Meteorietgamequote:Op vrijdag 27 november 2020 17:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja en die verschrikkelijke kutmappen van verstoppertje, volleybal en dodge laden
En dat ene waar je die dingen moet ontwijken je weet wel.
Dat is écht niet leuk.
Als het gaat om verstandig zijn doen we er beide beter aan niet te spelen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook wel als er verder niemand staat maar meestal is dat niet het geval.
Het heeft verder ook niks met willen te maken, maar of het verstandig is.
Ik vind dat allemaal niet leukquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:05 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Meteorietgame
Erg leuk spelletje is dat, voor tussendoor (net als dodge en tennis)
(en wall game with rules)
Eens, dat potje "stoelendans" van gisteren duurde veel te kort!quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:04 schreef Bluedisplay het volgende:
(Alleen als host laat hij wel eens wat steekjes vallen door niet te luisteren van de stem van het volk dat een gezellig potje Rambo wil spelen)
Eens.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het gaat om verstandig zijn doen we er beide beter aan niet te spelen.
Toen kon ik er helaas niet bij zijn door andere verplichtingenquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, dat potje "stoelendans" van gisteren duurde veel te kort!
Als mensen gewoon niet op de bal afrennen als er al een teamgenoot in de buurt is scheelt dat al veel.quote:Op vrijdag 27 november 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Maar zolang je niet de bal constant afpakt van je ploeggenoot sta je nog niet in mijn top 5 grootste ergernissen
Steekpassgodquote:Op vrijdag 27 november 2020 17:03 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Uh, oké
Ik vind Coco altijd best solide spelen
Ik zal het proberen te onthouden. Dus wellicht binnenkort.quote:Op vrijdag 27 november 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer doe je weer eens mee ouwe reus?
Ja, en als je er wat van zegt is ie de hele avond chagrijnig.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:27 schreef Enix het volgende:
[..]
Ik zal het proberen te onthouden. Dus wellicht binnenkort.
Is GGMM nog steeds zo slecht?
Niet als hij er iets van zegt.quote:Op vrijdag 27 november 2020 19:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en als je er wat van zegt is ie de hele avond chagrijnig.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet als hij er iets van zegt.
Hij draagt zelf wel iets bij
@onlogischquote:
Wat een knappe goal van speler BlueDisplayquote:Op vrijdag 27 november 2020 19:58 schreef GGMM het volgende:
Nou ja ik kan wel gifjes maken nu, dat is in ieder geval iets.
[ afbeelding ]
Triest om te zien dat fakers joinen onder de naam ''Paxcon'', teneinde een speler van naam en faam door het slijk te halenquote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef GGMM het volgende:
Oh daardoor zie ik dat ik in het verleden al gifjes maakte
[ afbeelding ]
Dit is mij zelfs nog nooit overkomen.quote:Op vrijdag 27 november 2020 20:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Wat een knappe goal van speler BlueDisplay
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |