Hoi Goedemiddagquote:
hey stokjquote:
zo zo .. gezeik met visum weerquote:
Moet je nog meer moeite doen om alles rond te krijgen?quote:Op zondag 15 november 2020 12:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo zo .. gezeik met visum weer
alles is zo goed als rond alleen verklaring opsturen nieuwe werkgever ben net over gestaptquote:Op zondag 15 november 2020 12:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Moet je nog meer moeite doen om alles rond te krijgen?
Aha vandaar, dat duurt even natuurlijk.quote:Op zondag 15 november 2020 12:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
alles is zo goed als rond alleen verklaring opsturen nieuwe werkgever ben net over gestapt
ja is al op de post weer en toegestuurdquote:Op zondag 15 november 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Aha vandaar, dat duurt even natuurlijk.
Ik verbaas mij dat sommige dingen nog per post gebeuren in plaats van digitaal. Maar met de lekke digitale veiligheid begrijp ik de post ook wel weer.quote:Op zondag 15 november 2020 12:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja is al op de post weer en toegestuurd
juist alsof post niet kwijt kan rakenquote:Op zondag 15 november 2020 12:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik verbaas mij dat sommige dingen nog per post gebeuren in plaats van digitaal. Maar met de lekke digitale veiligheid begrijp ik de post ook wel weer.
hou op anderhalf jaar al mee bezig maar einde in zichtquote:
quote:Op zondag 15 november 2020 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
juist alsof post niet kwijt kan raken
lovely friendquote:
Dat kan ik begrijpen. Echter, denk aan de keren dat je het wel deed en successen boekte. Zoals de FOK! regering in opdracht van mij formeren.quote:Op dinsdag 17 november 2020 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me lastig tot werk zetten.
Hoe gaat het besturen van het koninkrijk?quote:
Bagger dan!quote:Op woensdag 18 november 2020 16:41 schreef DerRabbit het volgende:
Ik wilde net posten dat er wel erg weinig gebaggerd word de laatste tijd
Wel prima. Druk met werk en school. Al heb ik het sinds het weekend wel constant koudquote:Op woensdag 18 november 2020 16:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Behalve dat ik me ziek voel, gewoon goed. En met jou?
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op woensdag 18 november 2020 16:52 schreef Amee het volgende:
[..]
Behalve dat ik me ziek voel, gewoon goed. En met jou?
Sinds het weekend pas?! Was toch allang koud!quote:Op woensdag 18 november 2020 16:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel prima. Druk met werk en school. Al heb ik het sinds het weekend wel constant koud
JC!quote:Op woensdag 18 november 2020 16:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |