GOEIEDAG!quote:
Gosjemeine. Ze moesten me daar wel hebben zeg!quote:
Als het bij mij draait ben ik best een aardige speler.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het gaat om verstandig zijn doen we er beide beter aan niet te spelen.
Okequote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het bij mij draait ben ik best een aardige speler.
Het draait alleen nooit! (ik kop hem wel even in als scrummie dat niet doet)quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het bij mij draait ben ik best een aardige speler.
Soms wel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het draait alleen nooit! (ik kop hem wel even in als scrummie dat niet doet)
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=tdpPgxCTfhEquote:
Joinde speciaal voor jou maar helaas was mijn komst niet zo'n succesquote:
Nu je het zo zegt.....quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Joinde speciaal voor jou maar helaas was mijn komst niet zo'n succes
Ik heb de laptop al afgesloten, ouwe reus.quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schiet eens op https://www.haxball.com/play?c=tdpPgxCTfhE
We hebben pas 5 man.
@:chevycaprice
zonde, je bent de enige die nog ontbreektquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:15 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb de laptop al afgesloten, ouwe reus.
Wat flauw dat je zoiets zegt toen ik er ook niet wasquote:Op zaterdag 28 november 2020 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
zonde, je bent de enige die nog ontbreekt
en ik mis je!
Moest lachen.quote:Op zaterdag 28 november 2020 00:57 schreef GGMM het volgende:
"de volgende op mij gaat spec" Zoiets treurigs heb ik echt nog nooit meegemaakt.
Hij was de enige van de vorige server bedoelde ik.quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:46 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat flauw dat je zoiets zegt toen ik er ook niet was
Maar goed, zo leer je je echte vrienden kennen
Wordt je moeder anders wakker?quote:Op zaterdag 28 november 2020 01:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kon de laatste sessie niet op volle kracht helaas, anders had ik wat te veel geluid gemaakt met dat lawaaiige toetsenbord van me.
@onlogischquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
maar dit was een geweldige verrassing waar ik niet van durfde dromen!
Nee, mijn zus.quote:
Nee deze had ik specifiek bewaard voor messiquote:Op zaterdag 28 november 2020 02:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gvd zit die nu nog replays terug te kijken
Was niet mijn dag (alweer)quote:Op zaterdag 28 november 2020 02:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee deze had ik specifiek bewaard voor messi
Lief van jequote:
niet van durfde dromenquote:Op zaterdag 28 november 2020 01:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij was de enige van de vorige server bedoelde ik.
Ik had niet de hoop dat jij nog online zou komen, maar dit was een geweldige verrassing waar ik niet van durfde dromen!
Een van mijn bekende zone-out momentjes.quote:Op zaterdag 28 november 2020 02:21 schreef GGMM het volgende:
Nog eentje dan @:jr-style-93
[ afbeelding ]
Hier moest ik erg hard om lachen. Je ziet Messi gewoon gefrustreerd zijn(hier viel de goal uit voor blauw, die paste er niet meer op)
[ afbeelding ]
koekoekquote:
Kan gebeuren, prima verdedigdquote:Op zaterdag 28 november 2020 11:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een van mijn bekende zone-out momentjes.
Dat kan, maar dan had ik nooit de counter zo mooi kunnen inleiden omdat ik dan tegenover messi stond en in een totaal andere richting zou opschieten vanwege mijn positie.quote:Op zaterdag 28 november 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Idd, als JR niet in de weg had gestaan liep GGMM dat gat wel dicht.
Zeker, dan idd niet. Maar de actie van JR was niet fataal voor de aanval, die aanval was sowieso niet verder gegaan, dat was mijn puntquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan had ik nooit de counter zo mooi kunnen inleiden omdat ik dan tegenover messi stond en in een totaal andere richting zou opschieten vanwege mijn positie.
Nu viel de goal van blauw
Ja ik zag jou volgens mij al die bal blokken dus ik gokte maar op een vreemde carambole (leuk woord) en dat hij goed zou vallen. Dat ging dus even verkeerdquote:Op zaterdag 28 november 2020 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan had ik nooit de counter zo mooi kunnen inleiden omdat ik dan tegenover messi stond en in een totaal andere richting zou opschieten vanwege mijn positie.
Nu viel de goal van blauw
True, maar dan nog snap ik niks van die actiequote:Op zaterdag 28 november 2020 16:01 schreef Scrummie het volgende:
Zeker, dan idd niet. Maar de actie van JR was niet fataal voor de aanval, die aanval was sowieso niet verder gegaan, dat was mijn punt.
Nou ja, nu snap ik het wat meer. Alleen lukt dat wat je probeerde vaak niet als je met je rug naar de goal van de tegenstander staat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zag jou volgens mij al die bal blokken dus ik gokte maar op een vreemde carambole (leuk woord) en dat hij goed zou vallen. Dat ging dus even verkeerdmaar goed soms vallen die gokjes goed uit.
Overigens, als JR hier gewoon een man had gepakt (GGMM in dit geval) ipv te laat terug komen was deze goal nooit gevallenquote:
Uh, JR stond achter mijquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overigens, als JR hier gewoon een man had gepakt (GGMM in dit geval) ipv te laat terug komen was deze goal nooit gevallen. Dan had MCM gewoon bij Coco kunnen blijven, Pax niet hoeven uitwijken naar de hoek van de goal en centraal blijven staan, etc.
Bedoel je dezequote:Op zaterdag 28 november 2020 11:20 schreef Scrummie het volgende:
Jammer dat mijn koekoek goal tegen Chevy er niet op staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gewoon keepersfout man. Hij ging veel te ver naar boven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overigens, als JR hier gewoon een man had gepakt (GGMM in dit geval) ipv te laat terug komen was deze goal nooit gevallen. Dan had MCM gewoon bij Coco kunnen blijven, Pax niet hoeven uitwijken naar de hoek van de goal en centraal blijven staan, etc.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je dezeWas niet eens over de lijn. Typisch dat hij daat zijn vreugde uit moet halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
Ha, mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
De file waar die goal van error in zit heb ik opgeslagen om 21:52 gisterenquote:Op zaterdag 28 november 2020 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Boh. Allebei werelds.
Die wil ik nog ff op film zetten, heb je het tijdstip van die potjes bij de hand? @:GGMM
Daarvoor moeten we de situatie ervoor ook bekijken, waarom ik daar zo laat was. Misschien kwam ik net terug uit een aanval oid of fungeerde ik als aanspeeloptie hoger op het veld voor een eventuele counter.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb je mijn goals tegen Chevy in die rambo-finale?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
Benieuwd of dat nu blunders waren of geweldig ingeschoten (lol).Oh.
Neequote:Op zaterdag 28 november 2020 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je mijn goals tegen Chevy in die rambo-finale?
Benieuwd of dat nu blunders waren of geweldig ingeschoten (lol).
Oh jammer.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Misschien heeft Chevy die.
Soms vergeet ik opnieuw op record te drukkenPaxcon was hier gisteren ook woest over.
Ik neem eigenlijk nooit rambo op. (gelukkig (lol))quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Misschien heeft Chevy die.
Soms vergeet ik opnieuw op record te drukkenPaxcon was hier gisteren ook woest over.
Ja, daarom zeg ik ook dat ie te laat terug kwam. Het was verdedigend 2v3, JR komt net in beeld lopen volgen mij.quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedoel je dezeJa, genotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt klopt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we de situatie ervoor ook bekijken, waarom ik daar zo laat was. Misschien kwam ik net terug uit een aanval oid of fungeerde ik als aanspeeloptie hoger op het veld voor een eventuele counter.
Ook wel ja, maar ik kan me voorstellen dat Pax daar denkt dat GGMM gaat schieten en daarom die hoek afdekt.quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was gewoon keepersfout man. Hij ging veel te ver naar boven.
quote:Op zaterdag 28 november 2020 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was niet eens over de lijn. Typisch dat hij daat zijn vreugde uit moet halen.
Ja vanavond laat is prima wmbquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:01 schreef Oriente het volgende:
Leuke gifjes en analyses heren.
Het is hier zo druk dat ik me bijna afvraag waarom we later vanavond (ik noem een 22.00 of 22.30) niet een paar potjes Haxball spelen.
Jij hebt een kabel toch? Ik heb zelf 50 mb/s dus dan moet dat lukkenquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja vanavond laat is prima wmb
Ik zal eens proberen te hosten als dat oke is, ben wel benieuwd of dat goed gaat.
Ja klopt oh dan moet dat wel goed gaan jaquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:05 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij hebt een kabel toch? Ik heb zelf 50 mb/s dus dan moet dat lukken
Cool.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een analyser gevonden
https://haxball-replay-analyzer.github.io/
[ afbeelding ]
Dit ter info.
Ja dat heb ik wel eens gezien idd maar dat vind ik irritantquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:07 schreef Oriente het volgende:
[..]
Cool.
Je hebt tegenwoordig ook scripts die automatisch goals, assists etc. Laten zien in de chat. Dus stel jij scoort na een assist van Scrummie dan verschijnt er een chatbericht met:
Goal scored by GGMM (02:33) Assist Scrummie
En aan het einde van de match is er dan ook een overzicht met wie er goals en assists gemaakt hebben (ook eigen goals)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r
Das ook leuk ja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens gezien idd maar dat vind ik irritantOmdat je op het moment zelf toch wel ziet wie die goal maakt.
Dingen als balbezit aantal schoten enz vind ik wel interessant. In bovenstaand voorbeeld is blauw de terechte winnaar
Wel waarquote:Op zaterdag 28 november 2020 18:18 schreef Oriente het volgende:
[..]
Das ook leuk ja.
Hoe laat vanavond? Ik zit niet continu hier
Ik mis de Expected Goals.quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
Overigens heb ik een analyser gevonden
https://haxball-replay-analyzer.github.io/
[ afbeelding ]
Dit ter info.
Die bal van mij kon beterquote:Op zaterdag 28 november 2020 02:21 schreef GGMM het volgende:
Nog eentje dan @:jr-style-93
[ afbeelding ]
Hier moest ik erg hard om lachen. Je ziet Messi gewoon gefrustreerd zijn(hier viel de goal uit voor blauw, die paste er niet meer op)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
quote:Op zaterdag 28 november 2020 18:17 schreef GGMM het volgende:
Tering, daar had je me heel erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: