abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2021 @ 22:17:58 #225
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880424
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:14 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee, hij doet het vaker. Jensen kreeg bijvoorbeeld ook zijn eigen 'komische' item. En ja, ik vind Jensen ook een idioot, maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat er geen grotere boosmakers zijn om een item over te maken dan Jensen.
Jensen bashen is een beetje als het mentaal gehandicapte kindje in een rolstoel van een bijstandsgezin bashen. Ja het kan, ergens is het zelfs grappig. Zielig is het in elk geval.
Floefig gefloefde op de Foxes en doet niet meer mee.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.
pi_197880428
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:15 schreef bamibij het volgende:

[..]

1 item over Jensen aanvoeren als bewijs voor de 'linksheid' van arjengod :')
En die film over Kaag. Maar goed, ik kijk al langer naar het programma. En je zal me nog wel zien in dit topic. ;)
  zondag 7 februari 2021 @ 22:18:24 #227
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197880438
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Overigens vind ik het ook niet zo sterk om Rutte de schuld te geven omdat hij er al langer zit. Rellen zijn er immers altijd al geweest. Dat was twintig jaar geleden niet anders.
En ook toen waren die nooit zonder oorzaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197880445
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:17 schreef Geblazoesde het volgende:

[..]

Jensen bashen is een beetje als het mentaal gehandicapte kindje in een rolstoel van een bijstandsgezin bashen. Ja het kan, ergens is het zelfs grappig. Zielig is het in elk geval.
En ik keek op het youtubekanaal van Jensen, waarbij Jensen blij was met de aandacht en de nieuwe leden dankzij Zondag met Lubach.

Jensen doodzwijgen is gewoon het beste.
pi_197880454
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:08 schreef bamibij het volgende:

[..]

Kijk uit als de Baudetianen deze quote ontdekken zie ik de uiteenzettingen over EU propaganda bij Sesamstraat al binnenstromen
Dat gedeug van Bert en Ernie ook altijd...
pi_197880455
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Overigens vind ik het ook niet zo sterk om Rutte de schuld te geven omdat hij er al langer zit. Rellen zijn er immers altijd al geweest. Dat was twintig jaar geleden niet anders.
Ook 20 jaar geleden kwamen die rellen 'ergens' vandaan en gingen we op zoek naar de dieperliggende oorzaken. Rutte moet daar niet voor weglopen, de reden dat hij dat wel doet is inderdaad omdat anders zijn eigen rol aan de orde komt. Goed gezien van de redactie van Lubach
pi_197880460
Knap dat sommigen nu al weten wat er dit seizoen allemaal wel en niet aan bod gaat komen ;)

Hopelijk hebben ze in hun voorspellingen wel voldoende gecorrigeerd voor allerlei relevante factoren.
pi_197880464
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:18 schreef luxerobots het volgende:

[..]

En ik keek op het youtubekanaal van Jensen, waarbij Jensen blij was met de aandacht en de nieuwe leden dankzij Zondag met Lubach.

Jensen doodzwijgen is gewoon het beste.
Dat ben ik volledig met je eens
  zondag 7 februari 2021 @ 22:20:27 #233
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880474
Ervan uitgaande dat je dus niet lichamelijk gehandicapt hoeft te zijn om in een rolstoel te zitten.
Genomineerd voor biggest baddest asshole motherfucker 2021. Vergeet niet te stemmen.
  zondag 7 februari 2021 @ 22:20:30 #234
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_197880476
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:08 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat Baudet ben ik het wel met je eens. Maar ik blijf bij mijn punt, Lubach hangt naar links. D66, PvdA, GroenLinks blijven gewoon vaker buiten schot. Ook als er echt wel items te maken zijn, zoals die film van Kaag.
Die film over Klaver werd volledig belachelijk gemaakt anders. Wie zegt dat Kaag niet nog volgt komende weken?
Rini dankjewel.
pi_197880488
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:19 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]

Dat gedeug van Bert en Ernie ook altijd...
Wist je dat de stem van Pino wordt ingesproken door Soros?
  zondag 7 februari 2021 @ 22:23:06 #236
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880525
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:19 schreef Chia het volgende:
Knap dat sommigen nu al weten wat er dit seizoen allemaal wel en niet aan bod gaat komen ;)

Hopelijk hebben ze in hun voorspellingen wel voldoende gecorrigeerd voor allerlei relevante factoren.
Ik kijk expres nog niet, maar hij heeft een hoge verwachting neergezet. Als je zou stoppen, maar dan toch echt besluit voor een laatste seizoen terug te komen, ga dan hard of ga naar huis.
  zondag 7 februari 2021 @ 22:23:11 #237
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_197880526
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:08 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

dit slaat nergens op. wat voor een raar precedent schep je als je toegeeft aan relschoppers.
dat als je iets in Den Haag anders wilt hebben dan sloop je maar een treinstation.
het is niet relevant dat iemand bij zijn opvoeding geen driewieler gehad heeft. al zijn de covid-maatregelen al 3 jaar actief, er is niemand die je vraagt om een winkelpui in te gooien.
Je afvragen waarom en met het antwoord daarop en dat begrijpen, keur je het gedrag nog niet goed.
Het is eigenlijk veel belangrijker om je af te vragen waarom iemand een winkelpui ingooit dan na te denken over wat voor straf iemand krijgt voor deze actie. Belangrijker voor de hele samenleving. Criminaliteit, de straffen, etc zijn allemaal een weerspiegeling van de maatschappij.
Hogere straffen gaan criminaliteit niet tegen (hallo VS). Het is juist herkennen wat criminaliteit veroorzaakt en dat voorkomen. Ja ook in deze corona tijden en ook met dit "tuig".

Lubach laat gewoon zien dat dit soort gedrag waarschijnlijk een afspiegeling is van hoe we dit soort "tuig" als maatschappij een zetje hebben gegeven om te gaan rellen. Door bijvoorbeeld werkloosheid, minder geestelijke gezondheidszorg (waar ik buurtwerk ook even onder schaar).
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_197880546
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:23 schreef Geblazoesde het volgende:

[..]

Ik kijk expres nog niet, maar hij heeft een hoge verwachting neergezet. Als je zou stoppen, maar dan toch echt besluit voor een laatste seizoen terug te komen, ga dan hard of ga naar huis.
Dit topic staat elk seizoen bol van teleurgestelden die te hoge verwachtingen hadden, dus daar zou ik mee uitkijken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2021 22:29:18 ]
pi_197880562
Grappig!
Lubach uit precies de kritiek op Rutte welke ik weken geleden al verkondigde op Fok en waarbij iedereen over me heen viel.
Hij luistert naar mensen. En dan vooral mensen die protesteren en niet rellen. Het zijn of volgers of volslagen wappies.
Ik hoop op een totale nederlaag van VVD met een combi van Wilders en de linkse jongens.
Vakman pur sang
  zondag 7 februari 2021 @ 22:26:29 #240
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_197880579
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Grappig!
Lubach uit precies de kritiek op Rutte welke ik weken geleden al verkondigde op Fok en waarbij iedereen over me heen viel.
Hij luistert naar mensen. En dan vooral mensen die protesteren en niet rellen. Het zijn of volgers of volslagen wappies.
Ik hoop op een totale nederlaag van VVD met een combi van Wilders en de linkse jongens.
Dream on.
VVD achterban laat zich niet uit het veld slaan hoor.
Trotste mama van Ambar
pi_197880611
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:26 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Dream on.
VVD achterban laat zich niet uit het veld slaan hoor.
Ja hehe :') :')
Vakman pur sang
  zondag 7 februari 2021 @ 22:29:29 #242
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880649
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:24 schreef Chia het volgende:

[..]

Dit topic staat elk seizoen bol van teleurgestelden die te hoge verwachtingen hadden, dus daar zoubik mee uitkijken
Standaard verhaal bij formats die lang een monentum vast moeten houden door toch onderscheidend te zijn. Ook ik vind het meer een marathon geworden dan een indrukwekkende sprint. Maar je special edition extra season exclusive faraohfissa premium content is de klapper. Zeker als je het nog aankondigt met nee komt er niet, oh ja toch wel jaaa... allemaal act.
pi_197880684
Het is nooit zo geweest dat ZML aflevering na aflevering vol zat met enkel sterke items. Maar omdat men die wel het meest onthoudt denken ze altijd dat die er eerst veel meer waren.

Denk eerder dat het daaraan ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2021 22:31:39 ]
  zondag 7 februari 2021 @ 22:33:36 #244
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880721
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:31 schreef Chia het volgende:
Het is nooit zo geweest dat ZML aflevering na aflevering vol zat met enkel sterke items. Maar omdat men die wel het meest onthoudt denken ze altijd dat die er eerst veel meer waren.

Denk eerder dat het daaraan ligt.
De humor was ooit gewoon net wat directer. Je hoefde het niet perse eens te zijn met een item om het stukje wel grappig te vinden. Tegenwoordig is het gewoon cringe als je het er niet mee eens bent.
  zondag 7 februari 2021 @ 22:34:43 #245
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_197880745
De onderzoek redactie wisselt ook sterk per seizoen dus daar kan het ook aan liggen...
Trotste mama van Ambar
pi_197880751
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:21 schreef bamibij het volgende:

[..]

Wist je dat de stem van Pino wordt ingesproken door Soros?
Meneer Aart en Buurman Baasje waren controlled opposition.
pi_197880809
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:34 schreef ieniminimuis het volgende:
De onderzoek redactie wisselt ook sterk per seizoen dus daar kan het ook aan liggen...
Dacht dat er een vaste kern was, of dat zijn de grappenmakers ipv onderzoekers..
  zondag 7 februari 2021 @ 22:39:53 #248
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_197880831
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

Dacht dat er een vaste kern was, of dat zijn de grappenmakers ipv onderzoekers..
De tekstschrijvers zijn een redelijk vaste kern.
Trotste mama van Ambar
pi_197880933
quote:
1s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Chia het volgende:

[..]

Heb je wel gekeken?

Bovendien hebben die relschoppers zonder die populistische wet al allemaal celstraffen gekregen op die museumpleinvader na.

Met hard harder hardst omwille van het hard optreden leg je een nieuwe basis voor toeslagenaffairetoestanden. Alleen maar omdat jij per se museumpleinvader ook achter de tralies had willen zien.
ben je een museumpleinvader gedraag je dan ook als een vader.
blijkbaar kan een agent of andere hulpverlener dus een karatetrap krijgen van een boze vader en mag die vader dan -omdat 'ie vader is- cavia's gaan kammen op de kinderboerderij.

Celstraf of hogere straf voor geweld tegen hulpverleners is iets wat al tig jaar telkens terugkomt. Het zal nooit aangenomen worden. wel gek hè, dat tekort aan personeel bij de politie, hoe komt dat toch.

[ Bericht 5% gewijzigd door spectrumanalyser op 07-02-2021 23:00:16 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 7 februari 2021 @ 22:47:15 #250
494907 Geblazoesde
Geblazoesde blazoes
pi_197880967
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 22:38 schreef bamibij het volgende:

[..]

Ik gok zomaar dat het gros van de crew achter de schermen stagiaires zijn en dergelijke. Na een jaar gewoon nieuwe aanwas.
pi_197881058
De Twittergebruikers met tempelicoontjes in hun naam vonden het Gerri-item niet grappig. _O-
pi_197881735
Geen sterke openingsaflevering.

En de verkiezingen leken bijzaak in dit verkiezingsseizoen.

Veel drama voor dat dit het laatste seizoen is, maar ik zie Lubach wel weer terugkeren als er nog steeds niets mogelijk is in theaters.
  zondag 7 februari 2021 @ 23:49:50 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197881904
Eigenlijk maar 4 items deze uitzending:
Corona en het onvermogen van Hugo de Jonge.
Deep-fake Gerry voor Democratie en een terechte bash van die idioot van FvD.
Rutte en de VVD-ers die verantwoordelijk zijn voor 10 jaar regeringsbeleid en niet begrijpen dat er onvrede over is.
Uitleg waarom taakstraffen vaak wel werken en dat de politieke opportunisten zich niet met de rechtspraak in Nederland moeten bemoeien.

Niet de scherpste, maar al met al best een leuke aflevering.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_197881985
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 23:49 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk maar 4 items deze uitzending:
Corona en het onvermogen van Hugo de Jonge.
Deep-fake Gerry voor Democratie en een terechte bash van die idioot van FvD.
Rutte en de VVD-ers die verantwoordelijk zijn voor 10 jaar regeringsbeleid en niet begrijpen dat er onvrede over is.
Uitleg waarom taakstraffen vaak wel werken en dat de politieke opportunisten zich niet met de rechtspraak in Nederland moeten bemoeien.

Niet de scherpste, maar al met al best een leuke aflevering.
Als zijn bazen van D66 het maar top entertainment vonden.
pi_197882000
Dat Thierry bashing mag wel achterwege gelaten worden. Saai, voorspelbaar, niet boeiend. Of doe het 1x goed maar niet deze nonsens.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 8 februari 2021 @ 00:01:40 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_197882032
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Nober het volgende:

Als zijn bazen van D66 het maar top entertainment vonden.
Ja, die en de mensen van Soros en Bill Gates vonden het ook allemaal leuk.
Slaap lekker verder. :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')