ja die had ik ook alquote:Op zondag 7 november 2021 19:23 schreef CherryLips het volgende:
India. Ik zit waarschijnlijk een half jaar aan de antibiotica en op de wc gelijmd.
Dus je schrijft een heel land af vanwege wat ze ergens in een onbekend dorpje doen?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:13 schreef potjecreme het volgende:
Vies land
NWS / Hindoes vieren het jaarlijkse koeienpoepfestival
Huisje boompje beestje is allang onbetaalbaar voor een heel groot deel van de bevolking van mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:05 schreef core2duo het volgende:
Nederland. Hier moet je steeds meer zelf doen, het serviceniveau is niet bijzonder hoog (gelijkheid tussen personeel en klant?). De burgelijke levensstijl (huisje, boompje, beestje, en soms sober/calvinistisch. Het politieke klimaat van eindeloos doorpolderen.
boompje gaat ook kapot door stikstofquote:Op vrijdag 12 november 2021 17:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje is allang onbetaalbaar voor een heel groot deel van de bevolking van mijn leeftijd.
beestje koost 1000 euro en is doorgefokt beest uit Roemenië want ''schattig''quote:Op vrijdag 12 november 2021 17:30 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Huisje boompje beestje is allang onbetaalbaar voor een heel groot deel van de bevolking van mijn leeftijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |