Niet in de Gaza strook. Dat werd toen afgeraden.quote:Op vrijdag 20 november 2020 19:50 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ben je in beide geweest dan? Zowel Westelijke Jordaanoever als Gazastrook?
Waarom niet heel Azie? Of heel Amerika? Waarom wel heel Afrika? Je zou je voor kunnen stellen met 54 landen dat ze niet allemaal hetzelfde zijnquote:
Het continent trekt me niet, wat is daar vreemd aan?quote:Op zondag 22 november 2020 21:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom niet heel Azie? Of heel Amerika? Waarom wel heel Afrika? Je zou je voor kunnen stellen met 54 landen dat ze niet allemaal hetzelfde zijn
Dat het me stug lijkt dat je elk land in Afrika kent en dus bij voorbaat al weet dat het je niet trekt.quote:Op maandag 23 november 2020 16:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Het continent trekt me niet, wat is daar vreemd aan?
In Azië zijn er wel landen die me aanspreken.
Pretendeer ik elk land in Afrika te kennen?quote:Op maandag 23 november 2020 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het me stug lijkt dat je elk land in Afrika kent en dus bij voorbaat al weet dat het je niet trekt.
Nou, je hebt vast een reden waarom iets je trekt en waarom iets je niet trekt. Dat is ergens op gebaseerd toch?quote:Op maandag 23 november 2020 16:51 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Pretendeer ik elk land in Afrika te kennen?
En Botswana een stuk minder gevaarlijk dan Pakistan. En nu?quote:Op zaterdag 21 november 2020 10:48 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Congo of Nigeria ofzo lijkt me toch echt wel een stuk gevaarlijker dan India
quote:Op dinsdag 17 november 2020 22:30 schreef ijs. het volgende:
Afghanistan
Noord-Korea
Friesland
Filipijnen
Ik voel me persoonlijk niet zo veilig in een land met zo'n impulsieve leider als het op geweld aankomt.quote:Op woensdag 25 november 2020 21:53 schreef Salina het volgende:
[..]![]()
![]()
Wow. Filipijnen in het rijtje Afghanistan en Noord-Korea.
Filipijnen lijken me juist een van de mooiste landen ter wereld, en toeristisch gezien flink booming de laatste jaren (mensen zijn uitgekeken op Indonesië, Maleisië en Thailand misschien).
Maar voor de Filipijnen moet ik volgens mij in het andere topic zijn: TRV / Welk land staat bovenaan je wensenlijst voor een bezoek? of TRV / Welk niet voor de hand liggend land zou je moeten bezoeken?.
Landen die ik zelf nooit zou willen bezoeken:
Landen in westelijk, centraal en zuidelijk Afrika (van Centraal Afrikaanse Republiek tot Tsjaad, Benin tot Togo, Burundi tot Malawi en alles er tussen). Moet ik hier iets over zeggen verder of geloof je het zo wel?
Enige Afrikaanse landen die me de moeite nog waard lijken zijn Madagaskar, Zuid-Afrika en alles boven de Sahara. En Ethiopië (Noord-Afrika en Ethiopië vanwege de geschiedenis en cultuur, Romeinse en christelijke invloeden).
Verder:
Saoedi-Arabië (ik heb niets tegen een beetje religie, maar S-A is qua extreemheid, vrouwonvriendelijkheid en middeleeuwsheid alles waar ik niet voor sta, dus uit principe zal ik daar niet heen gaan).
Jemen en Afghanistan lijken me ook geen pretje. Zal ook wel weinig te beleven zijn nu alles is afgebroken daar.
De VAE en Qatar zijn al minder extreem maar staan zeker niet bovenaan mijn lijst. Oman lijkt me wel erg mooi. Iran ook. Shit. Toch weer in het verkeerde topic nu.
Oja, die leider bedoel je. Die heb je ook nog. Nou ja, ik denk niet dat je daar als toerist veel last van hebt.quote:Op donderdag 26 november 2020 00:00 schreef ijs. het volgende:
[..]
Ik voel me persoonlijk niet zo veilig in een land met zo'n impulsieve leider als het op geweld aankomt.
Bij mij exact hetzelfde.quote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef miro86 het volgende:
Bepaalde delen van Afrika (West-Afrika, Libië, Somalië, Eritrea, de Sahel) - deels om veiligheidsoverwegingen, maar ook omdat ik niet weet wat daar te zien valt.
Om diezelfde redenen - Syrië, Irak, Afghanistan, Pakistan, Yemen.
Saoedi-Arabië trekt mij ook niet.
Ik sta open voor de rest
Ik zou in de VS in zo'n redneck state wel eens het gesprek aan willen gaan over wapenbezit. Gewoon om te weten wie het grootste wapen bij zich heeft.quote:Op donderdag 19 november 2020 15:10 schreef FlippingCoin het volgende:
VS, vreselijk debiele bevolking.
Mwa, samen met de voltallige 11e luchtmobiele brigade zou ik 't wel durvenquote:Op zondag 29 november 2020 13:00 schreef miro86 het volgende:
Om diezelfde redenen - Syrië, Irak, Afghanistan, Pakistan, Yemen.
Waarom Cuba? 1 van de veiligste landen in die regio. En het is een mooi cultureel land.quote:Op zondag 29 november 2020 16:17 schreef Nober het volgende:
Afrika, Midden-Oosten, Azië, Oost-Europa, Turkije, Honduras, Venezuela, Cuba, Verenigde Staten, Rusland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |