SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
zijn we niet allemaal een beetje strange op onze eigen manierquote:
Zeker. Dat maakt het ook zo leuk.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
zijn we niet allemaal een beetje strange op onze eigen manier
volgens mij was dat stranger, zonder "s"quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:16 schreef livelink het volgende:
Als user TT ooit eens in zal loggen, dan schrikt hij zich rot van alle mentions.
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Ferdi Lancee - Mag Ik Naar Je Kijken
quote:
Inhaken!quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Freddy Breck - Uberall Auf Der Welt
Mag dat nog ?quote:
Wat wordt niet gevraagd. Niemand wil dat nog vrijwillig zijn.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat wordt niet gevraagd. Niemand wil dat nog vrijwillig zijn.
Ik ben een beetje moe van wat wel en niet mag, wel kan en niet kan.quote:
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben een beetje moe van wat wel en niet mag, wel kan en niet kan.
Het is allemaal niet zo zwart/wit...
Dat denken is nog niet zo'n probleem, maar probeer nog maar eens te praten vanuit je hart...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Denk niet wit (denk niet wit), denk niet zwart (denk niet zwart)
Denk niet zwart-wit
Maar in de kleur van je hart
Nou dat heeft me best wel eens in problemen gebracht, eerst praten dan nadenkenquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denken is nog niet zo'n probleem, maar probeer nog maar eens te praten vanuit je hart...
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:29 schreef just me het volgende:
[..]
Nou dat heeft me best wel eens in problemen gebracht, eerst praten dan nadenken
Oh jee, maar ze weten wel waar ze met jou aan toe zijnquote:Op zaterdag 14 november 2020 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft mij 6 jaar wachten op promotie gekost en ik denk dat ik as. week ook wel weer een preek te horen krijg...
quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Patrick Swayze - She's Like The Wind...
Ik volg dat voorbeeld. Ik was vanochtend veel vroeger wakker dan normaal en ben nu dus moe. Voor mij vrij ongebruikelijk op zaterdagavond, maar ja.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef just me het volgende:
Na dit nummer ga ik afhaken, ik krijg morgen kabouterbezoek
Tsja...quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
Oh jee, maar ze weten wel waar ze met jou aan toe zijn
Tegenwoordig vind ik 0.30 een mooie tijd om te stoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Even checken, is er een eindtijd voor dit muziekgebeuren te voorspellen of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |