SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
zijn we niet allemaal een beetje strange op onze eigen manierquote:
Zeker. Dat maakt het ook zo leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje strange op onze eigen manier
volgens mij was dat stranger, zonder "s"quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:16 schreef livelink het volgende:
Als user TT ooit eens in zal loggen, dan schrikt hij zich rot van alle mentions.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ferdi Lancee - Mag Ik Naar Je Kijken
quote:
Inhaken!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Breck - Uberall Auf Der Welt
Mag dat nog ?quote:
Wat wordt niet gevraagd. Niemand wil dat nog vrijwillig zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat wordt niet gevraagd. Niemand wil dat nog vrijwillig zijn.
Ik ben een beetje moe van wat wel en niet mag, wel kan en niet kan.quote:
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe van wat wel en niet mag, wel kan en niet kan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit...
Dat denken is nog niet zo'n probleem, maar probeer nog maar eens te praten vanuit je hart...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Maar in de kleur van je hart
Nou dat heeft me best wel eens in problemen gebracht, eerst praten dan nadenkenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denken is nog niet zo'n probleem, maar probeer nog maar eens te praten vanuit je hart...
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat heeft me best wel eens in problemen gebracht, eerst praten dan nadenken
Oh jee, maar ze weten wel waar ze met jou aan toe zijnquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Patrick Swayze - She's Like The Wind...
Ik volg dat voorbeeld. Ik was vanochtend veel vroeger wakker dan normaal en ben nu dus moe. Voor mij vrij ongebruikelijk op zaterdagavond, maar ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef just me het volgende:
Na dit nummer ga ik afhaken, ik krijg morgen kabouterbezoek
Tsja...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, maar ze weten wel waar ze met jou aan toe zijn
Tegenwoordig vind ik 0.30 een mooie tijd om te stoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Even checken, is er een eindtijd voor dit muziekgebeuren te voorspellen of...?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Even checken, is er een eindtijd voor dit muziekgebeuren te voorspellen of...?
OK, dan ga ik zo vast richting bed, neem de iPad wel mee...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik 0.30 een mooie tijd om te stoppen.
quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Tegenwoordig vind ik 0.30 een mooie tijd om te stoppen.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Melting bedankt![]()
De rest veel plezier met het restant en voor straks: welterusten
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:36 schreef just me het volgende:
Mooi nummer om stiekem op weg te glippen
Dank je wel voor de fijne muziekjes
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Melting bedankt![]()
Doei just me!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:36 schreef just me het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:36 schreef just me het volgende:
![]()
Slaap ze!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Melting bedankt![]()
Weltrusten!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:35 schreef DJ11 het volgende:
Melting bedankt![]()
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:36 schreef just me het volgende:
![]()
Dat kan ik me zo niet meer voor de geest halen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:41 schreef BasEnAad het volgende:
Ich hab' geträumt von Dir is ook zo'n geweldig nummer
Luister m maar eens, ik vind m beter dan Verdammt ich lieb' dichquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me zo niet meer voor de geest halen.
Zal ik eens doen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:46 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Luister m maar eens, ik vind m beter dan Verdammt ich lieb' dich
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:46 schreef livelink het volgende:
Willy Alberti - Niemand slaat zijn eigen kind alleen.
Wat is een parlando?quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:48 schreef BasEnAad het volgende:
Dat parlando van Willeke Alberti is het ergste dat er bestaat
Bedankt Pa. Fijn gevoelquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:48 schreef BasEnAad het volgende:
Dat parlando van Willeke Alberti is het ergste dat er bestaat
Dat is gesproken tekst in een liedje. Dat doet ze wel vaker in haar nummers en ik krijg er de kriebels vanquote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:50 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is gesproken tekst in een liedje. Dat doet ze wel vaker in haar nummers en ik krijg er de kriebels van
Ik hoor het volgens mij voor het eerst.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Serieus?
Dit was toch wel een floorfiller....
Welkom terug.quote:
Was toen baanbrekend wegens de vocoders en de zwaar aangezette synths...quote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor het volgens mij voor het eerst.
Altijd, ook als ik in de huiskamer zit...quote:Op zondag 15 november 2020 00:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom terug.
Toch wel oordopjes in hè?
quote:Op zondag 15 november 2020 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Die pipo heet nu Sananda Maitreya.
Ach ja...
Abo van wat?quote:Op zondag 15 november 2020 00:03 schreef Melting het volgende:
Krijg nu een reminder in beeld dat over een week mijn abo verloopt.
Wel fijn om herinnert te worden.
Fok!quote:Op zondag 15 november 2020 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Abo van wat?
Anti Virus software?
quote:Op zondag 15 november 2020 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Ow, dit.
Yarbrough & Peoples, maar met wat?
Ow, wel netjes.quote:
Daar word ik niet vrolijk van inderdaad.quote:Op zondag 15 november 2020 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wel netjes.
Anders heb je straks ineens een bak reclame in beeld...![]()
Dat is echt misdadig geworden...
Ja, ik merk het ook wel direct als mijn abo verloopt.quote:Op zondag 15 november 2020 00:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, wel netjes.
Anders heb je straks ineens een bak reclame in beeld...![]()
Dat is echt misdadig geworden...
Ik heb nog wat alternatieve accounts hier zonder abo.quote:Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook wel direct als mijn abo verloopt.
Nu krijg je dus een week van te voren die melding.,quote:Op zondag 15 november 2020 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik merk het ook wel direct als mijn abo verloopt.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Sidney Youngblood - If Only I Could...
Ik heb altijd gedacht dat het Ray Goodman & Brown was.quote:
Ja, dat ken ik wel.quote:Op zondag 15 november 2020 00:20 schreef Melting het volgende:
@:Madmaster:
Ik zit nu aan een biertje met Jura Whisky.
Weet jij wat voor whisky dat is?
quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik wel.
Heb er 2 flessen van in huis.
Prima voor cocktailsaus...
Ik weet ze wel uit te zoeken hè?quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Jouw speciale biertjes worden ook wel steeds specialer, Melting.
Zou kunnen.quote:Op zondag 15 november 2020 00:23 schreef livelink het volgende:
Dit nummer ken ik volgens mij in een andere taal.
quote:
Maar als whisky niet te zuipen dus.quote:
Is dit Paul Potts?quote:Op zondag 15 november 2020 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Is origineel niet van hem.
[ afbeelding ]
Ik ken weinig mensen die er liefhebber van zijn.quote:Op zondag 15 november 2020 00:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als whisky niet te zuipen dus.
In het bier is het wel lekker.
quote:
quote:Op zondag 15 november 2020 00:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die er liefhebber van zijn.
Heb er bij de distilleerderij zelf 2 'speciale' bottelingen gehaald, niet te haggelen...
Denk ook dat je dat weer kan vergeten.quote:Op zondag 15 november 2020 00:26 schreef MadMaster het volgende:
In januari staat het uitgestelde concert van Andrea Bocceli op het programma.
Ik vrees weer het ergste...
Er staan maar 3 goede nummers op, wat mij betreft.quote:
Uiteraard!quote:Op zondag 15 november 2020 00:32 schreef MadMaster het volgende:
Melting, kan je me deze versie svp doorsturen?
Even onderzoeken welke versie dit is...
Dit is uit de tijd dat men niks gewend was.quote:Op zondag 15 november 2020 00:31 schreef Melting het volgende:
Van de week de top 2000 a gogo... verhaal achter deze plaat gezien.
Dat die mensen dachten dat het echt gebeurde.
Dan doe je zo'n hoorspel wel erg goed dus.
Ja, ik kon het me wel voorstellen.quote:Op zondag 15 november 2020 00:31 schreef Melting het volgende:
Van de week de top 2000 a gogo... verhaal achter deze plaat gezien.
Dat die mensen dachten dat het echt gebeurde.
Dan doe je zo'n hoorspel wel erg goed dus.
Ik ga speuren...quote:Op zondag 15 november 2020 00:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Uiteraard!
Als je het weet, hoor ik het graag.
Daar heb je ook wel gelijk in, tis niet allemaal geweldig. Het beste blijft hangenquote:Op zondag 15 november 2020 00:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan maar 3 goede nummers op, wat mij betreft.
Tijdens de live uitvoering in de HMH ben ik in slaap gevallen...
Nits nu!quote:Op zondag 15 november 2020 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ga ook nog een stukje nacht van de popmuziek luisteren.
Welterusten alvast.
quote:Op zondag 15 november 2020 00:35 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik ga ook nog een stukje nacht van de popmuziek luisteren.
Welterusten alvast.
Ja, nu je het zegt.... dacht dat het wel meeviel.quote:Op zondag 15 november 2020 00:22 schreef livelink het volgende:
Jouw speciale biertjes worden ook wel steeds specialer, Melting.
Ben ik wel met je eens, maar ik kan ze allebei wel hebben...quote:Op zondag 15 november 2020 00:52 schreef ok01 het volgende:
[..]
Had liever de Deep Purple versie gehoord, maar deze is ook prima
Goedemorgen.quote:Op zondag 15 november 2020 08:13 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
" normaal" als de kabouters komen gaan we iets leuks doen, nu maar kijken of er een rustig wandelgebied te vinden is in de buurt!
Het zal in dit geval meer uitlaten zijnquote:Op zondag 15 november 2020 08:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Wandelen kan ook leuk zijn.
quote:Op zondag 15 november 2020 08:19 schreef just me het volgende:
[..]
Het zal in dit geval meer uitlaten zijn
Ik ga het voorstellen, maar de kans dat ze ja zeggen is ook aanwezigquote:
quote:Op zondag 15 november 2020 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga het voorstellen, maar de kans dat ze ja zeggen is ook aanwezig
Dan ga je gewoon zo meteen nog even plat.quote:Op zondag 15 november 2020 08:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik was om 06:00 uur al wakker.Niks voor mij, dit.
We zullen zien. Vooralsnog ben ik klaarwakker. Ik doe wat ik anders vanmiddag zou doen: nieuwe muziek luisterenquote:Op zondag 15 november 2020 09:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon zo meteen nog even plat.
Hoi Peacemanquote:Op zondag 15 november 2020 11:18 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Zonet de intocht teruggekeken. Leuk en creatief gedaan weer!
Koninginnedag jaren 70 in de herhaling.quote:Op zondag 15 november 2020 11:18 schreef peaceman het volgende:
Morguh![]()
Zonet de intocht teruggekeken. Leuk en creatief gedaan weer!
Thanks!quote:Op zondag 15 november 2020 11:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hoi Peaceman
Ik wou je nog even laten weten dat het nieuwe album van Tunng uit is. Eerste indruk is prima. Staan weer de nodige fijne nummers op.
ja die verwijzing was onmiskenbaar.quote:Op zondag 15 november 2020 11:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koninginnedag jaren 70 in de herhaling.
Ik miste alleen Dick Passchier...
[ afbeelding ]
Ik heb met een half oog/oor gekeken en zal niet alles hebben meegekregen.quote:Op zondag 15 november 2020 11:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja die verwijzing was onmiskenbaar.
De humor was goed hoor. De publiekstrekker
Ach het belangrijkste zijn de kinderen en die vinden het nog steeds leuk.quote:Op zondag 15 november 2020 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb met een half oog/oor gekeken en zal niet alles hebben meegekregen.
De gemeenten Bentudaarweer en Mekkeren zijn leuk bedacht.
Ik word wel wat moe van deze al jarenlang inspiratieloze Sinterklaas die niet verder komt dan 'Dag hoor!' en 'Daar ben ik gek op!'...
Uiteraard, maar ik vond de cryptische/cynische opmerkingen van Sint Bram altijd wel iets extra's hebben, juist voor de niet-kinderen...quote:Op zondag 15 november 2020 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach het belangrijkste zijn de kinderen en die vinden het nog steeds leuk.
Ik denk dat het toen ook meer kon. Tegenwoordig wordt op elke slak zout gelegd en moet je als Sint best uitkijken wat je zegt. En het heeft ook te maken met het karakter van de Sint natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik vond de cryptische/cynische opmerkingen van Sint Bram altijd wel iets extra's hebben, juist voor de niet-kinderen...
Seegers is ook alweer boos. Ze stonden bij een Jezus-beeldje in de zogenaamde plaats Kruisigem.quote:Op zondag 15 november 2020 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat het toen ook meer kon. Tegenwoordig wordt op elke slak zout gelegd en moet je als Sint best uitkijken wat je zegt. En het heeft ook te maken met het karakter van de Sint natuurlijk.
Ach ja.. zo hebben zoveel mensen wat te zeuren.quote:Op zondag 15 november 2020 12:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Seegers is ook alweer boos. Ze stonden bij een Jezus-beeldje in de zogenaamde plaats Kruisigem.
De tenen worden alsmaar langer en langer.
quote:Op zondag 15 november 2020 12:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Iedereen dacht daar toch ook meteen aan, of niet?
quote:Op zondag 15 november 2020 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is weer eens bewezen dat je dingen recht voor zijn neus neer kunt leggen en dat Symph er dan nog gewoon overheen kijkt. Hij ontdekte zojuist de chocoladeletter in zijn schoen, die naast de bank staat
En ook alleen maar ontdekt doordat hij zijn schoen aan ging doen, ik denk dat het anders nog dagen had geduurdquote:
Ik heb morgenavond een digitale algemene ledenvergadering en kan dus niet luisterenquote:Op zondag 15 november 2020 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Mijn Top 250 is gepubliceerd. Ik ben van plan om morgenavond met de uitzending op Radio 49 te beginnen
Ik kan het ook dinsdag doen. Maakt mij verder niet zo veel uit. Als ik er maar voor de kerst klaar mee benquote:Op zondag 15 november 2020 20:23 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb morgenavond een digitale algemene ledenvergadering en kan dus niet luisteren![]()
maar er zal altijd wel iemand niet kunnen
Misschien is het 'n idee om een leuke aankondiging te maken en die op facebook te zetten,quote:Op zondag 15 november 2020 20:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kan het ook dinsdag doen. Maakt mij verder niet zo veel uit. Als ik er maar voor de kerst klaar mee ben
Ik heb even iets gemaakt:quote:Op zondag 15 november 2020 20:41 schreef just me het volgende:
[..]
Misschien is het 'n idee om een leuke aankondiging te maken en die op facebook te zetten,
quote:Op zondag 15 november 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb even iets gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan dinsdag begin, waarschijnlijk om 19:00 uur.
super, dan zet ik het morgenochtend op facebook en als er dan nog iets veranderd is dat zo aangepast!quote:Op zondag 15 november 2020 21:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb even iets gemaakt:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dan dinsdag begin, waarschijnlijk om 19:00 uur.
quote:
quote:
Ze houden met die persco nu maar eens rekening met ons. We zijn hier al vaak genoeg later begonnen door die persco’s.quote:Op maandag 16 november 2020 15:24 schreef just me het volgende:
[..]aankondiging staat op FB. Is er morgen ook niet een persco om die tijd ?
Geen idee. Is het weer zover?quote:Op maandag 16 november 2020 15:24 schreef just me het volgende:
[..]aankondiging staat op FB. Is er morgen ook niet een persco om die tijd ?
Wat mij betreft prima! en de tijd aangepast op FBquote:Op maandag 16 november 2020 16:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Is het weer zover?Ik kan anders ook om 19:30 uur beginnen.
quote:Op maandag 16 november 2020 17:10 schreef just me het volgende:
[..]
Wat mij betreft prima! en de tijd aangepast op FB
Ik heb een bierco tijdens je show...quote:Op maandag 16 november 2020 16:08 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Is het weer zover?Ik kan anders ook om 19:30 uur beginnen.
Dat moet ook gebeurenquote:Op maandag 16 november 2020 18:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een bierco tijdens je show...
Mijn moeder goot ooit de heldere ossenstaart soep afquote:Op maandag 16 november 2020 18:43 schreef livelink het volgende:
We eten vanavond curry. Zouden we eigenlijk gisteren eten, maar toen sneed mijn man de groenten en gooide vervolgens in plaats van het groenteafval de gesneden groente in de kliko.
En de winkels waren natuurlijk net dicht. Vanavond heb ik voor de zekerheid maar gekookt.
quote:Op maandag 16 november 2020 18:43 schreef livelink het volgende:
We eten vanavond curry. Zouden we eigenlijk gisteren eten, maar toen sneed mijn man de groenten en gooide vervolgens in plaats van het groenteafval de gesneden groente in de kliko.
En de winkels waren natuurlijk net dicht. Vanavond heb ik voor de zekerheid maar gekookt.
Hij had vast geen trek in curry.quote:Op maandag 16 november 2020 18:43 schreef livelink het volgende:
Ja, mijn bierco ookquote:Op maandag 16 november 2020 18:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren(Het is trouwens morgenavond hoor)
Je zou het bijna zeggen, ja.quote:Op maandag 16 november 2020 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij had vast geen trek in curry.
Doe mij maar kersenbier (hoewel ik niet echt een beeld bij kerstbier heb).quote:Op maandag 16 november 2020 18:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, mijn bierco ook
Kerstbieren proeven.
Een goeie kriek gaat er bij mij ook wel in jaquote:Op maandag 16 november 2020 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe mij maar kersenbier (hoewel ik niet echt een beeld heb bij kerstbier heb).
quote:Op maandag 16 november 2020 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een goeie kriek gaat er bij mij ook wel in ja
Kerstbier, veelal iets sterker en donkerder, maar er is niet echt een definitie van. Het is volgens mij al voldoende om een kerstmuts op te hebben tijdens het brouwen
quote:Op maandag 16 november 2020 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een goeie kriek gaat er bij mij ook wel in ja
Kerstbier, veelal iets sterker en donkerder, maar er is niet echt een definitie van. Het is volgens mij al voldoende om een kerstmuts op te hebben tijdens het brouwen
quote:Op maandag 16 november 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Zo had ik van het weekend "koude macaroni" gemaakt (of fusilli, maar shoot me).
Alleen was het al op voordat de fusilli echt koud was. Binnenkort maar weer een poging wagen
Waren toch 3 flinke borden vol
Als ik pastasalade maak, vind ik het lauw ook lekkerder. En mijn kinderen ook.quote:Op maandag 16 november 2020 19:03 schreef Rafeiro het volgende:
Zo had ik van het weekend "koude macaroni" gemaakt (of fusilli, maar shoot me).
Alleen was het al op voordat de fusilli echt koud was. Binnenkort maar weer een poging wagen
Waren toch 3 flinke borden vol
Goed idee voor morgen dan.quote:Op maandag 16 november 2020 19:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik pastasalade maak, vind ik het lauw ook lekkerder. En mijn kinderen ook.
Ik heb nu ook wel zin in pastasalade eigenlijk.
Ja, dat komt ook niet van 1 keer veel eten.quote:
Je moet ook geen ontbijtbordjes nemenquote:
Nee, dat wordt voor morgen. We hebben de curry al op.quote:Op maandag 16 november 2020 19:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed idee voor morgen dan.
Of de curry voor morgen. Dat kan ook.
Goed idee dan voor morgen.quote:Op maandag 16 november 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat wordt voor morgen. We hebben de curry al op.
Ik heb nu trek in curryquote:Op maandag 16 november 2020 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat wordt voor morgen. We hebben de curry al op.
quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Tebbie nou op uw smoel zal bij Vout alwel langsgekomen zijn.
DDR is een toffe parodieband man.quote:
Deze vind ik wel leuk.quote:
Komt het door de snollebollekes in de clip?quote:
Wij zijn ook inspiratieloos hier. Curry is typisch iets wat we eten als we niks anders weten. Iedereen lust het, er zit veel groenten in, dus het is prima. Maar niet echt vol inspiratie.quote:Op maandag 16 november 2020 19:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben al weken inspiratieloos voor het avondeten, echt niet leuk meer
quote:Op maandag 16 november 2020 19:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Komt het door de snollebollekes in de clip?
Is zo'n taart net zo iets als quiche?quote:Op maandag 16 november 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn ook inspiratieloos hier. Curry is typisch iets wat we eten als we niks anders weten. Iedereen lust het, er zit veel groenten in, dus het is prima. Maar niet echt vol inspiratie.
Ik ga weer eens een keer een broccolitaart of spinazietaart proberen te bakken. Ik ben niet zo'n kei met deeg, maar ik kan het wel weer eens proberen,
Ik denk het zelfde. Wel lekker trouwens.quote:Op maandag 16 november 2020 19:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Is zo'n taart net zo iets als quiche?
Ja, net zoiets.quote:Op maandag 16 november 2020 19:29 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Is zo'n taart net zo iets als quiche?
Klinkt goed.quote:Op maandag 16 november 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net zoiets.
Dit, maar dan met bladerdeeg in plaats van broodmix, eigenlijk
https://www.boodschappen.nl/recept/broccoli-brietaart-met-noten/
Ik las biertaart in de linkquote:Op maandag 16 november 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net zoiets.
Waar het hart van vol is......quote:
Koken met bier kan ook heel lekker zijn.quote:
Ik ben er geen fan van.quote:Op maandag 16 november 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Koken met bier kan ook heel lekker zijn.
Mijn hart zit vol bloed, niet bierquote:
I know, maak met enige onregelmaat een stoofpot met bier.quote:Op maandag 16 november 2020 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Koken met bier kan ook heel lekker zijn.
Wij hadden hier vroeger een abdijrestaurant. Daar hadden ze veel recepten met abdijbier. Was altijd wel lekker. Maar dat was voor de kinderen er waren en we veel uit eten gingen, zonder naar het geld te kijken.quote:
Digitaal geld zie je nietquote:Op maandag 16 november 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hadden hier vroeger een abdijrestaurant. Daar hadden ze veel recepten met abdijbier. Was altijd wel lekker. Maar dat was voor de kinderen er waren en we veel uit eten gingen, zonder naar het geld te kijken.
Ja, maar ik ben me er wel pijnlijk van bewust.quote:
Tip: Spruitentaart, hebben we vandaag genuttigd...quote:Op maandag 16 november 2020 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij zijn ook inspiratieloos hier. Curry is typisch iets wat we eten als we niks anders weten. Iedereen lust het, er zit veel groenten in, dus het is prima. Maar niet echt vol inspiratie.
Ik ga weer eens een keer een broccolitaart of spinazietaart proberen te bakken. Ik ben niet zo'n kei met deeg, maar ik kan het wel weer eens proberen,
Ziet er goed uit, ga ik ook eens proberen.quote:Op maandag 16 november 2020 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net zoiets.
Ook wel een idee. Ga ik eens naar kijken.quote:Op maandag 16 november 2020 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tip: Spruitentaart, hebben we vandaag genuttigd...![]()
Goedenavond!
Als jullie het allebei gewoon lekker vinden, is het toch niet zo erg?quote:Op maandag 16 november 2020 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs de potjes currypasta zijn op, zo inspiratieloos ben ik al weken. Kippedijfilet, currypasta, zak roerbakgroente en een stuk van een blok santen erbij, dat staat wekelijks op het menu. Morgen maar eens naar de Deka om in elk geval dat soort dingen weer op voorraad te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |