SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Goede avond Rataplan. Leuk dat je er ook weer bent.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:09 schreef DJ11 het volgende:
Phil Collins - Against All Odds (Take A Look At Me Now)
wat doen die mensen in het zand ?quote:
Die zijn net gevallen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
wat doen die mensen in het zand ?
nou lekker stom danquote:
Poseren voor een hoesfotoquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
Hij is buikspieroefeningen aan het doen.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:11 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:13 schreef Rataplan79 het volgende:
Ooh lekker deze!
Comfortably Numb - Pink Floyd
Hoe werkt dat dan?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij is buikspieroefeningen aan het doen.
Ga zelf maar eens een tijdje zo zitten, dan weet je hoe het werkt.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ga zelf maar eens een tijdje zo zitten, dan weet je hoe het werkt.
Was hij ook verantwoordelijk voor jouw slechte nacht?quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:17 schreef just me het volgende:
Onze verenigingsvoorzitter gaat stoppen, zijn termijn zit erop, hij schreef vandaag het volgende in zijn laatste nieuwsbrief:
just me die altijd paraat is voor de ledenadministratie en mij wist te vinden als er iets niet volgens de “Concordia regels” ging."
![]()
Kijk.... een eervolle vermelding.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:17 schreef just me het volgende:
Onze verenigingsvoorzitter gaat stoppen, zijn termijn zit erop, hij schreef vandaag het volgende in zijn laatste nieuwsbrief:
just me die altijd paraat is voor de ledenadministratie en mij wist te vinden als er iets niet volgens de “Concordia regels” ging."
![]()
jep maar ik neem het ook mezelf kwalijk dat ik niet wist hoe je de notificaties moest uitzettenquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Was hij ook verantwoordelijk voor jouw slechte nacht?
Ik wist dat je een hekel aan me hebtquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk.... een eervolle vermelding.
Neem jij het stokje van hem over?
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wist dat je een hekel aan me hebt
"Just me..." ... "die mij wist te vinden"... - klinkt toch een beetje raarquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:17 schreef just me het volgende:
![]()
Hij is ook een beetje raarquote:Op zaterdag 14 november 2020 21:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
"Just me..." ... "die mij wist te vinden"... - klinkt toch een beetje raar
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Goedenavond, ik luister ook even mee
Welkom.quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Lijkt me vooral een ongemakkelijke pose.quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2020 21:20 schreef BasEnAad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |