat je toch een leuke dag had, ook al vier je je verjaardag pas komend weekend :*
Mijn hoofd is accuut de route aan het uitdenken :X
  woensdag 18 november 2020 @ 22:09:59 #272
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196311948
quote:

Ik heb daar geloof ik wel een beeld bij.. :{

Al ga ik er wel vanuit dat dat onder algehele narcose is :P
  woensdag 18 november 2020 @ 22:11:23 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_196311983
quote:

Die methode heb ik voor meer dan alleen de nier al eens gehoord ja. De laparoscopie lieden proberen hun (fysieke) invasiviteit steeds kleiner te maken.
pi_196312135
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mijn hoofd is accuut de route aan het uitdenken :X
Ik ook _O- :X
pi_196312464
Gut, waar had ik mijn tatoeage dan moeten laten zetten :o
  Moderator woensdag 18 november 2020 @ 22:34:00 #276
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196312746
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut, waar had ik mijn tatoeage dan moeten laten zetten :o
Niet ^O^
pi_196312804
Maar.. maar.. maken ze dan een gat in je baarmoeder? Of in je vaginawand? *Niet snapt*

Mooi zo snel al Isa, maar wel spannend! Zo gaaf dat je dit gaat doen O+
pi_196313488
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 22:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Niet ^O^
Misschien had ik dan wel een mooie tribal op mijn rug laten zetten. Op nierhoogte >:)
pi_196314713
Goeiemorgen allemaal *O*
pi_196315049
Goedemorgen c_/
AH staat zometeen al op de stoep.
pi_196315423
Goedemorgen! Het is koud en nat op ons eiland, deze ochtend. Maarrrr we hebben regenkledij bij ons, dus ons plan is toch te gaan wandelen.
pi_196315429
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is koud en nat op ons eiland, deze ochtend. Maarrrr we hebben regenkledij bij ons, dus ons plan is toch te gaan wandelen.
Lekker weekje hebben jullie zo volgens mij O+
pi_196315495
quote:
7s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Door weer en wind ^O^

Vanavond extra lekker zitten in de gelagkamer O+
pi_196315553
Ik heb vandaag 3 uur overleg. Dat is voor veel mensen niets, maar ik voel me nu al de hele ochtend opgejaagd. Want dat is gewoon 3 uur waarin ik niet gewoon kan werken. Ik vind het echt tijdsverspilling. :') Ik snap niet hoe mensen hele dagen alleen maar overleggen.
pi_196315565
Na ruim een half jaar lijkt het erop dat ik een vaste wekelijkse Zoom afspraak heb met mijn collega’s. Informele agenda met bespreekdingen, als er niks is even samen koffie drinken.
Dan hoeven we minder op en neer te mailen.

Afspraak is vanochtend. Inmiddels zijn er al drie mails binnen gevallen met antwoorden op zaken die ik voor dadelijk op de agenda had staan :|W
pi_196315672
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag 3 uur overleg. Dat is voor veel mensen niets, maar ik voel me nu al de hele ochtend opgejaagd. Want dat is gewoon 3 uur waarin ik niet gewoon kan werken. Ik vind het echt tijdsverspilling. :') Ik snap niet hoe mensen hele dagen alleen maar overleggen.
overleg ook zien als werk!

Al moet ik ook zeggen dat ik houd van dagen zonder overleg, om gewoon werk gedaan te krijgen...
pi_196315677
:O
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_196315698
quote:
Daarom krijgen mensen die dat doen ook een paar nullen meer dan jij en ik. Tis niet voor de weak hearted :')
  donderdag 19 november 2020 @ 09:18:19 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196315780
quote:
Overleg is gewoon werk :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196315798
Jullie zitten niet in overleggen ter eigen vermaak nee?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196315822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kan het wel zo zien, maar dat zorgt niet ineens dat het echte werk aan het eind van de dag ook gedaan is, toch? :D
pi_196315842
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Al moet ik ook zeggen dat ik houd van dagen zonder overleg, om gewoon werk gedaan te krijgen...
*stil*

*mooi*

:P
pi_196315844
Mogge!

Beetje herkenbaar wel @Myraela, had ik ook. Maar ondertussen ben ik er wel achter dat overleggen wel z'n nut hebben. Al heb ik ook regelmatig het gevoel "wat wil je nou, dit kan ook in een mailtje van 3 regels doorgegeven worden".
Maar als ik de agenda's zie van sommige van mijn leidinggevenden snap ik wel dat ze momenteel ook weekenden aan het werk zijn om rustig door te kunnen werken. Dat kan niet anders. Waar vroeger iemand even langsliep, vraag stelde en binnen 2 minuten weer weg was, zet men nu meteen een call van 30 min. in de agenda (en neemt die 30 min ook)
pi_196315858
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kan het wel zo zien, maar dat zorgt niet ineens dat het echte werk aan het eind van de dag ook gedaan is, toch? :D
Dan moet het andere werk maar een beetje opschuiven?
pi_196315953
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan moet het andere werk maar een beetje opschuiven?
Ja dat kan dus niet. Mijn werk komt binnen vanaf het eind van m'n vorige dag en moet weer leeg zijn aan het eind van deze dag.

Maakt niet uit, lukt uiteindelijk wel. Maar vaak haal ik de extra overleggen gewoon in door langer door te werken.
pi_196316097
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja dat kan dus niet. Mijn werk komt binnen vanaf het eind van m'n vorige dag en moet weer leeg zijn aan het eind van deze dag.

Maakt niet uit, lukt uiteindelijk wel. Maar vaak haal ik de extra overleggen gewoon in door langer door te werken.
Je schrijft je uren inmiddels wel netjes allemaal?
pi_196316137
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:

[..]

Prima, als je de uren ook maar schrijft. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_196316147
Die mannen, die in de Toeslagenaffaire getuigen, dat Zij er niks aan konden doen, o|O ~O> zitten erbij of zij aan hun kleinkinderen gezellig vertellen hoe het ging, bij een haardvuurtje, onderuit gezakt.
#observatie 8)7 :X :r
pi_196316149
Oh ja, interieur.

donderdag 19 november 2020 @ 09:56:31 #300
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_196316295
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie zitten niet in overleggen ter eigen vermaak nee?
Als mijn collega met Bob Ross achtergrond zit wel O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196316669
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2020 09:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Als mijn collega met Bob Ross achtergrond zit wel O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys