quote:Op maandag 16 november 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij is in ieder geval nog niet zo ver doorgeslagen dat hij Amerikaanse militairen gaat bedanken voor hun daden.
En aangezien hier niet wordt geroddeld:
@:scrummie
Ik krijg in februari een gratis pimp abo van @GGMM . Stukje crewledenkortingquote:Op maandag 16 november 2020 17:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ggmm aangesproken op zijn gedrag van laatst
Verse tomatensoep en een wrap met zalm en surimi.quote:Op maandag 16 november 2020 17:22 schreef Caland het volgende:
Ik heb weinig zin om echt te koken dus het wordt rijst, Italiaanse groentes, blik tonijn. Alles in de wok kanjeren met een paar eetlepels sambal.
@:drizzt_dourden
Ja die krijg je niet als je een abo cadeau doetquote:Op maandag 16 november 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik krijg in februari een gratis pimp abo van @:GGMM . Stukje crewledenkorting
sinds wanneer ben je crewquote:Op maandag 16 november 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op maandag 16 november 2020 17:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verse tomatensoep en een wrap met zalm en surimi.
waar heb je de entrecote gekochtquote:Op maandag 16 november 2020 17:29 schreef Erasmus het volgende:
Entrecôte met zoete aardappelpuree en gebakken sperziebonen @:Drizzt_DoUrden
Dat is een flinke tent.quote:Op maandag 16 november 2020 17:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bij mijn favoriete Marokkaanse slager in Charlois: https://g.co/kgs/VVHQHb
Nu ben ik jelly.quote:Op maandag 16 november 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
God bless the USAquote:Op maandag 16 november 2020 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, hij is in ieder geval nog niet zo ver doorgeslagen dat hij Amerikaanse militairen gaat bedanken voor hun daden.
En aangezien hier niet wordt geroddeld:
@:scrummie
Wil jij ook een like? Zet maar een willekeurige post.quote:Op maandag 16 november 2020 17:38 schreef Coco het volgende:
@:erasmus stop eens met willekeurig posts te liken.
We hadden hier afgesproken dat we dat niet zomaar doen.
Like gegeven.quote:Op maandag 16 november 2020 17:38 schreef Coco het volgende:
@:erasmus stop eens met willekeurig posts te liken.
We hadden hier afgesproken dat we dat niet zomaar doen.
Nu al.quote:

Haal dat plaatje eens weg, onsmakelijk.quote:Op maandag 16 november 2020 18:16 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuke dagfoto. Op de tegel zag het eruit AS IF SHE WAS SUCKING DICK.
Ja ik moet dan ook aan jouw moeder denkenquote:Op maandag 16 november 2020 18:31 schreef Coco het volgende:
[..]
Haal dat plaatje eens weg, onsmakelijk.
WTFquote:Op maandag 16 november 2020 17:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
zowel antifa als de proudboys ze worden allemaal gezegend door pastoor @:Scrummie
als je ze allemaal zegent horen zij er toch ook bijquote:Op maandag 16 november 2020 18:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
WTF
ANTIFA? Doe even normaal Tarado.
Ik heb helemaal niemand gezegend eigenlijk.quote:Op maandag 16 november 2020 18:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je ze allemaal zegent horen zij er toch ook bij
eigenlijk wel maar dan zonder het te wetenquote:Op maandag 16 november 2020 18:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niemand gezegend eigenlijk.
Oh oke.quote:Op maandag 16 november 2020 18:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
eigenlijk wel maar dan zonder het te weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |