quote:Op maandag 16 november 2020 20:10 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bedankt maat. Heb ook nog speculaas.
Ik gun je deze mening en overweeg het zelfs te respecteren.quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
Pascal P. GOD.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)misbruikzaak-zeeland
Pilletje erin en gaan.
Nee.quote:Op maandag 16 november 2020 20:14 schreef De_Kraam het volgende:
Pascal P. GOD.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)misbruikzaak-zeeland
Pilletje erin en gaan.
Hosti's en wijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 november 2020 20:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Hosti's en wijn.Wat ontzettend ordinair!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Genoeg melk denk je?quote:Op maandag 16 november 2020 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Bevallen van Autumn.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Er zitten er nog een paar bij haar dijen.quote:Op maandag 16 november 2020 21:18 schreef RamboDirk het volgende:
Bevallen van Autumn.
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.
@:JanCees
Hij gaat dat echt wel overleven hoor, en ook nog die R flink omhoog halen omdat ie niet goed wijs is.quote:Op maandag 16 november 2020 21:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Hierbij wil ik iedereen feliciteren.
Geen crisis waar Dries is.quote:Op maandag 16 november 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat dat echt wel overleven hoor, en ook nog die R flink omhoog halen omdat ie niet goed wijs is.
Eigenlijk is dit gewoon niet zo goed nieuws.
Dit nummer niet kennenquote:Op maandag 16 november 2020 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over hier een like voor uit te delen.
quote:
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 16 november 2020 21:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel benieuwd of @:GGMM mijn mening deelt over volwassen mannen en kipnuggets.
Ik vroeg me al af waarom er een vrouw de deur open deed toen ik langs kwamquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn vorige adres wel eens met een FOKker gedeeld.
Toen woonde ik nog boven een frietzaak.
Deze FOKker was @:johannes_vermeer
Dit ter info
Ik geef @onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.quote:
Hier, een like.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.
Akkoord.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.
Leuke review. Leest lekker weg.quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Ik geef de film een 3.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Ging jij niet The Crown zien? Of begreep je die serie niet?quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Ik geef hem een 6/10.quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Alle sites die er toe doen zijn het mij eensquote:
Oh nou dan zal het vast kloppenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alle sites die er toe doen zijn het mij eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |