Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koopkaas
waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen
Goed idee wel. Eens zoekenquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed idee wel. Eens zoeken
Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook![]()
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
Hier verkoopt de AH hetquote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Thanks!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffelquote:
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn
Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.
Maar gewoon vies was dat... brrrr
Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.
En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
Goede tip. Maar wel voor na de lock down. Voorlopig even geen andere steden opzoeken.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel
Mja misschien wel..quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
M'n ouders hadden laatst een vegetarische rookworst gekregen/gekocht. Was vooral erg zout en (te) veel rookextract.quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Eh jaquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid?Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
maar wel met worst...quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Dat wordt zo'n beetje mijn verjaardag ook, neem ik aanquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:
Eh jaik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.
Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
Goeie keus dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maaktdit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad:quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
@:minilot je zwembad op tv![]()
Man bijt hond XL
Oh, dat ziet er op de foto al erg goed uit!quote:Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:
[ afbeelding ]
Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.
En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
DDayquote:Op woensdag 18 november 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhAl 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
Ja wat goed van haar he!quote:Op woensdag 18 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad:![]()
Edit: gezien! AwwwBravo, Oezbeekse mevrouw!
Dat is pas vrijdagquote:
Klopt, we hebben er maar eentje. Wel een erg fijnequote:Op woensdag 18 november 2020 07:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook jaquote:Op woensdag 18 november 2020 08:00 schreef AnneX het volgende:
Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen?
Dit ja!quote:
Nou, dat stressproject was 5 jaar geledenquote:Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Dit ja!Van harteeeeeh!
En nee, stress schiet niet opNog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:Dat is lekker zeg! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van harte met je verjaardag Jagar! Fijne dag vandaag
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hm hier toen ik ging hardlopen... vlogen de kilo’s er redelijk af hoor.quote:Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Gefeliciteerd JT![]()
@:minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
quote:Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:Da's fijn nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijkquote:Op woensdag 18 november 2020 09:42 schreef minilot het volgende:
Oooh, ijsmachine! IJs
Ik probeer meestal maar te vergeten dat ik er eentje heb - ik zou volgens mij met gemak dagelijks een liter roomijs soldaat kunnen maken![]()
Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:05 schreef Uhmmpie het volgende:
@:AnneX misschien heb ik er overheen gelezen hoor... maar hoe is het met je bezoek afgelopen eigenlijk?
Ga je nou een taart bakken het weekend of ijsmaken?quote:Op woensdag 18 november 2020 09:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Virtuele taart voor mijn virtuele verjaardag!
Stiekem doe ik vandaag gewoon alsof ik niet jarig ben en vieren we het op zondag, want ik ben vandaag pokkedruk op het werk. Zelfs fysiek op het werk aanwezig, dat is echt al tijden geleden....
Wel gister per ongeluk mijn cadeautje gezien omdat ik de deur open deed voor de postbode en het niet verpakt was, ik krijg een ijsmachine!
quote:
Wat een leuk idee hoe jullie ieder jaar taart naar keuzes maken voor elkaar. Kun je lang over nadenken en naar uitkijken.quote:Op woensdag 18 november 2020 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan ook heerlijk vruchtenijs maken natuurlijk
Jagärtrut van harteen dat je maar een super leuk verjaardagsweekend hebt en zo te lezen heb je vandaag helaas geen tijd om ijsrecepten op te zoeken
Iemand hier alvast wat ijsrecepten voor JT?
@:minilot de grote pindakaas-chocoladetaart van september was Jross' keus dit jaar. Hij had vorig jaar lemon merengue, maar dat is voor mij gewoon een routinetaart. Die is wel super lekker natuurlijk. Ik had vorig jaar white chocolate cheesecake met bosvruchten. Die was ook zķ lekkerEn daarvoor een heerlijke carrotcake met cream frosting. Verder herinner ik me een key lime pie, appel-perziktaart, een chocoladetaart in laagjes met een cheesecakevulling...en nu kan ik even niets meer bedenken en heb ik zin in taart
Ja, de lemon merengue is hier ook jarenlang favo geweest bij verjaardagen in de schoonfamilie. LLMPquote:Op woensdag 18 november 2020 10:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]ja, ik maak hem voor mijn beide ouders op verjaardag en ook voor vrienden. Super snel gefixt dus.
Jij bent helemaal cray cray.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou dus helemaal niet van dingen die romig zijn. Volle yoghurt vind ik ook niet lekker, maar ook bijvoorbeeld koffieroom.
Het aller allerlekkerste koop ijsje is ook een raketijsje
Ik weet het, hou ook al niet van bonbonsquote:
Maar dat is dan weer niet gek.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik weet het, hou ook al niet van bonbons
Wat een uitzichtquote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!quote:Op woensdag 18 november 2020 08:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook ja
Snoepen überhaupt niet. Hij eet gewoon één grote maaltijd per dag met in elk geval minstens twee soorten groenten en dan nog zuivel (kwark, yoghurt, vla, chocolademousse) en meerdere soorten vers en gedroogd fruit toe. Verder alleen soms tussen de middag een beetje bouillon voor wat warms en hartigs. De rest van de dag alleen water, zwarte koffie en thee. Als Günther en ik wat lekkers hebben gebakken schuift dat gewoon naar voor bij het toetje na het avondeten: effectief gewoon dan dus nog steeds dus één flinke maaltijd per dag zonder restricties: dat kan gewoon heel veel en heel lekker en van alles zijn
Maar 23 van de 24 uur op een dag wordt er dus gevast. Het heeft elke neiging tot snaaien compleet geëlimineerd
![]()
Verder sinds kort dus (net als ik) hardloopopbouwschema op maandag, woensdag en vrijdag met z'n broertje en dan op dinsdag en donderdag anderhalf uur met z'n broertje wandelen in hun thuiswerkpauze dus ja, dat is wel wat meer bewegen.. maar het afvallen zit daar echt niet in: hij heeft sinds hardloopoefenen juist meer trek en het punt blijft gewoon dat je idioot veel moet bewegen om, zeg, een lepel mayo of een kwak roomboter te compenseren.
Da's ook erg lekker ja (maar veel sneller op)quote:Op woensdag 18 november 2020 10:22 schreef Myraela het volgende:
Als ik een waterijsje uit zou moeten kiezen, zou ik een perenijsje nemen. Want dat is qua structuur tenminste nog een beetje zacht. Bijna romig.
Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...quote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaakquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Candaasje het volgende:
fruitsorbetijs...is dat überhaupt een bestaand soort ijs, of heb ik iets nieuws bedacht?
Ah ja ik bedoelde meer de 'terminologie'. Maar vruchtensorbet bestaat geloof ik wel toch, in de van Dale?quote:Op woensdag 18 november 2020 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik maak het regelmatig, met mango, framboos, aardbei. Blauwe bessen is niet zo lekker (proef je nauwelijk) en kersen is ook minder uitgesproken qua smaak
Hehe, ik ga met Günther in een nabijgelegen bosje met verrekijker #myraspottenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef Myraela het volgende:
Ik ga vanavond denk ik weer een ijsje bij m'n favoriete ijssalon halen.
Nou ja, dat hardlopen is pas sinds een paar weken natuurlijk hč? Hoe hij zich voelt met betrekking tot dagelijks leven, daarin scheelt momenteel nog vooral die tientallen kilo's minder meezeulenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar juist door het sporten zal hij zich wel veel fitter voelen denk ik? Echt heel goed bezig!
Dat zal hij vast enorm merken in het dagelijks leven.
Ditquote:
Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daarquote:Op woensdag 18 november 2020 10:30 schreef Candaasje het volgende:
Ik ben lichtelijk jaloers.... lichtelijk...
Geniet er van!
Ik downplayde het voor mezelf jaquote:Op woensdag 18 november 2020 10:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor! Ik ben heel erg jaloers, lijkt me geweldig daar![]()
Evengoed een super fijne vakantie gewenst natuurlijk
Klinkt als prima goedgekomenquote:Op woensdag 18 november 2020 10:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de terugreis een plas en kop koffie, goeiedag gezegd en goede reis gewenst.
De broers aan tafel in de keuken en ik achter in de kamer bij tv, met tablet.
Thx for asking.
Hé, Goitske heeft zelfs een fb pagina met bakkers en recepten.![]()
Goed bericht alsnog voor Blues. Hoera. 🎉
@:Sigme : uitzicht op zee! Zijn er veel gasten?
Daarom nooit aan beginnen!quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.
En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan.
Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:47 schreef Myraela het volgende:
Ik draag dus de afgelopen twee weken ineens make-up. Ben van niets, naar een half uur alles onder smeren gegaan.
En nu vind ik mezelf extra mooi, dus dat is fijn. Maar ik krijg ook zoveel complimenten dat ik nu een beetje het gevoel heb dat ik wel door moet gaan.
Dat is geen klacht overigens hoor, ik vind het hartstikke lief dat mensen een compliment geven. Maar ik was eigenlijk niet van plan om dit ook te blijven doen wanneer ik weer om kwart voor 7 de deur uit moet.
Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijsquote:
Maar B&J is alleen lekker door de brokken. Het ijs zelf is niet bijzonder lekker.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:54 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind roomijs doorgaans ook helemaal niets. Sorbetijshoewel, de ijsboer hier vlakbij heeft heel goed roomijs en dat eet ik ook graag. En van als er grote brokken inzitten zoals B&J. Maar gewoon vanille-
of chocoladeijs zonder afwisseling dingetjes erin vind ik een verschrikking.
Aan de andere kant is dat ook precies wat ik met make-up probeer te bereiken toch, mooier zijn. Goede dingen benadrukken, minder mooie stukjes verbergen. Dus dan is het niet heel vreemd dat mensen dat ook als mooier zien.quote:Op woensdag 18 november 2020 10:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo'n storend gevoel dat vrouwen blijkbaar als 'mooier' worden beschouwd als ze maar veel make up op doen. Dat zien we namelijk alle mooie vrouwen in magazines, tvprogramma's en films ook doen. Dus de associatie is blijkbaar: make up is mooi. Ik krijg ook altijd heel veel complimenten met make up op. Dubbel gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |