abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_196343595
Neutraal Moresnet zal ik nooit van mijn leven bezoeken.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_196343917
Disneyland
pi_196344264
Landen waar het takke heet, smerig en gevaarlijk is sla ik liever over. Dictatuur trek ik ook niet.

Kan me nog herinneren dat iedereen met de auto binnen Europa op vakantie ging.

Tegenwoordig is het blijkbaar sport om naar Scheitsmeer, Verwegistan te gaan, waar ze de WC nog niet ontdekt hebben.

Ieder z'n meug.

Buiten Europa wil ik nog wel naar: Canada, AustraliŽ, Nieuw-Zeeland, Zuid-Korea en Japan.

Maar in de rest eigenlijk weinig interesse.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  zaterdag 21 november 2020 @ 08:55:33 #179
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_196345546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 19:50 schreef Sodemieters het volgende:

[..]

Ben je in beide geweest dan? Zowel Westelijke Jordaanoever als Gazastrook?
Niet in de Gaza strook. Dat werd toen afgeraden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_196346071
Heel Afrika.
pi_196346092
En Honduras.
pi_196346551
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Heel Afrika.
Congo of Nigeria ofzo lijkt me toch echt wel een stuk gevaarlijker dan India
pi_196369388
Schopje naar TRV :)
  zondag 22 november 2020 @ 21:25:38 #184
319979 Fok-it
Verliefd op Maisie Williams
pi_196369513
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 09:55 schreef Oostblokkert het volgende:
Heel Afrika.
Waarom niet heel Azie? Of heel Amerika? Waarom wel heel Afrika? Je zou je voor kunnen stellen met 54 landen dat ze niet allemaal hetzelfde zijn
And I'd get lost in the nothingness inside of me
pi_196379116
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:25 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Waarom niet heel Azie? Of heel Amerika? Waarom wel heel Afrika? Je zou je voor kunnen stellen met 54 landen dat ze niet allemaal hetzelfde zijn
Het continent trekt me niet, wat is daar vreemd aan?
In AziŽ zijn er wel landen die me aanspreken.
  maandag 23 november 2020 @ 16:31:17 #186
319979 Fok-it
pi_196379171
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:26 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Het continent trekt me niet, wat is daar vreemd aan?
In AziŽ zijn er wel landen die me aanspreken.
Dat het me stug lijkt dat je elk land in Afrika kent en dus bij voorbaat al weet dat het je niet trekt.
pi_196379419
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat het me stug lijkt dat je elk land in Afrika kent en dus bij voorbaat al weet dat het je niet trekt.
Pretendeer ik elk land in Afrika te kennen?
  maandag 23 november 2020 @ 16:52:36 #188
319979 Fok-it
pi_196379448
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2020 16:51 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

Pretendeer ik elk land in Afrika te kennen?
Nou, je hebt vast een reden waarom iets je trekt en waarom iets je niet trekt. Dat is ergens op gebaseerd toch?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 23 november 2020 @ 19:18:07 #189
284411 crew  heywoodu
heywoodu
pi_196381694
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Congo of Nigeria ofzo lijkt me toch echt wel een stuk gevaarlijker dan India
En Botswana een stuk minder gevaarlijk dan Pakistan. En nu?
Noriaki Kasai _O_
Laura Dahlmeier O+
Bruna Moura _O_ O+
pi_196414223
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2020 22:30 schreef ijs. het volgende:
Afghanistan
Noord-Korea
Friesland

Filipijnen
:o _O-

Wow. Filipijnen in het rijtje Afghanistan en Noord-Korea.

Filipijnen lijken me juist een van de mooiste landen ter wereld, en toeristisch gezien flink booming de laatste jaren (mensen zijn uitgekeken op IndonesiŽ, MaleisiŽ en Thailand misschien).

Maar voor de Filipijnen moet ik volgens mij in het andere topic zijn: TRV / Welk land staat bovenaan je wensenlijst voor een bezoek? of TRV / Welk niet voor de hand liggend land zou je moeten bezoeken?. :)

Landen die ik zelf nooit zou willen bezoeken:

Landen in westelijk, centraal en zuidelijk Afrika (van Centraal Afrikaanse Republiek tot Tsjaad, Benin tot Togo, Burundi tot Malawi en alles er tussen). Moet ik hier iets over zeggen verder of geloof je het zo wel?

Enige Afrikaanse landen die me de moeite nog waard lijken zijn Madagaskar, Zuid-Afrika en alles boven de Sahara. En EthiopiŽ (Noord-Afrika en EthiopiŽ vanwege de geschiedenis en cultuur, Romeinse en christelijke invloeden).

Verder:
Saoedi-ArabiŽ (ik heb niets tegen een beetje religie, maar S-A is qua extreemheid, vrouwonvriendelijkheid en middeleeuwsheid alles waar ik niet voor sta, dus uit principe zal ik daar niet heen gaan).

Jemen en Afghanistan lijken me ook geen pretje. Zal ook wel weinig te beleven zijn nu alles is afgebroken daar.

De VAE en Qatar zijn al minder extreem maar staan zeker niet bovenaan mijn lijst. Oman lijkt me wel erg mooi. Iran ook. Shit. Toch weer in het verkeerde topic nu. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196416291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef Salina het volgende:

[..]

:o _O-

Wow. Filipijnen in het rijtje Afghanistan en Noord-Korea.

Filipijnen lijken me juist een van de mooiste landen ter wereld, en toeristisch gezien flink booming de laatste jaren (mensen zijn uitgekeken op IndonesiŽ, MaleisiŽ en Thailand misschien).

Maar voor de Filipijnen moet ik volgens mij in het andere topic zijn: TRV / Welk land staat bovenaan je wensenlijst voor een bezoek? of TRV / Welk niet voor de hand liggend land zou je moeten bezoeken?. :)

Landen die ik zelf nooit zou willen bezoeken:

Landen in westelijk, centraal en zuidelijk Afrika (van Centraal Afrikaanse Republiek tot Tsjaad, Benin tot Togo, Burundi tot Malawi en alles er tussen). Moet ik hier iets over zeggen verder of geloof je het zo wel?

Enige Afrikaanse landen die me de moeite nog waard lijken zijn Madagaskar, Zuid-Afrika en alles boven de Sahara. En EthiopiŽ (Noord-Afrika en EthiopiŽ vanwege de geschiedenis en cultuur, Romeinse en christelijke invloeden).

Verder:
Saoedi-ArabiŽ (ik heb niets tegen een beetje religie, maar S-A is qua extreemheid, vrouwonvriendelijkheid en middeleeuwsheid alles waar ik niet voor sta, dus uit principe zal ik daar niet heen gaan).

Jemen en Afghanistan lijken me ook geen pretje. Zal ook wel weinig te beleven zijn nu alles is afgebroken daar.

De VAE en Qatar zijn al minder extreem maar staan zeker niet bovenaan mijn lijst. Oman lijkt me wel erg mooi. Iran ook. Shit. Toch weer in het verkeerde topic nu. ;)
Ik voel me persoonlijk niet zo veilig in een land met zo'n impulsieve leider als het op geweld aankomt.
pi_196416320
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 00:00 schreef ijs. het volgende:

[..]

Ik voel me persoonlijk niet zo veilig in een land met zo'n impulsieve leider als het op geweld aankomt.
Oja, die leider bedoel je. Die heb je ook nog. Nou ja, ik denk niet dat je daar als toerist veel last van hebt.

Nou snap ik wel meteen waarom je Friesland ook in dat rijtje hebt staan trouwens. :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  donderdag 26 november 2020 @ 00:15:31 #193
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_196416423
Mario Land.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_196419130
Somaliland
La La Land.

:+
pi_196465189
Bepaalde delen van Afrika (West-Afrika, LibiŽ, SomaliŽ, Eritrea, de Sahel) - deels om veiligheidsoverwegingen, maar ook omdat ik niet weet wat daar te zien valt.

Om diezelfde redenen - SyriŽ, Irak, Afghanistan, Pakistan, Yemen.

Saoedi-ArabiŽ trekt mij ook niet.

Ik sta open voor de rest
2017: RGN BKK FCO LHR NRT LHR TLL LHR MIA BOG MIA JFK LHR LHR
2018: BCN SOF MLA IST ZAG DBV SPU ZAG SOF BOJ IST CGK JOG LOP DPS LBJ DPS SIN IST KBP BKK LPQ UTH KBP
2019: BCN LCY AGP SBZ KBP LPP SVL DOH JNB CPT DOH TFS
2020: ALC BIO LCY
pi_196465444
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef miro86 het volgende:
Bepaalde delen van Afrika (West-Afrika, LibiŽ, SomaliŽ, Eritrea, de Sahel) - deels om veiligheidsoverwegingen, maar ook omdat ik niet weet wat daar te zien valt.

Saoedi-ArabiŽ trekt mij ook niet.

Ik sta open voor de rest
Bij mij exact hetzelfde.

Bepaalde delen van Afrika zijn prachtig, andere te gevaarlijk.

Iran bijvoorbeeld is ook prachtig maar de landen errond zijn te gevaarlijk.
pi_196467899
quote:
16s.gif Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
VS, vreselijk debiele bevolking.
Ik zou in de VS in zo'n redneck state wel eens het gesprek aan willen gaan over wapenbezit. Gewoon om te weten wie het grootste wapen bij zich heeft.
Toen ik in Noord-korea was kwam het gesprek op werk ik had toen net een nieuwe baan en de man van de staatsveiligheid vroeg waarom ik van baan veranderd was hij was heel nieuwsgierig toen ik zei dat ik dat gedaan had omdat ik het leuk vond. En hij begreep al helemaal niet dat ik mijn vrachtwagen rijbewijs had en er niet mee deed omdat het een saai beroep is. Hij heeft mijn rijbewijs aandachtig bekeken dus misschien zijn er hier nu wel Noord-Koreaanse spionnen met een kopie van rij rijbewijs
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_196469198
quote:
0s.gif Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef miro86 het volgende:
Mwa, samen met de voltallige 11e luchtmobiele brigade zou ik 't wel durven >:)
  zondag 29 november 2020 @ 16:17:54 #199
214643 Nober
#Altijdtegenons
pi_196469366
Afrika, Midden-Oosten, AziŽ, Oost-Europa, Turkije, Honduras, Venezuela, Cuba, Verenigde Staten, Rusland.
  zondag 29 november 2020 @ 18:12:45 #200
84418 Syd
The Good Die Young
pi_196472438
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 16:17 schreef Nober het volgende:
Afrika, Midden-Oosten, AziŽ, Oost-Europa, Turkije, Honduras, Venezuela, Cuba, Verenigde Staten, Rusland.
Waarom Cuba? 1 van de veiligste landen in die regio. En het is een mooi cultureel land.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')