Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koopkaas
waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen
Goed idee wel. Eens zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed idee wel. Eens zoeken
Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook![]()
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
Hier verkoopt de AH hetquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffelquote:
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn
Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.
Maar gewoon vies was dat... brrrr
Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.
En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
Goede tip. Maar wel voor na de lock down. Voorlopig even geen andere steden opzoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel
Mja misschien wel..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
M'n ouders hadden laatst een vegetarische rookworst gekregen/gekocht. Was vooral erg zout en (te) veel rookextract.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Eh jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
maar wel met worst...quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Dat wordt zo'n beetje mijn verjaardag ook, neem ik aanquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Goeie keus dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maaktdit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad:quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
@:minilot je zwembad op tv![]()
Man bijt hond XL
Oh, dat ziet er op de foto al erg goed uit!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:
[ afbeelding ]
Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.
En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
DDayquote:Op woensdag 18 november 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhAl 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
Ja wat goed van haar he!quote:Op woensdag 18 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad:![]()
Edit: gezien! AwwwBravo, Oezbeekse mevrouw!
Dat is pas vrijdagquote:
Klopt, we hebben er maar eentje. Wel een erg fijnequote:Op woensdag 18 november 2020 07:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook jaquote:Op woensdag 18 november 2020 08:00 schreef AnneX het volgende:
Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen?
Dit ja!quote:
Nou, dat stressproject was 5 jaar geledenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja!Van harteeeeeh!
En nee, stress schiet niet opNog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:Dat is lekker zeg! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van harte met je verjaardag Jagar! Fijne dag vandaag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hm hier toen ik ging hardlopen... vlogen de kilo’s er redelijk af hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd JT![]()
@:minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:Da's fijn nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef minilot het volgende:
Oooh, ijsmachine! IJs
Ik probeer meestal maar te vergeten dat ik er eentje heb - ik zou volgens mij met gemak dagelijks een liter roomijs soldaat kunnen maken![]()
Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:05 schreef Uhmmpie het volgende:
@:AnneX misschien heb ik er overheen gelezen hoor... maar hoe is het met je bezoek afgelopen eigenlijk?
Ga je nou een taart bakken het weekend of ijsmaken?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Virtuele taart voor mijn virtuele verjaardag!
Stiekem doe ik vandaag gewoon alsof ik niet jarig ben en vieren we het op zondag, want ik ben vandaag pokkedruk op het werk. Zelfs fysiek op het werk aanwezig, dat is echt al tijden geleden....
Wel gister per ongeluk mijn cadeautje gezien omdat ik de deur open deed voor de postbode en het niet verpakt was, ik krijg een ijsmachine!
quote:
Wat een leuk idee hoe jullie ieder jaar taart naar keuzes maken voor elkaar. Kun je lang over nadenken en naar uitkijken.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijk
Jagärtrut van harteen dat je maar een super leuk verjaardagsweekend hebt en zo te lezen heb je vandaag helaas geen tijd om ijsrecepten op te zoeken
Iemand hier alvast wat ijsrecepten voor JT?
@:minilot de grote pindakaas-chocoladetaart van september was Jross' keus dit jaar. Hij had vorig jaar lemon merengue, maar dat is voor mij gewoon een routinetaart. Die is wel super lekker natuurlijk. Ik had vorig jaar white chocolate cheesecake met bosvruchten. Die was ook zķ lekkerEn daarvoor een heerlijke carrotcake met cream frosting. Verder herinner ik me een key lime pie, appel-perziktaart, een chocoladetaart in laagjes met een cheesecakevulling...en nu kan ik even niets meer bedenken en heb ik zin in taart
Ja, de lemon merengue is hier ook jarenlang favo geweest bij verjaardagen in de schoonfamilie. LLMPquote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, ik maak hem voor mijn beide ouders op verjaardag en ook voor vrienden. Super snel gefixt dus.
Jij bent helemaal cray cray.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van dingen die romig zijn. Volle yoghurt vind ik ook niet lekker, maar ook bijvoorbeeld koffieroom.
Het aller allerlekkerste koop ijsje is ook een raketijsje
Ik weet het, hou ook al niet van bonbonsquote:
Maar dat is dan weer niet gek.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het, hou ook al niet van bonbons
Wat een uitzichtquote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!quote:Op woensdag 18 november 2020 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook ja
Snoepen überhaupt niet. Hij eet gewoon één grote maaltijd per dag met in elk geval minstens twee soorten groenten en dan nog zuivel (kwark, yoghurt, vla, chocolademousse) en meerdere soorten vers en gedroogd fruit toe. Verder alleen soms tussen de middag een beetje bouillon voor wat warms en hartigs. De rest van de dag alleen water, zwarte koffie en thee. Als Günther en ik wat lekkers hebben gebakken schuift dat gewoon naar voor bij het toetje na het avondeten: effectief gewoon dan dus nog steeds dus één flinke maaltijd per dag zonder restricties: dat kan gewoon heel veel en heel lekker en van alles zijn
Maar 23 van de 24 uur op een dag wordt er dus gevast. Het heeft elke neiging tot snaaien compleet geëlimineerd
![]()
Verder sinds kort dus (net als ik) hardloopopbouwschema op maandag, woensdag en vrijdag met z'n broertje en dan op dinsdag en donderdag anderhalf uur met z'n broertje wandelen in hun thuiswerkpauze dus ja, dat is wel wat meer bewegen.. maar het afvallen zit daar echt niet in: hij heeft sinds hardloopoefenen juist meer trek en het punt blijft gewoon dat je idioot veel moet bewegen om, zeg, een lepel mayo of een kwak roomboter te compenseren.
Da's ook erg lekker ja (maar veel sneller op)quote:Op woensdag 18 november 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
Als ik een waterijsje uit zou moeten kiezen, zou ik een perenijsje nemen. Want dat is qua structuur tenminste nog een beetje zacht. Bijna romig.
Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...quote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaakquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Candaasje het volgende:
fruitsorbetijs...is dat überhaupt een bestaand soort ijs, of heb ik iets nieuws bedacht?
Ah ja ik bedoelde meer de 'terminologie'. Maar vruchtensorbet bestaat geloof ik wel toch, in de van Dale?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaak
Hehe, ik ga met Günther in een nabijgelegen bosje met verrekijker #myraspottenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond denk ik weer een ijsje bij m'n favoriete ijssalon halen.
Nou ja, dat hardlopen is pas sinds een paar weken natuurlijk hč? Hoe hij zich voelt met betrekking tot dagelijks leven, daarin scheelt momenteel nog vooral die tientallen kilo's minder meezeulenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!
Dat zal hij vast enorm merken in het dagelijks leven.
Ditquote:
Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daarquote:Op woensdag 18 november 2020 10:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...
Geniet er van!
Ik downplayde het voor mezelf jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daar![]()
Evengoed een super fijne vakantie gewenst natuurlijk
Klinkt als prima goedgekomenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.
De broers aan tafel in de keuken en ik achter in de kamer bij tv, met tablet.
Thx for asking.
Hé, Goitske heeft zelfs een fb pagina met bakkers en recepten.![]()
Goed bericht alsnog voor Blues. Hoera. 🎉
@:Sigme : uitzicht op zee! Zijn er veel gasten?
Daarom nooit aan beginnen!quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.
En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan.
Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.
En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan.
Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijsquote:
Maar B&J is alleen lekker door de brokken. Het ijs zelf is niet bijzonder lekker.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijshoewel, de ijsboer hier vlakbij heeft heel goed roomijs en dat eet ik ook graag. En van als er grote brokken inzitten zoals B&J. Maar gewoon vanille-
of chocoladeijs zonder afwisseling dingetjes erin vind ik een verschrikking.
Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.
Ik vind het ook gewoon bij een bruid (en feestjes!) horenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:
Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.
Dat is ook waarom ik er nu mee ben begonnen. Ik wil er gewoon behendig in worden zodat ik het op de bruiloft netjes zelf kan doen. Het is nog best lastig om het een beetje goed te kunnen. Volgende stap is ook m'n haar wat vaker gaan krullen.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het ook gewoon bij een bruid (en feestjes!) horenMaar zo dagelijks, neuh.
Het valt en staat ook wel met de make up.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.
Beste leerpuntje hier qua makeup leerde ik van een vriendin die visagiste is.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik vind het bij mezelf er al heel snel onnatuurlijk/ too much uitzien. Maar dat komt ook wel doordat ik mijn eigen gezicht gewend ben, met al z'n vage kleurverschillen en sproetjes/vlekjes/talloze oneffenheden. Dus foundation vind ik al lastig, en met een bleke huid wordt het al snel erg opvallend allemaal.
En ik ben een kluns.![]()
Maar eigenlijk zou ik het soms best een beetje goed willen kunnen. Vooral op van die dagen dat mijn huid onder mijn ogen diepzwart is. Of voor een feestje. Of gewoon omdat het best tof is om er als een femme fatale uit te zien
Hm, *noteert*quote:Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Beste leerpuntje hier qua makeup leerde ik van een vriendin die visagiste is.
Rode plekjes, pukkeltjes etc... doe je eerst een “likje” groene oogschaduw up.
En daarna een beetje concealer die je zo goed mogelijk uitveegt zodat je geen rondje in een andere kleur midden op je voorhoofd hebt
Werkt supergoed en dat doe ik dus wel regelmatig.
Verder alleen in specifieke gevallen...
dan bruine oogpotlood/mascare (met zwart zie ik eruit als een panda...) en een niet te opvallende lippenstift die je wel ziet.
Heel ander gezicht meteen...
maar geen zin om dat elke dag te doen
Bovendien kriebelt bruine oogpotlood/mascara vaak..
die wordt vaak gekleurd met roest en ik heb nog niks gevonden waar dat niet in zit EN dat gewoon op je gezicht blijft zitten na 3x knipperen
Groene oogschaduw? Klinkt raar, maar zal met het rode wel helpen.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:13 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Beste leerpuntje hier qua makeup leerde ik van een vriendin die visagiste is.
Rode plekjes, pukkeltjes etc... doe je eerst een “likje” groene oogschaduw up.
En daarna een beetje concealer die je zo goed mogelijk uitveegt zodat je geen rondje in een andere kleur midden op je voorhoofd hebt
Werkt supergoed en dat doe ik dus wel regelmatig.
Verder alleen in specifieke gevallen...
dan bruine oogpotlood/mascare (met zwart zie ik eruit als een panda...) en een niet te opvallende lippenstift die je wel ziet.
Heel ander gezicht meteen...
maar geen zin om dat elke dag te doen
Bovendien kriebelt bruine oogpotlood/mascara vaak..
die wordt vaak gekleurd met roest en ik heb nog niks gevonden waar dat niet in zit EN dat gewoon op je gezicht blijft zitten na 3x knipperen
Ook als je couperose hebt, gebruikt men een basis van een groen poeder. En het werkt echt. Groen zie je niet, en rood zie je niet meerquote:Op woensdag 18 november 2020 11:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Groene oogschaduw? Klinkt raar, maar zal met het rode wel helpen.
Ik gebruik alleen maar mascaraen zelfs dat al maanden niet meer.
Ja, bijzonder is datquote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ook als je couperose hebt, gebruikt men een basis van een groen poeder. En het werkt echt. Groen zie je niet, en rood zie je niet meer
Veel oefenen, ik was vroeger gothic/alto dus deze kan ik nog steedsquote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral de winged eyeliner lastig. Geen idee hoe iedereen die zo strak weet te zetten.
[ afbeelding ]
Ja, oefenen, oefenen.. ik kan het in mijn slaap denk ik nogquote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
Ik vind vooral de winged eyeliner lastig. Geen idee hoe iedereen die zo strak weet te zetten.
[ afbeelding ]
Ik heb mijn vrouw ooit een cursus cadeau gedaan. Individueel, 4 uur lang of zo. Haar conclusie was dat je vooral de juiste producten moet kiezen en veel moet oefenen. Goeie kwasten helpt ook.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, *noteert*
Ik zou eigenlijk eens een workshop moeten volgen. Of gewoon eens een dagje youtube aanslingeren.
Ooit wel eens een avondje bij zo'n make-up party gewees (don't ask) maar daar deed iedereen zo hysterisch en ging het meer om de producten verkopen dan om goede tips and tricks.
Ik heb een vriendin die dat dus wel kan. Ik heb altijd 37 pogingen en 239 wattenschijfjes/wattenstaafjes nodig. En dan nog...quote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat zijn die goede producten. Dat is ook weer lastig. Ik neig dan meteen naar duur, maar dat schijnt dus lang niet altijd nodig/beter te zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:44 schreef Bramito het volgende:
Ik heb mijn vrouw ooit een cursus cadeau gedaan. Individueel, 4 uur lang of zo. Haar conclusie was dat je vooral de juiste producten moet kiezen en veel moet oefenen. Goeie kwasten helpt ook.
Het lukt mij nu wel zonder correctie. Maar het blijft wat bobbelig. Omdat ik de lijn in verschillende delen zet, ik kan hem niet in één keer door trekken.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb een vriendin die dat dus wel kan. Ik heb altijd 37 pogingen en 239 wattenschijfjes/wattenstaafjes nodig. En dan nog...
Ik doe momenteel ook veel inspiratie op via de serie IZombie. Hoofdpersonage heeft dus een bleke huid, maar dat is bijna mijn normale huidskleur. Maar ze draagt wel oogschaduw, e.d. , dus handig als voorbeeld
.
Het ging geloof ik vooral om de basis. De juiste kleur is blijkbaar al iets dat niet 100% voor de hand ligt. Goede make up is ook niet goedkoop. Ik zal eens vragen welke merken ze aangeraden kreeg.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar wat zijn die goede producten. Dat is ook weer lastig. Ik neig dan meteen naar duur, maar dat schijnt dus lang niet altijd nodig/beter te zijn.
Oh ja ik heb altijd wat last van een trillend ooglid. Heb ik eens een strakke hand, schiet ik daar weer door uitquote:Op woensdag 18 november 2020 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lukt mij nu wel zonder correctie. Maar het blijft wat bobbelig. Omdat ik de lijn in verschillende delen zet, ik kan hem niet in één keer door trekken.Maarja, geduld, oefenen, komt wel goed.
Is een zombie serie wel de ideale plek voor make-up inspiratie?
Niemand is verplicht make up te gebruiken, maar als je het goed doet, is het heel mooi.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:50 schreef fietsie het volgende:
Wat ik echt de ultiem ultiem ultiem lelijke "make-up" vind: getruthannes wat aan wenkbrauwen is gedaan.
En al helemaal die geverfde nepverbazing, vette dikke zwarte kwak verf in plaats van haartjes.
Sowieso liever een naturel gezicht
Ik heb er ondertussen al flink wat uren make-up reviews kijken op zitten, dus ik denk dat ik al wel genoeg aanbevolen producten heb.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:51 schreef Bramito het volgende:
Het ging geloof ik vooral om de basis. De juiste kleur is blijkbaar al iets dat niet 100% voor de hand ligt. Goede make up is ook niet goedkoop. Ik zal eens vragen welke merken ze aangeraden kreeg.
Oh dat is wel mooi, ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja ik heb altijd wat last van een trillend ooglid. Heb ik eens een strakke hand, schiet ik daar weer door uit![]()
Haha, nou, het is best een knappe zombie:
[ afbeelding ]
Heb je daar geen speciale eyeliner voor?quote:Op woensdag 18 november 2020 11:24 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Edit, nevermindquote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef sigme het volgende:
Make up ben ik te dom voor.
Ik moet het er maar naturel mee doen.
[ afbeelding ]
Nu op de strandwandeling!
Ik denk dat veel mannen dat soort dingen ook helemaal niet doorhebben als je het goed doet. Die denken misschien meteen aan de zwarte strepen met een viltstift, de foute voorbeelden.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:
Zonder enig 'getruthannes aan de wenkbrauwen' zie ik er al gauw halverwege chemokuur uit: van nature zijn mijn wenkbrauwen namelijk maar amper anderhalve centimeter lang qua zichtbaar haar
Ah dat is bekend terreinquote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is ook wel knap, dat zal vast helpen, maar zelfs mijn vriend begon het op te vallen en te opperen dat ik het eens zou proberen. (Niet dat 'ie veel waarde hecht aan make-up, maar voor af en toequote:
Dat heb ik met mijn wimpers. Je ziet 75% niet omdat ze licht zijn. Maakt echt een wereld van verschil, een beetje mascara.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:58 schreef minilot het volgende:
Zonder enig 'getruthannes aan de wenkbrauwen' zie ik er al gauw halverwege chemokuur uit: van nature zijn mijn wenkbrauwen namelijk maar amper anderhalve centimeter lang qua zichtbaar haar
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mannen dat soort dingen ook helemaal niet doorhebben als je het goed doet. Die denken misschien meteen aan de zwarte strepen met een viltstift, de foute voorbeelden.
Hoe kom je aan mijn foto?quote:
Ja maar hey, check die bos krullen. Die trekt gelijk de aandacht!quote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel knap ja.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:52 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ja ik heb altijd wat last van een trillend ooglid. Heb ik eens een strakke hand, schiet ik daar weer door uit![]()
Haha, nou, het is best een knappe zombie:
[ afbeelding ]
Ik vind dat anders op het juiste hoofd juist wel een aangename associatiequote:Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft
Dan is mijn makeup (áls ik het draag, de laatste tijd amper want geen zin in) totaal niet in je straatje.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap ja.
Maar ik zou zelf... dan toch net als nu.. eerder bruine oogmakeup doen dan zwart
Het trekt wel alle aandacht naar dr ogen... maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft
Ben je Haags van origine? Ik associeer dit soort verfhoofd nl altijd met een Haags accentquote:
Hm, ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik denk dat ik vooral voor de bovenkant gaan, qua make-up. Dus oogleden en bovenste oogwimpers. Niet zozeer nog een roodbruine onderrand. Dat ziet er bij mij altijd wel erg heftig uit, zelfs enkel mascara op de onderste wimpers maakt het al snel erg 'goth' (En ik het vlek ook zo snel, dan zie ik er eerder ziekig/moe uit.)quote:Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel knap ja.
Maar ik zou zelf... dan toch net als nu.. eerder bruine oogmakeup doen dan zwart
Het trekt wel alle aandacht naar dr ogen... maar ze ziet er ook uit alsof ze net gehuild heeft
Neinz, niks Haags aan.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ben je Haags van origine? Ik associeer dit soort verfhoofd nl altijd met een Haags accent
Ik zag laatst in onze Jumbo een meisje met echt dikke rechthoekige strepen. Ik wist even niet of ik nu iets beter of NOG lelijker vond dan van die veel te dunne overdreven zwarte boogjesquote:
quote:Op woensdag 18 november 2020 12:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik zag laatst in onze Jumbo een meisje met echt dikke rechthoekige strepen. Ik wist even niet of ik nu iets beter of NOG lelijker vond dan van die veel te dunne overdreven zwarte boogjes![]()
Sorry.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:11 schreef minilot het volgende:
Ah niet feestjes zeggen. Snif. Ik wil.
Bert is dan wel weer tofquote:
Er zijn inderdaad wel dagen dat ik geen make-up draag.quote:Op woensdag 18 november 2020 11:51 schreef Myraela het volgende:
Excuses voor alle mannen in dit topic, trouwens.
Er zijn ook mannen die er echt heel goed uitzien/zagen met make upquote:Op woensdag 18 november 2020 12:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad wel dagen dat ik geen make-up draag.![]()
Enne...JT van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!
Bijvoorbeeld mijn eigenste lief in onze meer experimentele tijdquote:Op woensdag 18 november 2020 12:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Er zijn ook mannen die er echt heel goed uitzien/zagen met make up![]()
(randje eyeliner bijvoorbeeld).
Haha dat mag.. het is jouw hoofd toch?quote:Op woensdag 18 november 2020 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is mijn makeup (áls ik het draag, de laatste tijd amper want geen zin in) totaal niet in je straatje.
Ze zit ook in mijn dochters favo serie: the 100 geloof ik.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hm, ik snap wel wat je bedoelt ja. Ik denk dat ik vooral voor de bovenkant gaan, qua make-up. Dus oogleden en bovenste oogwimpers. Niet zozeer nog een roodbruine onderrand. Dat ziet er bij mij altijd wel erg heftig uit, zelfs enkel mascara op de onderste wimpers maakt het al snel erg 'goth' (En ik het vlek ook zo snel, dan zie ik er eerder ziekig/moe uit.)
Maar ze heeft wel meer stijlen(Sowieso wel leuke serie. Alleen het laatste seizoen vind ik wat minder, beetje too much alles)
Naar m'n werk doe ik meestal niets, als ik los ga, mag m'n inner-alto buitenspelen.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Haha dat mag.. het is jouw hoofd toch?
Uiteindelijk hoef ik er alleen naar te kijken maar moet jij je er goed bij voelen
En ik ben toch wel erg van het type.. dat met smaak... het niet uitmaakt of iets mijn smaak is als jij er blij van word moet je het vooral doen
En dan vind ik er niks minder om van jou als persoon
Mijn beste vriendin is ook altijd van de bijzondere haarkleuren, half opgeschoren of ook wel aan beiden kanten.. visagiste ook dus ook groot gebruiker van make up.
En heel soms mag ze mij opmaken zoals zij dat leuk vind en dan gaan we zo stappen.
Maar andere dagen moet ze het gewoon met makeuploze mij doen.. en ik met haar makeup.
Niks mis mee
(En we zijn al meer dan eens voor stel aangezien... dus kennelijk passen we ondanks tegengestelde makeupvoorkeueen prima bij elkaar)
Daar hou ik stiekem op zn tijd wel van.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naar m'n werk doe ik meestal niets, als ik los ga, mag m'n inner-alto buitenspelen.
Ik ben afhankelijk van m'n klanten, dus op kantoor presenteer ik me wat anders.quote:Op woensdag 18 november 2020 12:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar hou ik stiekem op zn tijd wel van.
Maar op concerten geniet ik daar meer van dan onder kantoortijd zegmaar
Toch jammer dat mensen daar soms moeilijk over doen..quote:Op woensdag 18 november 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben afhankelijk van m'n klanten, dus op kantoor presenteer ik me wat anders.
Ja, hier ook graag!quote:Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
En beenwarmers!En @:Sigme mag ik nog een linkje naar je verblijfsaccommodatie?
Jouw stijlquote:Op woensdag 18 november 2020 11:59 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2020 13:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kijk weer eens een programma over boeren en de hoofdrolspeler van deze aflevering is een shetlander genaamd Jon Bon Pony vanwege zijn wilde haardos. Jon Bon heeft mondproblemen. Heel zielig. Maar ik schiet elke keer in de lach als zijn naam genoemd wordt.
Ik kijk weer eens een programma over boeren en de hoofdrolspeler van deze aflevering is een shetlander genaamd Jon Bon Pony vanwege zijn wilde haardos. Jon Bon heeft mondproblemen. Heel zielig. Maar ik schiet elke keer in de lach als zijn naam genoemd wordt.
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]omg.
Ik wil een varkentje en m dan Chris noemen. Chris P.
Chris P. Bacon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op woensdag 18 november 2020 14:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
Alles is goed afgelopen met het gebit van Jon Bon. Gelukkig maar, hij is niet meer Living on a Prayer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Oh, eng. En nu moet je gaan bellen met een telefoon?quote:Op woensdag 18 november 2020 14:11 schreef fietsie het volgende:
Bureaustoel besteld.
Betaald met iDeal
Ingelogd bij leverancier
"U heeft geen bestellingen"
..
Overal op de app zie je dat ze inderdaad zeggen geen alcohol te leveren in dat tijdslot.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook weer boven water.
Net de bestelling voor de AH aangemaakt. Ze blijven aangeven "in dit tijdsblok bezorgen wij geen alcohol" maar ik heb ook een mail waarin staat dat zolang er na 20 uur geen alcohol verkocht mag worden de bezorging voor 20 uur zal plaatsvinden. Ben benieuwd.
Buiten is het heerlijk zonnig, straks maar even met een omweg naar fysio fietsen, maar nu zit ik lekker te werken met het zonnetje in m'n rug.
Hun voorkeurscommunicatie kanaal was hun site stond er; na een berichtje daar bleek dat er een probleem met mn bestelling was, en ie daarom niet online te zien was.quote:Op woensdag 18 november 2020 14:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Oh, eng. En nu moet je gaan bellen met een telefoon?
Daarom even uitproberen. Anders haal ik vrijdag wel iets, maar tot nu toe is de bezorging altijd ruim voor 20 uurquote:Op woensdag 18 november 2020 15:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Overal op de app zie je dat ze inderdaad zeggen geen alcohol te leveren in dat tijdslot.
Hier komen ze morgen om 8.00 weerlekker op tijd.
Ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 18 november 2020 15:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Daarom even uitproberen. Anders haal ik vrijdag wel iets, maar tot nu toe is de bezorging altijd ruim voor 20 uur
Dat hebben ze bij onze eerste hypotheek proberen aan te smeren.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, wie van jullie (in loondienst werkzaam) heeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten om eventueel inkomensterugval op te vangen om een hypotheek te kunnen blijven betalen?
Ik. Ik kreeg een goede aanbieding vanuit mijn werkgever, ik was alleenstaand en ik had net in die periode twee hernia's waardoor ik al met al 20 weken ziekgemeld ben geweest, dus het was geen ver-van-mn-bed-scenario. Ik heb al tijden niet meer naar de polis gekeken trouwens, misschien moet ik dat eens doenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, wie van jullie (in loondienst werkzaam) heeft een arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten om eventueel inkomensterugval op te vangen om een hypotheek te kunnen blijven betalen?
Bijna niemand sluit die af kan ik je zeggen uit ervaring. (gewerkt bij een hypotheekadviseur)quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Bezorgbundel en vast tijdslotquote:Op woensdag 18 november 2020 15:00 schreef Myraela het volgende:
Oh goed dat je het zegt. Weer even bij de AH gekeken en nu was er wel weer een bezorgmoment vrij voor volgende week.
Nee niet gedaan. Mijn maandbedrag is vrij laag, dat ik dat ook met een uitkering kan betalen. Ken mensen met een huurkamer formaat mijn slaapkamer (en alles gedeeld) meer betalenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wilde er lang niet aan, maar toen ik 3 weken niet kon bestellen wist ik niet hoe snel ik een bezorgbundel moest nemenquote:Op woensdag 18 november 2020 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bezorgbundel en vast tijdslotzo handig!
Ik had wel die verzekering, maar geen hypotheek.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Arme burenquote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Wederom een bod gehad. 255k. Moet dan wel weer eind vh jaar eruit..
Makelaar gaat onderhandelen nu.
Spannende tijden.
(het was de moeder van drie studenten die bood)
Spannend. Klinkt als een goed bod.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Spannende tijden.
Mwah. 3 broers. Die samen willen wonen. Lijkt me zeker gezien het feit dat ze op de technische universiteit zitten geen reden tot 1 grote party.quote:
Ik twijfel daar wel over omdat mijn inkomen toch wel het hoofdinkomen is. Zonder dat geen hypotheek zeg maarquote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij onze eerste hypotheek proberen aan te smeren.
Niet gedaan overigens
Heb ik juist afgezegd omdat ik het mistte om gewoon naar de winkel te gaan. En vooral om af en toe wat minder geld uit te geven bij een Lidl in plaats van die bestellingen bij de Appie. Maar volgende week woensdag komen er wat mensen eten en dan vind ik het wel lekker even rustig m'n boodschappen online uit te zoeken.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:55 schreef Clubsoda het volgende:
Bezorgbundel en vast tijdslotzo handig!
Iddquote:Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef Kreator het volgende:
En dan nog. Als het maar verkocht is.
Daarom hebben wij het wel gedaan. Ookal zit het bij jullie nog wel anders.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel daar wel over omdat mijn inkomen toch wel het hoofdinkomen is. Zonder dat geen hypotheek zeg maar
Wat kost zoiets als je in loondienst bent? Wij betalen 240 euro per maand voor J's AOV maar dat is anders natuurlijk.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik twijfel daar wel over omdat mijn inkomen toch wel het hoofdinkomen is. Zonder dat geen hypotheek zeg maar
Ik niet, want huis gekocht met m'n bijbaantje. Maar m'n vriend toen volgens mij wel omdat zijn inkomen wel echt belangrijk was. Ondertussen verdienen we even veel, maar heb er daarna nooit meer naar gekeken.quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Wij kunnen beiden de hypotheek alleen betalen.. dus dst was de reden hier om het niet te doen.. daarnaast vond ik de verzekering ook enorm duur geloof ik..quote:Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja die tweede (of meer) huizen kopers willen natuurlijk die hogere overdrachtsbelasting voor zijn.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Spannende tijden.
Verschilt het veel met het vorige bod?quote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Spannende tijden.
Via je werk geen aanvullende inkomens verzekeringen? (hiaat en eventueel excedent?)quote:Op woensdag 18 november 2020 16:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
50 EUR bij een normaal risicoprofiel maar ik heb een verhoogd risico dus ik gok 100 EUR bruto.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat kost zoiets als je in loondienst bent? Wij betalen 240 euro per maand voor J's AOV maar dat is anders natuurlijk.
Hmmm....dat zal ik eens onderzoeken. Goed idee.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Via je werk geen aanvullende inkomens verzekeringen? (hiaat en eventueel excedent?)
Die WAO-hiaatverzekering van mij liep inderdaad via een (ex)werkgever.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm....dat zal ik eens onderzoeken. Goed idee.
Nog beter. Even afwachten op tekenen, dus.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:10 schreef Kreator het volgende:
Spannende tijden.
5k. Niet dus.quote:Op woensdag 18 november 2020 16:20 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Verschilt het veel met het vorige bod?
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Takkie en ik hebben sinaasappels gekocht bij de boerderijwinkel. De wandeling ging net goed, het was eigenlijk 100 meter te ver.
Kan dat uberhaupt als je in loondienst bent joh! Ik dacht dat dat echt een ZZP dingetje was...quote:Op woensdag 18 november 2020 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
Hopelijk komen deze een beetje snel tekenen dan heb je 'rust'quote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Wederom een deal. Zelfde prijs als de.vorige. 260k.
28 december overdracht. (Mijn verjaardag).
Nu wachten op handtekening. Maar er zit nu een aankoopmakelaar tussen dus komt wel goed denk ik.
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik deed de gure workout, werkte hard in de tuin (border leegmaken, fluweelboom kortwieken, aardbeienbakken winterklaar maken, bakken leegmaken), liep ruim een uur met de hond, douchte even, werkte hard met de buuvrouw in haar tuin, stortte toen alle blaadjes van de buuvrouw in mijn border, at een boterham om half 4, ging eten koken, liep weer met de hond en nu ben ik kapotmoe.
Zo joggingborke aantrekken eten even afmaken en dan opvreten en einde.
Dat is ookquote:Op woensdag 18 november 2020 18:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
Ik nam eindelijk weer eens de tijd om een rondje hard te lopen.. ik had alle kanten op tegenwind
Goed bezig!quote:Op woensdag 18 november 2020 17:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik deed de gure workout, werkte hard in de tuin (border leegmaken, fluweelboom kortwieken, aardbeienbakken winterklaar maken, bakken leegmaken), liep ruim een uur met de hond, douchte even, werkte hard met de buuvrouw in haar tuin, stortte toen alle blaadjes van de buuvrouw in mijn border, at een boterham om half 4, ging eten koken, liep weer met de hond en nu ben ik kapotmoe.
Zo joggingborke aantrekken eten even afmaken en dan opvreten en einde.
Goed kado, alles zal reg kom nuquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Nu wachten op handtekening. Maar er zit nu een aankoopmakelaar tussen dus komt wel goed denk ik.
Hebbie een hondje?quote:Op woensdag 18 november 2020 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Takkie en ik hebben sinaasappels gekocht bij de boerderijwinkel. De wandeling ging net goed, het was eigenlijk 100 meter te ver.
quote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Fijnquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Is ie ook aan al het nieuwe hout.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed bezig!
En wat klinkt een fluweelboom zacht
Zeker!quote:Op woensdag 18 november 2020 12:03 schreef minilot het volgende:
En beenwarmers!En @:Sigme mag ik nog een linkje naar je verblijfsaccommodatie?
quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee! Alsjeblieft niet zegIk heb een Takkie-mondkapje gekregen van Candaasje.
Was net even bij de apotheek 9 klanten, 4 geen mondkapje, 2 liepen voor mij naar binnen met een grote boog om het handhygiëne ding en het bord waarop stond “graag mondkapje”.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In de brouwhandel liepen alle medewerkers trouwens met hun mondmasker onder hun kin![]()
Het is dat het een groot magazijn is en allerlei deuren open stonden maar toch.....
Je zou bijna vragen of ze iets aan hun ogen hebben.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was net even bij de apotheek 9 klanten, 4 geen mondkapje, 2 liepen voor mij naar binnen met een grote boog om het handhygiëne ding en het bord waarop stond “graag mondkapje”.
Beterquote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Wat heerlijk! Lekker uitwaaien.quote:Op woensdag 18 november 2020 18:41 schreef sigme het volgende:
We liepen 10 km over strand westwaarts en toen 6km over strand oostwaarts en toen nog 6km door heide bos en durp en duinen. 30duizend stappen en nu een glas rode wijn in de gelagkamer. Houtkachel aan, boekje lezen, andere gasten hangen ook wat rond.
Viruswaanzinnigen.quote:Op woensdag 18 november 2020 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Was net even bij de apotheek 9 klanten, 4 geen mondkapje, 2 liepen voor mij naar binnen met een grote boog om het handhygiëne ding en het bord waarop stond “graag mondkapje”.
Oh ja!!quote:Op woensdag 18 november 2020 18:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee! Alsjeblieft niet zegIk heb een Takkie-mondkapje gekregen van Candaasje.
Er zit een max bedrag aan een WW-uitkering. Bij een hoog inkomen is dat niet altijd toereikend om je normale levensstijl (bijv torenhoge hypotheek) mee te betalen en dan kan je je bijverzekeren.quote:Op woensdag 18 november 2020 17:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kan dat uberhaupt als je in loondienst bent joh! Ik dacht dat dat echt een ZZP dingetje was...
Wederom voorlopig gefeliciteerd!quote:Op woensdag 18 november 2020 17:59 schreef Kreator het volgende:
Spannend!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit een max bedrag aan een WW-uitkering. Bij een hoog inkomen is dat niet altijd toereikend om je normale levensstijl (bijv torenhoge hypotheek) mee te betalen en dan kan je je bijverzekeren.
[..]
Wederom voorlopig gefeliciteerd!
Hier ook een voorlopige datum, maar dan voor een operatie. 10 december al
Whoa Isaquote:Op woensdag 18 november 2020 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zit een max bedrag aan een WW-uitkering. Bij een hoog inkomen is dat niet altijd toereikend om je normale levensstijl (bijv torenhoge hypotheek) mee te betalen en dan kan je je bijverzekeren.
[..]
Dat was de bedoeling jaquote:Op woensdag 18 november 2020 20:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Spannend!
Je maakt voor iemand de komende kerst... de beste kerst ooit
Oh, fijn dat er een datum is. Wat zal dit, zeker voor je neef, een geweldige kerst zijn, en een heel nieuw levenquote:Op woensdag 18 november 2020 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[..]
Met een beetje geluk is hij ook weer thuis voor de kerstquote:
Wat snel al!quote:Op woensdag 18 november 2020 20:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben daar ook iets te hebben hebberig voor. Stel dat die ene nier die ik nog heb het begeeft.quote:Op woensdag 18 november 2020 20:55 schreef Kreator het volgende:
Zou toch nirt snel een orgaan doneren als ik nog leef.
Da's al snel. Zenuwachtig?
Ik ben al anxious sinds het telefoontjequote:Op woensdag 18 november 2020 20:55 schreef Kreator het volgende:
Zou toch nirt snel een orgaan doneren als ik nog leef.
Da's al snel. Zenuwachtig?
Je hebt er niet eens iemand blij mee kunnen makenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:13 schreef Blues het volgende:
Ik heb mijn galblaas ook afgestaan vorig jaar.
Niemand wilde die hebben
De research dame heeft m ingepiktquote:Op woensdag 18 november 2020 21:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt er niet eens iemand blij mee kunnen makenJeetje...
Mijn regelstress en zenuwen verdwenen rond 22.00 uur, dag vķķr de operatie. Eetlust kwam toen ook weer terug en omdat ik twee uur later niet meer mocht eten ben ik maar aan de Tucs gegaanquote:Op woensdag 18 november 2020 21:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben al anxious sinds het telefoontjeIk hoop dat dat na vanavond weer voorbij is, want 3 weken anxious lijkt me 10x niks.
De hebbertquote:
Hebberts die researchersquote:Op woensdag 18 november 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
De hebbertHeeft vast ook mijn ooglens ingepikt
Labratten zijn het.quote:
Joepiequote:Op woensdag 18 november 2020 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn regelstress en zenuwen verdwenen rond 22.00 uur, dag vķķr de operatie. Eetlust kwam toen ook weer terug en omdat ik twee uur later niet meer mocht eten ben ik maar aan de Tucs gegaan
Hey, maar dat heeft niemand me verteld, dat ze die ķķk willen hebben!quote:Op woensdag 18 november 2020 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
De hebbertHeeft vast ook mijn ooglens ingepikt
Ze willen heel veel wel van je hebben..quote:Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joepie
[..]
Hey, maar dat heeft niemand me verteld, dat ze die ķķk willen hebben!
Niet!?quote:Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joepie
[..]
Ze gaan je uitwonenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Joepie
[..]
Mijn hoofd is accuut de route aan het uitdenkenquote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog een weetje waar ik zelf wat onpasselijk van werd op de één of andere manier, maar wat ze naar mijn weten in Nederland (nog) niet doen: de nier via de vagina verwijderen is een nieuwe methode. Dus. Alleen bij vrouwen. Denk ik.
En nu naar bed, jullie achter latend met die fraaie mental image![]()
JT, ik hoop dat je toch een leuke dag had, ook al vier je je verjaardag pas komend weekend
Ik heb daar geloof ik wel een beeld bij..quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Nog een weetje waar ik zelf wat onpasselijk van werd op de één of andere manier, maar wat ze naar mijn weten in Nederland (nog) niet doen: de nier via de vagina verwijderen is een nieuwe methode. Dus. Alleen bij vrouwen. Denk ik.
JT, ik hoop dat je toch een leuke dag had, ook al vier je je verjaardag pas komend weekend
Die methode heb ik voor meer dan alleen de nier al eens gehoord ja. De laparoscopie lieden proberen hun (fysieke) invasiviteit steeds kleiner te maken.quote:Op woensdag 18 november 2020 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 18 november 2020 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mijn hoofd is accuut de route aan het uitdenken
Nietquote:Op woensdag 18 november 2020 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
Gut, waar had ik mijn tatoeage dan moeten laten zetten
Misschien had ik dan wel een mooie tribal op mijn rug laten zetten. Op nierhoogtequote:
Lekker weekje hebben jullie zo volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is koud en nat op ons eiland, deze ochtend. Maarrrr we hebben regenkledij bij ons, dus ons plan is toch te gaan wandelen.
Door weer en windquote:Op donderdag 19 november 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen! Het is koud en nat op ons eiland, deze ochtend. Maarrrr we hebben regenkledij bij ons, dus ons plan is toch te gaan wandelen.
overleg ook zien als werk!quote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag 3 uur overleg. Dat is voor veel mensen niets, maar ik voel me nu al de hele ochtend opgejaagd. Want dat is gewoon 3 uur waarin ik niet gewoon kan werken. Ik vind het echt tijdsverspilling.Ik snap niet hoe mensen hele dagen alleen maar overleggen.
Daarom krijgen mensen die dat doen ook een paar nullen meer dan jij en ik. Tis niet voor de weak heartedquote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb vandaag 3 uur overleg. Dat is voor veel mensen niets, maar ik voel me nu al de hele ochtend opgejaagd. Want dat is gewoon 3 uur waarin ik niet gewoon kan werken. Ik vind het echt tijdsverspilling.Ik snap niet hoe mensen hele dagen alleen maar overleggen.
Overleg is gewoon werkquote:Op donderdag 19 november 2020 08:56 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het wel zo zien, maar dat zorgt niet ineens dat het echte werk aan het eind van de dag ook gedaan is, toch?quote:
*stil*quote:Op donderdag 19 november 2020 09:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
overleg ook zien als werk!
Al moet ik ook zeggen dat ik houd van dagen zonder overleg, om gewoon werk gedaan te krijgen...
Dan moet het andere werk maar een beetje opschuiven?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo zien, maar dat zorgt niet ineens dat het echte werk aan het eind van de dag ook gedaan is, toch?
Ja dat kan dus niet. Mijn werk komt binnen vanaf het eind van m'n vorige dag en moet weer leeg zijn aan het eind van deze dag.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:25 schreef Jagärtrut het volgende:
Dan moet het andere werk maar een beetje opschuiven?
Je schrijft je uren inmiddels wel netjes allemaal?quote:Op donderdag 19 november 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet. Mijn werk komt binnen vanaf het eind van m'n vorige dag en moet weer leeg zijn aan het eind van deze dag.
Maakt niet uit, lukt uiteindelijk wel. Maar vaak haal ik de extra overleggen gewoon in door langer door te werken.
Prima, als je de uren ook maar schrijft.quote:Op donderdag 19 november 2020 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat kan dus niet. Mijn werk komt binnen vanaf het eind van m'n vorige dag en moet weer leeg zijn aan het eind van deze dag.
Maakt niet uit, lukt uiteindelijk wel. Maar vaak haal ik de extra overleggen gewoon in door langer door te werken.
Als mijn collega met Bob Ross achtergrond zit welquote:Op donderdag 19 november 2020 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Jullie zitten niet in overleggen ter eigen vermaak nee?
quote:Op donderdag 19 november 2020 09:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Als mijn collega met Bob Ross achtergrond zit wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |