Hamilton heeft niet meer titels op rij dan Vettel toch? Allebei 4 op rijquote:Op woensdag 11 oktober 2023 16:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wat is de context tussen die cijfers?
Want Vettel had natuurlijk eerst 3 titels op rij binnen voor ie de 4e op rij kon halen, dan had Verstappen niet als eerdest 3 titels op rij (plus Hamilton heeft er meer op rij dan zowel Verstappen als Vettel)
En zowel Max als Sebastian hadden hun titel geprolongeerd.
Oh ja, dat had Rosberg verpest...quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 21:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hamilton heeft niet meer titels op rij dan Vettel toch? Allebei 4 op rij
Ik had vroeger wel respect voor HAM, maar hij is een zuiger geworden. Daardoor kijk ik nu anders naar hem. Na Silverstone 2021 was sowieso alle respect weg. En dan nu weer een 'zeldzame' aanrijding met Russell in Qatar.quote:Op zondag 8 oktober 2023 10:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Net zoveel plezier en respect als er hier getoond wordt voor de prestaties van Ham en Merc
Max is ook veranderd maar dan ten goede, die is een stuk volwassener gewroden, zeker sinds z'n relatie met Kelly.quote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:10 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel respect voor HAM, maar hij is een zuiger geworden. Daardoor kijk ik nu anders naar hem. Na Silverstone 2021 was sowieso alle respect weg. En dan nu weer een 'zeldzame' aanrijding met Russell in Qatar.![]()
Hij is passe en moet gewoon lekker met pensioen gaan.
Ik weet sowieso niet of hij op dit moment geen extreem aggressieve inhaalacties zou doen. Ik denk namelijk van wel, dat er niks anders is. Alleen dat het niet nodig isquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max is ook veranderd maar dan ten goede, die is een stuk volwassener gewroden, zeker sinds z'n relatie met Kelly.
Maar misschien zit Max nu ook wel in een periode waarin alles zin kant op valt net zoals bij Hamilton toen.
En als je eenmaal aan de top gestaan hebt en dat luk tniet meer, dan komt de ware aard naar voren.
Alonso had dat ook trouwens, die was op een gegeven moment ook best een eikel.
Maar die is weer helemaal herboren sinds z'n terugkomst, die is niet meer zo egoistisch (al weet hij ook wel dat ie beter is dan Stroll)
G.P. houdt 'm ook rustiger, laat 'm meer naar het grote plaatje kijken ipv naar 1 ronde.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 08:45 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet sowieso niet of hij op dit moment geen extreem aggressieve inhaalacties zou doen. Ik denk namelijk van wel, dat er niks anders is. Alleen dat het niet nodig is
GP kan praten wat hij wil, maar als Max ergens langs wil gaat hij erlangs. Maar het hoeft bijna nooit omdat die de beste auto heeft.quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 13:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
G.P. houdt 'm ook rustiger, laat 'm meer naar het grote plaatje kijken ipv naar 1 ronde.
Afgelopen race ook, toen zei G.P. "the race will come to you" toen Max er toch snel voorbij wilde.
Ik hoorde laatst ook de vergelijking dat als Max de Red Bull is dan is G.P. de matador.
Afbeelding in de OP?quote:Op donderdag 9 november 2023 20:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/formule(...)cover-time~ac4a4fb7/
quote:Max Verstappen and Gianpiero Lambiase have become the driver/race engineer partnership to beat in F1, with the pair having worked together to net the last three drivers’ championships in a row. But it hasn’t always been plain sailing between the two, as they recently revealed.
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 12 december 2023 12:41 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik moest er éééven een paar seconden over nadenken.... wiens verjaardag.... of zo.SPOILER: Maar..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Sally op 12-12-2023 13:34:48 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Australië, die hebben ze ook al heel lang.quote:Op vrijdag 15 december 2023 00:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat is de trofee met dat houten 3 spaaks stuur want die herken ik niet
Ohhhhh...goh, dat ik dat gemist heb, ik heb de race wel gekeken maar ik zal het podium dan gemist hebben. Bedankt!quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Australië, die hebben ze ook al heel lang.
quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ohhhhh...goh, dat ik dat gemist heb, ik heb de race wel gekeken maar ik zal het podium dan gemist hebben. Bedankt!
Nu voel ik mij enorm dom, dat is wel een hele bijzondere trofeequote:Op vrijdag 15 december 2023 01:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier her origineel in de wagen van Jack Brabham.
Toen Brabham er nog mee reed was wel in 1960, ook ver voor mijn tijd.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nu voel ik mij enorm dom, dat is wel een hele bijzondere trofee
Nee, Brabham was voor mijn tijd ook maar het is wel een hele bijzondere trofee, vind ik, er zijn maar weinig races waar een je een trofee ziet met een eigen race historie.quote:Op vrijdag 15 december 2023 01:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Toen Brabham er nog mee reed was wel in 1960, ook ver voor mijn tijd.![]()
Dus neit zo heel gek als mensen het niet weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |