abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196293708
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:19:09 #2
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293744
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:17 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja! O+

Ik heb er alleen nog maar saus van gemaakt bij mn spruiten en ik koop O+ kaas O+ waar het in zit. Heb jij nog goede suggesties? Want ik ben fan :Y
Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen ;(
pi_196293760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nee eigenlijk niet want kan het nooit ergens kopen ;(
Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
pi_196293772
Oh en @Myraela , bedankt voor het advies :D
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:21:55 #5
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293819
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:19 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je kan het op interwebz bestellen voor duur?
Goed idee wel. Eens zoeken :9

Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook O+
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
pi_196293831
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:21 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Goed idee wel. Eens zoeken :9

Had laatst nog in een restaurant als amuse een lolly van iets met zwarte knoflook O+
Iedere keer als ze daarmee langs kwamen voor andere tafels begon ik te kwijlen
https://zwarteknoflook.nl/verkooppunten/

:7
pi_196293866
quote:
Hier verkoopt de AH het :)
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:25:03 #8
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:26:21 #9
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196293933
0 knoflooks in Nijmegen ;(
pi_196293977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Ja ik zag het ook. ;( Sad.
pi_196294002
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn :)

Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.

Maar gewoon vies was dat... brrrr

Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.

En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
pi_196294011
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:26 schreef gcjoel het volgende:
Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel :9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_196294197
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Mbt de vega worst trouwens.
Het hoeft niet perse naar worst te smaken..
Maar het moet ook niet ronduit vies zijn :)

Worden hier wel vaker vega burgers gegeten dus dat dingen niet smalen als het origineel zijn we wel gewend.

Maar gewoon vies was dat... brrrr

Daarvoor al keer ander merk gehad dag nou niet direct was om over naar huis te schrijven.
Maar die garden gourmet worstjes zijn gewoon de prullenbak in gegaan.

En wij zijn nou direct heel kieskeurig en lusten bijna alles.
Nahja behalve mijn lief dan.. maar dochter en ik lusten wel ongeveer alles.
Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
  dinsdag 17 november 2020 @ 21:43:12 #14
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_196294276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Naar Arnhem komen, naar Woarst in de Bentinkstraat, grote tas meenemen. Hij heeft momenteel ook witte truffel :9~
Goede tip. Maar wel voor na de lock down. Voorlopig even geen andere steden opzoeken.
pi_196294328
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wat worst over het algemeen lekker maakt, is juist dat het zo lekker vettig is. Dat krijg je in zo'n vleesvervanger gewoon niet.
Mja misschien wel..
  dinsdag 17 november 2020 @ 22:06:38 #16
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196294677
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
pi_196294796
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:06 schreef Vork het volgende:
Ik ben meestal ook niet zo kapot van vegaworsten die op vlees moeten lijken. Ik maak die dingen liever zelf op basis van seitan (in combinatie met bijvoorbeeld witte bonen kun je wel een goeie structuur creëren). Het voordeel van seitan is dat je het nog zelf een hoop smaak mee kunt geven, waardoor je de zakelijkheid ervan ook nog zelf in de hand hebt.
Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid? :D Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator dinsdag 17 november 2020 @ 22:17:37 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_196294869
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

M'n ouders hadden laatst een vegetarische rookworst gekregen/gekocht. Was vooral erg zout en (te) veel rookextract.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 17 november 2020 @ 22:19:37 #19
3878 Vork
Manisch creatief
pi_196294913
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:13 schreef Isabeau het volgende:

Hey hoi! Zakelijkheid = smakelijkheid? :D Hoe was je verjaardag zo in covidtijd?
Eh ja :@ ik kan nog steeds niet met een mobiel overweg, na al die jaren.

Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
pi_196295069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:

[..]

Een verjaardag in covidtijd is gewoon een dag als alle andere, maar dan met taart.
maar wel met worst... :)

nu wel nieuwsgierig maar kan zelf geen worst maken vrees ik :)
pi_196295185
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:19 schreef Vork het volgende:

Dat wordt zo'n beetje mijn verjaardag ook, neem ik aan c_/ Maar nu al zin in de uitgekozen taart *O*
(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maakt *) dit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_196295474
@minilot je zwembad op tv w/
Man bijt hond XL
pi_196297782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

(onze verjaardag is al jarenlang: jarige kiest, partner maakt *) dit jaar heb ik mississippi mud pie uitgekozen omdat nog nooit eerder gehad)
Goeie keus dit jaar :9 En wat een gave traditie! *O* Wat voor taarten zijn er in de loop der jaren zoal al voorbij gekomen? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_196297784
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:47 schreef Blues het volgende:
@:minilot je zwembad op tv w/
Man bijt hond XL
Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad: O+ O+

Edit: gezien! Awww O+ Bravo, Oezbeekse mevrouw!

[ Bericht 8% gewijzigd door minilot op 18-11-2020 06:45:25 ]
pi_196297801
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 21:02 schreef Clubsoda het volgende:
Ik vond deze heel lekker:

[ afbeelding ]

Gebarbecuede peking luck / zoete aardappelfriet / kaas / atjar / knoflook & harissa saus, bij Waku Waku.

En ik maakte laatst portobello steaks met bonenpuree uit Ottolenghi's Flavour, dat was ook verrassend.
Oh, dat ziet er op de foto al erg goed uit! :9 En dank voor de input: ik heb aangaande Flavour wat keuzestress steeds en dan maak ik maar gewoon niks eruit :')

Sowieso iedereen bedankt voor de input! Nu J. nog maar één maaltijd per dag eet merk ik toch vaker dan ik geneigd ben om 'm dan wel vlees of vis erbij voor te schotelen.. Beetje inspiratie voor wat anders is nooit mis, maar heel lekker moet het dan wel zijn! :+
pi_196297902
Goedemorgen. Was om half 7 wakker.
Straks ongure dingen doen in de sportschool :9
Daarna tuin winterklaar maken, want mooi weer.
pi_196298104
Mogguh :O Al 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196298128
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:53 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Al 1,5 uur aan het werk. Toch altijd een hoop gedoe voor zo'n livegang.
DDay *O*
Komt vast goed!
pi_196298131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 06:29 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh thanks, dat ga ik opzoeken! Mijn zwembad: O+ O+

Edit: gezien! Awww O+ Bravo, Oezbeekse mevrouw!
Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving :D
pi_196298133
Werken! Zin maken! :W
pi_196298146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:56 schreef Blues het volgende:

[..]

DDay *O*
Komt vast goed!
Dat is pas vrijdag :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_196298148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 07:57 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja wat goed van haar he!
Ik dacht wel dat het jouw zwembad moest zijn.. zoveel zullen er niet zijn in de omgeving :D
Klopt, we hebben er maar eentje. Wel een erg fijne O+

Iedereen werk ze vandaag!

En ik hoorde net een jippie op de weegschaal, achgut! Het lijkt erop dat J. over een poosje voor het eerst sinds zijn puberteit onder de honderd kilo gaat wegen! :D Vind het zo leuk voor 'm! O+
pi_196298149
Succes P.!

En Van Harte Jägertrut met je jaardag w/

Verder ben ik wel benieuwd naar de mud cake / taart van Isa!

Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen? Jippie.
pi_196298210
quote:
1s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:00 schreef AnneX het volgende:

Zeg mini...doet J. het afvallen op basis van (jouw) eten? Minder snoepen, drinken en meer bewegen?
Al sinds we twintig jaar geleden gingen samenwonen eet J. gewoon wat ik koop, kook en bak dus nu ook ja ;)

Snoepen überhaupt niet. Hij eet gewoon één grote maaltijd per dag met in elk geval minstens twee soorten groenten en dan nog zuivel (kwark, yoghurt, vla, chocolademousse :+ ) en meerdere soorten vers en gedroogd fruit toe. Verder alleen soms tussen de middag een beetje bouillon voor wat warms en hartigs. De rest van de dag alleen water, zwarte koffie en thee. Als Günther en ik wat lekkers hebben gebakken schuift dat gewoon naar voor bij het toetje na het avondeten: effectief gewoon dan dus nog steeds dus één flinke maaltijd per dag zonder restricties: dat kan gewoon heel veel en heel lekker en van alles zijn :9 Maar 23 van de 24 uur op een dag wordt er dus gevast. Het heeft elke neiging tot snaaien compleet geëlimineerd ^O^

Verder sinds kort dus (net als ik) hardloopopbouwschema op maandag, woensdag en vrijdag met z'n broertje en dan op dinsdag en donderdag anderhalf uur met z'n broertje wandelen in hun thuiswerkpauze dus ja, dat is wel wat meer bewegen.. maar het afvallen zit daar echt niet in: hij heeft sinds hardloopoefenen juist meer trek en het punt blijft gewoon dat je idioot veel moet bewegen om, zeg, een lepel mayo of een kwak roomboter te compenseren.

[ Bericht 2% gewijzigd door minilot op 18-11-2020 08:21:30 ]
pi_196298230
Ook wel zin in mud cake maken nu, maar da's er eentje die zich volgens mij niet best laat invriezen, dus beter van niet :')
pi_196298246
JT jarig? :o *O* Feli *O*

En ik vind het megaknap van J, minilot. Ik had er ooit 25 kg vanaf maar toen kwam er een stressvol project voorbij -O- En daana bleef het eraan :')
pi_196298255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:15 schreef PdeHoog het volgende:
JT jarig? :o *O* Feli *O*
Dit ja! *O* Van harteeeeeh!

En nee, stress schiet niet op -O- Nog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
pi_196298270
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Dit ja! *O* Van harteeeeeh!

En nee, stress schiet niet op -O- Nog eens van plan te proberen in een rustigere fase? Of niks in de planning?
Nou, dat stressproject was 5 jaar geleden :P

Zowel G als ik moeten eigenlijk wel wat kwijt dus we zijn nu weer begonnen met in ieder geval om kcals te tellen. Dat werkte voor mij 5 jaar geleden echt heel goed. Daarnaast dagelijks een uurtje wandelen.

Het grote voordeel tov 5 jaar geleden: G houdt absoluut niet van afhaal (behalve dan de wekelijkse turkse pizza :+ ) *O* Dus in ieder geval elke avond versgekookt voedsel :9
pi_196298369
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd JT *O*

@minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
pi_196298465
Gefeliciteerd! *O*
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196298468
Mogge!

Gefeliciteerd Jagärtrut *O*

Zo goed van jouw J, wat een discipline _O_
pi_196298476
Gefeliciteerd Jagärtrut *G*
pi_196298477
Ik ben sinds hardlopen wel een kilo of twee kwijt geloof ik :Y maar ik word er ook niet superhongerig van en ik denk dat het me sowieso wat bewuster maakt van bewegen en fit zijn.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_196298621
@AnneX misschien heb ik er overheen gelezen hoor... maar hoe is het met je bezoek afgelopen eigenlijk?
pi_196298728
Bonusnieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196298734
Feli Jagar *G*
pi_196298740
Oh ja werken.
Druk.
:B
pi_196298749
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is lekker zeg! Gefeliciteerd!

En van harte met je verjaardag Jagar! Fijne dag vandaag :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_196298801
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2020 08:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :W

Gefeliciteerd JT *O*

@:minilot ik denk dat je gelijk hebt dat vooral het eten belangrijk is bij het afvallen en niet zo zeer het bewegen.
Hm hier toen ik ging hardlopen... vlogen de kilo’s er redelijk af hoor.

Nu eet ik anders.. en is er sinds april 6kg af.
Maar beweeg ik stelselmatig weinig volgens mij.
pi_196298827
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2020 09:13 schreef Blues het volgende:
Bonusnieuws:
SPOILER
Da's fijn nieuws!
pi_196298999

Virtuele taart voor mijn virtuele verjaardag!

Stiekem doe ik vandaag gewoon alsof ik niet jarig ben en vieren we het op zondag, want ik ben vandaag pokkedruk op het werk. Zelfs fysiek op het werk aanwezig, dat is echt al tijden geleden....

Wel gister per ongeluk mijn cadeautje gezien omdat ik de deur open deed voor de postbode en het niet verpakt was, ik krijg een ijsmachine! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')