Geen crisis waar Dries is.quote:Op maandag 16 november 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij gaat dat echt wel overleven hoor, en ook nog die R flink omhoog halen omdat ie niet goed wijs is.
Eigenlijk is dit gewoon niet zo goed nieuws.
Dit nummer niet kennenquote:Op maandag 16 november 2020 21:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over hier een like voor uit te delen.
quote:
Dat denk ik wel.quote:Op maandag 16 november 2020 21:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heel benieuwd of @:GGMM mijn mening deelt over volwassen mannen en kipnuggets.
Ik vroeg me al af waarom er een vrouw de deur open deed toen ik langs kwamquote:Op vrijdag 13 november 2020 14:43 schreef GGMM het volgende:
Ik heb mijn vorige adres wel eens met een FOKker gedeeld.
Toen woonde ik nog boven een frietzaak.
Deze FOKker was @:johannes_vermeer
Dit ter info
Ik geef @onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.quote:
Hier, een like.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.
Akkoord.quote:Op maandag 16 november 2020 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik geef @:onlogisch hier mijn waardering, ik vind het persoonlijk een goede eigenschap als je liedjes van Dries Roelvink niet kent.
Leuke review. Leest lekker weg.quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Ik geef de film een 3.5/10
@:ggmm @:lenny_leonard zie deze review
Ging jij niet The Crown zien? Of begreep je die serie niet?quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Ik geef hem een 6/10.quote:Op maandag 16 november 2020 22:57 schreef Caland het volgende:
Greenland gezien
Alle sites die er toe doen zijn het mij eensquote:
Oh nou dan zal het vast kloppenquote:Op dinsdag 17 november 2020 09:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Alle sites die er toe doen zijn het mij eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |